Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ 1ο!!!!!!!!

ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ, ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΑΠΟΙΑ  ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!
ΑΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΔΩΣΩ ΑΥΤΑ  ΠΟΥ ΞΕΡΩ!!!



ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΙΣΩΣ ΞΕΡΕΤΕ , ΑΛΛΕΣ ΠΑΛΙ ΟΧΙ!!!!!



ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ Ο΄ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ, ΚΑΝΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ  ΤΑ ΚΕΝΑ.


ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΦΙΛΗΣ, ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!

ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΔΩ, ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΞΥΛΟΥ.

ΕΒΑΛΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ, ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ!!!!!!!!

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ , ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΙΑΛΥΟΥΜΕ ΣΕ ΚΡΟΚΟ ΑΥΓΟΥ!!!!!!!!



ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΡΟΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΤΟΥ, ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ 2 ΚΟΥΤΑΛΑΚΙΑ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙ ΞΥΔΙ!!!!!!!
ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!



ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΕΤΟΙΜΟ ΜΕΙΓΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΔΟΣΟΜΕΤΡΗΤΗ, ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΕΧΡΙ 10 ΜΕΡΕΣ!!!


 ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΓΟ , ΤΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΕΧΡΙ 10 ΜΕΡΕΣ, ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΦΡΕΣΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΓΟ!!

ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΦΑΝΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΜΠΗΤΕ ΣΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΟΛΟΓΙΑ.

ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΔΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΕ ΣΚΟΝΗ ΚΑΙ  ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ.
ΤΑ ΑΛΛΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ  ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΝΑ .

ΜΗ ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΑΣΚΟΠΑ ΕΞΟΔΑ!

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ

1 ΑΣΠΡΟ ΤΙΤΑΝΙΟΥ
2 ΜΑΥΡΟ
3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΔΜΙΟΥ
4 ΧΟΝΔΡΟΚΟΚΚΙΝΟ
5 ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΑΔΜΙΟΥ
6 ΩΧΡΑ
7 ΟΜΠΡΑ ΩΜΗ
8 ΟΜΠΡΑ ΨΗΜΕΝΗ
9 ΣΙΕΝΝΑ ΩΜΗ
10 ΣΙΕΝΝΑ ΨΗΜΕΝΗ
11 ΜΠΛΕ ULTRA MARINE
12 ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟΥ
13 ΚΙΝΑΒΑΡΙ

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ, ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ 2 Η ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΥΜΑΤΟΣ ΑΥΓΟΥ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΟ ΓΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΙΝΕΛΙΑ!!!

Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ Η ΜΑΡΙΑ, ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΣΕΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Η ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ,ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΝΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ.

ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚ ΑΚΟΥΑΡΕΛΑΣ, ΜΟΛΥΒΙΑ, ΣΒΗΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΞΥΣΤΡΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!!!!!


                                  ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!! 

Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΚΑΙΡΩΣ!!!!!

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ !!!!!!!!!!!
ΦΙΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΧΑΡΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!!!

ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΩ, ΘΑΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΑΣ ΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΥ ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ!!!!!!!!!!
ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ.
ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΜΑΣ Ο΄ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ!!!!!!!!!!!

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!!


108 σχόλια:

  1. πολύ χαίρομαι!!!θα την κάνω μάλλον την προσπάθεια....το συρτάρι προχοράει!!!ΚΑΛΟ ΒΡΆΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
      ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ!!!!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Αχ Ρένα θα παρακολουθώ τα μαθήματα σου με ενδιαφέρον αλλά χωρίς στόχο να μάθω να κάνω αγιογραφίες γιατί ενώ αγαπώ την ζωγραφική δεν μπορώ να ζωγραφίσω....Τέλεια η ιδέα σου...για να δούμε!! Μα να φτιάχνεις το χρώμα από τον κρόκο...εντυπωσιακό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ, ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!
      ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ!!!!!!!!
      ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ, ΠΝΟΕΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ!!!!!!!!
      ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ διάβασμα σήμερα!Ανασκουμπωθείτε γιατί διανύουμε περίοδο δημιουργική!Καλή αρχή Ρένα μου και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΟ!!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ρένα μου το ξέρεις...ανελλιπώς θα σε παρακολουθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΔΩΣΩ ΚΑΤΙ , ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ.ΕΓΩ ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΦΤΙΑΞΩ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ Ν ΑΡΧΗΣΩ Μ ΑΥΤΟ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΝΟΙΩΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!
      ΑΦΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΕΤΟΙΜΗ, ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. αυτές είναι οι λεγόμενες αυγοτέμπερες??? Άκουγα απο μικρή το θείο μου να το αναφέρει (αγιογράφος) και εγώ κοιτούσα σα χάνος!! Να' σαι καλά που μας εξήγησες πως γίνεται...την επόμενη φορά που θα μου ξαναπεί ο θείος μου για αυγοτέμπερα θα δεί ποσο ενημερωμένη είμαι...χιχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΘΕΙΟ ΑΓΙΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΡΩΤΑΣ;
      ΚΑΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΛΥΣΩ ΕΓΩ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΓΝΩΣΕΩΝ!!!!
      ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΡΕΝΑ ΜΟΥ, ΠΟΛΥ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!
    ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟ ΞΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΒΓΟ, Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΟΥΣ..ΤΟ ΞΥΔΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ Ε..... ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΜΥΡΙΣΩ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΑΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΤΟΙΜΑ; Η Η ΛΑΜΨΗ ΘΑ ΧΑΘΕΙ; ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΞΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΒΓΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ. Η ΜΗΠΩΣ ΣΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ; ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΟΤΕ...ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΚΟΝΕΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΥΓΡΟ; ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΑΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ...ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΖΩΗΡΗ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΑΡΑΣΥΡΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ...ΚΑΙ ΜΑΣ ΨΑΧΝΕΙΣ...ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ; ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ....ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΠΟΒΟΛΕΣ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΣΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ...ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΗ -Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ- ΘΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΗΡΙΟ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ; ΦΟΒΑΜΑΙ.
    ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ , ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ...ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΣΙΓΑΡΑ....
    ΑΥΤΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ,ΑΝΤΕ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΖΑΛΙΣΑ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΕΦΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ!!!!!!!!
      ΟΙ ΣΚΟΝΕΣ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΚΟΛΛΑ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!
      ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ;
      ΔΕΝ ΦΑΝΗΚΕ ΑΚΟΜΗ!!!!!!
      ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΒΑΛΕΙ!!!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ, ΜΗ ΒΙΑΣΤΕΙΣ ΑΚΟΜΗ, ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Πανταχού παρούσα είμαι !! Έτσι τσάμπα τον παίρνω τον μισθό μου;

      Διαγραφή
    3. ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕΣ;
      ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΙΑ, ΚΑΛΑ ΛΕΝΕ!!!!!!!
      ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ, ΜΗ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Ξεκινάμε λοιπόν Ρένα;Καλή αρχή!!!Ελπιζω να μην απογοητευτώ σύντομα από τον εαυτό μου .Εχω πινέλα και χρώματα από 10ετίας ,δεν τα χρησιμοποιήσα από τότε, κάνουν ακόμη για τη αγιογραφία ή χάλασαν;Καλό βραδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΛΠΙΖΩ!!!!!!!!
      ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ!!!!!!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ Η ΑΚΡΕΣ ΚΑΝΟΥΝ!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ....ΓΙΑ ΤΙς ΣΥΜΒΟΥΛΕς ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑς.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ !!!!!!!
      ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. xm!θα...με βλεπετε....οσο τωρα...αν θα βλεπετε ..τα εργα....μου...χι...!χι!
      η ...ψυχη...θελει.....το σωμα...αδυνατει......χιχι
      αλλα θα κρατω σημειωσεις.....μαρεσει πολυ η αγιογραφια...με συναρπαζει....αλλα ....δεν το εχω...

