Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ


                                                           Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ

 



 ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ!!!!!!!!

                                                           ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΘΡΗΝΟΣ

                                                           Η ΑΚΡΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ

                                                    ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ

                                               MADRE DELLA CONSOLAZIONE
ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΡΜΙΤΑΖ 15ος αιώνας

                                                             ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΑΝΔΗΛΙΟ

ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 2010, ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΑΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ!!!

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ  ΔΕΙ  ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ  ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΑΥΡΕΣ !
ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΡΕΣΚΑΡΩ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚΕΡ!!!!!!!

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΞΥΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΙΟΡΑΦΙΑ  ΚΑΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΤΡΟΠΟ , ΔΗΛΑΔΗ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΣΚΟΝΕΣ ΔΙΑΛΥΜΕΝΕΣ ΣΕ ΚΡΟΚΟ ΑΥΓΟΥ!!!!!
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΦΥΛΛΑ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΧΡΥΣΟΥ!!!!!!

ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ
http://diaheiros.blogspot.com/2011/06/blog-post_30.html
ΣΑΣ ΕΔΕΙΞΑ ΠΩΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΞΥΛΟ ΓΙΑ ΕΙΚΟΝΑ !!
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ.
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ!!!!!!!!

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!!!!

ΟΣΕΣ ΕΙΣΤΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΩ.






ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΛΑΙ!!!!!
ΤΑ ΕΣΒΗΣΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΩ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ!!!!
ΠΑΛΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΩΡΟ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΠΑΝΕΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΔΥΟΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑ, ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΤΡΙΤΗ, ΝΑ ΜΑΘΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!!!!!!


113 σχόλια:

  1. Είναι όλες καταπληκτικές!! Δυστηχώς εγώ δεν ξέρω να σε βοηθήσω με τις εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έψαχνα και εγώ να βρω την δυόμιση ηλικία. Έτοιμη να ανοίξω λεξικό ήμουν. Ευτυχώς που έδωσες μόνη σου την εξήγησγ. Πολύ όμορφες οι εικόνες, Ρένα, ειδικά εκείνη του επιτάφιου θρήνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΟΜΙΣΗ;
      ΟΥΤΕ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΒΡΕ ΣΩΣΩ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!
      ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. ΡΕΝΑ ΜΟΥ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ!!!
    ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ρενάκι μου απίστευτες οι αγιογραφίες σου!!!!! Είναι μοναδικές!!!! Εγώ προσωπικά δεν έχω ιδέα από την τέχνη αυτή και θα ήθελα να μάθω κάτι, έστω τα βασικά.
    Εν το μεταξύ, πέρνα να πάρεις και το συρταράκι που κατάφερα και τελείωσα επιτέλους!!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΝΕΤΑ ΜΟΥ, ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ , ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Όλες οι εικόνες σου είναι καταπληκτικές!!!! Χαίρεσαι να τις βλέπεις και να τις θαυμάζεις!!! Τα χρώματά τους έντονα, όσο ακριβώς χρειάζεται, τα σαρκώματά σου τόσο φωτεινά ώστε να αναδεικνύεται η αγιοσύνη....όλα μα όλα καταπληκτικά!!!
    Τώρα όσο για τα μαθήματα.....καλή προσπάθεια, δε λέω, όμως πρόσεχε, πιστεύω ότι στην αγιογραφία, επειδή δεν υπάρχει το υποκειμενικό στοιχείο, θα πρέπει να αναφέρεις σημαντικές λεπτομέρειες. Δεν είναι κάτι το ελεύθερο η αγιογραφία, έχει κανόνες, που αν δεν τηρηθούν αυστηρά, το αποτέλεσμα θα παραπάμπει στην ελεύθερη ζωγραφική. Προς Θεού δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά εγώ, έχοντας σπουδάσει την αγιογραφία το βλέπω λίγο δύσκολο!! Πάντως σου εύχομαι καλή επιτυχία, και αν χρειαστείς οτιδήποτε θα είναι χαρά μου να συμβάλω!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΕΤΤΥ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΒΟΗΘΕΙΑΣ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Ρένα μου θέλω πολύ να κάνεις αναρτήσεις με μαθήματα αγιογραφίας. Είχα κάνει παλιά, αλλά στην 2/5 ηλικία που είμαι τα εχω ξεχάσει. θα ήθελα να τα θυμηθώ και να μάθω την τεχνική καλυτερα. Οσο για το πρόβλημα στα εικονίδια, μακάρι να μπορούσα να σε βοήθησω. Αλλά δεν πολυκαταλαβαίνω τι εννοείς. Νομίζω ότι τα εικονίδια μπαίνουν σαν γκατζετ εικόνας. Τις αγιογραφίες σου δεν τις είχα δει όλες. Είναι υπέροχες, γεια στα χέρια σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ!!
      ΕΝΝΟΩ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΩΣΕΙ!!
      ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΗΣΩ!!
      ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΜΠΛΟΚΕΡ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΧΩΡΟ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΤΑ ΕΣΒΗΣΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Γλυκιά μου Ρένα Καλησπέρα
    Πολύ όμορφες οι αγιογραφίες σου !!Σχετικά με την βοήθεια ,νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσεις :Σχεδιασμός ,Διάταξη ,Λιστα Των Ιστολογίων,θα σου βγεί η διαμόρφωση Λίστας.Έλεγχεις άν στο τρίτο κουτάκι έχεις όλα τα ιστολόγια,και έχεις και μικρό απόσπασμα του κάθε ιστολογίου.Βγάλτο ο χώρος σου θα διορθωθεί ..Αν δεν μπορέσεις δες και τις σελίδες στις αναρτήσεις ..Δεν ξέρω βέβαια και πάρα πολλά αλλά νομίζω ότι θα τα καταφέρις.
    Ολυμπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΤΑ ΒΑΖΩ!!
      ΕΝΝΟΩ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ Η ΤΑ ΜΠΑΝΕΡ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ!
      ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ , ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Αγαπημένη μου Ρένα, πολύ καλά έκανες και ξανά ανάρτησες τις εικόνες σου. Είναι υπέροχες μοναδικές με εξαιρετικά χρώματα!!!
    Πολλά φιλιά!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
      ΕΧΘΕΣ ΔΑΝ ΑΝΟΙΓΑΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Μακάρι να ήμουν Θεσσαλονίκη να παρακολουθούσα τα μαθήματά σου. Λατρεύω αυτή την τέχνη και τα έργα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΟΛΕΣ!!!!!!!!
      ΠΡΟΑΠΑΘΩ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ!!!!!!
      ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Πολυ ομορφες όλες Ρενα μου! μπράβο!ζηλευω...πολυ θα ήθελα να μάθω αγιογραφία... εχω προβλημα στις προσωπογραφίες όμως.
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Τέλεια ιδέα να μας ξαναδείξεις τις υπέροχες αγιογραφίες σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!
      ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ,
      ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ.
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Κι εγώ δεν τις είχα δει όλες Ρένα μου.Είναι πολύ αξιόλογες και μου αρέσει που ζωγραφίζεις και σε ασύμμετρες βάσεις.Δεν είναι ο τομέας μου η αγιογραφία αλλά κάτι μπορώ να καταλάβω.Μπράβο και με χαρά μου περιμένω να δω κι από κοντά ένα δείγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
      ΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ , ΠΕΡΙΟΡΙΣΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΚΡΥΩΜΕΝΗ.
      ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. ολα τα εργα ειναι εξαιρετικα..τι να πω Ρενακι μου..τα εργα μιλανε απο μονα τους..με την τοση..ηρεμια..σεβασμο προς τις κινησεις των χεριων..που αγκαλιαζουν την ΜΑΝΑ..μα λατρεψα το βλεμα ΤΟΥ..στο Αγιο Μανδηλιο..νασαι καλα..καλο σου βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Ρένα!!!! Δεν κατάλαβα για ποιά εικονίδια λες?? Έκανες ανάρτηση σε ξεχωριστή σέλίδα? Μήπως είναι πολλές και έγινε πολύ βαριά η σελίδα? Μήπως να ελαφρύνεις τα kb?? Εγώ έχω την κάθε φωτο 200-300 kb.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΟΥ!!!
      ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΑΝΕΡ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ GIVEAWAY H ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ.
      ΕΧΩ ΜΙΚΡΥΝΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ!!!
      ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ , ΑΛΛΑ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΩΣ ΝΑ ΡΗΝ ΚΑΝΩ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΕ;!!!!!!!!
      ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΣ ΜΟΥ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  15. το ιδιο ακριβως εκανε και εμενα και δεν μπορουσα ουτε σχολια να αφησω ....
    ουτε στο δικο μου μπλογκ....
    τωρα που τα εσβησα ολα ...επανηλθε...
    αχ!να μην ειμαι θεσσαλονικη
    σιγουρα θα ερχομουν στα μαθηματα...
    ακομη και μονο για να παρακολουθησω...γιατι για να ζωγραφισω.......ΔΕΝ.......!!!!!ΧΙΧΙ!
    .........................................
    .............
    που μυαλοοοοοοοοοοο!!!
    καλε...ΥΠΕΡΟΧΗΗΗΗΗΗ....ΔΟΥΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΥΡΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΙ ΛΕΣ;
      ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ!!!!!
      ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ!!!!!!!
      ΠΩΠΩΠΠΩΠΩΠΩ!!!!
      ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!
      ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. xa!x!a!για να προλαβω να κρυφτω??? με απηλεις???χα!!χα!!

