Παρασκευή 27 Μαΐου 2022

ΤΟΤΕΜ!!!! θέμα βάφτισης

Θυμωμένο σύννεφο, τί έχεις πάλι; Πολύ ξινό σε βλέπω.
Θυμωμένο σύννεφο. 


Πώς να μην είμαι και ξινός κι αλμυρός και πικρός με τις τιμές της βενζίνης που έφτασαν στα ύψη; Κάθε μέρα κι άλλη τιμή.


 

Χαμογελαστό βουνό. 

-Δεν καταλαβαίνω. Εσένα τί σε νοιάζει; 
Ποτίζεις το άλογο σου με βενζίνη και δεν το ξέρω; Λίγο χορταράκι τρώει το ζωντανό, που κι αυτό μόνο του φυτρώνει στον κάμπο.

 
Σοφό Γεράκι. 

-Πώς να μη με νοιάζει. Να μη με νοιάζει ούτε για το ρεύμα που αυξήθηκε;
 Ούτε για το νερό που το σπαταλάνε χωρίς δεύτερη σκέψη; 

 -Έχει δίκιο Το χαμογελαστό βουνό, εσένα τί σε νοιάζει; 
 Δεν χρειαζόμαστε βενζίνη για να κινηθούμε και δεν νομίζω ότι βάλαμε ηλεκτρικό στις σκηνές μας. Όσο για το νερό, τρέχει άφθονο από τον καταρράκτη και γεμίζουν τα ποτάμια εδώ γύρω. 
 Φτάνει και για να πλυθούμε και για να πλένουμε τα ρούχα μας. Σε απασχολεί και κάτι αλλο; Μη μου πεις και για το αέριο, γιατί θα μας τρελάνεις εσύ. 


-Μα την αλήθεια, εγώ δεν σας καταλαβαίνω. Μπορεί να μη χρειάζεται βενζίνη για να κινηθούν τα άλογα μας, μπορεί να μη βάλαμε ηλεκτρισμό στις σκηνές μας, μπορεί να κάνουμε βουτιές στο ποτάμι για να πλυθούμε, χρειαζόμαστε όμως καθαρό αέρα και νερό. 

-Μα γι'αυτό μένουμε ακόμα εδώ και δεν πάμε στις πόλεις, για να έχουμε καθαρό αέρα και νερό.

 


-Εδώ θα συμφωνήσω με το θυμωμένο σύννεφο .
 Μας αφορά άμεσα το θέμα. Όσο περισσότερα από αυτά χρειάζονται οι άνθρωποι των πόλεων, τόσο περισσότερο μολύνουν τον αέρα και το νερό όλης της γης. Δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο. Ακόμα και τα παγόβουνα άρχισαν να λιώνουν από την αλόγιστη χρήση των κλιματιστικών και των εργοστασίων. 

-Είσαι πολύ σοφός Σοφό Γεράκι! Μακάρι να ήσουν εσύ ο αρχηγός όλων.. Πλανητάρχης, έτσι νομίζω ότι τον λένε τον αρχηγό τους. Θα τους μάθαινες σπουδαία πράγματα. Έχουν ξεφύγει όλοι και δυστυχώς θα πάρουν κι εμάς στο λαιμό τους.


 




Κάθονται όλη την ημέρα μπροστά από έναν υπολογιστή και από εκεί δουλεύουν, από εκεί ψωνίζουν, από εκεί διασκεδάζουν, νομίζουν δλδ. Από εκεί μαθαίνουν γράμματα τα παιδιά τους και από εκεί παίζουν, δυστυχώς. Ποιος ο λόγος να τα κάνουν όλα αυτά; Για να κερδίσουν πιο πολλά χρήματα; Τί να τα κάνουν; Αφού δεν ζουν για να τα χαρούν.





-Έλα μαμά, η φίλη μου η Γεωργία, βαφτίζει το μικρό της.
Θα βοηθήσεις να φτιάξουμε κάτι;
Το θέμα είναι εξωτικά νησιά. 
-Θα βοηθήσω βέβαια, πολύ ωραίο το θέμα. 
Για πες τί σκέφτηκες;
-Δέντρα, φούστες από χόρτο, πουλιά, τοτέμ.
-Τοτέμ; Καλά όλα τα άλλα.  Αυτά τα τοτεμ πώς θα γίνουν;
-Ξέρω πώς θα τα κάνουμε, αρκεί να βρω τα κατάλληλα κουτιά. 
Χρειαζόμαστε στρογγυλά κουτιά, αρκετά ψηλά. 
Λέω να πάρω χαρτόνι να τα φτιάξουμε, γιατί δεν νομίζω να βρω πουθενά. 

