Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

ΔΑΝΤΕΛΕΝΙΟ ΑΒΓΟ!!!!







Σήμερα είναι η μέρα για τα τσουρέκια!!!
Χρειαζόμαστε πολλά αβγά!!!!!
 Τέρμα οι χειροτεχνίες, είπα!!!


Δεν είπαμε και στρουθοκαμήλου, αβγά κότας θέλουμε!!!!!


Τι ήθελα και άνοιγα το λαπ τοπ!!!!
Σε όλα τα μπλογκ αβγά μεγάλα  και μικρά  με όμορφα σχέδια που δεν είναι για τα τσουρέκια , αλλά για στόλισμα!!!!!
Τώρα;
Εγώ να μη κάνω;


 Ας πάρω τα υλικά και βλέπουμε!!!!
Αλεύρι, στόκο, ατλακόλ, γυψόγαζα, ζάχαρη, νέφτι, κακουλέ, πατίνα, ακρυλικό άσπρο, γάλα!!!!!!
Μη κάνω λάθος όμως και μπερδέψω τα υλικά και βγουν τα τσουρέκια λίγο σκληρά!!!


Βουτιά στο γνωστό μπαούλο, είχαν ξεμείνει από πέρσι μερικές γυψόγαζες, μη πάνε χαμένες  και νάσου δυο ωραία αβγουλάκια!!!!


Πήρα κι ένα σεμέν της μαμάς μου, της μηχανής βέβαια, μη με πάρει είδηση, την έβαψα και έντυσα τα γυψογαζένια αβγουλάκια!!!


Μετά πήρα ένα άσπρο υγρό, ελπίζω να έβαλα το άσπρο ακρυλικό στα αβγουλάκια και το γάλα στα τσουρέκια!!!!
Αν έγινε το αντίθετο μάλλον θα έχω πάλι πρόβλημα!!!!


Ε, μετά καφέ πατίνα!!!!!!!
Αυτή δε μπορούσα να τη μπερδέψω με τίποτε, δεν έχει κανένα υλικό καφέ στα τσουρέκια!!!!
Και μετά καθάρισμα με νέφτι!!
Αυτό είναι λίγο ύποπτο, μοιάζει με τη ρετσίνα που θέλω να βάλω στα κουλουράκια!
Λες να έβαλα λίγο;
Ούτε αυτά γλύτωσαν από τη βιασύνη μου;

Ελπίζω να μη σας κοψοχόλιασα φίλες μου!!!!!

Δε μπέρδεψα τα υλικά, μπήκαν όλα εκεί που έπρεπε!!!!!

Μπορείτε να έρθετε να σας κεράσω για να βεβαιωθείτε!!!!!!
Μ η ζητάτε φωτογραφίες, μόλις βγήκαν από το φούρνο μοιράστηκαν πάραυτα!!!!!!

Αύριο θα κάνω δεύτερη δόση , οπότε θα έχω για να σας κεράσω!!!!

Πριν μερικές μέρες  να σας δείξω τι μου έφερε ο ταχυδρόμος!!!!!






Πασχαλιάτικο δώρο για τη μπέμπα μας από τη γιαγιά Ρούλα , τη Σμαραγδένια μας!!!!
Ρουλίτσα μου σ ευχαριστώ πάρα πολύ, είναι υπέροχα!!!!!!
Εχθές που είχε ήλιο τα φόρεσε και πήγε βόλτα!!!
Σήμερα χειμώνας ξανά!!!






Και αυτά μου τα έκανε η Αννίτα κατόπιν παραγγελίας!!!
Μπορεί να κάνει τα πάντα , δείτε τι έχει στο μπλογκ αν δε τη ξέρετε!!!!
Αννίτα μου έγιναν υπέροχα, γεια στα χεράκια σου!!!!!!
Μάλλον θα τα φορέσει το Πάσχα έτσι που άλλαξε ο καιρός!!!

Φίλες μου σας εύχομαι Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!!!!
Με υγεία και χαρά να περάσετε αυτές τις μέρες με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!!!!!

                                                  Να είστε όλες καλά!!!!!!!