      Διαγραφή
  16. Τώρα μπορώ μετά βεβαιότητας να πω ότι η αγιογραφία είναι το μεγάλο ατού σου!!!Θα με ενδιέφεραν προσωπικά καποιες υποδείξεις για την τεχνική της αγιογράφισής σου.Κρίμα που μένω τόσο μακριά και δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα μαθήματά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!!!!
      ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΜΑ ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ!!!!!ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΑ ΠΑΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΠΟΛΥ Η ΑΚΡΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ...ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕΝΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!
      ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ , ΑΛΛΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Φυσικα και θα με ενδιεφερε να μας δειξεις βημα-βημα!ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ!!!Οσο για τις αγιογραφιες σου τι ναπω?ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ-ΤΕΛΕΙΕΣ ειδικα η Γλυκοφολουσα με το καντηλι με τρελανε!!Στις εκκλησιες που διδασκεις τι γινεται?Δεν λες λεπτομερειες αν κα δεν ξερω αν θα μπορουσα να ειμαι επιμελης, πιο πολυ θα με βολευε εδω γιατι δεν ξερω τι γινεται με τις ωρες!Φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!
      ΔΙΔΑΣΚΩ ΣΤΗΝ ΟΣΙΑ ΞΕΝΗ ΣΤΗ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ 17.30 ME 20.30 KAI ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΩΡΕΣ.
      ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  19. καταπληκτικες εικονες συγχαρητηρια οσο για την βοηθεια που ζητας δε παιζει ρολο η ηλικια γιατι και γω που ειμαι στα πρωτα αντα...δεν το χω και τοσο οποτε και δεν μπορω να σε βοηθησω ρενα μου ....sory...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΠΟΛΥ ΤΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΙΔΑ.ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΝΟΝΙΤΣΕΣ ΠΛΑΙ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ????ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΑΝΕΡ ΟΣΩ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ Η GIVEAWAY!
      ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΣΤΑ GADGET, ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΧΩΡΟ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Καλά έκανες και τις συγκέντρωσες όλες μαζί!! Εγώ τον τελευταίο καιρό έχω εκνευριστεί απίστευτα με τον blogger και σκέφτομαι να τον εγκαταλείψω... Ίσως αν χρησιμοποιήσεις το gadget "φωτογραφία" να μπορέσεις να προσθέσεις τις εικόνες που θες!! Έχει και τη δυνατότητα να κάνεις παραπομπή σε κάποιον σύνδεσμο. Αν θέλεις περισσότερη βοήθεια στείλε μου mail, αν μπορώ να βοηθήσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΤΟ GADGET ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΕΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΑΝΕΡ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ!!!!
      ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΜΑΙΛ ΜΑ ΤΟ ΤΗΛ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Οι εικόνες σου είναι φανταστικές Ρένα.Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά.Σε θαυμάζω ειλικρινά για το ταλέντο και την υπομονή σου...όσο για τα banner, είναι εύκολη δουλειά, αλλά θέλει πολύ εξήγηση, εγώ δυσκολεύομαι να σου εξηγήσω γραπτά...Φιλιά και παλι συγχαρητήρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ , ΙΣΩΣ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ , ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ;
      ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ GADGET ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΠΑΝΤΩΣ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Καταπληκτικές οι αγιογραφίες σου Ρένα μου!!! 'Εχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με την πλαϊνή μπάρα και τις φωτογραφίες και ο blogger μου λέει ότι δεν έχω χώρο και ανεβάζω φωτογραφίες με το www.tinypic.com που μου βγάζει τον κώδικα της φωτό και την ανεβάζω με το gadget HTML. Δεν ξέρω πώς αλλιώς να το κάνω!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ!!!!!!! ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Είναι πραγματικά τέλειες!! Θα ήθελα πολύ να μάθω πως γίνονται βήμα-βήμα. Αν συγκεντρώνεις μαθήτριες είμαι μέσα. Όσο για τον blogger δεν ξέρω να σε βοηθήσω, θα ρωτήσω όμως και θα μάθω. Καλή νύχτα φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΗΣΒ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!!
      ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!!!!!!!!!
      ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα Ρένα μου, τώρα μπήκα στο μπλοκ σου και δεν χορταίνω να κοιτάζω τις εικόνες σου!!! Όπως σου έχω ξαναπεί οι εικόνες είναι κάτι το οποίο λατρεύω για αυτό και έχω σε όλο μου το σπίτι. Στο δε υπνοδωμάτιό μου έχω ολόκληρη γωνία με εικόνες. Νομίζω ότι αν ένα δωμάτιο δεν έχει εικόνα είναι άδειο!! Η δουλειά σου είναι καταπληκτική και οι Άγιοι έχουν γλυκιά μορφή και όχι αυστηρή που συναντώ σε πολλές αγιογραφίες. Την εικόνα με το καντηλάκι και με την άκρα ταπείνωση τις ξεχώρισα!! Τυχεροί όσοι μαθαίνουν κοντά σου Αγιογραφία γιατί την μαθαίνουν από καλό χέρι!!! Τώρα όσο αφορά το θέμα με τον Η/Υ θα μπορούσε να σου δώσει λύση κάποιος τεχνικός σε κατάστημα όπως το Multirama, και σε παρόμοια άλλα καταστήματα με Η/Υ για αυτό είμαι σίγουρη.
    Από την παγωμένη Εύβοια καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΒΑΛΑΝΤΗ ΜΟΥ!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!!!
      ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΕΜΑΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΙΣ!!!!!
      ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΙΔΙΚΟ!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Πολύ καλά έκανες που τις συγκέντρωσες σε μία ανάρτηση και έτσι έχουμε την ευκαιρία να τις ξαναθαυμάσουμε !!Ολες με υπέροχα χρώματα,καλές αναλογίες και έκφραση!! καταπληκτικές !!Και φαίνεται ότι είναι και το δυνατό σου σημείο!!!!
    Πιστεύω ότι πολλές θα θέλανε να μάθουνε τα μυστικά της αγιογραφίας!!!Και πάλι μπράβο Ρένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!!!
      ΠΟΛΑΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Είναι τέλειες οι αγιογραφίες σου!!!μπράβο σου !!απο τις ομορφότερες που έχω δει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι ωραια που τα λες Ρενα μου!!! πολυ μου αρεσουν οι εικονες σου! Εχουν μια γλυκα οι μορφες που ειμαι σιγουρη οτι αντικατοπτριζουν την ομορφια της ψυχης σου! Εκεινη η παναγιτσα με τον Χριστουλη , η γλυκοφιλλουσα...τι τρυφερη! και με το καντηλακι να δεεται αναμμενο για χαρη μας!
    Σε ευχαριστω Ρενα μου... καλο Βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. H μια καλύτερη από την άλλη..έχω κάνει τρια χρόνια αγιογραφία..αλλά τώρα έχω καιρό να καταπιαστώ...θυμάμαι όμως ότι ενιωθα γαλήνη όταν ζωγράφιζα!!καλησπέρα Ρένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΜΟΥ!!!!
      ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!
      ΟΤΑΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΕΙΣ , ΧΡΕΙΑΖΕΣΕ ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ!!!
      ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ!!!!!!1
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Πανέμορφες Ρένα μου!!!μπράβο! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχα όλα!! Πάντα έχω μία ιδιαίτερη προτίμηση στο Μυστικό Δείπνο . Καλό βράδυ, έστειλα ένα μήνυμα στο facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Θαυμάσιες! Ολοζώντανες!Λες και θα σου μιλήσουν!Πολλά φιλιά και την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Για τις εικόνες δεν έχω λόγια!!! Μπορώ όμως να σας λύσω κάποιες απορίες μιλώντας γενικά και ας καταλάβει η καθεμιά το πρόβλημα της. Πράγματα που θέλουμε να καταχωρήσουμε αλλού (νέα σελίδα) γίνεται από τη Σχεδίαση-προσθήκη gadget-Σελίδες και διαλέγουμε: Διαμόρφωση λίστας σελίδων-Σελίδες για προβολή κλπ. Η Ρένα δεν φαίνεται να έχει άλλη σελίδα. Στον "Σχεδιασμό", αλλάξτε τη θέση του gadget για να αλλάξετε την εμφάνισή του.-Αυτό είναι το απλό. Τώρα το δύσκολο που ανακάλυψα με install το Picasa3(free)πρόγραμμα επεξεργασίας και αποθήκευσης εικόνων(jpg)της Google,όπως και ο Blogger. Τα ιστολόγια έχουν free 1024 MB χωρητικότητα. 9MB(0,97%)έχω εγώ τώρα. Τι γίνεται όμως και γεμίζει: Κάθε φορά που πάμε να κάνουμε ανάρτηση και επιλέγουμε εικόνες τις αποθηκεύει, ακόμη και αν δεν τις χρησιμοποιήσουμε τελικά στο θέμα. Ακόμη σβήνω πολλαπλές, αχρησιμοποίητες εικόνες από τα Λευκώματα Ιστού. Προσοχή όταν βάζετε το Picasa μην το αφήσετε να ψάξει στον σκληρό σας γιατί θα τα "κρεμάσει" όλα στο διαδίκτυο, μόνο του θα βρει το ιστολόγιο γιατί είσαστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας και με ανοιχτή σύνδεση στο internet. Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΕΙ!!!!!!!
      ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΟ PICASA!
      ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΣΒΗΣΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ , ΕΣΒΗΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ.
      ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ!!!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  34. Ρένα μου, οι εικόνες σου είναι καταπληκτικές !!!! Η Γλυκοφιλούσα με το καντήλι φανταστική ! Είδα και την παλιά σου ανάρτηση με την προετοιμασία και την βρήκα πάρα πολύ ενδιαφέρουσα. Μακάρι να ήμουν στην θεσ/νίκη ! Θα ερχόμουν οπωσδήποτε να παρακολουθήσω τα μαθήματά σου !! Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΤΟ ΞΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ , ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ!
      ΑΛΛΑ ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!
      ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  35. καλημερα ρενα οι εικονες σου ειναι καταπληκτικες!! θα ηταν ωραια ιδεα τα μαθηματα on line!!οσο για το blog σου και τον υπολογιστη αστα να πανε!!!εγω να δεις ασχετοσυνη!!!ακομη παλευω με τις αναρτησεις και ολα τα συναφη!!!καθε πραγμα στον καιρο του ... !!!χαχαχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!
      ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ!
      ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΠΑΛΕΥΩ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. Καλημέρα!!!!Για άλλη μια φορά μας εκπλήσσεις Ρένα μας!!!Μου αρέσουν τόσο πολύ οι εικόνες σου!!!!Είναι εκπληκτική η ιδέα να μας μαθαίνεις αγιογραφία on line !!!Και υπάρχουν ήδη συμμετοχές,όπως βλέπεις!!!Απλά εγώ προσωπικά θα ντρέπομαι να αναρτω το σχεδιο μου,εχω χρόνια να ζωγραφίσω και απογοητεύομαι :-(( Για το πρόβλημα στο μπλογκ ,δεν ξέρω ακόμη, καθ'ότι είμαι νέα στο σπορ.Η Νιαττα όμως παραπάνω φαίνεται ειδική στο θέμα!Ακολούθησες τις οδηγίες της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΤΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!!
      ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!!!!!!
      ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ.
      ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΝΙΑΤΤΑ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΑΝ!
      ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Όλες είναι τόσο υπέροχες!!!!λάτρεψα το Άγιο Μανδήλιο το βλέπω πρώτη φορά!!!!μακάρι να ήμουν κοντά να παρακολουθήσω μαθήματα!!!!!συγχαρητήρια Ρένα μου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
      ΝΑ ΔΟΙΜΑΣΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Είναι υπέροχες, πραγματικά!!!
    Μπράβο σου Ρένα μου!!!

