Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020

ΝΗΣΆΚΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΊΟΥ!


Να πούμε καλό φθινόπωρο;
Αφού άρχισαν ήδη τα πρωτοβρόχια.

Νταπ νταπ νταπ.
(χτυπήματα)
Τί να είναι, από πού ακούγονται αυτά τα χτυπήματα;

-Εδώ εδώ. 
-Τί γίνεται βρε παιδιά;
Γιατί τόση φασαρία; Δεν χαιρετίσαμε μαζί το καλοκαίρι και είπαμε θα συναντηθούμε τον Ιούλιο του 2021;

-Πρώτα πρώτα δεν είμαστε παιδιά. 
Είμαστε πετρούλες και ξυλάκια. 

-Ωραία, τί γίνεται βρε πετρούλες και ξυλάκια;
Γιατί κάνετε τόση φασαρία και δεν μ αφήνετε να σκεφτώ ένα φθινοπωρινό θέμα;

-Χαιρετίσαμε  το καλοκαίρι, αλλά δεν είπες ότι θα μας αφήσεις στην αφάνεια έναν ολόκληρο χειμώνα. 


 Δλδ άδικα στολιστήκαμε και περιμέναμε να μας δείξεις στους φίλους σου;

-Α, αυτό είναι;

Γι'αυτό χτυπάτε;

Να σας δείξω τότε. 

Κατόπιν της γενικής απαίτησής τους, σας παρουσιάζω το άλλο μισό του χαλασμένου ανεμιστήρα, μεταξύ μας, αυτός τους ξεσήκωσε .

Από τη ζήλεια του που έδειξα το προηγούμενο κομμάτι.


Αφορμή έγινε το ξύλο που ξέβρασε η θάλασσα κι έμοιαζε  με νησάκι. 

Από τέτοια  που είναι γεμάτο το Αιγαίο και πολύς λόγος γίνεται γι'αυτά τον τελευταίο καιρό. 


Μικρά νησάκια, θαλασσοδαρμένα, με λιγοστούς κατοίκους, αλλά μοσχομυρίζουν πάστρα, όπως όλα. 


Ασβεστομένοι τοίχοι και ανθισμένες βουκαμβίλιες παντού. 
Κι οπωσδήποτε μικρά εκκλησάκια ακόμη και στις πιο δισπρόσιτες περιοχές. 
Βρίσκουν τρόπο να σκαλίσουν σκαλοπάτια στα βράχια. 


Κύρια ασχολία των κατοικιών φυσικά είναι το ψάρεμα. 


Ρίχνουν τα δίχτυα τους και τα μαζεύουν παρέα με τους γλάρους. 


Όταν έχει  θαλασσοταραχή και γυρίσουν σώοι κι αβλαβείς στα σπίτια τους, δεν ξεχνάνε να περάσουν από το εκκλησάκι του Αη Νικόλα για να ανάψουν το κεράκι τους.


Κι αφού παρουσιάσαμε την αυτού μεγαλειώτητα τον ανεμιστήρα, ας παρουσιάσουμε κι άλλες δύο καλοκαιρινές κατασκευές .
Οι τελευταίες για φέτος. 


Όλα γίνονται ανάλογα με τί υλικά θα βρω στη θάλασσα ή θα μου φέρουν φίλοι μου.
Είναι όλοι στο κόλπο 😂😂


Τόσο όμορφα ξυλάκια ήταν κρίμα να μη γίνουν κι αυτά νησάκια. 


Αφού ζωγράφισα τη θάλασσα και τον ουρανό, κόλλησα ξυλάκια, πετρούλες και κοχύλια. 


Οι βαρκούλες είναι γυαλάκια από σπασμένα μπουκάλια που έτριψε η θάλασσα. 
Δώρο από φίλες μου.
Τί σας είπα, όλοι στο κόλπο είναι. 

Ας γράψω ότι τα ψάρια και οι γλάροι είναι ευγενική χορηγία από γνωστές μάρκες  αναψυκτικών και οι στρογγυλές ξύλινες επιφάνειες από συσκευασία χρωμάτων. 
Ο ανεμιστήρας είναι το άλλο μισό του προηγούμενου. 

Νας σας ενημερώσω ότι βρήκα άλλους τρεις χαλασμένους 😁😁😁😁😁

Νομίζω ότι σας κάλυψα όλους και θα μ αφήσετε να συνεχίσω τις φθινοπωρινές μου κατασκευές. 
Μην ακούσω κιχ από σας πετρούλες και ξυλάκια. 
Σειρά έχουν τα κουκουνάρια κι ό,τι άλλο βρω στο βουνό. 



Πάμε πάλι από την αρχή. 
Καλό φθινόπωρο φίλες και φίλοι. 

Προσέχουμε όσο μπορούμε κι εύχομαι να ξεπεράσουμε το πρόβλημα του κορονοιού χωρίς άλλα παρατράγουδα. 

ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ. 

