Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

BORO - SASHIKO

Έχετε τζην παντελόνια που δεν φοριούνται πια;
Δεν πιστεύω να τα πετάξετε;
Με λίγη προσπάθεια , γίνονται απίθανες τσάντες!!!!



Η καινούργια μου δημιουργία!!!!!
Για να μη νομίζεται ότι κάθομαι!
Σας είπα, τα απογεύματα που κάνω παρέα στη μαμά μου, ράβω !!!
Όσο κρατάει ο χειμώνας και δεν είναι για βόλτες, αξιοποιούμε τον χρόνο μας δημιουργικά!!!



Λεπτομέρεια από το χερούλι, το οποίο είναι κι αυτό χειροποίητο!!!!!


Το εσωτερικό της φοδραρισμένο, έπεσε πολύ μελέτη για το πώς ακριβώς ράβεται!!!!!


Φυσικά χωράει και την τσάντα της τσάντας!!!!!


Καιρό έβλεπα αυτή την τεχνική στο πίντερεστ και μου άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος που ήταν ραμμένα
τα υφάσματα.
 Όχι με ραφές , αλλά το ένα επάνω στο άλλο για να καλύψουν τρύπες , κάτι σαν μπαλώματα δλδ.


Πήρα κι εγώ ότι κομμάτια από παλιά τζην βρισκόταν στα συρτάρια μου, που τα είχα χρησιμοποιήσει αλλού και φυσικά είχα κρατήσει και τα πιο μικρά κομματάκια!!!


Μια πίσω τσέπη που ράφτηκε ολόκληρη επάνω στην τσάντα , πάλι για τσέπη, για να μη χάνω αυτά τα πολύτιμα κλειδιά μου!!!



Εδώ βλέπετε το μεγάλο κομμάτι που έγινε μετά την ένωση όλων των  τζην κομματιών .


Μετά το έκοψα στη μέση και πρόσθεσα ένα κομμάτι δερματίνη . Είναι το κάτω μέρος της τσάντας!


Όπως είναι τελειωμένη!!!!!
Αγόρασα και μεταλλικά ποδαράκια , αλλά και με κουμπιά γίνεται η δουλειά μας!!!!!
Για να είναι πιο σταθερή έβαλα από μέσα μεταξωβάμβακα και στην βάση ένα κομμάτι PVC, το οποίο μπορεί να είναι και σκληρό χαρτόνι.

Ο τρόπος ενώματος ή η τεχνική αυτή του μπαλώματος , λέγεται boro και είναι Γιαπωνέζικη!!
Οι βελονιές που διακοσμούν την επιφάνεια , λέγονται sashiko.
Τί μαθαίνει κανείς από το internet!!!!!

Στην ομάδα Και στην Ελλάδα αγαπάμε το πάτσγουορκ, σε μια ανάρτηση που έκανε η φίλη Μαρία Ναλμπαντίδου, εδώ  είναι η πολύ ωραία σελίδα της,  στα σχόλια βρήκα ενδιαφέρουσες πληροφορίες και τις προσθέτω εδώ μήπως και σας ενδιαφέρουν!

https://www.1millionwomen.com.au/blog/how-traditional-boro-clothes-mending/

https://oliverands.com/community/blog/2015/06/sashiko-embroidery.html


Και φυσικά μη παραλείψετε να διαβάσετε στο μπλογκ της Μάνιας , τα πάντα για το πάτσγουρκ!!!!
https://maniaforquilts.com/2014/09/25/come-and-join-us-to-patchwork-and-quilting-world/



Τα σχήματα από τα κομμάτια δίνουν την έμπνευση για τα σχέδια που θα γίνουν με τις κλωστές!
Αυτή είναι μια δεύτερη τσάντα που ξεκίνησα για την κόρη μου.
Όταν τελειώσει θα σας τη δείξω.

