Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!!!!!!!

Κουρελούδες , χαμηλός σοφράς [τραπεζάκι φαγητού ], όλοι καθισμένοι γύρω από αυτό και η γιαγιά στη γωνιά πάνω από τη φωτιά να φτιάχνει τηγανιτά πιταράκια!!!!!!

Η Πόντια γιαγιά , αλλά κι όλο η Ποντιακή φυλή, είναι παράδειγμα φιλοξενίας.
Ήμουν πολύ μικρή όταν πηγαίναμε να δούμε την γιαγιά και τον παππού στο χωριό , αλλά θυμάμαι αυτή την εικόνα πολύ έντονα.
Ο θείος να σφάζει κοτόπουλα ή κουνέλια και η θεία να μαγειρεύει.
Εγώ βέβαια , σαν κακόφαγο που ήμουν, μόνο τις πιτούλες της γιαγιάς έτρωγα!
Δεν υπάρχει περίπτωση να επισκεφτείς Ποντιακό σπίτι και να μην κάτσεις στο τραπέζι, μεγάλη προσβολή!!!

Κι όχι μόνο αυτό, αλλά να φεύγουμε με τα χέρια γεμάτα με ότι είχε ο μπαχτσές, μαρούλια , λάχανα, αβγά , τουρσί και πολλά άλλα!!

Αυτό συνεχίζεται ακόμη και στις μέρες μας , αν και είμαστε τρίτης γενεάς πρόσφυγες, στον τόπο μας!

Τα ξαδέρφια κρατούν όλα τα έθιμα και χαιρόμαστε να απολαμβάνουμε τη φιλοξενία τους και τα πεσκέσια τους όταν φεύγουμε!!!

Στην πόλη είναι διαφορετικά, δεν έχουμε μπαχτσέδες , ούτε κοτόπουλα , ούτε και κουνέλια.
Δεν κάνουμε όλα αυτά τα καλούδια που κάνουν ακόμη οι θείες και οι ξαδέρφες στα χωριά τους!!!!

Πού τα θυμήθηκα όλα αυτά;
Αυτή η εικόνα μου ήρθε στο μυαλό , όταν η Αλεξάνδρα μίλησε για καλωσόρισμα και φιλοξενία!!!!!

Θέλοντας να πλησιάσω λίγο κι εγώ αυτή την κίνηση καλωσορίσματος, όταν φιλοξενώ ή κάνω τραπέζια σε συγγενείς και φίλους, φτιάχνω διάφορα χειροποίητα πραγματάκια.

Πάντα έχω πετρούλες και ξυλάκια που περιμένουν υπομονετικά στην αποθήκη κι αν δεν με εμπνέουν αυτά , έχω κλωστές και νήματα, πινέλα και χρώματα.

Με κάτι όμως χειροποίητο θα υποδεχτώ και θα τρατάρω τους καλεσμένους μου.
Φεύγοντας να έχουν ένα μικρό ενθύμιο που να τους θυμίζει τη μάζωξή μας .
Μπορεί να τρώγεται, μπορεί κι όχι, μπορεί να είναι μια πετρούλα ή ένα ξυλάκι!!!!!
Ίσως να μπερδέψω μερικές κλωστές, περισσότερο από ότι προσπαθώ να μπερδέψω εσάς!!!!
Δεν θα σας πω τίποτε άλλο, τα υπόλοιπα θα σας τα πει το μυστικό μου ταίρι μόλις πάρει το δωράκι μου.



Εγώ θα σας δείξω αυτά που μου έστειλε το δικό μου ταίρι, που ήταν η Μαρία Νικολάου!
Πήρα το ειδοποιητήριο την Μ. Παρασκευή , αλλά τα ταχυδρομεία ήταν φυσικά κλειστά κι έτσι μπόρεσα και το πήρα την Τετάρτη μετά το Πάσχα.
Όπως γράφει η Μαρία στην χειροποίητη καρτούλα της, επειδή δεν πιάνουν τα χέρια της αγόρασε από το ξεμπλογκάριασμα δυο χειροποίητα δωράκια.
Το κουκλάκι είναι της Σμαραγδένιας μας και το αρωματικό σαπουνάκι της Αριστέας μας.
Κι έτσι με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια και χειροποίητα δωράκια από αγαπημένες φίλες και βοήθεια στο Ξεμπλογκάρισμα!!!