44 σχόλια:

  1. Οι πιο όμορφες καλοκαιρινές δημιουργίες! Λατρεμένα νησάκια! Μπράβο, Ρένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμένα Μαρία μου.
      Τα έχουμε επιθυμήσει πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Κοίτα τώρα! Αποχαιρετισμός στο καλοκαίρι. Πόσο όμορφο και δοσμένο με γλυκό και τρυφερό τρόπο. Τα έργα σου, τα νησάκια με τα σπιτάκια σου, θα σε καρτερούν. Έτσι όπως τα βλέπω είναι τόσο ζωντανά. Σαν να μιλούν ολόγυρα. Τα μάτια τους, το στόμα τους.
    Πόσο μα πόσο εκφραστικά.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο φίλε Γιάννη.
      Σαν να μιλάνε.
      Έχουν να πουν πολλά τα τελευταία χρόνια.
      Εύχομαι να είναι αισιόδοξα τα μηνύματά τους.
      Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις.

      Διαγραφή
  3. "Στην προηγούμενη ζωή ήμουν ανεμιστήρας" θα λένε τα νησάκια και δεν θα τους πιστεύει κανείς. Εν τω μεταξύ, με τη νέα σοδειά ανεμιστήρων που βρήκες, θα γίνει της... υφαλοκρηπίδας ε;
    Aχ βρε Ρενάκι μου, είσαι μεγάλη καλλιτέχνις!!!
    Καλό φθινόπωρο να έχετε και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλος παλιατζής είμαι Μαράκι μου 🤣🤣 προς μεγάλη απελπισία του Γιάννη.
      Θα φροντίσω να τους αξιοποιήσω και σε άλλες διακοσμητικές λύσεις για να μη δημιουργηθεί πρόβλημα υφαλοκρηπίδας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Δεν φαντάζομαι Ρένα μου, να μην έχεις αντιληφθεί πως όλη η φύση και προπαντώς η θάλασσα συνωμοτούν για να μπορείς να δημιουργείς νησάκια, βυθούς και χωριουδάκια και να τα μοιράζεσαι με μας;
    ΑΦιλάκια φθινοπωρινά, λαμπερά και χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω αντιληφθεί Στεφανία μου, άλλοι δεν το αντιλαμβάνονται και μου δημιουργούν προβλήματα.
      Θα έκανα μεγάλη καριέρα σαν παλιατζού αν δεν μου έβαζαν φρένο 🤣🤣🤣
      Έπρεπε να μένω σε στάδιο κι όχι σε διαμέρισμα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Λοιπόν το αποφάσισα του χρόνου θα κάνω διακοπές στα νησάκια σου.
    Είναι υπέροχα!
    Κλείνω θέση από τώρα, έως τότε Καλό Φθινόπωρο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΈΛΕΙΑ Ελένη μου.
      Θα σε περιμένω και θα σου ετοιμάσω το καλύτερο σπιτάκι.
      Θα περάσουμε ΥΠΈΡΟΧΑ.
      😘😘😘😘😘😘😘😘
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Μα δεν πως τα φτιαχνεις μονο.Ειναι πως τα βαζεις ολα σε μια σειρα δημιουργωντας ετσι και μια.ομορφη ιστορια.Φιλια Ρενα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τα ακούω που μου μιλάνε Λίτσα μου, σαν άλλη Ιωάννα της Λωραίνης.
      Να μη τους απαντήσω;
      Είναι σοβαρή η περίπτωση μου;🤣🤣🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία αποχαιρετάς το καλοκαίρι Ρένα μου, με τις όμορφες δημιουργίες σου!
    Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι!
    Εμείς εδώ ούτε σταγόνα βροχής δεν είδαμε ακόμα...και συνεχίζουμε και τα μπάνια!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα να κάνω μπάνια όλο το Σεπτέμβριο Μαρία Άννα μου.
      Ο καιρός είναι ακόμα ζεστός.
      Αλλά οι υποχρεώσεις πολλές.
      Να περνάτε τέλεια.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Κράτα καλά το ξαλοκαίρι σου μη φύγει, εγώ πάντως καλοδέχθηκα το Φθινόπωρο. Υπέροχες όπως πάντα οι ιδέες και τα έργα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το κρατάω Γεωργία μου.
    Αλλά και το φθινόπωρο έχει τις ομορφιές του.
    Τώρα ετοιμάζομαι να κάνω κολοκύθες με τα κουρελάκια που μου έδωσες.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ μια μέρα θα ήθελα πολύ να πάρω συνέντευξη από τα παιδιά και τα εγγόνια σου Ρένα :) Μια εκ βαθέων εξομολόγηση. Και τι δε θα μου πουν! Είναι σαν να τους ακούω.

