Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

ΠΙΤΑ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ!!!!!!!!!!


ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΑΝΑΨΑΜΕ ΤΟ ΤΖΑΚΙ, ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΑ!!!!!!


Η ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ΚΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΒΟΥΛΑ , ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟ ΕΡΓΟ !!!!!!!!!!!
ΑΝΟΙΓΜΑ ΦΥΛΛΟΥ, ΕΓΩ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΕΡ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΣ!!!!!!!!


ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΑΨΙ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΣΙΝΙ!
ΑΛΕΙΦΕΤΕ ΜΕ ΛΑΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΥΛΛΑ!!!!!!!


 ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΠΛΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΑΨΙ!!!!!!!!!!!


ΛΙΓΟ ΛΑΔΑΚΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΥΛΛΟ,


ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ,

Η ΓΕΜΙΣΗ!!!!!!!!!!!!
ΤΡΥΦΕΡΟ ΣΠΑΝΑΚΙ ΩΜΟ, ΤΥΡΑΚΙ ΚΑΤΣΙΚΙΣΙΟ, ΑΥΓΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΤΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΛΑΔΑΚΙ ΝΤΟΠΙΟ ΒΕΒΑΙΩΣ, ΛΙΓΟ ΡΥΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΕΙ ΤΑ ΥΓΡΑ!!!!!!


ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ ΦΥΛΛΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΥΡΝΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΣΕ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΨΗΘΕΙ!!!!!!!


ΤΑ ΞΥΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΛΩΘΟΥΝ!!!!!!


Η ΒΟΥΛΑ ΕΠΙ ΤΩ ΕΡΓΩ!!!!!!


ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΙΤΑ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ!!!!!!


ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΤΑΨΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΑΕΙ!!!!!
ΘΕΛΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 15 ΜΕ 20 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ!!!!!!!!!


ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΕΒΑΛΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΞΥΛΙΝΟ ΠΛΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΓΥΡΙΣΕ , ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΑΘΑΝΑΤΙΣΩ !!!!!!!


ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ!!!!!!!!!!
ΑΛΛΑ 10 ΜΕ 15 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ!!!!!
ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟΤΑΤΗ!!!!!!!!


ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΜΕΡΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ!!!!!!!!


ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ, ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕ ΣΤΙΣ 7 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ,


ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΙΣ 8 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ!!!!!!!
ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ, ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!


ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ ΑΠΟ TO GIVEAWAY ΤΗΣ PYROESSA!!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, ΜΟΛΙΣ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΠΑΛΤΟ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!


ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΗΝ ΝΕΡΑΙΔΟΣΚΟΝΗ!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
ΘΑ ΤΑ ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΑΜΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!



                                              ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!

ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ 22 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!!!

ΕΧΩ 3 ΣΥΡΤΑΡΙΑ , ΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΦΙΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΩ, ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΑΙΛ, ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ!!!

 ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!!!!!!

                          ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΑΩ ΑΔΙΚΑ ΤΟ ΞΥΛΟ!!!
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΑΜΕ!!!!!!!!


88 σχόλια:

  1. Καταπληκτική η πίτα σου,φάτε μάτια ψάρια!!!!!
    Υπέροχα τα δωράκια σου,η Μαρία είναι καταπληκτική στο vintage!!!!
    Εχω πει σε όλους τους γνωστούς μου και ψάχνουν να μου βρουν συρτάρι ελπίζω να προλάβω δώσε και καμμιά παράταση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΚΟΝΤΑ , ΝΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΟΛΕΣ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ 10 ΠΙΤΕΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΕΡΑΣΩ ΟΛΕΣ!!!!!!!!!
      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ, ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ 20 ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΡΩ ΔΥΟ ΚΟΜ ΜΕ ΚΟΘΟΡΑ!!!!!!!!!!!!(ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΦΥΛΛΑ)!!ΓΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ.....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΡΕ ΟΣΑ ΘΕΛΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΚΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ, ΚΟΘΡΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΠΑ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ.
      ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη φαίνεται η πίτα... Μπράβο στη γειτόνισσα! Καλή συνέχεια!!!! Άντε φλεβαρίζει όπου νά'ναι... Να ξεκινήσουμε τις ανοιξιάτικες κατασκευές... χαχαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΕ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Ρενα. Η σπανακοπιτα ειναι καταπληκτικη.Το συρταρι το δικο μου ειναι σε καλο δρομο τωρα μου ετυχαν διαφορα ευτραπελα αλλα καθε εμποδιο σε καλο.....να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΕΣΥ!!
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ ΠΙΤΟΥΛΑ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Ρενααααααααα!!!! τρεχουν τα σαλια μου απο τη νοστιμια της πιτας!!!!!!Γεια στα χερακια σας!!!!!!!Φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΑ ΚΟΜΑΤΑΚΙΑ ΠΙΤΟΥΛΑ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!1