      Διαγραφή
    3. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ΑΡΚΕΙ!!!!!!!
      ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ;
      ΕΧΩ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 70 ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Ρένα ευχαριστώ πολύ για το μάθημα. Είχα κάνει αγιογραφία πριν χρόνια και τώρα είναι ευκαιρία να μπορέσω να τελειώσω επιτέλους δυο εικόνες μισές από τότε. Περιμένω την συνέχεια. Φιλάκια!! Συρτάρι βρήκα, να δούμε θα προλάβω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΑΝΙΑ ΜΟΥ!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ!!!!!
      ΑΦΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΣΥΡΤΑΡΙ, ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ, ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. ΡΕΝΑΚΙ μουΘα τα παρακολουθούμε όλα τα μαθήματα και τα δικά σου και της Μαρίας
    ....και δηλαδή..θα εχουμε δυό δασκάλες τώρα;;;; οοοφου!!!....δουλεια την πάθαμε ...θα τρελαθούμε στα μαθήματα...και πότε θα κάνουμε διαλημα κυρία;;;χα..χα... αντε καλή αρχή΄με το καλό..καλο βραδυ και φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ;
      ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟΝ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ!!!
      ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ , ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Και Ναι!!! Επιτέλους θα μάθουμε για την Αγιογραφία!!! Δύο Δασκάλες Μαρία και Ρένα!!! Λες να γίνουμε όλοι μας ζωγράφοι;!!! Σε φιλώ γλυκά γλυκά γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΚΑΡΙ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΒΛΕΠΩ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Βλέπω Ρένα πολλές πρόθυμες για τα μαθήματα αγιογραφίας. Μακάρι η προσέλευση να γίνει μεγαλύτερη.Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΖΗΣΕΙΣ!!!!!!!1
      ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ!!!!!!!
      ΛΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΤΑΞΩ ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΥΚΟ;
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Είναι πολύ όμορφο που μοιράζεσαι μαζί μας τις γνώσεις σου!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΙΑ ΛΑΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΩΣΟΥΜΕ!
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Ρενα σευχαριστουμε γιαυτην την προσπαθεια
    εχω αφησει στην μεση τον Αρχαγγελο Μιχαήλ και πρεπει να τον τελειωσω
    θα προσπαθησω να ειμαι συνεπης στο μαθημα σου για να ξαναθυμηθω τα λιγα που εχω μαθει
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Η ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΤΕ Ο΄ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ;
      ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΩ!!!
      ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Μπράβο Ρένα, υπέροχα τα μαθήματά σου... μέχρι κι εγώ άρχισα να μαθαίνω, που δεν έχω ιδέα επί του θέματος!!! Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΚΡΟΚΟ ΚΑΙ ΕΙΠΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ Ε;
      ΑΛΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΡΩΓΕΤΕ!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Καλή αρχή Ρένα και μαθήτριες!!! θα σας παρακολουθώ κι εγώ καλές μου, μόνο σαν εμψυχώτρια!!!μη φοβάστε!!! Καλή δύναμη!!! Ρένα, τόσο ζωντανές φωτό, που φοβήθηκα μη σπάσω τον κρόκο του αυγού!!!φιλάκια και καλή σας εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΚΑΤΙ Η ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΛΛΙΩΣ, ΝΑ ΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
      ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Δεν το πιστεύω.... Κι' εδώ η επιθεωρήτρια; Καλέ, δε σ' έστειλα στην εφεδρεία;
    Ποτέ δεν το φαντάστηκα και δεν το καρτερούσα (!) πως θα ξανακαθίσω στα θρανία γιαγιά πράμα!!!! Κι' όμως, τρελαίνομαι, πετάω τη σκούφια μου, λέμε!!!!
    Ρενάκι μου, ΜΕΣΑ!!!!
    Αγιογραφία δεν ξέρω αν θα τολμήσω, όμως σίγουρα θα μάθω πάρα πολλά......
    Άντε και καλή σχολική χρονιά!!!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ!!!!
      ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ , ΦΤΑΝΕΙ!!!
      ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΤΟΛΜΙΣΕΙΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Αχ Ρενάκι μου ποσο χαίρομαι!!!!!θα προσπαθήσω να ζωγραφίσω και να είμαι καλή μαθήτρια!!!!!!μπορώ να ζωγραφίσω πάνω σε κεραμίδι;φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
      ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΡΑΜΥΔΙ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΜΠΛΟΚ ΑΚΟΥΑΡΕΛΑΣ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Ρένα μου έχω στο σύρτάρι έναν Αγιο Δημήτριο...που χρόνια διαμαρτύρεται γιατί ποτέ δεν τελείωσε.Είχα πάει 6 μήνες σε μια σχολη του δήμου μου.Μήν φανταστεις όμωσ οτι γινόταν και δουλειά τότε.....Δεν έχω φτιάξει ως τώρα ουτε μια εικόνα..γιατί δεν είχα την αυτοπεποίθηση ότι θα τα καταφέρω μάλλον.Είχα πέσει και σε ένα δάσκαλο ...που μόνο για αγιογραφία δεν έκανε...και αυτό με έκανε να απέχω για χρόνια.ααα και για το αυγο ...επέμενε να φέρνουμε ενα σε κάθε μάθημα...ελεγε δεν κάνει με μπαγιάτικο.....Φιλάκια.αααα και γιατί δεν βγάζει τις ενημερώσεις των νέων αναρτήσεων σας στο μπλογκ μου;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ Ο ΑΓΙΟΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ!!!!!!!
      ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ [ΑΣΧΕΤΟ!!! ]
      Ο΄ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ!!!
      ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Η ΟΧΙ!!!!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΓΟ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ , ΤΟ ΠΟΛΥ 10 ΜΕΡΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΡΕΣΚΟ!!!!!!!!
      ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΧΡΩΜΑ ΤΗΝ 10η ΜΕΡΑ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΕΣ 10 ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ!!!!!!!!!!
      ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Δασκάλααααααααααααααααα!!!! :-)))
    Ευχαριστώ παρα πολύ που μου δίνεις την ευκαιρία να παρακολουθήσω μαθήματα αγιογραφίας απο το σπίτι! Εχω ενα θέμα με την προσωπογραφία βέβαια...θα δω τα μαθήματα παρακάτω και ελπίζω να τα καταφέρω!!....προς το παρόν θα κρατάω σημειώσεις !!!φιλακια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
      ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ, ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ!!!!!!!!
      ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΘΑ ΔΕΙΣ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Καλή αρχή με τα μαθήματα!!!!Εγώ δεν μπορώ ούτε γραμμή να τραβήξω χαχα αλλά θα σας παρακολουθώ με μεγάλη χαρά.!!!!!Φιλιά.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΑΥΤΟ!!!!!!!!
      ΓΙΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΒΑΛΕΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΑΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ!!!!!
      ΘΑ ΔΕΙΣ, ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΒΙΝΤΕΑΚΙ!!!!!!!
      ΜΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΣΑΙ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!1

