Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΕΝΝΙΆΤΙΚΕΣ ΚΆΡΤΕΣ!!!!!

 

Αν νομίζετε ότι εφέτος δεν έφτιαξα κάρτες,  κάνετε λάθος!

Μπορεί να άργησα,  αλλά θα φτάσουν στον προορισμό τους!




Φυσικά κι έφτιαξα!
 Με τί άλλο;





Με τα αγαπημένα μου κουρελάκια!

Νομίζατε ότι μου τελείωσαν,
Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί στον αιώνα τον άπαντα!





Αυτά που περίσσεψαν από τις Χριστουγεννιάτικες μπάλες,  δεν ήταν δυνατόν να τα πετάξω!
Ήταν τόσο ωραία υφάσματα!
Τα έκοψα σε πολύ μικρά κομματάκια,  τα ανακάτεψα και τα άφησα στην άκρη να περιμένουν!
Τί να περιμένουν;
Ε, χρειάζεται και λίγο suspense!




Τί είναι αυτό;
Μα ένα καπάκι διάφανο,  δεν το βλέπετε;




Κάρτες έφτιαχνα,  αυτό τί δουλειά έχει εδώ;




Είπαμε,  λίγο suspense!




Το βγάζω και προφίλ για να δείτε ότι έχει βάθος. 

Μη μου πείτε ότι δεν καταλάβατε τώρα;

Από τη στιγμή που είδα αυτή τη συσκευασία στο σούπερ μάρκετ,  δεν σταμάτησα να αγοράζω ξηρούς καρπούς!

Ήξερα ότι θα τα χρησιμοποιήσω αυτά τα σκληρά και διάφανα καπάκια. 

Μη μου πείτε ότι δεν  διαλέγετε τις συσκευασίες όταν ψωνίζετε;

Αν πείτε όχι,  δεν θα σας πιστέψω!


Αυτή είναι μια κατασκευή,  θα ακολουθήσουν κι άλλες!




Τα υπόλοιπα υλικά είναι χαρτόνι σε διάφορα χρώματα,  τα κουρελάκια φυσικά,  χάντρες διάφορες, κομματάκια δαντέλας, κόλλα ζεστή σιλικόνη ή ατλακόλ, μια κορδέλα και αφήστε τη φαντασία σας να δράσει!

Τα κορίτσια μας, ζωγράφισαν επάνω στα καπάκια από τη μέσα μεριά,  χιονονιφάδες, ένα σπιτάκι κι ένα δεντράκι. 

Χρησιμοποίησαν σωληνάριο relief,  που κάνει ανάγλυφα σχήματα. 

Αφού στέγνωσε το relief, βάλαμε όλα τα υλικά μέσα στο καπάκι και το κολλήσαμε στο χαρτόνι. 

Τα υλικά αιωρούνται, δεν είναι κολλημένα, γιαυτό πρέπει να κολλήσει το καπάκι καλά!

Στην επόμενη δημιουργία,  θα τις φωτογραφίσω εν δράση!






Με αυτή την τελευταία κατασκευή για φέτος,  θελω να σας ευχηθώ Καλή Χρονιά κι όλα να πάνε καλύτερα το 2024!

Επίσης, παίρνω μέρος στην πρόσκληση της Μίας.

Η πρόσκληση λέει πιγκουίνους ή κάτι άλλο!

Αυτή η κατασκευή είναι το κάτι άλλο!




ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΆ!

ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!

42 σχόλια:

  1. Υπέροχη κάρτα πραγματικά το κάτι άλλο!!!! Καλή χρονιά να έχεις Ο νέος χρόνος να φέρει κάθε καλό στο σπιτικό σου. Να περάσετε όμορφα την παραμονή
    Καλη χρονιά με πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Επίσης κι εσείς να περάσετε όμορφα με την οικογένειά σας.
      Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα και καλή χρονιά να έχουμε τι υπέροχες που ειναι

      Διαγραφή
  2. Μα πόσο πια ευρηματική ;;; τι τέλεια είναι !!!!! Τελικά τα κουρελάκια είναι θαυματουργά !!!! Καλή χρονιά !!!!
    Είμαι η Ράνια από Εξάρχεια ...αφού δεν με βγάζει το κινητό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο θαυματουργά;
      Μη σου πω και θεραπευτικά!
      Χορηγούνται με συνταγή γιατρού!
      Καλή χρονιά με υγεία και χαρά!

