Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΕΝΤΗΜΑΤΩΝ !!!!!!!!!!!!!!




ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ;
ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;


ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΟΣ ΤΣΕΒΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕ ΑΛΛΑ ΠΛΥΣΙΜΑΤΑ , ΚΟΠΗΚΕ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ


ΚΑΙ ΕΝΩΘΗΚΕ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΓΙΑ ΚΑΘΡΕΦΤΗ!!!!!!!!!


ΗΤΑΝ ΤΡΕΙΣ ΣΕΙΡΕΣ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΙΑ!


ΦΑΙΝΕΤΕ ΠΟΥ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ, ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ !!!!!!!!!!!!!


ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΡΩΤΑΤΕ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΠΛΑΝΟΔΙΟ ΠΑΛΙΑΤΖΗ!!!!
ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΟΡΝΙΖΑ ΜΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΧΑΡΤΙΝΟ ΞΕΘΩΡΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ, ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΟΡΝΙΖΑ ΣΠΑΣΜΕΝΗ!!
ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!
ΕΙΧΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!!!!
ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!!!!!!!!


ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 100 ΧΡΟΝΩΝ, ΕΓΙΝΕ ΚΑΔΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΤΟ ΠΛΥΣΜΟ ΚΙ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!


ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!!!!
ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΙ ΑΛΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΕΙΧΑ ΤΟ ΚΟΥΣΟΥΡΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ!!!!!!!!!


ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΠΡΙΝ 30- 35 ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!


ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!
ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΕΝΤΑΝΕ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!


                                   ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ !!!!!!!!!!!!!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ!!!!
ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΣΤΟ ΜΠΑΝΕΡ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΟΥΝ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ!!!!!!!!!!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ , ΤΟ ΨΑΧΝΩ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΩ ΝΕΟΤΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ!!!!!

              ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΣΑΣ ΤΙ ΘΕΜΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ!!!!!
                     ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!!


ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ, ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΣΕΤΕ ΔΩΡΟ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΗΝΥΜΑ Η ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΑΣ.
ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ  http://diaheiros.blogspot.com/2011/12/blog-post.html
ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΣΑΣ!!!!!!!!

33 σχόλια:

  1. Τι όμορφες ιδέες!!!Τέλειο το πάντρεμα υπέροχα ζευγάρια! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με βάζεις σε σκέψεις για την προίκα την δική μου αλλά και του Ανέστη...απανωτά τα εγκεφαλικά από την πεθερά και την μαμά...αλλά δεν είναι καλύτερα να τα έχουμε στον τοίχο από τα σκονίζονται στα συρτάρια....και όπως πρόσεξες δεν λέω την λέξη μπαούλα...δεν την λέω!!!!!!
    το ξύλο μια φορά θα το φάμε...δεν το γλιτώνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Ρένα μου, καλά η φαντασία σου δεν υπάρχει. Ο καθρέφτης αξιοζήλευτος, τα δε κεντήματα σου πανέμορφα. Μου αρέσει και μένα το κέντημα πάρα πολύ. Όσο αφορά το πινακάκι με το παγώνι πραγματικά υπέροχο και μεγάλης ηθικής αξίας. Το πιστεύεις ότι από τον καιρό που ακολουθώ τις αναρτήσεις όπλων εσάς και μαζεύω και εγώ πράγματα πλέον, νιώθω πολύ καλύτερα;;; (γιατί εγώ προ εποχής δική σας πετούσα και πετούσα). Τον τελευταίο καιρό τελειώνω έναν πίνακα και θα τον αναρτήσω στο μπλοκ. Θα περιμένω τα σχόλια σου με ανυπομονησία!!!
    Σε φιλώ Βαλάντη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Ρένα μου...Να είναι ήρεμη,χαρούμενη και δημιουργική!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία που τα αξιοποίησες!! Έχω κι' εγώ πολλά "μικρά θαύματα" της γιαγιάς μου, που τα τρώει το μπαούλο. Ευχαριστώ για την ιδέα σου!! Για την έκθεση με τα συρτάρια, μπορούμε να ρωτήσουμε κανένα πολυτιστικό κέντρο δήμου... αυτοί όταν είναι για φιλανθρωπιλό σκοπό στην περιφέρειά τους, ίσως το παραχωρήσουν δωρεάν. Τι λές? Εγώ θα ξεκινήσω την άλλη εβδομάδα την προετοιμασία (είναι ακόμα εδώ τα φοιτητάκια μου από την Αγγλία), ελπίζω να προλαβαίνω. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ έτσι κι εγώ. Δε μου πάει καρδιά να πετάξω τίποτα. Πάντως κάτι κεντημένα μαξιλαράκια της προγιαγιάς μου κι εμείς καδράκια τα κάναμε. Όσο για το συρτάρι το έχω σπίτι,έχω και την ιδέα, αλλά δυσκολεύομαι λίγο να το κάνω όπως φαντάζομαι. Θα δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσοχέρα μου, είσαι μοναδική στους συνδυασμούς! Όσο για τα κεντήματα είναι κειμήλια κι έργα τέχνης και ...πράγματι τώρα τα κορίτσια δεν κεντάνε αλλά τουλάχιστον υπάρχουν κάποια που εκτιμούν αυτά τα εργόχειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ενδιαφέρον ανακύκλωση,έχω κι εγώ πολλά κεντήματα και σκέφτομαι μερικά που δεν παίρνουν άλλα πλυσίματα να τα κάνω κάδρα αλλά είναι στο περίμενε ακόμα, όπως λες κι εσύ, έχουν υπομονή αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ!!!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΣΟΥ!!!!!!!ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΜΩΜΕΝΑ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρενάκι μου, καλή μας χρονιά!!! Η ιδέα σου εφευρετική όπως πάντα! Εγώ πάλι κάποια που έχω στο συρτάρι (κλασσικά...) σκέφτομαι να τα αξιοποιήσω περαιτέρω, με διάφορα υλικά ώστε να είναι χρήσιμα κάπου. Είναι κρίμα ο κόπος που έχουν για να φτιαχτούν όλα αυτά που με αγάπη, μάζεψαν με το πέρασμα του χρόνου μαμάδες και πεθερές, και άσχετα αν μας αρέσουν ή όχι, είναι κρίμα απλώς να πιάνουν χώρο αναξιοποίητα... Για να δούμε τι θα κατεβάσει το Σταυρουλοκεφαλάκι μου!!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα μου πολύ όμορφα τα στόλισες τα παλιά κεντήματα!! Ωραία η ιδέα σου και μάλιστα αν βάλουμε μοντέρνα κορνίζα μπορεί να στολίσει και νεανικό σπιτικό. Αλλά εχω μια απορία, που τα κρύβεις όλα αυτά που μαζεύεις? Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ έχω κάνει ένα σωρό τέτοια..μα τα έβγαλα από τη κορνίζα γιατί δεν ταίριαζαν όταν άλλαξα το σπίτι.Έτσι τα έκανα μαξιάράκια και σεμεδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πραγματοποιήσες την απειλή σου;χα χα χα.Άνοιξες το σεντούκι Ρένα; Κάτι παρόμοιο με το ''άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου''. Με ούριους ανέμους εννοείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χάθηκε να κάνεις πρό(σ)κληση χειροτεχνημάτων αντι για τα συρτάρια;
    Οψόμεθα...
    Πάω για ύπνο να μου κατέβει καμία ιδέα.καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ !!!
    ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΤΑΧΟΜΑΖΟΧΤΡΕΣ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα κεντήματα και τέλεια η αξιοποίησή τους. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημέρα
    Βραβειάκι πήρες??
    για πέρνα μια βολτίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ε, σίγουρα είσαι ΜΕΓΑΛΗ πηγή....
    Τι ανακυκλώσεις φανταστικές, τι ιδέες....
    Άντε, να δω τι θα κάνω με τα συρτάρια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα, Ρένα!!!