Επειδή το τζην είναι σκληρό ύφασμα και οι κλωστές που χρησιμοποίησα είναι διάφορα υπόλοιπα μαλλιών, είναι δύσκολο κι επίπονο για τα χέρια το κέντημα τους, οπότε χρειάζονται αρκετές ώρες , δλδ αρκετές ημέρες για μένα!!!!


Το καλό είναι ότι και τα κομμάτια που έχουν μεταλλικά στοιχεία και με την μηχανή δεν θα μπορούσαν ίσως να ραφτούν, με το χέρι ράβονται μια χαρά!!!!
Η χαρά είναι όλη δική μου φυσικά , γιατί θα χρησιμοποιήσω όλα τα μικρά κομματάκια που λυπόμουν να τα πετάξω.


Τόσο έχω ενθουσιαστεί με την τεχνική αυτή , που κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς παντελόνια όλοι οι γύρω μου!!!!
Μέχρι και πάπλωμα με βλέπω να κάνω μέχρι να βγει ο χειμώνας!!!!

Περιμένω τις εντυπώσεις σας και τα παλιά σας τζην!!!!!!
Ωχ , δεν σας είπα ότι κινδυνεύεται;;;;;;;;


                                             ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!

64 σχόλια:

  1. ΩΩΩΩ!!!!Μα τι τσάντα!!!Εμένα πάντως μου θυμίζει πίνακα του Βαν Γκογκ!!την έχω δει και εγώ αυτή την τεχνική στο ίντερνετ και είναι πράγματι φανταστική!!!άσε που μου θύμισες παλιές καλές εποχές με τις κρεμάστρες,τα συρτάρια....θα ξεσηκωθούμε και θα αρχίσουμε κατασκευές με παλιά τζην!!!ποιος μας πιάνει!!!
    Φιλάκια πολυτάλαντη Ρένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω να μας κυνηγάνε οι άνδρες μας και τα παιδιά μας .
      Έτσι όπως πάμε δεν θα τους αφήσουμε παντελόνι να βάλουν 😂😂😂🤣🤣🤣
      Θα χαρώ να δω καινούργιες ιδέες.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Τι να πω για τις δημιουργίες σου Ρένα μου. Ειλικρινά με αφήνουν άφωνο να τις απολαμβάνω.
    Μπράβο βρε κοπέλα μου. Χρυσά τα χέρια σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλε Γιάννη .
      Χαίρομαι που σου άρεσε η δημιουργία μου.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Δεν το πιστεύω τι βλέπω τι διαβάζω τι φτιάχνεις!!!!
    Φ α ν τ α σ τ ι κ ή!!!
    Τι να πω μάτια μου είσαι μοναδική!
    Αχ και να καταλάβαινα πώς ράβεται!!!
    Μπράβο σου Ρένα μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολο Άννα μου .
      Έχει στο YouTube πολλά βιντεάκια.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Κι εγώ ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα .
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Ειναι τελεια ζηλευω!!!!!οτι και να πιασεις στα χερια σου το κανεις χρυσαφι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα μου, ΛΑΤΡΕΥΩ τη νέα σου τσάντα. Ε λοιπόν την τεχνική boro δεν την ήξερα. Να είσαι όμως βέβαιη ότι θα εντρυφήσω! Χα, χα. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Αναμένουμε να δούμε και την όμορφη τσάντα που φτιάχνεις για την κόρη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τη λάτρεψα Μαρία μου.
      Αχ και να είχα περισσότερο χρόνο.