-Μη το λες, η μανούλα κάτι θα κάνει. 
-Τί θα κάνεις βρε μανούλα; Θα εμφανίσεις κανένα στρογγυλό κουτί;
-Ακριβώς αυτό.  Έχω το κατάλληλο κουτί φυλαγμένο από 2016.
-Θα σε στεναχωρήσω, αλλά  δεν χρειαζόμαστε μόνο ένα. 
-Θέλεις δύο; Δύο θα σου φέρω. 
- Όχι. 
Θέλεις τρία; 
-Μη μου πεις ότι έχεις τρία κουτιά;
Τόσα θέλω.  
-Τόσα θα σου φέρω. 
-Μπράβο μανούλα. 
Σου δίνω προαγωγή.  Από βοηθό σε κάνω γενικό διευθυντή. 
-Ποιον θα διευθύνω καλέ, εσένα κι εμένα;
Βγάλε τα σχέδια , να φέρω τα κουτιά για να αρχίσουμε κι άσε τις προαγωγές. 



Κάπως έτσι έγιναν όλα. 
Κι έγινε το Έλα να δεις.
Κόψε εδώ, κόλλα εκεί, κόλλα κι άλλο φτερό. 



Τα τοτέμ έγιναν και όλα τα άλλα φυσικά. 
Θα σας δείξω μετά την βάφτιση τα υπόλοιπα. 




Τώρα όμως ήθελα να δείτε ότι τίποτα δεν πάει χαμένο. 
Τα σχήματα από τις συσκευασίες πολλές φορές με εμπνέουν κσι υποκύπτω στον πειρασμό να αγοράσω μερικά και να περιμένω την έμπνευση. 
Μη μου πείτε ότι δεν το έχετε κάνει ποτέ!
Πρόσφατα τα είδα πάλι στο γνωστό Γερμανικό κατάστημα, αλλά δεν τόλμησα να πάρω άλλα. 





Τα κουτιά από τα πατατάκια αξιοποιήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο. 


Πού να  το φανταζόταν!
Έξη χρόνια στην αποθήκη, δεν είναι και λίγα .
Τώρα όμως ποιος τα πιάνει. 


Όπως βλέπετε, είχαμε κι άλλους βοηθούς. 
Τα κορίτσια έκαναν τα δικά τους μικρά τοτέμ. 


Θέλω να παρατηρήσω πάντως , ότι τα Τοτέμ πήραν τόσο σοβαρά τον ρόλο τους, που στην αρχή έθιξαν κάποια θέματα. 
Συγνώμη αν σας στεναχώρησαν. 
Αλλά δεν είπαν και ψέματα , έτσι;

                   ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!!! 

                       ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!










Δείτε στο Instagram  τους στολισμούς και τις κατασκευές που κανει η κόρη μου. 

28 σχόλια:

  1. Με έβαλες να σκεφτώ, αν είμαι σύννεφο ή βουνό ή γεράκι. Μου αρέσουν και τα τρία. Περισσότερο το σύννεφο και το βουνό. Αν καταφέρναμε με την τηλεεργασία να φύγουμε από τις μεγάλες πόλεις ... ίσως, είναι μια λύση....
    Είμαι περίεργη να δω όλη τη θεματική της βάφτισης. Με το καλό και πάντα άξιοι οι νονοί.
    Καλή συνέχεια, τα λέμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κσι καλό και κακό η τηλεργασία, Μάνια μου.
      Θα σας τα δείξω όλα φυσικά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Πόσο σοφά μας μίλησαν τα τοτέμ για την ακρίβεια, την αλλόγιστη χρήση των πάντων, αλλά κυρίως των φυσικών πόρων και όλες τις κλιματικές αλλαγές που θα πληρώσουμε ακριβά (κυριολεκτικά και μεταφορικά)!
    Υπέροχα αξιοποιήθηκαν τα κουτιά από τα πατατάκια. Και τι ευφάνταστο το θέμα της βάπτισης. Με το καλό το ζουζούνι να πάρει το όνομα του και χίλια μπράβο σε σένα Ρένα μου που πάντα βοηθάς όπου μπορείς!!!!
    Γεια στα χεράκια σου!
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν παραδειγματιστούμε από όλα τα παλιά, θα το βρούμε μπροστά μας και μάλιστα πολύ γρήγορα Μαρίνα μου.
      Σεβασμός στο περιβάλλον και στον άνθρωπο.
      Τα πάντα αξιοποιούνται και λιγοστεύουν και τα σκουπίδια.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Κάνω ό,τι προλαβαίνω.
      Μα είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Τι πρωτότυπο θέμα για βάπτιση!!!! Και φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να μην ανταποκριθείς στην πρόκληση των τοτέμ!!! Τέλεια έγιναν !!!!! Κι έπιασαν τόπο και τα φυλαγμένα κουτιά!!!
    Καλοφώτιστο να είναι το παιδάκι!!!!
    Φιλάκια και καλό ΣΚ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού με ξέρετε, θέλω να δοκιμάζω τα πάντα.
      Ευτυχώς που δεν τα πέταξα. Τα Κρατούσα με πολύ κόπο, λόγω μεγέθους.
      Ευχαριστούμε πολύ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Αχ, υπουργός περιβάλλοντος έπρεπε να ήσουν, να γίνονταν όλα σωστά, και η ανακύκλωση να είχε τον πρώτο ρόλο. Εντάξει, "κεντάς", τώρα και με κουτιά από πατατάκια, που τα ονειρεύομαι κάποτε γεμάτα 😊..αλλά να που ως άδεια ζουν μια δεύτερη ζωή ακόμα πιο σημαντική από την πρώτη, και -ως ώριμα πια- περνούν και τα σωστά μηνύματα! Πανέμορφα Ρένα μου! Καλημερούδια 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανθρώπους σπο χωριά έπρεπε να βάζουν για υπουργούς.
      Δεν θέλει πολύ γνώση για να καταλάβουμε ότι βαδίζουμε προς τον γκρεμό.
      Αν σεβόμαστε το περιβάλλον και τον άνθρωπο, ίσως γλυτώσουμε.
      Τα τοτέμ καλά τα λένε, ποιος τα ακούει;
      Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  5. Η καταλληλότερη για τις χειροτεχνίες!!! Τώρα που διαβάζω καταλαβαίνω το που και το γιατί!!! Αν ημουν κοντα θα σου έκανα και εναν ιθαγενή με ακόντιο και χορτινη φούστα σε κανονικές διαστάστάσεις (τώρα που πήρα το κολάι απο τον Χάρυ Πότερ ολα είναι ενα παιχνιδάκι ) Την καλήμέρα μου με θαυμασμό για τα δημιουργήματα αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα θα είχε.
      Μακάρι να ήμασταν κοντά.
      Πρέπει να το προσπαθήσω για κάποιο μελλοντικό project.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Κάθε Τοτέμ έχει την αλήθεια του και όλα μαζί σκιαγραφούν τη ζωή!
    Αλλά αυτό που πάντα θα υπερέχει είναι το σοφό και χαίρομαι Ρένα μου, που με την άψογη χειροτεχνία σου, έβαλες τα πράγματα στη πραγματική τους θέση!
    Η βάπτιση θα έχει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα και εύχομαι το μήνυμα να φέρι χαρά και ευλογία!
    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά και καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ακούγαμε τους σοφούς απανταχού της γης.
      Όλοι έχουν να μας διδάξουν, αρκεί να έχουμε τα αυτιά μας ανοικτά.
      Εύχομαι να αρέσουν οι χειροτεχνίες μας.
      Σε φιλώ κι εγώ.