      Διαγραφή
  25. Καλημερα και καλη αρχη στα μαθηματα καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΦΑΙΔΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. καλημερα..χτυπησε το κουδουνι..καλε Κυρια περιμεντε και μενα..εγω ειμαι η Μαρια..ειμαι και κοντουλα δεν με βλεπει..καλε Σμαραγδενια..καλε Νεραιδα μου.. κανε λιγο ποιο κει να με δει η Κυρια..παρουσα..καλη αρχη Ρενακι μου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
      ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ!!!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Κυρια ΡΕΝΑ μας...εγώ την βλεπω την ΜΑΡΙΑ....πρωτη έρχεται στα μαθήματα....ελα σου κάνω χώρο.. να κάτσεις μονο μην σπρωχνεις και πεσω κατω ..γιατί δεν με σηκώνουνε μετα με τίποτα...κάτω θα κατσω.... χι..χι..φιλακια

      Διαγραφή
  27. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!!!ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ !!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΟ ΠΟΛΥ!!
      ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. με το που τελείωσα με τις διοργανώσεις με βάζεις κατ' ευθείαν στο αμφιθέατρο Ρένα μου...???
    καλά...
    ενώ θα αποτελειώνω τα " συρτάρια " θα παρακολουθώ και το μάθημα,το εξαιρετικά ενδιαφέρον...
    σε φιλώ και καλή σου εβδομάδα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΙΒΗ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!!
      ΚΡΑΤΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΑΡΧΙΖΕΙΣ!!!!
      ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΟΜΩΣ ΤΑ ΘΕΛΩ, ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!
      ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Ευχαριστούμεεεεεεεεεεε!!!! Έχω ενθουσιαστεί, θα πάρω τα χρώματα, για να είμαι έτοιμη για το σ/κύριακο. Καθημερινές με ωράριο 8-8 στο γραφείο... δεν λέει!! Τα πινέλα που έχω για τα ακρυλικά, είναι οκ?? ή θα πρέπει να πάρω άλλα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΠΟΛΥ, ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΘΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ!!!!!!
      ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΟΙ ΑΚΡΕΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΘΕΛΕΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ!!!!
      ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΟΛΑ!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Αγαπημένη μου Ρένα, συμμετέχω κι εγώ στα μαθήματα !!!Θα ξανανιώσουμε στα θρανία, σούπερ!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ , ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ!!!!!!!!!
      ΕΓΩ ΠΟΣΟ ΝΑ ΞΑΝΑΝΙΩΣΩ, ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ;
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Πολύ καλό το μάθημά σου Ρένα μου. Πες μας όμως και τι κοστίζουν τα χρώματα αγιογραφίας, έτσι για να έχουμε μια ιδέα. Καθώς και για τα πινέλα που θα χρειαστούμε. Αν αναμιχθεί η μπογιά με τον κρόκο, πόσες ημέρες κρατάει; Και οι μπογιές στεγνώνουν γρήγορα για να περάσουμε κάτι άλλο από πάνω;
    Α... και απ' ότι κατάλαβα, πρέπει να βάλω μπρος να φτιάξω το συρτάρι; Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!
      ΚΑΘΕ ΧΡΩΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ 50 Η 100 ΓΡ
      ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΟΣΟ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΡΩΤΗΣΤΕ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ, ΚΑΝΤΕ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!!!
      ΟΤΑΝ ΑΝΑΜΙΧΘΕΙ Η ΜΠΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΟΚΟ, ΚΡΑΤΑΕΙ 7- 10 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΠΟΛΥ, ΣΚΕΠΑΣΜΕΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ!!!!
      ΟΙ ΜΠΟΓΙΕΣ ΣΤΕΓΝΩΝΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ!!
      ΜΕ ΒΟΗΘΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!!!!!
      ΟΤΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΥΓΟΤΕΜΠΕΡΕΣ , ΘΑ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ!!!!!!!!
      ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙΣ!!!!!!!
      ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Μπράβο σου για την πρωτοβουλία Ρένα! Λένε, πως οι μαθητές βγαίνουν καλύτεροι από το δάσκαλο. Με ΄σένα δασκάλα, οι μαθητές/τριες θα βγουν αστέρια!!! Καλή και δημιουργική εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ!!!!
      ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ!!!!!!
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΑΝΙΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ!!!!
      ΕΥΧΟΜΑΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Καλή αρχή Ρένα μου!!!! Πήρες πολύ μεγάλη απόφαση και σε παραδέχομαι!!! Εύχομαι να έχει μεγάλη επιτυχία αυτή σου η προσπάθεια!!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΠΕΤΤΥ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ!!!!!
      Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝ ΜΕΤΑΔΩΣΩ ΕΣΤΩ ΛΙΓΑ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!1

