Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

ΒΙΒΛΊΑ!!

Και να πηγαίναμε λέει ένα ταξίδι τώρα!

Να γυρίζαμε την υδρόγειο κι όπου μας έβγαζε. 

 Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία, Ασία!

-Αφρική;

Δεν θα πάμε Αφρική γιαγιά;

-Θα πάμε πώς δεν θα πάμε. 

Παντού θα πάμε. 


Τέτοια όνειρα κάναμε κάποτε και τώρα προσγειωθήκαμε απότομα. 

Δεν πειράζει, συνεχίζουμε να κάνουμε όνειρα, λίγο πιο προσιτά όμως. 

Τα κόβουμε και τα ράβουμε στα μέτρα μας.

Στην κυριολεξία όμως. 



Ελάτε να κάνουμε ένα πάπλωμα βιβλιοθήκη!

ΟΧΙ!!!!!!

Δεν θα σκεπαστούμε με βιβλία. 

Θα φτιάξουμε βιβλία, με τί άλλο;

Με τα κουρελάκια μας φυσικά. 



Ό,τι σχέδιο θες κι ό,τι χρώμα και μέγεθος θες.

Εσύ αποφασίζεις. 

Βιβλία για τα ζώα και τα φυτά. 


Παραμύθια. 
Θα μας συντροφεύουν όλοι οι γνωστοί ήρωες κι άλλοι τόσοι που θα τους φανταστούμε εμείς. 




Αφού δεν έχουμε κατοικίδια, θα βάλουμε και μια γατούλα κι ένα ποντικάκι για να παίζει. 

Και θα φτιάξουμε κσι μια ιστορία γιαυτούς τους δύο. 



Κάτσε να βάλω και τα γυαλιά μου για να μπορώ να διαβάζω καλύτερα. 

Πού τα έβαλα;

Α νάτα. Επάνω στα βιβλία, πού αλλού;

Να πιω και μια γουλιά από τη ζεστή σοκολάτα μου και να σκεφτούμε τί άλλο να προσθέσουμε στη βιβλιοθήκη μας.


Πήρατε μια δόση από το πάπλωμα που ξεκινήσαμε πριν το καλοκαίρι, με τα κοριτσάκια μας. 

Καιρός να συνεχίσουμε, γιατί τα κουρελάκια μας άρχισαν τις διαμαρτυρίες. 

Αυτό το ωραίο πάπλωμα και πολλά άλλα, μπορείτε να τα φτιάξετε με τις οδηγίες της Μάνιας. 

Στο φβ υπάρχει η ομάδα, Και στην Ελλάδα αγαπάμε το πάτσγουορκ. 

Αν σας ενδιαφέρει, επισκεφθείτε την.


Τη συγκεκριμένη ανάρτηση, την έγραψα για να πάρω μέρος στην πρόσκληση της Μίας , με θέμα ΒΙΒΛΙΑ .

Τί πιο κατάλληλη δημιουργία από αυτή;

Αν θέλετε να πάρετε ιδέες για όμορφες δημιουργίες, περάστε μια βόλτα από το μπλογκ της.


Φίλες και φίλοι μου, συνεχίζουμε ακάθεκτοι και προσέχουμε. 


42 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου.
      Τί να πω εγώ για σένα;
      Αμοιβαία τα αισθήματα.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  2. Α ρε φιλενάδα, όταν βλέπω να δημιουργείς ανοίγει η καρδιά μου. Στην κυριολεξία μιλάμε. Πόση όμορφη διάθεση μπορεί να κρύβει η τέχνη σου. Και πόση φαντασία.
    Μπράβο κοπέλα μου, πάντα έτσι να μας ομορφαίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Γιάννη, σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Χαίρομαι που σου φτιάχνω το κέφι.
      Προσπαθώ να τελειώσω γρήγορα τις δουλειές του σπιτιού κσι να ασχοληθώ εντατικά.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

