Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023

ΜΆΓΙΣΣΕΣ, ΦΑΝΤΆΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΎΘΕΣ! ( friendlychallenge#166 )!

 -Τί είναι όλα αυτά που φτιάξατε κορίτσια;

-Για το Halloween καλέ γιαγιά. 





Πώς και δεν έφτιαξες κι εσύ κάτι;

-Δεν είναι Ελληνική γιορτή και δεν εχω συνηθίσει να στολίζω, γιαυτό. 

Μου αρέσουν όμως οι κολοκύθες και θα σας βοηθήσω να στολίσουμε λίγο το σπίτι. 

 Θα μου πείτε πώς τα φτιάξατε;



-Γιαγιά πήρα μερικά ξυλάκια από το υπόγειο και  τις μπογιές .



-Κι εγώ πήρα τα ρολά από το χαρτί υγείας και μαρκαδόρο. 



-Εντάξει είναι για αρχή. 
Φτιάξτε ό,τι θέλετε. 



-Τα τελειώσατε κιόλας;

Δεν σας προλαβαίνω καλέ!

Τί ωραία που τα φτιάξατε!




Πάμε να τα στολίσουμε και να τα θαυμάσουμε!

Μα είναι πανέμορφα τα φαντασματάκια σας.

-Και οι κολοκύθες σου γιαγιά είναι πολύ ωραίες!

Τετράγωνες και πρωτότυπες.

Τα κοτσάνια πού τα βρήκες;

-Θυμάστε που σας είπα να μην πετάξετε τις χάρτινες σακούλες του μανάβη;

Ορίστε, τώρα έφτιαξα μ αυτές τα κοτσάνια από τις κολοκύθες. 

Με λίγη ατλακόλ έγιναν  σαν αληθινά. 


-Λες ο παππούς να καταλάβει ότι πήραμε τόσα πολλά ξυλάκια;

-Σιγά μην τα έχει μετρημένα τα καυσόξυλα. 


Για καλό και για κακό ας τα πάρουμε μπροστά από το τζάκι, μη του βάλουμε ιδέες στο μυαλό. 


Άντε πάμε να δούμε πού θα τα βάλουμε. 



-Να τα βάλουμε επάνω στη ρόδα του κάρου;

Οι νυχτερίδες μια χαρά βολεύτηκαν εδώ. 


-Εγώ λέω να δοκιμάσουμε κι επάνω. 




-Πιο καλά είναι εδώ νομίζω. 
Είναι η παλιά ξύλινη πόρτα και μπορούμε να κρεμάσουμε και τα φαντασματάκια που φτιάξατε με γάζα κι ατλακόλ. 

Είναι ελαφριά και στροβιλίζονται με το παραμικρό αεράκι σαν αληθινά φαντασματάκια. 



-Έχεις δίκιο, εδώ είναι πιο ωραία!

Ας βάλουμε και την κολοκύθα πατσγουορκ, μη μείνει παραπονεμένη. 
Ήθελε και σέλφι, τρομάρα της.

πατσγουορκ με χαρτοπετσέτες. 


-Αυτά τί είναι γιαγιά;
Πότε τα έκανες;

-Α, αυτά είναι ένα ζευγάρι σκιάχτρα και τα έκανα προχθές που λείπατε. 
Λέτε να τα βάλουμε κι αυτά;

-Ναι ναι μια χαρά ταιριάζουν. 






-Μας λείπει όμως το κυριότερο καλέ γιαγιά!
-Τί μας λείπει;
-Μια μάγισσα!
Μπορούμε να φτιάξουμε μία;

-Λέτε ότι εγώ ξεχνάω, αλλά τώρα ήταν η σειρά σας να ξεχάσετε. 
-Τί είναι κρεμασμένο μέσα στο δωμάτιο και γελάει όταν κάνετε θόρυβο;

-Η ΜΑΓΙΣΣΑ!
Καλά λες γιαγιά, την ξεχάσαμε τελείως. 
Τρέχουμε να τη φέρουμε. 








-Τώρα μάλιστα. 
Είμαστε κομπλέ!
Ίσα που προλάβαμε!




Κάναμε πολλή καλή δουλειά κορίτσια. 
Τόσο καλή που λέω να πάρουμε μέρος σε μια πρόσκληση. 