    Πολλά φιλιά,
    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ολοι οι αγιοι να ερθουν ολοι μαζι θα φυγουν μολις μας δουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Που να τις δείτε κι από κοντά παιδιά!!! Τυχεροί όσοι παρακολουθήσετε μαθήματα με τη Ρένα!!!
    Ρενάκι μου!!! Έλα πάλι από μένα, κάτω από τον τίτλο μου έχω βάλει τις χρήσιμες συμβουλές. Έκανα ολόκληρη ανάρτηση με το θέμα των φωτογραφιών μόλις!!! Έχει δουλίτσα άλλα πιάνει 4 μέρες με αυτό πειραματίζομαι!!! Σε φιλώ κοριτσάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
      ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ!!!!!!
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!!!!!!!
      ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  41. Ολες είναι υπέροχες!!!
    Σχετικά με τις φωτο σου έστειλα e mail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Είναι φανταστικές!!!!!!δεν έχω λόγια.!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρένα μου, αν περιμένεις από μένα λύση για το πρόβλημα με τη σελίδα, ατύχησες!!!! Έχω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο!!!!
    Οι αγιογραφίες σου είναι ΟΛΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ! Τις χαζεύω ώρα... και βέβαια μας ενδιαφέρει να μάθουμε κι' εμείς... εγώ τουλάχιστον είμαι μέσα.
    Πάω να δω την τεχνική προετοιμασίας του ξύλου....
    Σε φιλώ, Ρενάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλημέρα Ρένα μου !!! Είναι απίστευτες, φανταστικές οι αγιογραφίες σου. Εχω εντυπωσιαστεί πάρα πολύ. Ο προπάππος μου ήταν αγιογράφος και έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στις εικόνες. Μακάρι να ήμουν εκεί να τις έβλεπα από κοντά και να μου μάθαινες την τεχνική. Είσαι τεράστια Κ Α Λ Λ Ι Τ Ε Χ Ν Η Σ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ένα βραβείο σας περιμένει καλή μου, μέσα από το blog μου.
    Καλημέρα εύχομαι ολόθερμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλησπέρα!!!Υπέροχες οι εικόνες και σίγουρα θα μας ενδιέφερε η τεχνική βήμα-βήμα!!!Και επιτέλους βρήκα κι εγώ συρτάρι για να πάρω μέρος!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΡΕΝΟΥΛΑ μου... πάλι καθηστερημενη ήρθα ....δενμπορώ να καταλάβω πως φευγει ετσι η μέρα μου και δεν μου φτανουν οι ώρες.χα.χα..όλο και κάποια δουλεειά μου βγαίνει.. τώρα πλέκω της εγγονής κασκόλ...χι..χι..και δεν βρίσκω πιο πολύ ώρα για την αγαπημενη μου χαλάρωση ..αναμεσα σας....οι εικόνες σου υπέροχες ...και προπαντως μου άρεσε η Ταπείνωση....καλα έκανες και μας τις έδειξες για εμάς που δεν τις είχαμε δεί....τέλεια δουλειά...το πρόβλημα του υπολογιστή σου ελπιζω να το ΄λύσεις Ρενακι μου..και εγώ ειμαι σκράπα σε αυτά..... σε φιλώ γλυκά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Υπέροχες οι εικόνες σου Ρένα μου...Πραγματικά τέλειες...μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. υπεροχος ειναι..μου εμεινε η Παναγια η γλυκοφιλουσα ..ρενακι τι να πω.. εξαιρετικη δουλεια για αλλη μια φορα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ρενα μου γλυκεια, σε ζηλευω με την καλη εννοια, εισαι ανθρωπος με υπομονη και αυτο φαινεται απο τα εργα σου!
    οι αγιογραφιες σε ξυλο παντα με γοητευαν..μπραβο ρενα, εισαι καλλιτεχνης με ολη την εννοια της λεξης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ρένα μου τις έχω ξαναδεί τις αγιογραφίες σου και είναι εκπληκτικες!!!!