93 σχόλια:

  1. Πιο πολύ θα με τρόμαζε το νέφτι στα τσουρέκια! (Όλα τα υπόλοιπα τα βρήκα... φυσιολογικά!?!?!?)
    ;-)
    χαχα!!!
    Τί όμορφο αυγουλάκιιιιιιι!!! Πολύ ρομαντική διάθεση!!!
    Και τα δωράκια της Ρουλίτσας μας και το σκουφάκι είναι τόόόσο, μα τόσο όμορφα!!!
    Εγώ τις ευχές μου θα τις δώσω και τώρα... δεν πάνε χαμένες!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, Ρένα μου!
    Να περάσετε όπως το έχετε φανταστεί!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νέφτι μόνο φοβάσαι Γιάννα μου;
      Ο στόκος σου φαίνεται φυσιολογικός στα τσουρέκια;
      Να είσαι καλά και σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
      Καλή Ανάσταση!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Ρένα με έκανες και γελασα!!! Ελεγα να περάσω από το σπιτι σου να με κεράσεις τσουρεκάκι. Αλλά αστο... Μου φτάνει να κοιτάζω αυτό το υπέροχο αυγουλάκι. Όσο για την επισκεψη... μετά το Πάσχα. χαχα Καλή Ανάσταση αγαπημένη φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Κατερίνα μου κι έφτιαξα καινούργια , μη φοβάσαι!!!
      Καλή Ανάσταση!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Σιγά μήν μπερδέψεις τα υλικά εσύ, χρυσοχέρα μου!!!!!!
    Και τα τσουρέκια σου θα είναι υπέροχα αλλά και τα αυγά σου έγιναν μούρλια!!!!
    Καλή Ανάσταση, Ρένα μου, και καλό κι ευλογημένο Πάσχα!!!!
    Πολλά φιλάκια!!
    Τα δωράκια της μπέμπας σας είναι υπέροχα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τσουρέκια ήδη τα δοκίμασαν και μου είπαν ότι είναι πολύ νόστιμα!!!
      Άρα δεν έκανα κανένα λάθος!!
      Καλή Ανάσταση και σε σας φίλη μου!!!
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Δεν φοβήθηκα στιγμή πως θα μπερδέψεις τα υλικά!!
    Καταπληκτικά τα αυγά σου!...
    Καλοφόρετα τα δώρα...είναι όλα υπέροχα!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Ρένα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είσαι θαρραλέα , έλα να σε κεράσω!!
      Καλή Ανάσταση Μαρία μου!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  5. Kαλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση! Ελπ'ιζω να μην μπεις στο δίλημα του τι θα ψήσετε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Τζίνα μου!!!!
      Ελπίζω να ψήσουμε το σωστό και όχι το γύψινο!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλό Πάσχα Ρένα, με γειά τα δωράκια της μικρούλας σας και εύχομαι το Ωψς της Ανάστασης να φωτίζει τις ψυχές σας !!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα αυγά σου υπέροχα!!! Καλοφόρετα τα ρουχαλάκια της μικρής!! Καλή Ανάσταση!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tα αβγά εννοείται υπέροχα!Αλλά το Πάσχα ως γιαγιά φέτος θα είναι το καλύτερο όλων των εποχών!Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε σένα και στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πινελίτσα μου!!!!!
      Καλή Ανάσταση!
      Φιλάκια σε όλους σας!!!!!