      Διαγραφή
  6. μμμμ πεινασα!!! φαινεται εξαιρετικη η σπανακοπιτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωχ Θέε μου , Τι πίτα ειναι αυτή!!!!!Και τι δεν θα΄δινα να ημουν εκεί μαζί σου τώρα, δίπλα στο τζάκι και ΚΥΡΙΩΣ κοντα στην πίτα!!!!!Γεια στα χέρια σας, και καλή ορεξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ΝΑ ΠΛΕΚΕΙΣ ΡΙΡΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΝΑΩ ΠΙΤΟΥΛΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Ρενάκι!!!!η μυρωδιά της πίτας έφτασε ως εδώ!!!!μου ανοίξατε την όρεξη!!!!γεια στα χέρια σας!!!!!με γεια τα δωράκια !!!!να σαι καλά να τα χαρείς!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΕΦΤΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ , ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  9. Μεγεια και με χαρα τα δωρακια σου.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πιτα στο τζακι????Πρωτη φορα βλεπω...Καταπληκτικο ρεπορταζ....Πολυ παραδοσιακο !!!Υπεροχες φωτογραφιες και αποπνεουν ζεστασια και φροντιδα!!!Μου φταξες την διαθεση Ρενα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ!
      ΓΙΑΥΤΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΑ!!!!!!!!
      Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ!!!!!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΤΟ ΖΗΛΕΨΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΕ!!!!ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΝΩ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟ ΔΩΡΑ ΕΤΟΥΜΑΖΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΟΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ!!!!!!!!
      ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΑΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ, Ο ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Ρένααααα ....πρώτον το τζάκι αχ το τζάκι...η δε πίτα....με πέθανες....φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΜΟΥ;
      ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΣΤΗΣΩ;
      ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ DELIVERY BOY;
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Ρενάκι μου αγαπημένο,
    Αν ήξερες τι πείνα έχω αυτή τη στιγμή που μου "μοστράρησες" την πίτα, θα με λυπόσουνα!!!! Στο χωριό περνάτε τέλεια, ε; Μπράβο, να είστε καλά να το χαιρόσαστε το σπιτάκι σας... Με γεια τα δωράκια σου και καλοφόρετα!
    Δε νομίζω πως πρέπει ν' ανησυχείς για τα συρτάρια, θα τα φτάσουμε τα 100...
    Σε φιλώ, Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ, ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ.
      ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΜΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΞΥΛΑ ΠΟΥ ΟΛΟ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ!!!!!!!
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΝΑΓΑ ΠΙΤΟΥΛΑ!!!!!!!
      ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΩ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ, ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Με εντυπωσίασε πολύ το ψήσιμο της πίτας στο τζάκι!!!
    Με γεια και με χαρά τα δωράκια σου, όλα πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΗ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!
      ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΣΑ, ΓΙΑΥΤΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΑ ΝΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. ΡΕΝΑΑΑΑΑΑΑ! ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΙΤΟΥΛΑ; ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΡΥΖΑΚΙ...ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΨΗΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ....ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΟ ΨΗΣΙΜΟ....ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ!!!!!!ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΡΙΣΤΕ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!
      ΝΟΜΙΖΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ , ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ!!!!
      ΘΑ ΑΛΛΗΛΟΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΑΣΤΕ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. ψήσιμο πίτας στο τζάκι.... έρχομαι στα μέρη σου τώρα!!!!

    καληνύχτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ!!!!!!!!!!
      ΝΑ ΜΟΥ ΜΑΘΕΙΣ ΤΟ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Σημερα ειναι η μερα της πιτας???Βεβαια η δικη μου δεν εγινε στο σινι αλλα στον φουρνο ...φανταζομαι νοστιμια...μμμ..μπραβο στην κυρια Βουλα...τυχερη η Ρενα με τετοια γειτονισσα...υπαρχει αραγε πιο ωραιο πραγμα απο το να λαμβανεις δωρακια???Δεν νομιζω...καλοριζικα και καλοφορετα!!!το δικο μου συρταρακι ακομη δεν το ειδα..περιμενω να μου το φερουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΛΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΕΣ!!!!!!!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Ρένα μου εύχομαι να σε βρίσκω καλά!!! αχ τι μου έκανες τέτοια ώρα!!! πίτα και μάλιστα στο τζάκι στα ξύλα να σιγοψήνεται και μάλιστα με φύλλο χειροποίητο;;;; δεν θέλω πολλά μόνο τις ξεροψημένες γωνίτσες από τη πίτα και να ζεσταθώ λίγο στο τζάκι!!!!!! αχ!!! όνειρο!!! να περνάτε καλά και φάτε μια γωνίτσα και για μένα ναι;;;

    Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΓΩΝΙΤΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΒΑΛΑΝΤΗ ΜΟΥ!!!!!!
      ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΕΣ ΚΥΝΗΓΑΩ!!!!!!!!
      ΟΡΙΣΤΕ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ!!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Πρώτα-πρώτα συγχαρητήρια στη Βούλα! Τι φύλλο είναι αυτό! Σαν ολόλευκο σεντόνι απλώθηκε στο ταψί! 'Γειά στα χέρια της!
    Και τα δωράκια σου ένα κι ένα με μια μικρή αδυναμία στο ρολόι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΔΕΣ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ;
      ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕ ΜΑΝΙ ΜΑΝΙ!!
      ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ!!!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Η αγαπημένη μου πίτα Ρένα μου, ζηλεύω!!!ετοιμάζω το συρτάρι σου σιγά σιγά... φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΑ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ!!!!!!!!
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΕΜΕΙΣ!!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Ρένα μου πίτα στο τζάκι δεν εχω κάνει ακόμα. Η δική σου φαίνεται υπέροχη αλλά είναι αξια και η βοηθός σου!! Μακάρι να μέναμε κοντά να με κέρναγες ενα κομμάτι. Αφού δεν υπάρχει ημερομηνία για τα συρτάρια όλο και κάποιο μπορεί να βρω. Φιλάκια και καλη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΒΟΥΛΑ Η ΒΟΗΘΟΣ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!!!!
      ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!!!!!
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ!!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Kορίτσια να μπω στη παρέα σας; Λατρεύω τις πίτες και ειδικά αυτές τις χωριάτικες!!! Σας ζηλεύω.....και τι δε θα ΄δινα για να ήμουν εκεί μαζί σας. Άσε Ρένα μου, έχει αρχίζει να μου λείπει και η πατρίδα και οι αδελφές μου, νομίζω ότι είναι καιρός να ανέβω!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΧΑΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΡΧΕΣΕ!!!!!!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ!!!!!!!!
      ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΙΤΑ, ΑΝ ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ ΣΤΗΝ ΗΛ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!!!!!!!!
      ΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Πωπω... Τη ζήλεψα πολύ την πιτούλα σας!!! Φαίνεται τόσο τραγανή και ξεροψημένη στο τζάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου Ρένα!Οι πίτες είναι από τα αγαπημένα μου και αυτή είναι από τις καλύτερες!!!!!!!Διάβασα και την ανάρτηση για τα συρτάρια είναι πολύ όμορφο αυτό που σκέφτηκες εγώ δεν έχω συρτάρι όμως θα προσπαθήσω να βρω!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλέ δεν ντρέπεσαι…. εμείς καθόμαστε και φτιάχνουμε συρτάρια… και εσύ κάθεσαι στο χωριό και τρως πίτες ψητές στο τζάκι????? Πω πω έπαθα κάτι όταν την είδα την πιτούλα… Θύμησες παλιές τότε που ζούσε η γιαγιά και πηγαίναμε στο χωριό του μπαμπά μου και μας έφτιαχνε η γιαγιά πίτες στο τζάκι ή στην στόφα!!!! Να περνάς όμορφα και μην ανησυχείς… τα συρτάρια θα ξεπεράσουν τα 100!!!!!!! Φιλιά πολλά και Καλή Εβδομάδα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλημερα κοριτσι..μηπως πρεπει να κανουμε κι ενα δωρο της κ.Βουλας..αυτος μερ ξερ να ευταει πιτας..τα δαχτυλατ χορευνε..ελεγε η γιαγια μου..και της κ.Βουλας αυτο κανουν..νασται καλα κοριτσια ομορφα..πολυ ομορφη αναρτηση..το εγραψα στα ποντιακα..καλη βδομαδα..πολλα φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λατρεύω τις πίτες Ρένα μου και αυτή φαίνεται καταπληκτική μέχρι εδώ μοσχομύρισε χα χα χα!!!Να χαρείς τα δωράκια σου και να έχεις πάντα δίπλα σου τόσο δοτικούς ανθρώπους όπως είσαι και εσύ!!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρένα μου, άξια φωτορεπόρτερ! Τέλειες εικόνες μιας ακόμα πιο..τέλειας πίτας!!!! Εντυπωσιακή η όλη διαδικασία, αν και έμεινα με την περιέργεια για το πως καταφέρατε και τη γυρίσατε!!!!!! Πανέμορφα και τα δωράκια σας.Σε λίγες μέρες σου έχω μια εκπληξούλα...Μέχρι τότε...πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ τι τέλεια. Έχουμε κι εμείς τζάκι αλλά δεν έχω ψήσει τίποτα εκεί. Οι πίτες με το φύλλο το παραδοσιακό είναι το κάτι άλλο. Άσχετο...από που βγαίνει το Ρένα και γιόρταζες στις 8 Ιανουαρίου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΜΕΙΣ ΨΗΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ!!!!!
      ΤΟ ΡΕΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΘΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΩ 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ!
      ΑΛΛΑ ΕΦΕΤΟΣ Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ 8 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΟΣΙΑΣ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΠΑΡΘΕΝΑΣ!!
      ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΒ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΠΕΙΡΑΖΕΙ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Αχ, με την πιτούλα σου τι μας κάνεις...!
    Ήθελα ένα κομμάτι τώρα...!!!!
    Καλή σου μέρα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Τζάκι, παρέα και πίτα χωριάτικη...τι άλλο θάθελα!!!
    Μου τρέχουν τα σάλια άτιμη πρωινιάτικα!Δε πιστεύω νάμεινε ψίχουλο;
    Εμείς στα μερη μας δε τόχουμε με τις πίτες αλλά όπου τις βρω τις τσακίζω.
    Να περνάτε πάντα καλά, η φτώχει θέλει καλοπέραση!Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΨΙΧΟΥΛΟ ΧΑΡΑ ΜΟΥ, ΤΟ ΣΙΝΙ ΦΑΓΑΜΕ!!!!!!!
      ΕΛΑ ΕΣΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΟΣΕΣ ΘΕΛΕΙΣ!!!!!!
      ΕΙΠΑΜΕ, ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ!!!
      ΟΧΙ ΘΑ ΣΤΕΡΗΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Χμμμ ξερογλείφομαι και εγώ που την είδα...αλλα αυτά τα ''γυρίσματα'', θέλουν δεξιοτεχνία.Συγχαρητήρια να πεις στην φίλη σου ..γεια στα χαράκια της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΣ!!!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Καλημέρα!!!! Τι ωραία πίτα!!!! και ωραία παρέα!!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΠΑΡΕΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΣΚ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  34. Γειά σου Ρένα!!!!υπέροχη η πίτα σας!!!!μπράβο στην φίλη σου που την εφτιαξε και σε σένα που μας χάρισες τις τόσο όμορφες φωτο!!!!τα δωράκια σου θαυμάσια,μεγειά!και πάντα τυχερή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  35. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΠΙΤΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ Ο ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΡΟΛΟ!!!
    ΜΕΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΡΟΛΟ!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. Τα δώρα σου είναι φανταστικά....το ξυπνητήρι είναι υπέροχο, μα τι καταπληκτική ιδέα...αλλά η πίτα σου αχ βρε Ρένα, μου θύμισε τη γιαγιά σου που τις έφτιαχνε έτσι...Με συγκίνησες και ζήλεψα κιόλας, αχ και να είχα ένα κομματάκι από αυτό το υπέροχο φύλλο σου....πεθύμησα τέτοιες πίτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΖΑΚΙ, ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
      ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΛΑ!!!!!
      ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ, ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Αχχχ πόσο λαχταριστή φαίνεται αυτή η πίτα!!
    Όλα τα δωράκια είναι ωραία ,να τα χαρείς Ρένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. χαίρομαι που δεν υπάρχει χρόνος για τα συρτ'αριαδεν μπορεί κάπου θα βρω τι στο καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙΣ ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ, ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΕΝΑ;
      ΜΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  39. ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗΗΗΗΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μμμ! μοσχομύρισε η πίτα! :)

