Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΆ!!!!



ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ!!!!!




Δεν έκανα λάθος μήνα!
Δεν στόλισα τώρα!
Ήρθε η ώρα να ξεστολίσω και θυμήθηκα ότι δεν σας έδειξα όλη τη φάτνη!






Εκτός από τους μάγους που είδατε εδώ και τα αγγελάκια που ειδατε εδώ, φτιάξαμε και την Αγία οικογένεια. 

Είναι δυνατόν,  φάτνη χωρίς τον Ιωσήφ,  τη Μαρία και το θείο βρέφος;



Νάτος και ο Ιωσήφ με την κάπα του και το μπαστούνι του. 



 

Εδώ όλη η Αγία οικογένεια. 


Ένας μικρότερος κώνος, λίγο μπλε ύφασμα και λίγο βυσσινί βελούδο κι έτοιμη και η Μαρία. 

Για το θείο βρέφος χρειάστηκε ένα μικρό καρούλι, μια μικρή μπαλίτσα κι ένα κομμάτι από μαλακό ύφασμα. 

Τσουβάλι,  χαρτόνι κι έτοιμη η κούνια του.



Προσπάθεια να μην φανώ στο καθρέφτη. 




Οι κάρτες από τις φίλες φτιάχτρες,  φιγουράρουν σε πρώτη θέση. 
Ευχαριστώ πολύ Ράνια και Μαρία Άννα. 











Εδώ φαίνονται καλύτερα οι λεπτομέρειες .
Χρησιμοποίησα πάλι έναν χάρτινο κώνο από κλωστές, μια μπάλα ντυμένη με καλσόν για το κεφάλι,  ένα τσοπ στικ για μπαστούνι, τσουβάλι κι ένα κομμάτι από το καρό πετσετακι που χρησιμοποιήθηκε σε άλλη κατασκευή, την οποία θα σας δείξω σε άλλη ανάρτηση. 






Είχε τόσο ωραίο τελείωμα,  δεν γινόταν να πάει χαμένο. 



Δεν χορταίνω να τα βλέπω και λυπάμαι που θα τα μαζέψω σε λίγο. 








Με λίγα και πολύ απλά υλικά,  που άλλοι θα πετούσαν, ονόματα δεν λέμε,  έγινε η φάτνη μας.

Θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια,  τότε που δεν υπήρχε πληθώρα παιχνιδιών, που έπαιζα πάλι με κουρελάκια και κλωστές, τί άλλο και θέλησα να δείξω και στα κοριτσάκια μας πόσο εύκολο είναι να γίνουν. 

Όχι ότι δεν ξέρουν!

Απο την ώρα που γεννήθηκαν με τέτοια παίζουμε. 

Έχουν μάθει κι ανακαλύπτουν κρυμμένα σχήματα σε ολες τις συσκευασίες. 

Κοιταζόμαστε στα μάτια και συνεννούμαστε.

Ξέρουν ποια κόλλα είναι κατάλληλη κάθε φορά και χρησιμοποιούν την ατλακόλ μόνες τους, άφοβα. 

Το πιστολάκι όμως της ζεστής σιλικόνης το κρατάω ακόμα εγώ προς αποφυγή ατυχημάτων. 

Ευτυχώς που θυμούνται τί εχουν μεσα τα κουτιά και τα βρίσκουμε εύκολα. 

Ξέρουν βέβαια ότι μόνο μέσα στο εργαστήρι-λημέρι μπορούμε να κάνουμε χαμό και πειθαρχούν.

Το μεγαλύτερο χαμό τον κάνω εγώ,  εδώ που τα λέμε!

Τώρα βέβαια που πάνε σχολείο και σε δραστηριότητες,  βλεπόμαστε λιγότερο,  αλλά τα σκ όλο και κάτι προλαβαίνουμε να κάνουμε. 



Αυτά με τη φάτνη και τα φετινά στολίδια!

Τα μαζεύουμε και πάμε γι' άλλα .


ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!!

19 σχόλια:

  1. Χα...χα... φιλενάδα από ότι καταλαβαίνω και εσύ συνεχίζεις τις γιορτινές σου μέρες !! Σαν να λυπόμαστε που τελειώσανε ε;!
    Εεεε δεν γινόταν να μην δούμε τις τόσο όμορφες δημιουργίες σου με την Αγια οικογένεια! εξ αλλου μας το είχες τάξει, αλλά δεν περίμενα να έχετε (και λέω "έχετε" γιατί σίγουρα έχουν βάλει και τα χεράκια τους τα κορίτσια ε;) κάνει σπουδαία δουλειά. Είναι τόσο όμορφα φτιαγμένα!! Για στα χεράκια σας!!
    Και του χρόνου με το καλό να είστε καλά να κάνετε και άλλα!!
    Να είστε καλά και να περνάτε τόσο όμορφα Ρένα μου...την αγάπη μου φιλιααα!! 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να τα τελειώσουμε εφέτος για να μη μείνει λειψή η φάτνη μας, Ρούλα μου!
      Τώρα θα τα μαζέψω και τα προσεχή Χριστούγεννα θα τα στολίσουμε σε μια φατνη που θα την φτιάξουμε μάλλον το καλοκαίρι στο χωριό.
      Ξέρεις ότι μας αρέσει να παίζουμε με τα κουρελάκια, εγώ και τα κορίτσια μας.
      Να είστε όλοι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ, κάθε χρόνο, πριν ξεστολίσω, θυμάμαι και κάτι που έχω ξεχάσει να ανεβάσ, όπως και φέτος χα χα χα!
    Και φυσικά περίμενα να δώ και τα κεντρικά πρόσωπα της φάτνης σου! Τέλεια έγιναν! Ή μάλλον, τέλεια τα φτιάξατε μαζί με τις εγγονούλες σου! Γειά στα χέρια σας! Και του χρόνου, με υγεία!
    Φιλάκια πολλά!
    Marie-Anne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε τυχερές Μαρία Άννα μου, που έχουμε εγγονές και μας βοηθούν και μαθαίνουν.
      Τώρα σειρά έχει η φάτνη που θα την κάνουμε το καλοκαίρι μάλλον.
      Βρήκα και τα υλικά, δεν θα πιστεύετε τί είναι.
      Να είστε καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η Αγία οικογένεια !!!!
    Μπράβο, γεια στα χέρια σου και καλή χρονιά !!!!
    Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ράνια μου.
      Ετοιμάσου να παίξεις κι εσύ νε την εγγονή σου από του χρόνου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Τι ανησυχείς Ρένα μου, ποτέ δεν είναι αργά για να μοιραστείς τις δημιουργίες σου, εξ άλλου θα μείνουν και λίγο παραπάνω εδώ!
    Καλή δημιουργική χρονιά με υγεία και αγάπη πάνω απ΄όλα!
    Πολλά ΑΦιλάκια χαράς από την Στεφανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν πολύ τα Χριστούγεννα, που φτιάχνω ό,τι σκεφτώ ακόμα και το καλοκαίρι, Στεφανία μου.
      Χαίρομαι που σας άρεσαν.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  5. Ω τι ωραία που έγινε η φάτνη σου ολοκληρωμένη πλέον...Και του χρόνου. Πώς να μην δημιουργείς τόσο όμορφα πράγματα όταν έχεις και την καλύτερη παρέα; Ώστε συννενοείστε με το βλέμμα ε; Τις έχεις εκπαιδεύσει καλά!
    Καλή σου μέρα Ρένα μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι, συνεννούμαστε με τα μάτια όταν θέλουν όμως.
      Παιδιά είναι, αν δεν θέλουν θα κάνουν τα δικά τους .
      Εγώ προσπαθώ πάντως!
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά, Ρένα μου. Και του χρόνου να είστε καλά να δημιουργήσετε πάντα ακόμα καλύτερα καλούδια. Τις ευχές μου και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά φίλε μου!
      Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου.
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  7. Να είστε πάντα καλά να δημιουργείτε τέτοιες ομορφιές Ρένα μου! Χρόνια Πολλά στην Ιωάννα να είναι φωτισμένη και καλότυχη!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Αννίκα μου για τις ευχές σου.
      Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και χαρά.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Τυχερά τα κοριτσάκια σου που έχουν τέτοια γιαγιά που τους μαθαίνει να είναι δημιουργικά και χαρούμενα με απλά πράγματα! Υπέροχη η φάτνη σου Ρένα μου και σε καταλαβαίνω που λυπάσαι να τα αποχωριστείς για φέτος. Δεν πειράζει. Τώρα θα αρχίσεις να ετοιμάζεις τα πασχαλιάτικα. Όλο και κάτι καινούργιο θα σκαρφιστείς εσύ.
    Να είστε καλά οικογενειακώς και να περνάτε πάντα υπέροχα με υγεία!
    Πολλά φιλιά σε όλα τα κορίτσια του σπιτιού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ είμαι τυχερή Μαρία μου που τις έχουμε κοντά μας.
      Χαιρόμαστε που τις βλέπουμε να μεγαλώνουν.
      Τώρα έχουν πολλές υποχρεώσεις και περιοριζομαστε στα σκ μόνο.
      Ναι νσι , θα αρχίσουμε τ πασχαλιάτικα.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Είμαι σίγουρη ότι έχεις περάσει ήδη στην επόμενη δημιουργία, και η αγία οικογένεια θα κάνει λίγη υπομονή μέχρι να έρθει ξανά στο προσκήνιο, με δόξα και τιμή! Καλή χρονιά και φιλιά στο "συνεργείο κατασκευής όμορφων πραγμάτων" 😘🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα αναπαύονται όλα κλεισμένα στα κουτιά τους, δυστυχώς.
    Οι δημιουργίες ποτέ δεν λείπουν, Πέτρα μου!
    Όρεξη και υλικά να έχουμε και κάτι θα φτιάξουμε.
    Το συνεργείο σε χαιρετά και σου στέλνει φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και του χρόνου Ρένα μου, να κάνετε ακόμα περισσότερα. Πώς να μην ξέρουν τόσα τα κορίτσια, αφού έχουν την καλύτερη δασκάλα.
    Να έχετε μια υπέροχη, δημιουργική χρονιά.
    Πολλά πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...