      Διαγραφή
  9. Αχ αυτά τα αυγουλάκια σας!!! Οντως έχουν κατακλύσει την γειτονιά!! χεχεχε!!
    αλλά έχουν την τιμητική τους!! Ρένα μου είναι πανέμορφα τα αυγά σου!! Σούπερ!! Αποκλείεται εσύ να έκανες λάθος με τα υλικά!!! ακου γάλα!!!!
    Τα δωράκια της μπεμπίτσας είναι τέλεια!!! Καλοφόρετα!!
    Καλή Ανάσταση να χεις Ρένα μου!!! Καλό Πάσχα όμορφο και αγαπησιάρικο παρέα με φίλους κι αγαπημένους!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς δεν έκανα κανένα λάθος Μαριλένα μου!!!!!!
      Όλα έγιναν σωστά, κανένα θύμα προς το παρόν!!!!!
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα και σε σένα φίλη μου!!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Με έβαλες σε μεγάλο πειρασμό αλλά θα αντισταθώ....
    ίσως δοκιμάσω να μιμηθώ τα υπέροχα αυγά σου του χρόνου.
    Τα τσουρέκια σου πολύ θά ήθελα να τα δοκιμάσω , και ή μπέμπα θα είναι μια ανοιξιάτικη πεταλούδα με τα δωράκια της. Καλοφόρετα!!
    Καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολο να γίνουν, αλλά κι εγώ είπα ότι θα τα κάνω το καλοκαίρι για να τα έχω έτοιμα στην ώρα τους!!!!!
      Φάε άφοβα τα τσουρεκάκια μου, δεν έπαθε κανείς τίποτε !!!!
      χαχαχχαχα!
      Καλή Ανάσταση !!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  11. Και για σένα καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα. Να περάσεις καλά με την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι θα γενώ εγώ με σας, τις χρυσοχέρες, που 'μπλεξα! Θα μου δημιουργήσετε κόμπλεξ κατωτερότητας! Χα, χα! Καλό Πάσχα Ρένα μου, υπέροχα τ' αυγά σου και όσο για τα τσουρέκια σου, είσαι τυχερή που δεν είμαι κοντά.....να δοκιμάσω! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως εσύ είσαι τυχερή που δεν είσαι κοντά;
      χαχαχαχαχα!!!!
      Δε νομίζω ότι αν καταπιαστείς δε θα τα καταφέρεις;
      Κάνεις υπέροχα πράγματα!!!!
      Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Πολλές αλχημείες και μπερδεύτηκα... να δω τι θα βγει στο τέλος. Μπράβο στη Σμαραγδένια για το κόπο της και ευχαριστώ ξανά για τη χαρά που μου δώσατε να ζεστάνω το κεφαλάκι και τα τρυφερά ποδαράκια της εγγονούλας σου, λες και ο καιρός επιμένει για να τα φορέσει. Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγουρα θα τα φορέσει έτσι όπως πάει ο καιρός!!!!!!
      Βρες σχέδια καλοκαιρινά με πεταλούδες, θα μας χρειαστουν!!!!!!
      Καλή Ανάσταση Αννίτα μου!!!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  14. Με γεια τα δωράκια του κουκλιού σας !!!!!!!!!!
    Καλή Ανάσταση Ρένα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευτυχώς που μένω μακριά και δεν κινδυνεύω από το κέρασμα σου...δεν ήξερα πως το νέφτι κάνει τόσο καλή δουλειά!!! Εδώ κάτω έφτασε η μοσχοβολιά του!!!!! Ρένα μου και του χρόνου!!!!! Οσες δουλειές και να κάνεις μαζί , τέλειες θα γίνουν!!!! Με υγεία τα δωράκια της μικρούλας σας!!! Να είναι καλοφόρετα!!!! Εύχομαι Καλό Πάσχα να περάσεις με τους αγαπημένους σου!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς Σταυρούλα μου!!!!!
      Πάντως είναι σώοι όσοι δοκίμασαν!!
      Και του χρόνου να είμαστε καλά!!!!
      Καλό Πάσχα!!!!
      Φιλάκια και στη μανούλα!!!