      Έχει δουλειά στο χέρι οπότε θα τα καταφέρεις.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  6. Πω πω Ρενα! Τα χερια σου σκεφτηκα οταν την ειδα! Το αποτελεσμα ομως σε αποζημιωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πονάνε πολύ Μάνια μου.
      Ευχαριστώ πολύ .
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  7. Μ' αρέσει πολύ η τσάντα σου Ρένα!!! Δεν υπήρχε περίπτωση βέβαια να μην την έφτιαχνες όμορφη!!!! Το ίδιο όμορφη θα είναι και η δεύτερη κι ακόμα καλύτερη γιατί τώρα ξέρεις!!!!!Με γεια σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε κάθε βήμα,σίγουρα γινόμαστε καλύτεροι, Σταυρούλα μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσε .
      Ευχαριστώ πολύ .
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  8. Είσαι απίστευτη! Τι τέλεια τσαντα είναι αυτή; Εχει τον κόπο της, αλλά αξίζει, είναι για πολύ στυλάτες βόλτες!
    Φιλιά πολλά σε όλες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είχα χρόνο για βόλτες καλά θα ήταν Νίκη μου.😂😂🤣🤣
      Τις φτιάχνω και τις καμαρώνω.
      Πού θα πάει θα τις βγάλω και βόλτα.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Είναι φανταστική και πρωτότυπη η τσάντα σου Ρένα μου,χρησιμοποίησες νέες τεχνικές και της έδωσες άλλη αξία!!!
    Καλή συνεχεία και καλό βράδυ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Είπα να δοκιμάσω αφού τις είδα και μου άρεσαν.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα κ.Ρένα
    Πρώτα πρώτα , μπράβο για την ανακύκλωση
    Η τσέντα τούτη όπως και η προηγούμενη [προηγούμενη ανάρτηση] ειναι ωραία και η τσέντα και το χρώμα της
    Καλό βράδυ και καλές δουλειές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου.
      Η ανακύκλωση μου αρέσει πολύ.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  11. Καλά δεν περιμενα και τιποτε λιγοτερο απο σενα φιλεναδα.. όμως η δευτερη τσανατα θα ειναι σιγουρα το αποκορυφωμα της τεχνικής που από ότι βλεπω θελει πολύ δυναμη στα χερια..και ενω ζηλευω οτι βλέπω.. το μεν πνευμα προθυμο δε..Ρενα μου τα χερια απροθυμα μεν..χα..χα..
    Γεια στα χερια σου σιγουρα η κορη θα ενθουσιατεί με το αποτελσμα..καλο σου βραδυ.. σε όλους φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα χεράκια μου τί τραβάνε Ρούλα μου.
      Δεν μου φτάνει η κούραση όλη μέρα , θελω κι εξτρα δουλεια από πάνω .
      Αφού μου αρέσει όμως τί να κάνουμε 😁😁😁😁
      Στη δεύτερη θα κάνω καλύτερη δουλειά σίγουρα,Αλλιώς δεν θα πληρωθώ 😂😂🤣🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  12. Σε μπελάδες θα μας βάλεις!
    Μέχρι τώρα τα έδινα τα παλιά τζιν, λες να αρχίσω να τα κρατάω; χαχα
    Ωραία δουλειά, χαρά στο μεράκι σου!
    τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε ότι τα κρατάς και τα βλέπεις με άλλο μάτι .
      Αν έχεις κι εσύ νεράκι ξεκίνα κι αν έχεις απορίες ρώτα με