      Διαγραφή
  34. καλη αρχη ρενα μου !!πολυ σημαντικο αυτο που κανεις!!θα σε παρακολουθω ανελλιπως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!
      ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  35. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ.ΧΑΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ;ΣΟΥ ΑΦΗΣΑ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ E-MAIL ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΠΗΡΕΣ.ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΧΛΩΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΨΑΞΩ ΣΤΟ INTERNET ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    Υ.Γ ΣΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ,ΑΠΟ ΟΣΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΑΥΡΙΟ ΤΗΛ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΠΗΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ!!!!!!
      ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
      ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΧΑΡΤΟΠΟΕΤΣΕΤΕΣ ΕΧΩ ΔΙΠΛΕΣ!!!!!!!
      ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑΔΙΑ!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  36. Ρένα μου, πολύ ωραία η πρωτοβουλία σου να μας μάθεις αγιογραφία. Δεν ξέρω εάν θα μπορέσω να ακουλουθήσω αλλά σίγουρα θα σας παρακολουθώ ! Καλή αρχή !!! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!
      ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Μπορεί να μην ξέρω να πιάνω ούτε το πινέλο...Μπορεί να ήταν καταστροφική κάθε προσπάθεια στο παρελθόν μα αγαπώ τη ζωγραφική και προσπαθώ!Εννοείται ότι θα παρακολουθώ τα μαθήματα και τις συμβουλές σου!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Ρενα μου, καλη επιτυχία!!
    Πολύ κατανοητό το μάθημά σου!!!
    Αλλα φοβάμαι να ασχοληθώ με την αγιογραφια , το θεωρω πολυ δυσκολο!
    Οσο για το συρταρη,αχχχχχχ!!
    Εγω τα έφτιαξα απο την ανάποδη!!! Μου επεσε λιγο μικρο για αυτο που εκανα!!
    Σιγα μην το βαλω κατω.... εφτιαξα αλλο ....στα προσεχώς!!!!!
    Φιλιααααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ , ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ!!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!!
      ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  39. Άργησα αλλά έφτασα... ένα αλλεργικό σοκ που μου έχει προκαλέσει φοβερή δύσπνοια δεν με άφησε να μπορέσω να φτάσω έγκαιρα!!!! Τα μαθήματα θα τα παρακολουθήσω και σίγουρα θα κρατήσω καλές σημειώσεις... δεν ξέρω όμως άν θα κάνω αγιογραφία - αν και μου αρέσει πολύ - γιατί η όλη διαδικασία μου φαίνεται βουνό!!!!!!!! Σε ευχαριστούμε που διαθέτεις για αυτά τα μαθήματα!!!! Φιλιά Πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ.
      ΚΑΝΕ Ο΄ΤΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  40. Ρένα μου πολύ φιλόδοξη η προσπάθεια σου να μοιραστείς τις γνώσεις σου με για την αγιογραφία σε μαθήματα Online διαδικτυακά!!!!Είσαι αστείρευτη και σε θαυμάζω για αυτό!!! Προς το παρόν κρατάω σημειώσεις!!!Το συρτάρι μου θα είναι έτοιμο σύντομα...σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!! Καλή συνέχεια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!
      ΚΡΑΤΑ ΕΣΥ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  41. Ρενούλι μου ...με τα χνούδια μου σε έχασα και άργησα να πάρω χαμπάρι...αλλά ΟΚ τα υλικά τα έχω...ξεκινάμε λοιπόν ...καλή αρχή Κ Υ Ρ Ι Α!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΝΟΥΔΙΑ ΜΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  42. Καλημέρα, Ρένα!Υπέροχη η ανάρτησή σου, σπουδαία ιδέα να μας παραδίδεις online μαθήματα (ειδικά τώρα που οι καιροί είναι δύσκολοι οικονομικά!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  43. Παρα πολυ καλη προσπαθεια, να εισαι καλα να μεταδιδεις τις γνωσεις σου και να δημιουργεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Kαλησπερα κυρια!!!! Παρουσα κι εγω στα ενδιαφεροντα μαθηματα σας!!!
    Λογω προβληματος με τον υπολογιστη και την συνδεση ισως χασω καποιες λεπτομερειες αλλα θα τις παρακολοθυησω μετα την αποκατασταση της βλαβης δηλ σε καμμια εβδομαδα απο οτι μου ειπαν οι τεχνικοι!!!! Και τοτε θα ειμαι πολυ επιμελης και αριστη μαθητρια! Σας το υποσχομαι!!!!! Φιλακια κυρια Ρενα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα!!
    Δεν ασχολούμαι με τη αγιογραφία αλλά έχω μια απορία και το εκτιμούσα πολύ αν με βοηθούσατε.
    Μπορώ να χρησιμοποιήσω την τεχνική μίξης χρωμάτων με αυγό σε καμβά; και αν όχι, μπορώ να ανακατέψω τις σκόνες με νερό ή κάποιο έλαιο;;
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Iliki ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ!!!
    ΑΝ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΜΕ ΛΑΔΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΤΟ ΕΞΗΣ
    ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΑ ΑΝΟΙΚΤΑ , ΕΝΩ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!!!
    ΚΑΝΕ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ!!
    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΕΓΝΩΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ.
    ΑΥΤΟ ΑΛΛΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΟΧΙ!!!
    ΤΙΣ ΣΚΟΝΕΣ ΑΝ ΤΙΣ ΑΝΑΚΑΤΕΨΕΙΣ ΜΕ ΝΕΡΟ , ΕΧΕΙΣ ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΕΣ, ΑΝ ΜΕ ΛΑΔΙ, ΕΧΕΙΣ ΛΑΔΟΜΠΟΓΙΕΣ, ΑΝ ΜΕ ΑΥΓΟ , ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΥΓΟΤΕΜΠΕΡΑ!
    ΚΑΝΕ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΜΗ ΔΙΣΤΑΖΕΙΣ!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλησπέρα σας,

    Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω ποια είναι τα καλύτερα πινέλα; Έχω ακούσι ότι τα πινέλα Rafael είναι από τα καλύτερα, αλλά τι μεγέθη να αγοράσω και για πια χρήση, νερομπογές;

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλησπέρα Ρένα μου!!! Ελπίζω να μπορώ να σου μιλάω στον ενικό....Είδα σήμερα το blog σου και πραγματικά είναι πολύ καλό και τα όσα λες πολύ βοηθητικά!!!
    Ασχολούμαι με την Αγιογραφία από τον Σεπτέμβρη (είναι κάτι που από μικρή ήθελα να κάνω) και πηγαίνω σε μια σχολή στη περιοχή μου....έχω τελειώσει τη πρώτη μου εικόνα από τα Χριστούγεννα αλλά ακόμα δεν την έχω περάσει με βερνίκι γιατί τελικά κανείς δε μου έχει πει τη σωστή διαδικασία και ούτε ξέρω τελικά αν πρέπει να το αναμίξω με κάτι....Άλλοι μου είπαν πριν απ' το βερνίκι να ψεκάσω όλη την εικόνα με 3 χέρια λακ (αυτή για τα μαλλιά) και μετά να το περάσω, άλλοι μου είπαν να το περάσω αμέσως....η δασκάλες μου δε μου έχει πει κάτι συγκεκριμένο και τελικά δε ξέρω τι να κάνω.....παράλληλα έχω δει ότι άλλοι έχουν περάσει στόκο και στο γύρω -γύρω του ξύλου, ενώ εμένα δε μου είπε κάτι τέτοιο....το ξύλο μου είναι κόντρα πλακέ θαλάσσης, χρειάζεται να το στοκάρω και γύρω γύρω; Το επιρρεάζει αν το αφήσω έτσι; Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά είδα ότι είσαι πολύ καλή σε αυτό που κάνεις και θα ήθελα τη συμβουλή σου, γιατί έχω αφήσει την εικόνα μου χωρίς βερνίκι πάνω από ένα μήνα και φοβάμαι μήπως χαλάσει!!!
    Σε ευχαριστώ για την υπομονή σου να διαβάσεις όλες τις απορίες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αγαπητή φίλη γειά σου!
    Μια μια τις ερωτήσεις.
    Με τι χρώματα έκανες την εικόνα σου;
    Με πλαστικά η σκόνες αγιογραφίας;
    Στο πλάι της εικόνας θα έπρεπε να βάλεις στόκο, αλλά τώρα άστο γιατί θα την λερώσεις , δε πειράζει και να μείνει έτσι, απλώς θα είχε πιο καλό τελείωμα.
    Τώρα με το βερνίκι.
    Θα έπρεπε η δασκάλα σου να σου είχε πει με πιο βερνίκι να περάσεις την εικόνα σου.
    Για τη λακ δε ξέρω και ουτε να το επιχειρήσεις αυτό.
    Πάρε ένα βερνίκι για αγιογραφία , σατινέ και ένα μαλακό πινέλο και πέρασε την ένα χέρι και μετά απο 10 μέρες άλλο ένα.
    Αν χρησιμοποιείς σκονες αγιογραφίας με αβγο, να έχεις την εικόνα σκεπασμένη μέχρι να την περάσεις με βερνίκι , γιατί μπορεί να σου φάει μύγα το χρώμα!!!
    Νομίζω σου απάντησα σε όλα, αν θέλεις κάτι άλλο πες μου.
    Γράψε όμως και το όνομα σου να ξέρω ποιά είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια συγνώμη για τη παράληψη, απλά μέσα στο άγχος μου ξέχασα να συστηθώ!!! Το όνομα μου είναι Ευγενία.
      Με κανονικές σκόνες και αυγό την έχω κάνει!! Πραγματικά μου έλυσες πολλές απορίες!!! Σε ευχαριστώ πραγματικά για όλες τις συμβουλές σου!!! Συνέχισε την υπέροχη δουλειά!!!