      Διαγραφή
  7. Τα τοτέμ μαζί με την Ινδιάνικη φιλοσοφία, πάντα είχαν βαθύτερες και πιο ώριμες σκέψεις για τη ζωή και τη φύση. Που τις παρανοήσαμε και τις υποβαθμίσαμε.
    Χαίρομαι που ανέσυρες στο φως, Ρένα μου, αυτές τις μορφές σε υπέροχες και λαμπερές κατασκευές γεμάτες χρώμα.
    Μού άρεσαν πάρα πολύ στο λέω από καρδιάς.
    Την αγάπη μου για τη δουλειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοφοί κι αθώοι, υπέκυψαν στους έξυπνους και πολιτισμένους λαούς που τους κατέκτησαν.
    Μακάρι να θυμηθούμε τις ανθρώπινες αξίες και να επανέλθουμε στο σωστό δρόμο.
    Έγιναν ωραίες,αλήθεια.
    Αφού μου αρέσει να παίζω και το ξέρετε.
    Κσλη συνέχεια φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βεβαίως συμφωνώ απόλυτα με τα ινδιάνικα ΤΟΤΕΜ σου. Σοφές κουβέντες άλλωστε ινδιάνοι είναι σοφά μιλούν.
    Αλλά ότι φύλαγες τόσα χρόνια τις συσκευασίες τι να πω; Εσύ κι αν είσαι σοφή!! Άρεσαν στη βάπτιση; Περιμένω και τα υπόλοιπα που έφτιαξες να μας τα δείξεις
    Μπράβο χρυσοχέρα μου και για αυτά που γράφεις και για αυτά που κατασκευάζεις
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να τους ακούγαμε και να τους σεβόμασταν.
      Την άλλη εβδομάδα θα γίνει και θα σας δείξω και τα υπόλοιπα.
      Αφού μιυ αρέσει να παίζω, να μη βοηθήσω σε κάτι;
      Ευχαριστώ πολύ.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  10. Δεν φτάνει που έφτιαξες τα τοτέμ φιλενάδα αλλά τα έφτιαξες και γεμάτα ευσθησίες για τον κόσμο που ζούμε και τον έχουμε φέρει σε μαύρο χάλι οι άνθρωποι...!!
    Η ιδέα εξαιρετική και πρωτότυπη, σίγουρα θα χαροποιήσει τους παρευρισκόμενους στην βάφτιση.
    Που να το φανταστούν τα στρογγυλά κουτιά από τα πατατάκια, πως μετά από τόσα χρόνια απραξίας, θα είχαν αυτήν χαρά να γίνουν σοφά τοτέμ!! 😊 Τι όμορφα που έγιναν!!! γειά στα χέρια σας Ρένα μου με το καλό η βάφτιση, θα περιμένουμε ρεπορτάζ!!😀
    Να περνάτε όμορφα με ότι κάνετε την αγάπη μου🧡 πάντα φιλιααα!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αφού χρειαζόμασταν μια στρογγυλή βάση, να μην αρπάξω την ευκαιρία να τα αξιοποιήσω;
    Κι εγώ ευχαριστηθηκα με την κατασκευή τους.
    Ελπίζω να αρέσουν όσο και σε σας .
    Μακάρι να πάρουμε λίγη από τη σοφία τους , φιλενάδα.
    Να είστε όλοι καλά.
    Σας φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ θα συμφωνήσω με το θυμωμένο σύννεφο πάντως. Σοφά τα λόγια του και πολύ καλά κάνει και παίρνει θέση. Γιατί η τέχνη οφείλει να περνάει κάποια μηνύματα. Κι εσύ ξέρεις άριστα και τα δύο, Ρένα μου. Την τέχνη της αξιοποίησης ακόμα κι ενός άδειου κουτιού από πατατάκια. Και την επίγνωση της πραγματικότητας που ολοένα γίνεται και πιο απειλητική. Τα κορίτσια είναι πολύ τυχερά που μαθητεύουν κοντά σου. Με το καλό η βάπτιση και μπράβο σου ολόψυχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν έχουμε ακόμη ελπίδες Μαρία μου.
      Όσο και να φωνάζουν τα Τοτέμ, φωνή βοώντος εν τη ερήμω.
      Το παλεύουμε με τα κοριτσάκια μας.
      Ευχαριστούμε πολύ.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  13. Με (μεγάλη) χρονοκαθυστέρηση μήπως και καλοπιάσω το θυμωμένο σύννεφο και πάει στο καλό, μπας και μου μπαστακώθηκε στα κεραμίδια του σπιτιού μου. Και θυμωμένο και ιδιότροπο και στα καλά καθούμενα......του τη δίνει και να το νερό, καντάρια. Τέλος πάντων ήθελα να του πω πως όμορφη η παρέα του, αλλά ομορφότερο εκείνο και είμαι σίγουρη πως θα κλέψει παραστάσεις στη βάπτιση. Μπράβο βρε Ρένα! Γεια στα χέρια σας και τα μικρά χεράκια των βοηθών σου!!!
    Να είστε καλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου.
    Ελπίζω να έφυγαν τα σύννεφα γιατί είμαι έτοιμη να στρώσω πάλι τα χαλιά.
    Θέλουμε δροσιά αλλά όχι μία ζέστη μία κρύο.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφα τα τοτέμ σου Ρένα μου χρυσοχέρα μου!! και τα λεγόμενα σου υπέροχα!! με την δόση του χιούμορ που χρειάζεται πάντα φίλη μου!! σε θαυμάζω!! καλή επιτυχία στις εκθέσεις σου!! φιλάκια πολλά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστώ πολύ Φανούλα μου.
    Λίγο χιούμορ για να κάνουμε τα πικρά γλυκά.
    Κι εγώ σε θαυμάζω, φίλη μου.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...