Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

ΚΟΥΚΟΥΒΆΓΙΕΣ!!! craftlandia challenge 16

 

-Τί κάνεις με τον τρίφτη και τα καπάκια γιαγιά;

-Δεν βλέπετε; Μια κουκουβάγια. 

Πιάστε και το ανοιχτήρι να μην την αφήσουμε χωρίς μύτη. 

-Πόδια; Δεν θα βάλεις πόδια ;

Θα πέσει αν δεν κρατηθεί από ένα κλαδί. 

-Φέρτε και δύο πιρούνια τότε!




-Έτοιμη η κουκουβάγια μας κορίτσια. 

-Τί θα την κάνεις γιαγιά;

Υπάρχει μέρος για να την κρεμάσεις;

-Θα πάρει μερος σε ενα challenge που λέτε κι εσείς. 

Και ναι υπάρχει μέρος, θα δείτε πού σε λίγες μέρες. 


-Ποιο challenge καλέ γιαγιά;

Εμείς δεν μπορούμε να πάρουμε μέρος;

-Φυσικά και μπορείτε. 

Γρήγορα φέρτε τα υλικά γιατί αύριο τελειώνει η προθεσμία. 

-Αχ βρε γιαγιά, γιατί δεν το είπες πιο μπροστά;

-Τί να πω κοριτσάκια μου καλά;

Κάθε φορά που ετοιμαζόμουν να γράψω και να αναρτήσω  κάτι, όλο και κάτι άλλο κακό γινόταν και μου χαλούσε τη διάθεση. 

Όχι ότι τώρα είναι όλα εντάξει, κάθε άλλο, αλλά ας χαμογελάσουμε λίγο και μετά βλέπουμε. 

Λοιπόν μη χασομερούμε , πιάνουμε δουλειά τώρα. 


-Φέρτε το κουτί με την τσόχα και το άλλο με τις κορδέλες. 
Α μη ξεχάσετε και το άλλο με τα κουμπιά. 

-Εσύ ξεκινα να ράβεις γιαγιά κι εμείς θα σου δίνουμε τα υλικά. 
-Δεν θα ράψουμε κορίτσια μου, θα κολλήσουμε. 

Φέρτε και το πιστολάκι της σιλικόνης. 

-Γίνεται κι έτσι γιαγιά;
-Όλα γίνονται όταν βιαζόμαστε. 
Κόψτε εσεις τα κομμάτια όπως τα σχεδίασα για να τα κολλήσω εγώ. 







Θέλει προσοχή η σιλικόνη γιατί καίει πολύ. 

Τώρα μπορείτε να γεμίσετε την κουκουβάγια εσείς με τον μεταξοβάμβακα .


Έτοιμη και η δικιά σας κουκουβάγια κορίτσια. 
Ας την ανεβάσουμε τώρα και μετά κάνουμε άλλη μια για να έχει αδελφούλα. 

-Νααααιιιιιι!!!!!








-Μπράβο γιαγιάαααα!!!!
-Μπράβο σε σας κορίτσια μου!
Εσείς τη στολίσατε τόσο ωραία!



-Επ! Σας τσάκωσα!
Τί κάνετε εδώ γιαγιά κι εγγονές;

-Κουκουβάγιες κάνουμε θεία Σάσα, για ένα challenge. 
-Κουκουβάγιες;
Το αγαπημένο μου θέμα. 
Να πάρω κι εγώ μέρος;

Έχω ετοιμάσει δύο τούρτες με πάνες για δύο νεογέννητα μωρά. 
Τις στέλνω κι εγώ στο challenge της Μαρίας την οποία γνώρισα από κοντά όταν πήγαμε με τη γιαγιά στην Αθήνα. 
-Μπράβο θεία Σάσα. 
Τέλειες οι κουκουβαγιες σου. 






-Έτοιμη η ανάρτηση για την πρόσκληση της Μίας 
και το challenge. 





Φίλη μου αργήσαμε λίγο, αλλά προλάβαμε. 
Ευχαριστούμε που μας ξεσηκώνεις. 
Το χρειαζόμαστε το σκούντηγμα για να τινάξουμε τη καταχνιά από πάνω μας.

Αντε τώρα να ετοιμάσουμε και κολοκύθες για το Halloween. 


Μη μαζεύετε τα υλικά κορίτσια, τώρα που ξεκινήσαμε ας μη σταματήσουμε. 

ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!!







31 σχόλια:

  1. Άψογη η κουκουβάγια και όσο δεν χρειάζεσαι τον τρίφτη όλα καλά!
    Είμαι σύντομη γιατί σχολιάζω ανώνυμα η wordpress μου τελευταία δεν συνεργάζεται με το blogger!
    Είμαι η Στεφανία και στέλνω πολλά πολλά ΑΦιλάκια σε όλη την οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον τρίφτη δεν το χρειάζομαι Στεφανία μου, έπιανε χώρο στο συρτάρι και είπα να τον αξιοποιήσω αλλιώς.
      Να πάρει μέρος στο σκηνικό του Halloween που ετοιμάζουμε με τα κορίτσια μας.
      Φιλιά πολλά από όλες μας.