      Διαγραφή
  50. καλήμέρα κάνω αγιογραφίες εδώ και τρία χρόνια και δεν ξέρω πως να κάνω
    το φωτοστέφανο με ασήμι και ανγλυφα, αν ξέρετε μου απαντάτε
    καλημέρα και υγεία σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Aμα φτιάξω μια εικόνα με αυγόξιδο γιατί μέχρι τώρα στο ξύλο ζωγραφίζω με πλαστικό πόσο καιρό πρέπει να την αφήσω να στεγνώσει για να τη βερνικώσω και να μη διαλυθεί το αυγό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει φόβο να διαλυθεί το αυγό και να τη βερνικώσεις αμέσως.
      Ο λόγος που πρέπει να αφήσουμε την εικόνα που έχει γίνει με αυγοτέμπερα να μείνει λίγο καιρό , είναι γιατί τα χρώματα συνεχίζουν να δουλεύουν και μπορεί σε λίγες μέρες ορισμένα φωτεινά να θέλουν κι άλλο χέρι, ιδίως οι ψημιθιές του προσώπου.
      Αν μετά από δυο εβδομάδες βλέπεις την εικόνα να έχει τραβήξει και δε θέλει κάπου διόρθωμα, πέρνα το βερνίκι σου.
      Καλή επιτυχία.
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  52. Καλησπερα και συγχαρητηρια για οτι εχετε κανει!!! Προσφατα εκανα την πρωτη μου εικονα αλλα ειχα προβλημα με το βερνικι. Τ βερνικι νερου αλλα κι αυτο του νεφτιου μου αλλοιωνε τα χρωματα και δεν ειχε καλη εφαρμογη στο χρυσωμα. Γιατι εγινε αυτο και εσεις τι βερνικι χρησιμοποιειτε? Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οταν το χρώμα δεν εχει αρκετο αυγό και ειναι νερουλό, είναι αρκετά αδύναμο, με αποτέλεσμα κατά το βερνίκωμα ο τόνος να "πέφτει" και τα ανοιχτά χρώματα να "σβήνουν". Αρα, χρησιμοποιείς αρκετο αυγό και ελάχιστο ή καθόλου νερό !!! στο χρύσωμα ρόλο παίζει και η υγρασία που εχει τυχόν η επιφάνεια ή το βερνίκι. ακόμα και η ατμοσφαιρική υγρασία.

      Διαγραφή
  53. Γεια σας, το όνομά μου είναι Γεωργία. Έχω να πω ότι οι δημιουργίες είναι πολύ ωραίες! Έχω κάνει την εικόνα του Αγίου Χαραλάμπου αλλά το βερνίκι νερού που άπλωσα θόλωσε πάρα πολύ το χρύσωμα και σε ένα σημείο το άσπρο χρώμα ''πέταξε''. Υπάρχει περίπτωση να φταίει ότι χρησιμοποιώ ακρυλικά χρώματα? Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Κι επίσης, να προσθέσω, όταν πασαλειφθή λίγο το χρώμα το προσθέτουμε κανονικά πάνω από το βερνικί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...