      Διαγραφή
  16. ΖαχαΡένια μου, Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!!!!!!!
    Εάν κρίνω από το δαντελωτό αυγό, και τα τσουρέκια θα είναι άψογα!!!!!!
    Και του χρόνου, καρδιά μου!!!!
    Φιλιά κατάμουτρα (σε σένα) και καταπάτουσα της μπέμπας!!!!!!!!!!!!
    Με γειες της όλα τα υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα και σε σένα Καριοκάκι μου!!!!!
      Να περάσετε όμορφα με το κοριτσάκι σου και με όλα τα αγαπημένα σας πρόσωπα!!!!
      Αν δε τρώγετε το τσουρέκι θα το κρεμάσω μαζί με τα αυγά!!
      Στα πατουσάκια τη φιλάω κι εγώ τη μπουμπού μας!!!
      Θα της δώσω και μερικά από σένα!!!!!
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  17. Το αυγουλάκι σου τέλειο!!!
    Καλοφόρετα τα δωράκια της μπέμπας!!! Είναι πανέμορφα!!!
    Σου εύχομαι Καλό Πάσχα και να περάσεις καλά με την οικογένειά σου!!!
    Πολλά φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Νεφέλη μου!!!
      Με υγεία και χαρά!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  18. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ .ΤΑ ΑΥΓΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ .ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΛΙ ΣΤΗΝ ΜΠΕΜΠΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα Μεταξία μου!!
      Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  19. Τα αυγά σου πανέμορφα , Ρένα μου !!!!!! Καλοφάγωτα τα τσουρέκια !!!!!
    Φιλάκια στη μπεμπούλα σας -πολύ όμορφα τα πλεκτα !!!!!
    Καλή Ανάσταση με τους αγαπημένους σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά το αυγό σου έγινε και πολύ αρχοντικό !!
    Τα δωράκια της μπεμπούλας είναι τέλεια!!!!
    Σας εύχομαι να περάσετε πολύ όμορφα αυτές τις μέρες να έχετε Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!! Φιλάκια της αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σας εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  21. Μη σε πάρει χαμπάρι η μητέρα ....Τα αυγά ιδιαίτερα και πανέμορφα !! Ήθελα να ήξερα το 24ωρο το τριπλασιάζεις και τα προλαβαίνεις όλα ?????Καλή Ανάσταση Ρένα μου ,να περάσετε όμορφα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαυτό τα κάνω όλα μαζί, για να προλαβαίνω!!!
      Το αποτέλεσμα όμως δεν είναι πάντα το επιθυμητό!!!!
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα και σε σας φίλη μου!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  22. Άλλη φορά δαντέλες και σεμεδάκια από την λαϊκή με ένα ευρουλάκι.... άσε κάτω τα σεμεδάκια της μαμάς!!!!χα!χα!χα! Τα αυγά πάντως έγιναν υπέροχα... ελπίζω το ίδιο όμορφα να έγιναν και τα κουλούρια!!!!! Και του χρόνου!!!!Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, Το άγιο Φως της Ανάστασης ,ας φωτίσει τις ψυχές
    και τις ζωές όλων μας!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από δω και πέρα ότι βρίσκω στη λαική , το παίρνω!!!
      Έρχονται τα Χριστούγεννα , θα μας χρειαστούν!!!!!
      Η συνταγή σου για τα αβγουλάκια ήταν πολύ καλή!!!!!!
      Καλή Ανάσταση φίλη μου και Καλό Πάσχα!!!!!
      Φιλάκια σε όλους σας!!!!!

      Διαγραφή
  23. Πολύ μου άρεσαν τα αυγουλάκια σου !!!! Πολύ ρομαντικά!!!!
    Τέλεια τα δωράκια της μικρής σας!!!
    Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα Ματίνα μου!!!!
      Να περάσετε καλά με υγεία και χαρά!!!
      Από κοντά είναι ακόμη καλύτερα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  24. AΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ....ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ...ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙ ΣΟΥ...ΓΙΑ ΤΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ....ΔΕΝ ΕΙΔΑ...ΧΙΧΙ

    ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ ΤΑ ΜΩΡΟΥΔΙΑΚΑ ΣΑΣ....ΤΕΛΕΙΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!



    Ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγιναν ωραία και τα τσουρέκια, κανένα θύμα!!
      Χριστός Ανέστη!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  25. Ρένα μου και του χρόνου να φτιάξεις τα τσουρέκια σου και τα πανέμορφα αυγά.
    Καλή Ανάσταση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη!!
      Χρόνια πολλά!!!!!
      Να είμαστε καλά Ελένη μου και θα φτιάξουμε απ όλα!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  26. Πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου...
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα Ρένα μου, σε σένα και στην οικογένειά σου...
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πανέμορφα τα αυγουλάκια σου Ρένα μου το ένα καλύτερο από το άλλο!!!!!!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να περάσεις με τους αγαπημένους σου.
    Φιλάκια πολλά !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πανέμορφο το αυγουλακι σου!! Καλή Ανάσταση σε εσένα και την οικογένεια σου!
    Φιλιά