Μαράκι μου σ ευχαριστώ πάρα πολύ , ήταν πολύ σωστή η σκέψη σου, μου άρεσαν πολύ τα δωράκια σου!!!

Άλλος ένας φάκελος που έφτασε πριν το Πάσχα , με χαροποίησε πολύ!

Από μια  καλή διαδικτυακή φίλη τη Marie Anne., η υπέροχη χειροποίητη φυσικά , καρτούλα,



κι ένα από τα ιδιαίτερα μπουκαλάκια με κρακελέ που ειδικεύεται εδώ και καιρό η Μαρία Άννα μας!!!!!


Καλή μου φίλη σ ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!

Αυτά τα μικροδωράκια που ανταλλάσσουμε μεταξύ μας, για άλλους μπορεί να μη σημαίνουν τίποτα , για μας όμως σημαίνουν την γνωριμία μας και τη φιλία μας , έστω κι από μακριά!!!
Το ράφι με τα ενθύμια φίλες μου , εχει παραγεμίσει και πρέπει να το φωτογραφίσω και να σας το δείξω!!!!!

Μ αυτά και μ αυτά , μόλις κατάλαβα ότι η τελευταία μου ανάρτηση ήταν μια εβδομάδα πριν το Πάσχα και τώρα μια εβδομάδα μετά , δεν σας ευχήθηκα ακόμη.



                                                       ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!


Χριστός Ανέστη φίλες και φίλοι, κάθε καλό πρώτα πρώτα στην Ελλάδα μας και μετά σε κάθε έναν από εμάς!!!!

Λόγω πολλών υποχρεώσεων αυτό τον καιρό, καθυστερώ να περάσω από τα σπιτάκια σας ή δεν απαντώ κάθε φορά στα σχόλια σας.
Το θέλω πάρα πολύ , αλλά αδυνατώ!!!!
Η Ευγενούλα μεγάλωσε και προσπαθεί να με διατηρεί σε φόρμα , γιατί τον άλλο μήνα με το καλό περιμένουμε και την αδελφούλα της και προετοιμαζόμαστε!!!!!!

                   Έφηηηηηηη!!!!!!!! πού είσαι να μου δώσεις τα φώτα σου;

                                                     Να είστε όλοι καλά!!!!

57 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά, Ρένα μου!
    Έλειπαν από τη συλλογή των καλωσορισμάτων μας τα ποντιακά τραπεζώματα, η ιδέα σου εξαιρετική!
    Έχεις όμορφες αναμνήσεις και φτιάχνεις καινούριες με τα ποντιακά έθιμα, τι καλύτερο;

    Μπορεί να μην πιάνουν τα χέρια της Μαρίας, η καρδιά της όμως βρίσκει αμέσως στόχο! Με μια κίνησε βοήθησε το bazaar, σου διάλεξε ύπέροχα δωράκια και χρήσιμα, που έχουν κάτι κι από την Αριστέα και από τη Ρούλα!

    Να τα χαρείς, Ρένα μου! Και τα δωράκια της Μαριάννας, που είναι πάρα πολύ όμορφα! Να χαρείς και τις προετοιμασίες του ερχομού του νέου μέλους! Όλα με το καλό!

    Άναψες κι εσύ το φυτίλι και θα υποθέτουμε διάφορα που μπορεί να έφτιαξες!!!!