Η Conchi απο την Ισπανία μας προσκαλεί στο  friendly challenge #166,  να φτιάξουμε μάγισσες, φαντάσματα και κολοκύθες. 
Νομίζω ότι είμαστε μέσα στο θέμα. 



Εσείς στολίσατε για το Halloween?
Επισκεφθείτε το μπλογκ της Conchi και δείτε όλες τις συμμετοχές. 

Γρήγορα γιατί πρέπει να αρχίσουμε τα Χριστουγιεννιάτικα στολίδια!


ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!!@

36 σχόλια:

  1. Για το Halloween δεν στολίζομαι, περνάω κατευθείαν από το φθινόπωρο στα Χριστούγεννα χαχαχα
    Αλλά, απόλαυσα τον δικό σας δημιουργικό στολισμό.
    Μπράβο σας Ρένα μου, είστε η χαρά της δημιουργίας.
    Και του χρόνου!
    Πολλά φιλιά!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το Halloween δεν μου αρέσει να στολίζω.
      Μου αρέσουν όμως τα χρώματα του φθινόπωρο και υπέκυψα στον πειρασμό και στα κορίτσια.
      Τώρα θα ετοιμαστούμε για τα Χριστουγιεννιάτικα.
      Πολλ φιλιά και καλό μήνα.

      Διαγραφή
  2. Ψυχούλες μου! Εγγονές και γιαγιά, δημιουργικές όπως πάντα και φυσικά εμπνευσμένες! Μπράβο σας, σάς καμαρώνω, το ξέρετε δα πάντα. Πολύ όμορφα, Ρένα μου.
    Να είστε όλοι σας καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ φίλε Γιάννη.
      Είμαστε δημιουργική παρέα.
      Έμαθαν κι αυτές την ανακύκλωση κσι την δεύτερη ευκαιρία για όλα τα υλικά.
      Καλό μήνα.

      Διαγραφή
  3. Hola Rena, disculpa por no haber puesto el enlace correctamente esta mañana, ya esta corregido.
    Toda la decoración os ha quedado estupenda, tus nietas han disfrutado mucho haciendo esta completa decoración para esta fiesta tan moderna que hemos adoptado todos, en España por lo menos es una fiesta muy nueva pero es divertida para los niños.
    Todos los trabajos son estupendos, felicidades por vuestros preciosos trabajos.
    Muchas gracias por haberme acompañado en este Reto Amistoso #166, besicos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Conchi.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν αυτά που φτιάξαμε με τις εγγονές μου.
      Ήταν ωραία η πρόσκληση σου.
      Πολλά φιλιά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  4. unos trabajos muy bonitos, felicitaciones por la creatividad de la abuelita y las nietas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ.
      Μας αρέσει πολύ να δουλεύουμε μαζί γιαγιά κι εγγονές.
      Πολλά φιλιά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  5. Cuánta inspiración para decorar todo tan bonito en Halloween! Muy creativas y divertidas ideas! Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μας.
      Φιλιά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  6. Trabajos muy originales en familia se juntan muchas ideas.

    La decoración que habéis preparado está perfecta, me encanta la calabaza patchwork .
    Me alegra coincidir contigo en el reto.
    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μας.
      Φιλιά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  7. Χίλια μπράβο στη γιαγιά- καλλιτέχνιδα και στους βοηθούς της που μετέτρεψαν μια ξενόφερτη γιορτή σε Ελληνική!
    Δεν γράφω πιο πολλά γιατί το blogger με αποκλείει!
    ΑΦιλάκια και στα τρία σας!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Στεφανία μου.
      Μας αρέσει να δημιουργούμε μαζί.
      Έμαθαν και τα κορίτσια να αξιοποιούν άχρηστα υλικά.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Μπράβο κορίτσια μεγάλα και μικρά!! Έτσι, να δημιουργείτε πάντα με τη φαντασία σας έναν κόσμο καλύτερο απ' αυτό που ζούμε. Γιαγιά Ρένα έφτιαξες δυο καλλιτέχνιδες ακόμα στην οικογένεια και κάτι μου λέει πως θα σε ξεπεράσουν :)
    Να τις χαίρεσαι Ρένα μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μαρία μου.
      Ο παππούς λέει ότι τις έκανα σαν τα μούτρα μου.
      Χαχαχα!!
      Πολύ χαίρομαι για αυτό.
      Τώρα ο χρόνος είναι λιγοστός αλλά περιμένουμε τις διακοπές για να ξαναχτυπήσουμε.
      Να είσαι καλά.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Hola Rena,