      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  13. Ρένα μου καλημέρα και τι να πω..υπέροχες.Ιδιαίτερα η πρώτη είναι του γούστου μου, φοβερή και μπράβο μεγάλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  14. αχ ζηλευωωωωωωωωωω....ναι ζηλεψα καλε πολυ μαλισταααααααα κ η προηγουμενη με μαγεψε αλλα εδω μιλαμε για επαγγελματικη δουλεια....κ χω τοσο τζιν με την ελπιδα να ξαναμπω μεσα αλλα δεν το βλεπω......τρελαινομαι που ναι ολο στο χερι οποτε αμα παρει κανεις αποφαση να ξεκινησει θα το κανει...αλλα ποιος παιρνει αποφασηηηηη...χαχαχαχα ξερεις κολλαω στο εσωτερικο πως θα δεσει με το εξω νομιζω εκει θα τα κανω μανταραααααα........αλλα ζηλευωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κι οπως λέει κ η τεχνικη........boro....δλδ μπορω...αντε Σοφια σηκω κ μπορεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σοφία μου σίγουρα μπορείς
    Ε ει και τόσα βιντεάκια στο YouTube,που είναι εύκολο να ξεκινήσεις. Κι εγώ γι'αυτό έχω πολλά τζην
    Τα κράταγα με την ελπίδα να ξαναμπώ μέσα.😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα μου μήπως ξέρεις την τεχνική DENBORO?
    Είναι η μόνη που κατέχω. Και βλέποντας την τσάντα-υπερπαραγωγή που έφτιαξες, με πιάνει ένα γιαπωνέζικο παράπονο regamoto...
    Είσαι ανεπανάληπτη όμως! Λεπτομέρειες και φινίρισμα άψογα όλα! Τυχερά τα τζιν σου πάντως. Δεν θα πεθάνουν ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαράκι μου να είσαι καλά με 2κανες και γέλασα .
    Είμαι τόσο στριμωγμένη αυτό τον καιρό που BORO DENBORO κάθομαι και ράβω για ψυχοθεραπεία.
    Ευτυχώς που αυτή η παρέα δεν με εγκαταλείπει.
    Πάω να συνεχίσω.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είσαι χρυσοχέρα και ταλαντούχα Ρένα μου, έκανες πολύ ωραία τσάντα, με τα παλιά τζιν. Χαλάλι ο κίνδυνος των ρούχων των άλλων χαχαχα
    Να 'σαι καλά να δημιουργείς! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου.
      Λες να μου τα δώσουν οικιοθελώς;
      Εγώ αν αρχίσω δεν σταματώ 😂😂🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  20. ΥΠΕΡΟΧΗ Ρένα μου!
    Υπέροχη!
    δεν έχω λόγια.....
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου.
      Να είσαι καλά.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  21. Ζήτω η εποχή της τσάντας, της πάνινης τσάντας!!!
    Είσαι πλέον η τσαντοειδική και από τότε που επί τέλους καταργήθηκαν οι πλαστικές σακούλες, οι δικές σου είναι πολύτιμες!
    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πρώτη χειροποίητη τσάντα την έφτιαξα πριν 25 χρόνια και την έχω ακόμα .
      Θα τη βρω και θα σας τη δείξω.
      Τώρα δικαιώνομαι.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Καλά, είναι τέλεια!
    Μοναδική! Στην κυριολεξία!
    Θα περνούσα από το σπίτι του γιου μου, μήπως έχει τίποτα παλιά τζην, αλλά μου φαίνεται πάαααααρα πολύ δύσκολη η τεχνική αυτή!
    Βέβαια αν δοκίμαζα να κάνω ένα τόσο δα πορτοφολάκι; Για αρχή; Έτσι για να δοκιμάσω; Μπορεί και να το κατάφερνα!
    Μπράβο Ρένα! Είναι τέλεια η τσάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι να δοκιμάσεις.
      Να βάλω οδηγίες βήμα βήμα για να βοηθήσω;
      Τζην θα βρεις. Τα παιδιά συνέχεια τα αλλάζουν .
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  23. Τι είπες τώρααααα!!!! Έγινε σούπερρρρρρ! Πολύ επαγγελματική δουλειά και εμφάνιση... εξαιρετική Ρένα μου, εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου.
      Είμαι στα νερά μου με το ράψιμο και μου αρέσει πολύ.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  24. Μα τι τέλειες που τις φτιάχνεις !!!! Είναι κι αυτή πανέμορφη και πολύ ιδιαίτερη !!!! Μπράβο Ρένα χρυσοχέρα !!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Όντως είναι ιδιαίτερη,αφού κάθε μία είναι μοναδική .
      Αξίζει τον κόπο να δοκιμάσεις.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  25. Υπέροχη ! Άψογη δουλειά ! Επαγγελματική ! Ρένα μου πολλά μπράβο ,χρυσοχέρα μου!
    Τι πράγματα μπορεί να φτιάξει κανείς από το τίποτα! Έχω μαζέψει και εγώ Τζήν , γιατί από καιρό φλερτάρω με αυτή την τεχνική,αλλά πού χρόνος ! Με ξεσήκωσες όμως και αρχίζω και το σκέφτομαι. Και πάλι μπράβο Ρένα μου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το λες Χρυσάνθη μου Από το τίποτα φτιάχνεις πανέμορφα κομμάτια.
      Εχω πολλά κατά νου, αλλά ο χρόνος είναι περιορισμένος 😂😂
      Περιμένω να δω τι θα φτιάξεις κι εσύ.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Υπέροχη η τσάντα σου, Ρένα μου!!!! Και σίγουρα και της κόρης σου θα είναι φανταστική!!! Όταν όμως διαβάζω πως πονούν τα χεράκια σου...δύσκολα θα αποφασίσω να κάνω τέτοιο ράψιμο στο χέρι!!!
    Καλύ δύναμη για την συνέχεια!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει τον κόπο Μαρία Άννα μου.
      Αν κάνεις λίγο κάθε μέρα δεν θα κουραστείς αλλά αν βιαστείς όπως εγώ να την τελειώσεις σε ένα σκ σίγουρα θα πιαστείς ολόκληρη. Της κόρης μου τώρα περιμένει ακόμα.
      Δοκίμασε κάτι πιο μικρό για αρχή.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  27. μπραβο αγαπημενη μου
    εξαιρετικη δουλεια
    απιστευτο το πως μπορει καποιος να φτιαξει κατι με τα χερια του στην ουσια
    ειναι να το εχεις βεβαια
    εγω δεν θα μπροουσα
    δεν εχω και την υπομονη