    Ρένα μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Που πήρες μέρος, που μας καλωσόρισες ποντιακά και μοιράστηκες τις αναμνήσεις σου και με ανέχτηκες στα μέηλ!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου, μου αρέσει να δίνω χαρά με τα μικρό δωράκια, μακάρι να είχα χρόνο για μεγαλύτερα και για περισσότερα.
      Τις επισκέψεις στους παππούδες τις φιλάω στην καρδιά μου για πολλούς και ιδιαίτερους λόγους.
      Ευχαριστώ και για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα δώρα σου, πράγματι μας ευχαριστούν τόσο όλες αυτές οι ανταλλαγές. Με το καλό να έρθει το μωράκι σας!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αριάδνη μου.
      Μια και είμαστε πολύ μικρά κοριτσάκια, χαιρόμαστε να παίζουμε.
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά σύντομα.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Ρενάκι μου!!Τι ωραίο ποντιακό καλωσόρισμα!!! Να τα χαρείς τα δωράκια σου και είμαι σίγορη πως το δικό σου ταίρι θα χαρεί και με το παρά πάνω το δικό σου!!! Φιλιά κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις εσύ από Ποντιακά καλωσορίσματα, Κικίτσα μου.
      Ελπίζω να της αρέσει λίγο.
      Φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  4. Ρένα μου, πλημμύρα αγάπης (και αυτή) η ανάρτηση!
    Τί όμορφες εικόνες/αναμνήσεις και τί όμορφα δώρα!
    Τελικά, σαν να μαζεύτηκαν κάμποσες μπλόγκερς μέσα στην ανάρτηση αυτή! χαχα! Έτσι! Έτσι! Η αγάπη σε όλο της το μεγαλείο!
    (Πόσες ΡΟΖ γιαγιάδες πια θα έχουμε?! Ποτέ δεν σας χορταίνουμε! Έφηηηηηη? Πού είσαι, καλέ?!)
    ;-)
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Ρένα μου! Χρόνια πολλά με υγεία για όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Γιάννα , οι αναμνήσεις πάντα ή σχεδόν πάντα φέρνουν όμορφες εικόνες κι αγάπη.
      Ευτυχώς είμαστε πολλές και το διασκεδάζουμε.
      Τί ζητάμε εμείς οι γιαγιάδες ανάμεσα σε σας τα κοριτσάκια θα έπρεπε να πεις.
      Φιλάκια πολλά κι από μένα.

