Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΑΚΟΜΗ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ, ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕ!!!!!!!!!
ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ ΕΥΑ, ΦΙΛΙΑ, ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ, ΣΟΦΙΑ, ΕΦΗ
ΜΕ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ!!!!!!!!!!

 
 Αγαπημένο βιβλίο : ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΚΟΧΥΛΙΑ 
Αγαπημένη πόλη : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αγαπημένο γλυκό : ΟΛΑ!!!!!!!!
ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΑ ΣΙΡΟΠΙΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΑ ΠΑΓΩΤΑ

Αγαπημένο άρωμα : AIR DU TEMP ,  L' EAU D' ISSEY

    Αγαπημένο blog : ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!
Αγαπημένες μπότες : ΜΑΥΡΕΣ ΔΕΡΜΑΤΙΝΕΣ ΜΕ ΓΟΥΝΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ, ΕΙΜΑΙ ΚΡΥΟΥΛΙΑΡΑ!!!!!!!!!!! 

Αγαπημένος προορισμός : ΛΟΥΤΡΑ ΑΡΙΔΑΙΑΣ, ΠΟΖΑΡ, ΘΕΙΚΑ!!!!!!!!!!

Αγαπημένο μέρος για καφέ : ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
Αγαπημένο φαγητό : 
 ΕΞΟΧΙΚΟ ΣΤΗ ΓΑΣΤΡΑ!!!!!!!!
ΨΗΝΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ!!!!!!!!

Αγαπημένη ανάρτηση : Η ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ!!!!!!!!!, ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ
 ΕΝΩΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ !!!!!!!!!!


ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΩ ΑΛΛΕΣ 8 ΦΙΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ!!!
ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ!!!!!!!!!

1 http://agelini.blogspot.com/
2 http://chrysanthisart.blogspot.com/
 3http://aspa-katathesipsixis.blogspot.com/
 4 http://peniatexnaskatergazetai.blogspot.com/
 5 http://kapaworld.blogspot.com/
http://made-by-barbara.blogspot.com/
http://artinlovemarianna.blogspot.com/
http://onirokosmos-art.blogspot.com/

ΑΝΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ , ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!

                        ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!!!!!!!!

23 σχόλια:

  1. alA ΤΗς Η ΧΟΡΕΥΤΑΡΟΎ!!!Οχι που δεν θα σηκωνόσουν...εδω μέχρι κι η Σωσώ ξεκουνήθηκε!
    Ετσι να ζωντανέψει η γειτονιά, γιατ άάάλλα που λέγαμε, θεώρησέ με μέσα.
    Φιλάκιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι μας λες τώρα ρε Ρένα… Εξοχικό στη γάστρα ψημένο στο Τζάκι!!!!!!!!!! Κόλαση…!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Xρόνια Πολλά Καλή Χρονιά να έχεις Ρένα μου,μαζί και η οικογένειά σου!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το εξοχικό ως εδω κάτω μοσχοβόλησε!!
    Σε κάθε απάντηση βρίσκουμε τη Ρένα που αγαπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ' αρέσει που ξεσηκωθήκατε όλες αμέσως....
    Η Θεσσαλονίκη λατρεία, ε;
    Όσο για το εξοχικό στο τζάκι, συμφωνώ απολύτως με την Ποδηλάτισσα... Κόλαση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά, ευφάνταστη, δημιουργική, γεμάτη χαμόγελα, όνειρα κι ελπίδες, Ρένα μας!!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και όλους όσους αγαπάς!!!Ευχαριστώ για την πρόσκληση στο παιχνίδι....Θα επανέλθω με τη σχετική ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ ΧΑΡΑ
    ΧΟΡΕΥΤΑΡΟΥ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΣ!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ Τ ΑΑΑΑΑΛΑ , ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΜΕΣΑ!!!!!!
    ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΧΑΟΣ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Ποδηλάτισσα
    ΟΡΙΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΦΑΜΕ ΜΑΖΙ ΠΑΡΕΑ!!!!!!!!!!
    ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    @ tania
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΤΑΝΙΑ ΜΟΥ!!!
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    @ Νίκη
    ΝΙΚΗ ΜΟΥ , ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ!!!!
    ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΓΑΣΤΡΕΣ, ΤΙΣ ΓΕΜΙΖΩ ΟΛΕΣ ΚΙ ΕΛΑΤΕ!!!
    ΑΥΤΟ ΒΡΕ, ΤΟ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ, ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΣ;
    ΜΟΝΟ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ!!!!!
    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΨΩΜΙ ΚΙ ΕΛΙΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!!!!!
    ΣΥΜΦΩΝΗΤΕ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    @ Φιλία
    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΑΝ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΑΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΙΑΖΑΜΕ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    @ Onirokosmos
    ΜΑΡΙΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
    ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΣΤΗ ΓΑΣΤΡΑ;
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ !!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΡΕΝΑ, ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΣΤΑ ΛΟΥΤΡΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΡΩΓΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΠΗΛΙΝΟ!!!!!!!!ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕ! ΑΧ ΚΑΙ ΠΟΝΑΕΙ Η ΜΕΣΗ ΜΟΥ....ΘΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΟ ΤΑ ΠΟΖΑΡ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα ...θα έρθω να φάω κι εγώωωωωω!!! Λατρεύω Πίλτσερ και το ψάχνοντας για κοχύλιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Effie's Sweet Home Designs
    ΕΦΗ ΜΟΥ , ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΟΖΑΡ, ΧΑΝΕΙΣ!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!
    ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ!!!!!!!!!
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΛΙΝΟ!!!!!!
    ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    @ Tante Kiki
    ΚΙΚΗ ΜΟΥ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΗ ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ.
    ΠΕΣ ΤΟ ΚΙ ΕΓΙΝΕ, ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΡΕΝΑ ΜΟΥ, ΛΑΤΡΕΥΩ ΠΟΖΑΡ ΚΑΙ ΕΞΟΧΙΚΟ ΣΤΟ ΠΗΛΙΝΟ!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΨΜΙ ΚΑΙ ΕΛΗΑ ΤΟ ΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου, ευχαριστώ για την πρόσκληση στο παιχνίδι..Μόλις το είδα έκανα την ανάρτηση μην τυχόν και ξεχαστώ...Με την ευκαιρία βρήκα και άλλο συρτάρι...έκανα επιδρομή στο ξυλουργείο του κουνιάδου μου...ένα παρατημένο συρταράκι μου χαμογέλασε και το πήρα...Έγινα και λίγο γύφτισσα και του ζήτησα να ρωτήσει και άλλους γνωστούς του ξυλουργούς αν τους βρίσκεται κανένα..!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά Ρένα μου!!!απίθανο το στεφανάκι σου!!!ευχαριστώ!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρένα μου ζηλεύω όποιος μπορεί να πάει Πόζαρ. Θέλω και εγώ αλλά είναι μακρυά. Εξοχικό στο πήλινο δύσκολο μεν ακατόρθωτο όχι. Οσο για το συρτάρι δεν εχω κάποιο παλιό, αλλά αφού όλες λενε ότι είναι ευκολο να βρουν, που θα πάει θα βρω και εγώ!! Το πολύ πολύ να αφήσω με ενα λιγότερο την συρταριέρα του γιου μου!! Χαχα!!
    Φιλάκια και Καλή σου Χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ χρυσάνθη
    Ε, ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟΥΡΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ;
    ΤΙ ΑΛΛΟ;