    Πρόσκληση:
    http://ianeiraspaintings.blogspot.com/2012/01/top-10.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολυ όμορφα κεντήματα και αξιοποιήθηκαν κατάλληλα !κρίμα να χαθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι πανέμορφα, μοναδικά και γεμάτα αναμνήσεις! Μου αρέσει που τα αξιοποίησες τόσο όμορφα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απλά πανέμορφα!Ολα!!!!!Καποια είναι πολύ ιδιαίτερα !!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωραία αξιοποίησες το παλιό κέντημα από τη λαϊκή!!! Μ'αρέσει πολύ ο καθρέφτης σου. Όσο για τα δικά σου κεντήματα, τι να πω; Είναι υπέροχα... Η αλήθεια είναι ότι έχει χρόνια που δεν κεντά κανείς πια. Εγώ είμαι 42 και θυμάμαι όταν ήμουν έφηβη ότι όλες μα όλες οι φίλες μου με κοροϊδευαν για το κόλλημα που είχα με τα κεντήματα και τις κλωστές. Κι αυτό πριν 30 χρόνια, ε; Όχι σήμερα... Είναι κρίμα όμως γιατί έχει παρεξηγηθεί το κέντημα... υπάρχουν υπέροχα σχέδια ακόμα και πολύ μοντέρνα με πλήθος διαφορετικών κλωστών και υφασμάτων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή Χρονιά Ρένα με υγεία και πολύ αγάπη!!!τι σκέφτηκε πάλι το μυαλουδακι σου!!!πολύ όμορφα τα αξιοποίησες όλα...τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕΝΑΚΟ ΜΟΥ!ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!!!ΕΕΕΕΕ ΤΑ ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΑ ...ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!ΦΙΛΙΑ Χ 2 ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τελοια πανεμορφα..γλυκες αξιες..οσα χρονια και αν περασουν ειναι ανεκτιμητα..καλο βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΟΡΙΤΣΙΑ , ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ , ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΜΟΥ ΚΙ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!
    ΠΑΝΤΩΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΤΩΝ ΚΕΝΤΗΜΑΤΩΝ!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΚΤΑ!!!
    ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑ!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΑΡΧΙΣΕ Η ΣΥΡΤΑΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. υπεροχα ρενα μου!!! χρονια σου πολλα για τη γιορτη σου!
    σε ευχαριστω πολυ! καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έργα τέχνης που στόλισαν τον τοίχο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολυ ωραια Ρενα.Αξιοποιησες με τον καλύτερο τρόπο τα ενθύμια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μου αρεσε πολυ η ιδεα του καθρεφτη,Μπορειτε να δωσετε οδηγιες πως ακριβως το κανατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστοδούλου Ρένα27 Μαρτίου 2023 στις 11:41 π.μ.

      Χαίρομαι που σας άρεσε.
      Κι εγώ τον καμαρώνω!
      Έκοψα το κέντημα και το έραψα κάνοντας ένα πλαίσιο.
      Το υπόλοιπο το ανέλαβε ο κορνιζάς.
      Αν έχετε κάποιο κέντημα, στείλτε το μου στο μεσετζερ, μήπως μπορώ να βοηθήσω.

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...