      Διαγραφή
  5. Αληθώς Ανέστη, Ρένα μου! Χρόνια πολλά και καλά!
    Με το καλό να υποδεχθείτε το νέο εγγονάκι!!!!!!!
    Πολύ ωραία η περιγραφή σου για τα ποντιακά καλωσορίσματα και χαίρομαι που συνεχίζεις την παράδοση με τα μικρά σου χειροποίητα αναμνηστικά στην κάθε συνάντησή σας. Ανυπομονώ να θαυμάσω το δώρο που ετοίμασες για το μυστικό σου ταίρι! Να χαρείς κι εσύ τα δωράκια σου από την Μαρία και χαίρομαι που σου άρεσε και το μικρό δικό μου.
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Μαρία Άννα μου.
      Κι εγώ χαιρομαι όταν προλαβαίνω να ετοιμάσω δωράκια.
      Μόλις το πήρε και μου είπε ότι της άρεσε πολύ.
      Τα δωράκια πάντα μου αρέσουν, δεν έχει σημασία το μέγεθος.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Σαν άνθρωπος που γεύτηκε τις λιχουδιές σου, σ ενα απ αυτά τα περίφημα "τραπεζώματά" σου στο χωριό, ομολογώ οτι όλα ήτανε εξαιρετικά, η φιλοξενία σου αξεπέραστη, η ευγένεια του ποδηλάτη και η συμβολή του υπήρξε καθοριστική στην όλη επιτυχία του τραπεζιού ( θάχω να λέω...)...!!! Δωράκι...??? δεν θυμάμαι σίγουρα κάτι θα πήρα, μιάς και κάθε φορά με τιμάς...:) καλημέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, μια και είμαστε κοντά, είσαι από τις τυχερές ή τις άτυχες ( χαχα) που δοκιμάζουν τη μαγειρική μου.
      Ο ποδηλάτης, είναι το άλλο μου μισό, οποτε απαραίτητος για να πάνε όλα καλά.
      Αληθώς Ανέστη και Χρόνια πολλά και σε σένα.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  7. Γλυκια μου Ρενα...φιλοξενη οπως παντα...γλυκομιλητη κ υπερδραστηρια....εισαι εμπνευση...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ευσταθία μου.
      Χαίρομαι που είμαι ανάμεσα σας.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Ρένα μου και με το καλό το μωράκι σας να έρθει!!!
    Η φιλοξενία αυτη ήταν πάντα μέσα στο αίμαι μας από γενιά σε γενιά και γινόταν και στις πιο δύσκολες στιγμές και με τα ελάχιστα αλλά πάντα απλόχερα και με αγάπη!
    Τα δωράκια σου είναι πανέμορφα και παρόλο που δεν είναι μεγάλη η υλική αξία τους για εμάς είναι πολύτιμα αφού προέρχονται από φίλες καλές κι άτομα που εκτιμάμε πολύ, κι ας μην τα έχουμε συναντήσει από κοντα...
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα Νίκη μου.
      Σ Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Στις δύσκολες στιγμές κσι με τα λίγα , έχει πιο πολύ αξία η φιλοξενία νομίζω.
      Αυτά τα μικρά κι ασήμαντα για άλλους, είναι για μας πολύτιμα κι ας μην έχουμε συναντηθεί ποτέ μεταξύ μας οι περισσότερες.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Ρενα μου και απο εδω, σε ευχαριστω! Το λατρευω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρένα μου η φιλοξενία και το καλωσόρισμα είναι αυτά που μας χαρακτηρίζουν σαν λαό. Τα δωράκια σου είναι πολύ όμορφα. Να τα χαρείς όπως και την Ευγενούλα σου και με το καλό να έρθει και το άλλο μωρό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι νομίζω κι εγώ Ελένη μου και βλέπω οτι και τα παιδιά μου το συνεχίζουν.
      Για τα εγγόνια μας, έχει ο Θεός.
      Σ ευχαριστώ πολύ για υις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφη παρουσίαση!
    Και τι καλά.... έχεις σαπουνάκι μου ! :))
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου!
    Με το καλό και το νέο εγγονάκι!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χάρηκα που μέσω άλλης ήρθε κάτι από σένα, Αριστούλι μου.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίο το ποντιακό σου καλωσόρισμα !!! Η ανταλλαγή αυτών των μικρών δώρων είναι πράγματι από τα όμορφα του μπλόκινγκ !!! Με το καλό να έρθει και το νέο εγγονάκι και χρόνια πολλά για όλους σας !!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που έχω κι από σένα κάποια πραγματάκια Ράνια μου.