    ωραία τα δωράκια που πήρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. πολυ τη ζηλεψα την πιτουλα σας!!!!οτιδηποτε στο τζακι ειναι τοσο νοστιμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΠΙΑΣΤΕ ΣΤΟ ΦΤΩΧΙΚΟ ΜΑΣ!!!!!!!!
      ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  42. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΠΙΤΑ ΣΑΣ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΑ [ΠΟΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ;]ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΖΑΚΙ,ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΑΤΣΙ ΑΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΑΥΤΗ
    ΤΗΝ ΙΔΕΑ.ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΡΟΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ,ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΝ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ[-16 ΕΩΣ -20]ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΣΤΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΘΑ ΣΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
      ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟ ΣΑΤΣΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ!!!!!!!!
      Η ΒΟΥΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΤΙΑ,ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΝΤΟΠΙΟΙ!!!
      ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟ, ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ, ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΩΡΟ!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Μπορεί πίτα τέτοια να μην δοκίμασα, μα μου άρεσε πολύ η όλη διαδικασία, η ζεστή ατμόσφαιρα, και η καλή γειτόνισα που υπάρχει πάντα στο χωριό. Να είστε γερές και να φτιάχνετε τέτοιες ωραίες πίτες!

      Διαγραφή
    3. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ!
      ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  43. Πω! Πω πίτα στο τζάκι!!! Αν δεν αξίζουν αυτές οι εικόνες βραβείο τότε τι αξίζει!!! Στέλνω βραβείο http://xeiropoihma.blogspot.com/2012/01/kreativ-blogger.html πέρνα να το πάρεις. Φιλιά καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  44. Υπεροχη πιτουλα, υπεροχες εικονες!!!
    Φιλακια Ρενα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και μόνον τα τόσα πολλά σχόλια, που έχεις σε τούτη την ανάρτηση αγαπητή Ρένα, δείχνουν ποιός είναι ο "πόθος" όλων των σχολιαστών!
    Κομματάκι, όχι ένα ίσως... από τούτη την λαχταριστή πίτα, ένα παντελώς κρύο βράδι, μεσημέρι, πρωί ή απόγευμα (ανάλογα πότε το είδε ο καθένα μας).
    Σ' ευχαριστούμε για την όλη εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. πω πω πω πω!!!!! ξέρω κι εγώ από μικρή να κάνω πίτες αλλά στο τζάκι βρε παιδί μου πρέπει να είναι άλλο πράμα!!!! Μπράβο στη μαγείρισσα, μπράβο και στη φωτογράφο!!!
    Βλέπω ότι είσαι στη Θεσσαλονίκη, οπότε καλούμε και τις δυο στη συνάντηση.. ρίξε μια ματιά: http://amaryllis-femme.blogspot.com/2012/01/meeting-rendezvous.html και αν ενδιαφέρεστε δηλώστε συμμετοχή.. δεχόμαστε και με πίτα και χωρίς.. χιχι
    καλό βράδυ!!

    υγ: εκπληκτικά όλα τα συρτάρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...