    Σου εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!! φιλακια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ρένα μου, μπήκα μια βόλτα να δω τα νέα σου και θαύμασα για μια ακόμη φορά τα αριστουργήματα σου...Είναι όλα συγκλονιστικά αλλά αυτό που είναι κορυφαίο για εμένα είναι η Παναγία η γλυκοφιλούσα με το κλαδί για το καντήλι...μοναδικό! Επίσης ένα θέμα που μου αρέσει πολύ ως αγιογραφία αλλά δεν το έχω δει παρά μόνο μια φορά, είναι η Αποκαθήλωση...τη θεωρώ κορυφαία στιγμή για την Παναγία...Να ξέρεις ότι τα λόγια σου μου έδωσαν πολύ κουράγιο και το σχόλιο σου "ότι κάνεις είναι για μια φορά, δεν υπάρχει δεύτερη" ήταν σαν παγωμένο νερό...με ξύπνησε, με ανανέωσε, μου έκανε το κλικ! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΤΝ ΑΛΛΟ ΜΗΝΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!
      ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ!
      ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΥΛΑΕΙ ΣΑΝ ΝΕΡΟ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  53. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ,ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ.ΤΙΣ ΧΑΖΕΥΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗ ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.0ΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ Η.Υ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ.ΕΓΩ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΒΑΖΩ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΤΑ ΚΑΣΚΟΛ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ.
    ΚΑΛΑ ΒΡΑΔΥ.ΠΑΩ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!
    ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΝΝΟΗΤΟ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!
    ΚΑΛΑ ΛΕΣ, ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΣΑΣ!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΑΙ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ρένα μου, αν ήμουν στη Θεσσαλονίκη να είσαι σίγουρη πως θα ερχόμουν να παρακολουθήσω τα μαθήματά σου! Την απάντησή μου σχετικά με τις ανάλογες αναρτήσεις φυσικά την καταλαβαίνεις!
    Τώρα για τα έργα σου τι να πω;...Απλώς πως και οι άγιοι θα χαίρονται με αυτό που βλέπουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ρένα μου είναι απίστευτες... Τόση δουλειά, τόση λεπτομέρεια.
    Αλήθεια πόσο χρόνο σου παίρνει να τελειώσεις μια Αγιογραφία;
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ααααααχ ποσο σε ζηλευω με αυτα που φτιαχνεις!
    ποσο σε ζηλευω να ηξερες!!!!!