      Σ ευχαριστώ γισ τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Φίλη Ρένα χάρηκα πολύ που ήσουν το μυστικό μου ταίρι. Έχεις κάτι από μένα λοιπόν. Τι υπέροχο πράγμα!
    Λατρεύω τις ανταλλαγές!
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Μαράκι μου , χάρηκα κι αυτή την ανταλλαγή σαν μικρό παιδάκι.
      Υπεροχα τα δωράκια σου και πολύ σωστά τα διάλεξες από το παζαρι.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  14. Ρένα μου Αληθώς Ανέστη!!
    Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη και με το καλό να υποδεχτείτε το μωράκι!! Τι καλά...θα έχει αδερφούλα η Ευγενία σας!!
    Να χαρείς τα δώρα σου που είναι ένα κι ένα, φτιαγμένα, αλλά και διαλεγμένα με αγάπη!!
    Και για να ταιριάξω με τον τίτλο στο καλωσόρισμά σου θα πω καλώς σε βρήκαμε!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαρία μου.
      Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Αν και δεν ξέρουμε τί θα κάνει όταν με το καλό έρθει η αδελφούλα της, χαίρεται με τα ξένα μωράκια.
      Τα δωράκια πάντα μας δίνουν χαρά όσο χρονών και να Είμαστε.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  15. Οι αναμνήσεις σου Ρένα μου μας γέμισαν νοσταλγία και χαίρομαι που συνεχίζεις την παράδοση !!
    Αχ το Μαράκι μου αγόρασε δωράκια από το παζάρι μας ,είναι σπουδαίο πλάσμα !!Να χαρείς και τις ομορφιές της Μαριάννας μας !!
    Τα φιλιά μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά μας ενόνουν σαν φυλή Νικόλ μου , ελπίζω κι ευχομαι να μη τα σταματήσουμε ποτέ.
      Ηταν πολύ καλή η ιδέα της κι έτσι έχω κάτι κι από τις τρεις .
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  16. Καλημερα αγαπημενη μου
    χρονια πολλα
    υπεροχες οι αναμνησεις σου
    ταξιδεψα μαζι σου
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και σε σένα Κική μου.
      Οι αναμνήσεις, πάντα μας ταξιδεύουν και χαίρομαι που σε πήρα μαζί μου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  17. Και του χρόνου με Υγεία!
    Για τα δώρα τι να πω, όλα υπέροχα και να τα χαρείς από καρδιάς! Πολλά φιλιά και καλό μεσημέρι γλυκιά μας Ρένα κι όλα με το καλό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου Πέτρα μου.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και καλά!
    Υπέροχα τα δώρα σου, να τα χαρείς!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τα χαρεις τα δωράκια σου Ρένα μου!!!! Με το καλό να έρθει το μωράκι σας!!!!!! Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Κατρίνα μου.
      Να είσαι καλά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  20. Χριστός Ανέστη Ρένα μου. Μόλις επέστρεψα και είπα να περάσω για ευχές. Ώστε κι άλλο εγγονάκι!!! Με το καλό με ένα πόνο και γερό και δυνατό να είναι. Είσαι πολύ τυχερή το ξέρεις βέβαια.
    Και τα δωράκια σου να τα χαίρεσαι είναι πανέμορφα και φυσικά η χειρονομία είναι που μετράει.
    Ωραίες και οι θύμισες από τη γιαγιά και παππού σου. Συγκινητικές
    Να σαι καλά γερή δυνατή και με πολλή αγάπη στο σπιτικό σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος.
      Είμαι στ αλήθεια, τυχερή και δοξάζω τον Θεό γιαυτό.
      Το περιμένουμε με πολύ χαρά.
      Εύχομαι κι ελπίζω να αφήσουμε κι εμείς σημάδια στη μνήμη των εγγονιών μας.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  21. Με το καλό το ζουζούνι Ρένα μου και με έναν ή μάλλον με κανέναν πόνο! Να είναι πάντα καλότυχο στην ζωή του!
    Υπέροχα τα δωράκια σου και εύχομαι να τα χαρείς όλα.
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί για μια όμορφη συνέχεια στην ημέρα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Μακάρι όλου του κόσμου τα παιδιά να είναι τυχαιρά και να μην βλέπουμε τόση δυστυχία παντού .
      Φιλάκια πολλά κι από μένα.