      Διαγραφή
  3. Μα τι ομορφιές κάνεις κάθε φορά φιλενάδα! πραγματικά σαν μικροί πίνακες είναι...πως φαίνεται πως το κατέχεις!!! το λατρεύω το πάτσγουορκ είναι πολύ ωραία δημιουργία...αρκεί να έχεις τον χρόνο και την όρεξη να το κάνεις .. με βάζεις σε σκέψεις τώρα...😊
    Πολύ ωραία η συμμετοχή σου και γεια στα χέρια σου Ρένα μου καλό σου μήνα φιλιαααα!!!😍
    Μρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη υο σκέφτεσαι καθόλου φιλενάδα.
      Ξεκίνα και δεν θα χάσεις.
      Πρώτα κάτι μικρό και μετά πιο μεγάλο.
      Αξιοποιούμε τα πάντα με αυτή την τεχνική.
      Ρώτα νε ό,τι θέλεις.
      Να είστε όλοι καλά.
      Σας φιλώ.

      Διαγραφή
  4. Un trabajo admirable!!

    Me encanta todos los libros de tu biblioteca tan original.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καταπληκτικααααααααααααααααααα!!!!!!!!
    αχ παπλωματου μου εσυ πολυ της μοιαζεις
    νομζω στο εχω ξαναπει ελπιζω να διαβασατε με τις μικρες
    την ιστορια της παπλωματους!!! ειναι 2 βιβλια φοβεραααααα
    να διαβασετε και την πριγκιπισσα με την γυαλινη καρδια........ αυταααααα
    σε ζηλευω ζεις την πιο ομορφη φαση των κοριτσιων κ κεινες ειναι πολυ τυχερες που σε εχουν κοντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ωωωωωωωω!!!!
      Τα έχουμε διαβάσει τα βιβλία της παπλωματούς.
      Αρέσουν πολύ στα κοριτσάκια μας.
      Απολαμβάνω την παρέα τους.
      Να είστε όλοι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
    2. Είναι σε ωραία ηλικία και για τον Τριβιζά ειδικά αυτά τα δύο που επιλέγεις εσύ ο αναγνώστης τι θες να γίνει στη συνέχεια ... Φυσικά εκείνος ξέρει τι θα διάλεγαν κ έχει διαφορετικές συνέπειες κ αποτελέσματα από αυτό που περιμένουν κ έτσι διδάσκονται πολλά τα 33 ντολμαδάκια και 77 ροζ ρουμπίνια !!!

      Διαγραφή
  6. Να δω τι θα κάνεις με τόσα παπλώματα αριστουργήματα, έργα τέχνης...Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να κάνω;
      Αφού μου δίνεται συνέχεια κουρελάκια, κάτι πρέπει να τα κάνω.
      Να είστε καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
    2. Αν βγουν σε πλειστηριασμό, πληρώνω όσο όσο! Χα χα! Συγχαρητήρια χρυσοχέρα μου.