    το καντηλάκι με την Παναγίτσα μας ειναι καταπληκτικό Ρενακι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλή εβδομάδα Ρενάκι μου!!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!!!!!!!

      Διαγραφή
  59. Ρενάκι μου , πέρνα να πάρεις το συρτάρι σου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Α!!ξέχασα σου έχω και βραβείο!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Είμαι πάλι εδώ. Ευχαριστώ πολύ για την τιμή του βραβείου-ανεβάζω δημοσίευση αμέσως! Κοντεύω και τα συρτάρια (έτσι για να χαρείς..κομματάκι, που πολλαπλασιαζόμαστε και πληθαίνουμε!!). Η δουλειά σου είναι απίστευτη, στο έχω ξαναπεί νομίζω και δεν χορταίνω να θαυμάζω τα έργα σου!! Άγια και τα χεράκια σου που φτιάχνουν τέτοια θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΔΟΞΑΖΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΞΙΩΣΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!
      ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!
      ΑΝΤΕ, ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ !!!!!!!
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  62. Η αληθεια ειναι οτι εγω δεν ειμαι και πολυ της αγιογραφιας ομως οι δικες σου εχουν κατι μαγικο!πρωτη φορα εχω δει εικονες και να μου αρεσουν τοσο πολυ.Οτι και να πω ειναι λιγο . Συγχαρητηρια συνεχισε ετσι εχεις μεγαλο ταλεντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ένα χρόνο μετά και έχω κατά ενθουσιαστεί !!!!!!!! η εικόνες είναι πάρα πολύ ωραίες
    δεν ξέρω αν έκανες το μάθημα θα ψάξω να το διαπιστώσω!!!!!!!!θα χαρώ να σε έχω και στο δικό μου χώρο............ φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...