      Διαγραφή
  3. Μα εσύ έφτιαξες απίστευτες "κουρελόμπαλες" (κατά το χιονόμπαλες)!!!!!! Φανταστική η ιδέα σου!!! Νόμισα στην αρχή πως ήταν καπάκια από γιαούρτια, αλλά μάλλον αυτά είναι πιό βαθειά! Πολύ ωραίες λοιπόν οι φετεινές σου καρτούλες!!!
    Εύχομαι ό,τι καλύτερο να σας φέρει ο νέος χρόνος, σε εσάς και σε όλη την οικογένεια, υγεία, αγάπη και καλή πρόοδο στις πολύτιμες εγγονούλες-βοηθούς σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!! Καλή Πρωτοχρονιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καημένα τα λυπήθηκα, πώς να τα πετάξω;
      Τώρα καμαρώνουν μέσα από τη μπάλα τους!
      Είναι ωραία κσι σκληρά, τα μαζεύω καιρό τώρα!
      Ευχαριστούμε πολύ!
      Επίσης και σε σας και στην αξια μαθήτρια εγγονή!
      Πρέπει να τις κάνουμε μπλογκ να συνεχίσουν τα καλλιτεχνικά μας!
      Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.

      Διαγραφή
  4. Μεγάλη ιδέα με στολίδια. Ευτυχισμένο το νέο έτος, πολλή υγεία. Αγκαλιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορες οι κάρτες σου. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία. Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφη ιδέα που έδωσε πανέμορφα αποτελέσματα!
    Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά για ένα ευτυχισμένο 2024!
    ΑΦιλάκια αγάπης από την Στεφανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Στεφανία μου.
      Κσλη χρονιά με υγεία και χαρά.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά, Ρένα μου. Εύχομαι πάντα οι δημιουργίες σου να κοσμούν εδώ τη γειτονιά μας και να δίνουν χαρά.
    Τις ευχές μου, καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά φίλε μου.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  8. Η φαντασία και το ταλέντο σου πραγματικά δεν έχουν όρια.
    Υποκλίνομαι.
    Μπράβο σου Ρένα μου!
    Καλή χρονιά. Με υγεία και κάθε χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγη φαντασία διαθέτω, αλλά όσο ψάχνω τόσο περισσότερη βρίσκω.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Καλή χρονιά.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Όμορφα όσο και πρωτότυπα τα έργα σου Ρένα μου! Να είσαι καλά, να έχεις μια γεμάτη όμορφες δημιουργίες Χρονιά, με υγεία και ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου!
    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά Αννίκα μου!
      Ευχαριστώ πολύ!
      Προσπαθώ να παίζω με τα κορίτσια μας!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφες και πρωτότυπες οι κάρτες σου Ρένα μου!
    Καλή χρονιά να έχει, δημιουργική με υγεία και αστείρευτη έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Πάντα πρωτότυπη, ακούραστη και δημιουργική.
    Πολλές ευχές για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά, Ρένα μου!
    Υπέροχη ιδέα!
    Ναι κι εγώ επιλέγω με σκοπό συσκευασίες ☺!
    Τώρα μου έδωσες κι άλλες ιδέες!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά, Αριστέα μου.
      Ε ναι! Οι συσκευασίες είναι το δέλεαρ για μένα.
      Οι ιδέες είναι παντού, πρέπει να έχουμε τα μάτια ανοιχτά.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  13. Κάθε φορά που περνάω αυτό το κατώφλι Ρένα μου, λέω πρωτοτυπο τι θα δω πάλι...διαβάζω κάρτες ...λέω ωραία κάτι θα έχει σκαρφιστεί πάλι η φιλενάδα! Αλλά να πω την αλήθεια αυτές τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες από πλαστικά καπάκια, ούτε θα μου περνούσε από τον νου και μάλιστα τόσο όμορφες με τα κουρελάκια τους!
    Καλή χρονιά με υγεία αγάπη και πολλές ευφάνταστες
    δημιουργίες. Χρόνια πολλά και καλά...την αγάπη μου φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτά τα καπάκια Ρούλα μου, τα λάτρεψα από την αρχή κι έχω πολλές ιδέες γιαυτά.
    Ξέρεις τώρα, είναι και οι μικρές που συναγωνιζόμαστε σε φαντασία και δημιουργίες.
    Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία και χαρά.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η πιο δημιουργική ομάδα ever! Και πάλι τα συγχαρητήριά μου, κυρίες μου, για τα φοβερά έργα σας, και καλή χρονιά με υγεία και όμορφες κατασκευές! 🎁🧡🎄💚