    υγ. http://handymamacrafts.blogspot.gr/
    αυτό είναι το νέο μου μπλόγκ...με το παλιό (...και χείρα κίνει) μου δημιουργήθηκαν κάποια προβλήματα και το κατάργησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη!!
      Χρόνια πολλά!!
      Έρχομαι να το δω!!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  29. υπέροχα τα δανδελένια αυγουλάκια είμαι σίγουρη πως και τα κουλουράκια και τα τσουρεκάκια θα έγιναω υπέροχα και αυτά!Καλήν Ανάσταση σου εύχομαι από την καρδιά μου και σε όλη σου την οικογένεια με αγάπη και υγεία πάνω από όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη!!
      Χρόνια πολλά!!
      Ναι και τα τσουρέκια μου έγιναν πολύ ωραία!!!
      Δεν μπέρδεψα τίποτε!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια σου !!! Και του χρόνου με υγεία να φτιάξεις όμορφα πράγματα αλλά και τέλεια τσουρέκια !!!
    Καλή Ανάσταση να έχεις και να χαίρεσαι την οικογένειά σου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη!!
      Χρόνια πολλά!!
      Του χρόνου θα τα φτιάξω εγκαίρως, μη σου πω ότι θα αρχίσω από τώρα που είναι ακόμη φρέσκα στο μυαλό μου!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  31. Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα Ρενα μου, να περάσεις όμορφα με τους ανθρώπους που αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη!!
      Χρόνια πολλά!!
      Να χαίρεσαι την οικογένεια σου Κατερίνα μου!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Καλή Ανάσταση και κάλο Πάσχα Ρενα μου !!!!
    καλά να περασιές με την οικογένεια σου
    πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη!!
      Χρόνια πολλά!!
      Να είσαι καλά Ειρήνη μου!!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  33. Χα χα χα!Ρενάκι μου εγώ τελικά τα μπέρδεψα τα υλικά έτσι όπως δίνεις τις οδηγίες!!! Εσύ όμως την έβγαλες την άκρη!!!! Καλά το αυγό είναι απίθανο δεν το συζητάμε!!!! Τα δώρα της μπουμπούς δια χειρός Σμαραγδένιας είμαι σίγουρη ότι θα τα χαρείτε απίστευτα όσο για το σκουφάκι απλά τέλειο!!! Να μου φιλήσεις το αστεράκι σας!!!Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Κικίτσα μου!!!!!!!
      Πως να μη τα μπερδέψεις έτσι που τα έγραψα!!!!
      Ευτυχώς που έγιναν όλα όπως έπρεπε!!!!!!!!
      Να είστε καλά και να χαίρεστε την οικογένεια σας!!!!!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  34. Μα τι έπαθε ο γκουγκλης και μου εγαλε την αναρτησ η σου εχθες ενω την έχεις Ρενακι μου . τρεις μερες βαλει.. τέλως πάντων να μην συνχιστώ μαζι του μεγαλοβδομαδιατικα.. τα είδες παιδι μου καλά τα υλικα;; έτσι που τα λες και εγώ μπερδέυτηκα ..χι.χιχ. τα αυγουλακια σου παντως έγιναν τέλεια... ευτυχώς και η ταντελα ήταν της μηχανής..χι..χι.. πως καμαρώνουν όμως..ε;; αντε περιμενουμε τα κουλουρακια.. .......χαίρομαι πολύ που κανει της μπεμπούλας σας.. η ζακετούλα.. να έχεις φιλεναδα .. ένα χαρούμενο Πασχα με τους αγαπημενους .. σου και σίγουρα αυτό θα είναι το πιο ξεχωριστό σου... ΚΑΛΉ ΑΝΑΣΤΑΣΗ παντού Ρένα μου ... φιλακιαααααααα παρα πολλα και στην Φεγγαρολουσμένη σας.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Ρουλίτσα μου!!!!!
      Εφέτος ήταν το καλύτερο Πάσχα με τη μπεμπούλα μας!!!!
      Η ζακετούλα της έρχεται πολύ ωραία!!!
      Εύχομαι να είστε όλοι καλά!!
      Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  35. Πολύ πρωτότυπο και ιδιαίτερο το αυγό σου Ρένα, τα τσουρέκια όμως πρέπει να τα δοκιμάσουμε για να αποφανθούμε! Όσο για τα ροζούλια της μπέμπας, είναι πολύ γλυκά!
    Καλή Ανάσταση, με υγεία και αγάπη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!!!!
      Και τα τσουρέκια είναι πρωτότυπα , αφού έχουν και στόκο!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  36. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Χαρά μου!!!!!
      Πολύ τσαχπίνικος ο λαγός σου!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  37. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!!!το αυγουλάκι είναι υπέροχο!!!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου μα πάνω απ' όλα την μικρή μπουμπού σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Άσπα μου!!!!!
      Να χαίρεστε κι εσείς την οικογένεια σας!!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  38. ✿⊱°•
    Ficaram belamente decorados.