    συγχαρητηρια και παλι
    να περνας ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου.
      Εσύ κάνεις καλά άλλο πράγμα .
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  28. Εξαιρετικη η τσαντα σου Ρενα μου! Καλως ηρθες στο κοσμο των Boro εθισμενων! Κι εγω ολο ψαχνω τα παντελονια των γιων μου να τα μπαλωσω και χαιρομαι ιδιαιτερα γιατι τους δινω κι αλλη ζωη!Το boro/sashiko ειναι μεγαλη αγαπη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως τα βλέπω όλα με άλλο μάτι .
      Ακόμα μη ένα πολύ φθαρμένο τζην μπουφάν της κόρης μου που θα το έκοβα για τσάντα, αποφάσισα να το μπαλωσω και να το ξαναφορέσει έτσι . Ελπίζω να γίνει ιδιαίτερο.
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  29. Ρένα μου τέλεια είναι χαράς την υπομονή σου εμένα μου φαίνεται βουνό!!! Καλή συνέχεια σε ότι κανείς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από υπομονή, άλλο τίποτα Κατερίνα μου.
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  30. υπεροχη!μπραβοοοοο!καλη συνεχεια!!!!καλημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απίστευτο πόσο όμορφη έγινε!
    Χαρά το κουράγιο σου...πάρα πολλή δουλειά θέλει, αλλά τελικά αξίζει κάθε κόπο!
    Με γεια και καλή συνέχεια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Έχει πολύ δουλειά όντως, αλλά το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό .
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  32. Τελεια τσάντα και μοναδική Ρένα μου και επειδή έχω μαζέψει μία σακούλα τζίν χώρια τα κομμάτια από τα τζιν που ραβω να σε ρωτήσω. Τα κομμάτια τα βάζεις πάνω σε άλλο ύφασμα πριν αρχίσεις το ραψιμο? Θα με βοηθούσες πολύ αν μου έλυνες αυτή την απορία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θα την κάνεις τέλεια όπως όλα όσα κάνεις Κατερίνα μου .
    Τα κομμάτια γι'αυτή τη τσάντα τα έραψα επάνω σε ένα κομμάτι από κουρτίνα. Για την επόμενη, τα έραψα το ένα επάνω στο αλλο.
    Δεν συνάντησα καμία δυσκολία ούτε με τον ένα τρόπο ούτε με τον άλλο .
    Καλά ευκολία.
    Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Wow, it's so lovely Rena. It looks like a work of art. Love the stitching and how it flows through the design. Beautifully done

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...