      Διαγραφή
  7. Τελειοοοο! Ρένα θα περιμενω πώς και πώς να το δω ολοκληρωμένο. Πολλη δουλεια εχει, ε; Αλλά χαλαλι του, ειναι ψυχοθεραπεία και διασκεδαση παρεα το πατσγορκ!! Καλη σας συνεχεια, λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου.
      Κι εγώ ανυπομονώ να το προχωρήσω.
      Σίγουρα είναι πολύ καλή παρέα, αλλακαι βρώμικη συγχρόνως με τόσα κουρελάκια.
      Το αποτέλεσμα όμως μας δικαιώνει.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  8. Φαντάζομαι πόση υπομονή και σκληρή δουλειά, και βρόμικη μάλιστα, θέλει για να ολοκληρωθεί ένα τέτοιο αριστούργημα. Τα σέβη μου Ρένα μου, είσαι αριστοτέχνισσα σ' ό,τι κι αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tι να πω για το ταλέντο σου, Ρένα μου? Μένω άναυδη! Το πάπλωμα είναι ήδη αριστούργημα, πριν καν τελειώσει. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ και χρηστικότατο. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στην Craftlandia πρόκληση, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Έχω φάει κόλλημα με τα παπλώματα.
      Το ίδιο κσι οι μικρές που παρακολουθούν την εξέλιξη τους.
      Κι εγώ σ ευχαριστώ για την πρόσκληση.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Όπως τα λες Μαρία μου.
    Υπομονή και σκληρή δουλειά.
    Όσο για τη βρωμιά, ρώτα και τους γύρω μας.
    Αλλά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει.
    Χωρίς κόπο πάντως, δεν γίνεται τίποτα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ταξίδια μπορούμε να κάνουμε σε όλο τον πλανήτη χάρη στο youtube φτάνει φυσικά να έχουμε ένα παπλωματάκι να μας σκεπάζει και όμορφες δημιουργίες να μας εμπνέουν!
    Όσα κουρελάκια και να χρειαστείς δεν βλέπω πού είναι η βρωμιά αλλά μόνο ομορφιά!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα παπλωματακια είναι ό,τι πρέπει για Παραμύθια.
    Κάθε κομμάτι κι άλλο παραμύθι.
    Βρήκα τρόπο να τα εξαφανίζω.
    Γέμισα όλα τα μαξιλαράκια με κουρελάκια κο έτσι δεν τα βλέπει κανείς.
    Το πρόβλημα είναι όταν ψάχνω για κάποιο συγκεκριμένο χρώμα.
    Είναι κι αυτό ψυχοθεραπεία.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ε...το μεράκι δεν κρύβεται. Κι εσύ το έχεις σε υπερθετικό βαθμό. Και πολύ δουλειά, και πολύ όμορφη. Μπράβο Ρένα. Να είσαι καλά να τα χαρείς. Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου.
      Μεράκι υπάρχει, ο χρόνος που είναι;
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Εντάξει υπέροχο και τόσο ευφάνταστο.
    Να είστε καλά να το χαρείτε Ρένα μου! Μπράβο σας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Your work in those quilt are original and beautiful! Thank you for joining the Craftalandia Challenge!
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειλικρινά το ζήλεψα !!! Μακάρι να βοηθούσαν τα μάτια να προσπαθήσω.....εκπληκτικό το πάπλωμα , η ιδέα της διακόσμησης και η άψογη κατασκευή.....αυτή η υδρόγειος μου έκλεψε την καρδιά !!! Χαρισματική μου Ρένα, συνέχισε να μας δείχνεις τις καταπληκτικές δημιουργίες σου....Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ζήλεψα αυτά που έβλεπα κι έτσι ξεκίνησα
      Δοκίμασε κάτι εύκολο.
      Να είσαι καλά και φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Πω πω αδημονώ να το δω ολόκληρο! Τι ωραία ιδέα πια; Μα πόση δεξιοτεχνία χρειάζεται! Θαυμάσιο! Κάθε κομμάτι κάθε σύνθεση.
    Συγχαρητήρια άλλη μια φορά
    Φιλιά πολλά πολλά με τον τεράστιο θαυμασμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ανυπομονώ Άννα μου.
      Σιγά σιγά μαθαίνω. Υπομονή χρειάζεται.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  18. Πάπλωμα που θα ζήλευε κάθε βιβλιοφάγος! Ρενα μου η φαντασία σου δεν εχει όρια!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου.
    Όντως η φαντασία μου καλπάζει, αυτό όμως γίνεται με οδηγίες από την Μάνια.
    Υο τελικό αποτέλεσμα δεν υο ξέρουμε ακόμα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και τί δε θα 'δινα να με σκεπάζει έναν τέτοιο πάπλωμα τις κρύες νύχτες τού χειμώνα, κι εγώ αγκαλιά με μια ζεστή σοκολάτα..😉..κι ένα βιβλίο, να το απολαμβάνω! Είσαι μαστόρισσα, τέλος! Καλό απόγευμα 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...