    F░E░L░I░Z

    P░Á░S░C░O░A !!!
    ¸.•°✿✿º°。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλή Ανάσταση ,Ρένα ,σε σένα και την οκογένειά σου!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ομορφα τα δαντελωτά αυγά σου, Ρένα!! Ελπίζω το ίδιο καλά να βγήκαν και τα τσουρέκια!!!! (αν απέτυχα, όλο και κάτι θα έχεις σκεφτεί να τα κάνεις!!χαχα!!)
    Τα πλεκτά της μπουμπούκας είναι σκέτη γλύκα!! Καλοφόρετα να'ναι!
    Καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα, με υγεία, χαρά και αγάπη!!
    Πολλά φιλιά, να περάσεις τέλεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τα αυγουλάκια τέλεια!!!!Φετος έκανα και εγώ,θα σας τα δείξω μετά το πάσχα.
    Τα δωράκια της μπουμπούς ονειρεμένα!!!!!
    Οσο για τσουρέκια και κουλούρια,τι να πω,ούτε είδα ούτε έφαγα!!!
    Σας εύχομαι Καλή Ανάσταση. Το άγιο Φως της Ανάστασης , ας φωτίσει τις ψυχές και τις ζωές όλων μας!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ρενάκι μου ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ χρόνια πολλά και δημιουργικά!!! απαλλαγμένη υποχρεώσεων είμαι εδώ και σχολιάζω όσο θέλω και ότι θέλω και τα θέλω όλα!!! χαίρομαι με τις αγιογραφίες που ανεβάζεις και αισθάνομαι υπερήφανη που σε γνώρισα..... Εχω ενα αυγό τέτοιοστα χέρια μου δώρο της Σωσώς και είναι πραγματικά εξαιρετική η τεχνική του!!!Πολυ διασκεδαστική η ανάρτηση σου πάντα φεύγω με χαμόγελο.Και ναι, προβλέπω μελλοντική συνεργασία γιαγιάδων... Φιλάκια πολλά και ενα από αυτά στο πωπώ της μικρής σας ευτυχίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!κΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι να σου πω παιδάκι μου; Μέχρι και το ντεκόρ του πλεχτού αυγού, είναι με υπέροχα πλεχτά τραπεζομάντηλα και κουρτίνες. Και τα τσουρέκια να υποθέσω, πλεχτά τα έφτιαξες ε; Όσο για τα ρουχαλάκια της μικρής σας, είναι σα ζαχαρωτά! Λιγώθηκα Ρενάκι μου στα υλικά και στις κατασκευές σου! Υπέροχα όλα, καλοφόρετα να είναι τα πλεχτά της μπέμπας σας και να είσαστε όλοι καλά!
    Αναστάσιμα φιλιά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χριστος Ανεστη , Ρενα μου χρυσοχερα μου!!!
    (Νομιζα οτι ειχα αφησει σχολιο,μα χαθηκε μαλλον στην κυβερνοχωρα :-p)
    Τελικα ολα τα προλαβες κ ολα ομορφα γινανε! (Τουλαχιστον εμφανισιακα!χιχι)
    Να χαιρεστε το μωρουδελι σας με τα υπεροχα συνολακια του!!!
    Φιλια καλη μου κ νασαι παντα χαρουμενη να ζουζουνιζεις!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χριστός Ανέστη !!!! Χρόνια πολλά , Ρένα μου , με υγεία , ευτυχία και πολλές όμορφες ιδέες και δημιουργίες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλέ αυτό είναι καλλιτέχνημα! Πολύ χαίρομαι που το μοιράστηκες στο pinterest Ρένα μου! Ελπίζω και φέτος να φτιάξεις πανέμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου.
      Ελπίζω να καταφέρω να προλάβω.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...