    Συγχαρητήρια Ρένα μου!!!
    Είσαι άφθαστη!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τον άνδρα μου μόνο να μη πάρεις σε παρακαλώ.
      Ξέρω τί θα σου πει🤣🤣🤣🤣🤣
      Οι μικρές δεν τον αφήνουν να πετάξει τίποτα αν δεν με ρωτήσει πρώτα 😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Αμ δε το βλέπω και πολύ καλό το φθινόπωρο! Ποια βροχή καλέ! Εδώ κάτι σταγόνες έριξε ίσα να μας φοβερίσει. Τα κουτσουλίσματα των πουλιών περισσότερα ήταν. Άσε δε η ζέστη. Αμάν κάνουμε να φύγει (ο Σεπτέμβρης) μπας και δροσίσει.
    Ευτυχώς που βλέπουμε κάποιες δημιουργίες για να μην ξεχάσουμε πως είναι τα νησιά μας. Φέτος ούτε νησιά, ούτε μπάνια.
    Πάντως, ειλικρινά έχω να πω: Γεια στα χέρια σου, πολύ όμορφα!
    Άντε καλό φθινόπωρο (ελπίζουμε)
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου.
      Αλλού δεν έβρεξε καθόλου κι αλλού κατέστρεψε τα πάντα δυστυχώς.
      Τα νησιά μας τα όμορφα κι εμείς τα έχουμε επιθυμήσει.
      Ευτυχώς μπάνια κάναμε στο κάμπιγκ. Ήταν πολύ ήσυχα και προσέχαμε πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Μα τι νησάκια, σπιτάκια, καραβάκια ζηλευτά είναι αυτά !!!
    Οι δημιουργίες σου καταπληκτικές !!
    Καλό Φθινόπωρο και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Καλό φθινόπωρο και σε σένα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. χαχχχχαχχαα η αγκυρα ολα τα λεφτααααααααααα!!!
    αντε να σμαζοχτουμι να ιδοθουμι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Από βάφτιση, γιατί ούτε κσι τις μπομπονιέρες πετάμε 🤣🤣🤣🤣
    Σμαζόχκαμε μαρή.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ καλά έκαναν και οι πετρούλες και τα ξυλαράκια που σου χτυπούσαν να τα παρουσιάσεις φιλεναδα...τι θα περίμεναν μεχρι του χρόνου να κάνουν την πασαρέλα τους; και εξ αλλου μπορεί να λέει το ημερολόγιο Φθινόπωρο αλλά ακόμα ζέστη κάνει...
    Αμα έχει κανείς φαντασία όχι μόνο τον ανεμιστήρα θα μεταμορφώσει αλλά θα τον κάνει περήφανο να κουβαλά επάνω του τόσο όμορφα νησακια Ρένα μου
    Μας έκανες να απολαυσουμε ακόμα λίγο καλοκαιρακι🏊‍♀️ ...και του χρόνου να είσαι καλά να μας ξαναεντυπωσιασεις με τις δημιουργίες σου φιλεναδα.. καλό φθινόπωρο να έχουμε να προσέχετε την αγάπη μου φιλιαααα!!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να τα κάνω που είμαι πονόψυχη!🤣🤣
      Τόσους ανεμιστήρες που μάζεψα, κάπως πρέπει να τους αξιοποιήσω.
      Λες να κάνουμε καμιά έκθεση όπως με τα συρτάρια;
      Να είμαστε καλά και του χρόνου με υγεία Ρούλα μου.
      Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

      Διαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Muy bien aprovechados todos los materiales encontrados.

    Tus creaciones de verano han sido fantásticas!

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε φαντάζομαι στο κάμπινγκ. Να ξυπνάς, να βγαίνεις από το τροχόσπιτο και να βλέπεις απέξω να σου έχουν αφήσει τα της ανακύκλωσης!!!!
    Υπέροχες κατασκευές και λατρεύω αυτά τα βοτσαλοσπιτάκια με τα θαλασσόξυλα. Καλό Φθινόπωρο με ασφάλεια και υγεία
    Φιλιά πολλα΄χρυσοχέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κάπως έτσι Άννα μου.
    Ξυπνάει πρώτος ο Γιάννης, τα βλέπει και γυρίζει το μάτι του.🤣🤣🤣🤣
    Το τί ακούνε όλοι αυτοί που μου τα φέρνουν, δεν λέγετε. 😂😂😂😂
    Τους κρατάω όλους σε εγρήγορση!!
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολλά όμορφο , μου άρεσε πολλά
    καλοκαιρινό , θαλασσινό , με κοχύλια που μου αρέσουν πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφες οι κατασκευές σου, αλλά μου αρέσουν και οι ιστορίες που σου λένε!
    Να ευχηθώ καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο!
    Κίσιζ Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα πρόβλημα με τα αφτιά μου Άρτίστα μου.
      Επειδή δεν ακούω καλά απ έξω, φαντάζομαι ότι ακούω από μέσα.
      Λες να με καψουν στην πυρά; 🤣🤣🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Κοίτα να δεις τι μπορείς να φτιάξεις από τόσα υλικά που τα προσπερνάμε. Μπράβο πολύ όμορφα. Καλο Φθινόπωρο και περιμένουμε ιδέες με κουκουνάρια κλπ φθινοπωρινές κατασκευές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ σαν χελώνα πρέπει να βλέπεις πολλά στο αργόσυρτο διάβα σου🤣
      Θα φτιάξουμε κι απ αυτά σίγουρα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. καλο φθινοπωρο!!με υγεια!!!
    υπεροχες οι δημιουργιες σου!!!!
    καλη συνεχεια
    !!!!
    την αγαπη μου!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο και σε σένα Ίριδα μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Ωράιες δημιουργίες, Ρένα! Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...