    Υ.Γ Τα ξηροκάρπια τα τσακίσατε τουλάχιστον; 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Πέτρα μου!
      Ναι είμαστε αχτύπητο team!
      Όσο έχουν χρόνο ακόμα για τη γιαγιά τους.
      Πιστεύω ότι θα τα θυμούνται όλα, ακόμα κι όταν γίνουν κι αυτές γιαγιούλες.
      Θυμάμαι κι εγώ το κουτί με τις κλωστές της γιαγιάς μου, που το ανακάτευα.
      Εννοείται ότι τα τσακίσαμε!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφη ιδέα!!!
    Είναι φανταστικές!!!
    Καλή κι Ευλογημένη Χρονιά,με υγεία και όμορφες,δημιουργικές στιγμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τίποτα δεν με εκπλήσσει πλέον μαζί σου! Κάθε φορά που έρχομαι εδώ, θαυμάζω και κάτι καινούργιο, κάτι μοναδικό που μόνο μια Ρένα θα μπορούσε να εμπνευστεί και να υλοποιήσει με τόση φινέτσα. Να έχεις μια γεμάτη χρονιά, με ό,τι επιθυμεί η καρδούλα σου, Ρένα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά, Μαρία μου, για όλους μας!
      Αν έχουμε αυτά, τα άλλα έρχονται εύκολα!
      Εξ άλλου, τόσα υλικά που υπάρχουν, έτσι θα τα αφήσουμε,
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Καλή χρονιά με υγεία! Τέλειες οι καρτούλες, είναι πάντα πολύ όμορφο να λαμβάνεις μια κάρτα και να ξέρεις ότι κάποιος σε σκέφτηκε! Άσε, εμείς στείλαμε τις δικές μας πριν τα Χριστούγεννα κι ακόμα δεν πήγαν. Κάτι μου λέει ότι κάπου παράπεσαν και χάθηκαν... Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Ευγενία μου!
      Τα ΕΛΤΑ δυσκολεύουν τη ζωή μας.
      Εγώ εφέτος τις έστειλα με box now.
      Μαζί με μικροδωράκια, πληρώνοντας 0,50 ευρώ το κάθε ένα.
      Εύχομαι να μην χάθηκαν οι κάρτες σου.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  19. Ρενα .ου, εσυ κ τα ξωτικα σου εισυε το κατι αλλο!!! Μοναδικες οι "κουρελομπαλιτσες" σας!!! Καλη νεα χρονια με υγεια κ αγαπη!!!
    Γλυκο φιλι απο το μικρο Vailie 🙏💞🐞🍀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά μικρό μου Vailie!
      Τώρα ευτυχώς που έχω τα ξωτικά μου και μπορώ να παίζω άνετα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  20. These Christmas cards turns amazing with those transparent caps and all the colorful scrap inside!
    Happy New Year Ρενα!!!! Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. That is really beautiful! I love your ornament! Thank you for joining the Craftlandia Challenge!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εσύ είσαι το κάτι άλλο, Ρένα μου, γι' αυτό λατρεύουμε πάντα τις εμπνευσμένες δημιουργίες σου. ΠΑ-ΝΕ-ΜΟΡ-ΦΕΣ οι κάρτες σου, φίλη μου. Σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στην Craftlandia Challenge. Καλή επιτυχία στην κλήρωση και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...