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε Ρένα μου, πόσο σε θαυμάζω και πόσο μπορείς να μεταφέρεις αυτή την αύρα της καλής διάθεσης και δημιουργίας στα κοντινά αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Μπράβο βρε κορίτσι μου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μεγάλη προσπάθεια το κάνω φίλε μου, γιαυτό η τόσο μεγάλη απόσταση από την προηγούμενη ανάρτηση.
      Φτιάχνουμε πράγματα αλλά πώς να τα ανεβάσω;
      Τόσα που συμβαίνουν τώρα τελευταία, μας κόβουν κάθε διάθεση.
      Τα παιδιά όμως δεν φταίνε σε τίποτα οπότε συνεχίζουμε να δημιουργούμε.
      Σ ευχαριστώ πολύ.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική η κουκουβαγιοπαρέα !!!!
    Μπράβο σας κορίτσια ( μικρά και μεγάλα )
    Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου άρεσε Ρένα μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στη γιαγιά και στις εγγονές! Όχι που θα σας ξέφευγε η κουκουβάγια!! Πετάει πιο γρήγορα απο σας; Όχι βέβαια. Σε φιλώ και σένα και τις εγγονές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι δεν πετάει πιο γρήγορα καλέ.
      Την προλάβαμε.
      Τα κορίτσια βέβαια, εγώ σιγά σιγά.
      Ευχαριστούμε πολύ.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Δεν είναι και λίγο να έχεις τόσους βοηθούς βοηθούς φιλενάδα;
    Είδες; στο πίτς φιτίλι έγινε η κουκουβάγια σας και όχι μόνο αυτό; αλλά είχατε όλοι στην οικογένεια την ίδια έμπνευση με τις κουκουβάγιες αυτό που το πας; 🤣
    Μπράβο σε όλες σας κορίτσια μου!! αγκαλίτσα🤗 φιλιαααα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κουκουβαγιες μας αρέσουν πολύ Ρούλα μου κι έχουμε φτιάξει κατά καιρούς διάφορες, αλλά τώρα έπρεπε να κάνουμε καινούργια.
      Ευχαριστούμε πολύ.
      Πολλά φιλιά σε όλους σας.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στην γιαγιά, την θεία και τις εγγονές/ανηψιές, για τις τόσο όμορφες και πρωτότυπες κουκουβάγιες!!!!
    Πολύ πλούσια η συμμετοχή σας στο δρώμενο της Μίας!!!
    Καλή σας επιτυχία!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μαρία Άννα μου.
      Σε όλες μας αρέσουν οι κατασκευές.
      Αν είμαστε και απαρτία, ακόμα καλύτερα.
      Περιμένουμε να βγει στην σύνταξη και η άλλη γιαγιά και να παίζουμε όλες μαζί.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Αν ο τρίφτης μεταμορφώθηκε σε μια τόσο υπέροχη κουκουβάγια, αναρωτιέμαι τι θα σκαρώσετε με την κολοκύθα...
    Ανεξάντλητες οι ιδέες σου, Ρένα μου και το πιο σημαντικό είναι η "συνεργασία" με τα υπόλοιπα κορίτσια. Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνεργασία είναι το κίνητρο Μαρία μου.
      Και μετά τα ανεξάντλητα υλικά μας.
      Ευχαριστούμε πολύ.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. All of your owls are so cute and full of imagination, especially the one made with a grater, I just love it! Thank you for joining the Craftlandia Challenge!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Thank you very much Diana.
    I love to create.
    Kisses from Greece.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι πιο όμορφες κουκουβάγιες. Μπράβο σας. Υπέροχες όλες.
    Και χρειάζονται οι δημιουργικές ενασχολήσεις μέσα σε όλα αυτά τα δύσκολα που ζούμε.
    Μπράβο και στην Μία για το ωραίο της challenge.
    Καλό βράδυ Ρένα μου.
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μαρίνα μου.
      Προσπαθούμε να ξεχάσουμε όσα περνάει η ανθρωπότητα στις μέρες μας.
      Ευχόμαστε ειρήνη παντού για να μπορούν τα παιδιά να παίζουν ελεύθερα.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Hola Rena, unos trabajos muy originales. El primer búho me ha encantado, muy original y creativo, me ha enamorado totalmente.
    Besicos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο όμορφα πράγματα δημιουργούν, τα μικρά και τα μεγάλα κορίτσια; Είναι πανέμορφες οι κουκουβάγιες σας (αν και δεν αγαπώ τις κουκουβάγιες 😊 ) Πάντα τέτοια, κορίτσια! Τα φιλιά μου και καλή Κυριακή! 🍁🎁🍂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα μεγάλα βρίσκουν δικαιολογία για να παίξουν νε τα μικρά.
    Και τα μικρά για να σταματήσουν λίγο το διάβασμα.
    Κάνουμε ό,τι προλαβαίνουμε, Πέτρα μου.
    Σε φιλούμε κι εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Lindo equipo de trabajo Rena,,,fabuloso....
    cariños desde Ecuador Sud America.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...