    @ Aspa
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ "ΓΥΦΤΙΣΣΑ" ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!
    ΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑ!!!!!!!!
    ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ
    " ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ" ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ!!!
    ΗΘΙΚΟΝ ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ!!!!!!!!

    @ Φανή Παπ., Ζωγράφος
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!

    @ Mania
    ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΖΗΛΕΨΕΙΣ ΜΑΝΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΦΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑΜΕ.
    ΑΝ ΡΗΞΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΙΣΩΣ.
    ΘΑ ΠΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΣΟΥ, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΣ ΜΟΔΑΣ, ΜΕ ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ!!!!!!!!
    ΟΤΙ ΘΑ ΦΑΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΞΥΛΟ , ΘΑ ΤΟ ΦΑΩ, ΧΑΛΑΛΙ ΣΑΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρενα μου συμφωνω με τα γλυκα!!!Λατρευω και εγω το Ποζαρ αλλα δεν θα σχολιασω το εξοχικο στη γαστρα ολο το βραδυ στο τζακι........Ακους εκει εμεις που δεν εχουμε τζακι τι να κανουμε μου λες????? Μη πεις τιποτε ,σε βλεπω να γελας τωρα αλλα κιχ,κουβεντα...που παιζεται ολες σας με τον πονο μου...Η μια δεν το αναβει,η αλλη ποναει η μεση της(Εφη ακους?)Αλλα η μαγειρικη παει πολυ!Ουφ τα είπα και ξέσπασα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γεια σου Ρενακι μου με τα ωραια σου...σε φιλω γλυκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Eva's blog
    ΟΡΙΣΤΕ ΕΥΑ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!
    ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΨΗΝΟΥΜΕ!!!!
    ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΣΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΣΥ!!!!!!!!!
    ΟΣΟ ΜΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΨΗΝΟΥΜΕ, ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!!!!!

    @ Μαρία
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρενάκι μου Καλή Χρονιά με υγεία, αγάη, πάντα όμορφες αναρτήσεις και ξεχωριστές δημιουργίες!!!!
    Τι τέλειο αυτό με τα συρτάρια! Πρέπει να ψάξω να βρω ένα... σκέφτηκα να κάνω ένα ξύλινο από θήκη κρασιού... θα πιάσει;
    Σε φιλώ γλυκά και... θα βρω και συρτάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρένα μου διάβασα στον γιο μου την ιδέα του κενού γέλασε μεν αλλά από εκείνη την ώρα κλειδώνει το δωμάτιό του!! Τυχαίο ? Δεν νομίζω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα κρατήσω το βιβλίο γιατί είναι πολύ καλό και θα συμφωνήσω για τα λουτρά Πόζαρ.Είναι μαγικά σ'αυτό το μέρος!Τυχεροί όσοι είστε κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου που με προσκάλεσες στο παιχνίδι αυτό!Εξοχικό στη γάστρα εεε;;;Μιαμ.....Μου τρέχουν τα σάλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου,Ρένα!Καλή χρονιά!
    Σε προσκαλώ & εγώ σε 1 παιχνίδι μ'ένα βραβείο
    http://mairi-creations.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...