    Tremendos trabajos, a cuál más bonito. Los reciclados me encantan. Felicitaciones!
    Espero verte en el siguiente reto :)

    Saludos,
    Betto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μας.
      Φιλιά πολλά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  10. Είστε απίθανες !!!!! Πολύ ωραία διακόσμηση....αυτή η μάγισσα, τί φάση ;;; Εγώ κολοκύθες στόλισα, αλλά βοήθησα πολύ και την κόρη στον παιδότοπο με πολλά και διάφορα που είχαν επιτυχία.
    Καλό, δημιουργικό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λίγο θα φτιάχνεις κι εσύ με την εγγονή σου.
      Κι εγώ κολοκύθες έφτιαξα αλλά τα κορίτσια ήθελαν κι από τα άλλα.
      Καλό μήνα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Είστε φοβερές γιαγιά και εγγονές! Μπράβο σας και του χρόνου να είστε καλά. Υπέροχα όλα...μα τι να πω; Άξιες οι εγγονές σου, σε ακολουθούν κατά πόδας.
    Καλό μήνα να έχουμε
    Φιλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι.
      Τις αρέσουν οι κατασκευές.
      Στο λημέρι μας μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε.
      Απαγορεύεται η είσοδος στους μη έχοντας εργασία.
      Καλό μήνα.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Τι να στολίσουμε κι εμείς, βρε Ρένα μου; Σ' ένα μόνιμο χαλοουίν που ζούμε στοιχειωμένοι... Το ότι οι εγγονές σου αρχίζουν και σε συναγωνίζονται σε φαντασία και δημιουργίες, είναι εμφανές πλέον. Να τις καμαρώνεις και να είσαι καλά για όλα όσα τους προσφέρεις, εφόδια πολύτιμα για τη ζωή τους.
    Καλό μήνα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά που έρχονται τα κορίτσια και με ταρακουνούν Μαρία μου, γιατί η όρεξη έχει πιάσει πάτο με όλα αυτά που συμβαίνουν στον πλανήτη μας.
      Τις καμαρώνω και χαίρομαι που κατεβάζουν ιδέες για κατασκευές.
      Καλό μήνα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  13. Μπράβο σου Ρένα πανέμορφα όλα, μπράβο και στις εγγόνες είστε φοβερή ομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Αναστασία μου.
      Όσο είναι μικρές μου κάνουν παρέα, αργότερα βλέπουμε.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  14. I just love all your Halloween decorations, so much fun!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα συμφωνησω μαζι σου για την ξενοφερτη γιορτη.Και μια κολοκυθα που εχω μου κλεινει το ματι για γλυκεια κολοκυθόπιτα.Λεω να βαλω την εγγονη μου να την ζωγραφισει και μετα την κοβω.Ισως κανουμε καιχτα φαντασματακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά σε βρίσκω.
      Άσε το παιδί να την διακοσμήσει και μετά δωσ της να καταλάβει.
      Τα φαντασματάκια είναι πολύ εύκολα. Φιλιά.

      Διαγραφή
  16. Qué idea tan original!!!! Me encanta tu reciclaje!!! :)
    Besos nube.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αρνούμαι να εντάξω στη ζωή μου μια γιορτή σαν το Halloween, όχι γιατί δεν προσφέρει θέαμα, αλλά γιατί είναι κάτι εντελώς ξένο με την ελληνική πραγματικότητα. Μου αρέσει όμως ο δημιουργικός οίστρος τών παιδιών, αυτό ναι, το θαυμάζω πάντα! Φιλιά! 🍂🍁🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγώ υιοθετώ αυτό το έθιμο,Πέτρα μου.
      Κάτι έπρεπε να φτιάξουμε με τα κορίτσια κι αξιοποιήσαμε ό,τι βρέθηκε μπροστά μας.
      Έχουν ειδικευτεί σ αυτό.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...