      Διαγραφή
  22. Υπέροχες αναμνήσεις Ρένα μου και δεν είναι άλλες από των παππούδων και γιαγιάδων μας!!!!πανέμορφα τα δωράκια σου να τα χαρείς!!!
    με το καλό να έρθει το μωράκι!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας, έχουν τον τρόπο να γράφουν στις καρδιές μας.
      Εύχομαι να τα καταφέρουμε κι εμείς Δεσποινάκι μου.
      Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  23. Κοινά τα καλωσορίσματα και στην Κρήτη, αν δεν φας μέχρι σκασμού το θεωρούν μεγάλη προσβολή. Πολύ συγκινήθηκα με τις αναμνήσεις απ' τα πατρογονικά σου και μπράβο σας γιατί διατηρείτε τις παραδόσεις σας ατόφιες. Καλώς τα δέχτηκες και τα δωράκια απ' τις φίλες και με το καλό να σκάσει μύτη κι η αδελφούλα της Ευγενίας!
    Χρόνια Πολλά σε όλους σας Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω γευτεί πολλές φορές τη φιλοξενία και των Κρητικών,
      Μαρία μου.
      Όντως έτσι είναι κι αν δεν πιεις και τσι ρακιές, αλίμονο.
      Την περιμένουμε με πολύ χαρά κι αγωνία για την Ευγενία μας.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  24. Με το καλό και το καινούριο σας μωρό. Να χαρείς τα δώρα σου και, ναι, να μας δείξεις το ράφι με τα ενθύμια τόσων φίλων. Είναι υπέροχο να αποκτάς τόσους καλούς φίλους, έστω κι' αν δεν τους έχεις δει ποτέ. Λατρεύω το blogging!!!!
    Όσο για το καλωσόρισμα, αυτή την αίσθηση την ένοιωσα πολύ έντονα στην Κρήτη. Είναι φοβερά φιλόξενος λαός, μου έκανε εντύπωση. Και οι Πόντιοι ασφαλώς έτσι θα είναι...
    Φιλιά πολλά, Ρενάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Φιλία, πολύ χαίρομαι που σε βλέπω κάθε φορά.
      Μπορεί να μην έχουμε γνωριστεί, αλλά νομίζω ότι είμαστε παλιές συμμαθήτριές.
      Κι αυτό χάρη στο blogging, που το λατρεύω κι εγώ.
      Φαντάζομαι ότι και σ άλλα μέρη θα υπάρχει τέτοια φιλοξενία, αλλά οι Κρήτες και οι Πόντιοι πρωτοστατούν.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  25. Θα ξεκινήσω με την ευχή να είναι γερό κι αυτό και οι γονείς του το καινούργιο σας μωράκι Ρενα μου. Όταν είσαι αγαπητός άνθρωπος μαζεύεις δωράκια από καλές φίλες, να τα χαίρεσαι Ρένα μου και πάντα τέτοια. Πολλα φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου , σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Η παρέα της μπλογκογειτονιάς είναι τόσο ωραία και τα δωράκια πάνε κι έρχονται σαν ενθύμια φιλίας.
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  26. Με το καλό να το καλοδεχτείτε και να το σφιχταγκαλιάσετε! Η Ευγενούλα κάνει ότι είναι δυνατόν για να γίνεις συνομήλικη της τι άλλο θες.Εγώ σήμερα είχα και τα δύο για 10 ώρες το τι τραγούδι ακούστηκε τι τρεξιμο έκανα, επαιξα κούκλες μαγείρεψα, εκτός του κανονικού , χόρτα με πέτρες και τριαντάφυλλα,αγκάλιασα και με αγκάλιασαν, φιλησα και με φίλησαν δεν λέγεται...Πριν πόσες μέρες διάβασα την ανάρτηση σου και μόλις τώρα μπόρεσα να σχολιάσω.Ομορφα τα δωράκια σου τα χαρισμένα από αγάπη!!!Ελπίζω να βρεθούμε και όλα να είναι βολικά θα το χαρώ πολύ!!! Φιλάκια πολλά Ρένα και όλα να πάνε κατ΄ευχήν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από αγκαλιές και φιλιά , άλλο τίποτε Έφη μου.
      Πολύ χαίρομαι που μας αξίωσε ο Θεός να δούμε εγγονάκι!!!
      Με το καλό και το δεύτερο , ελπίζω να τα καταφέρουμε.
      Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Το πιο πιθανό είναι να τα πούμε το ΣΚ.
      Θα σου τηλεφωνήσω για σίγουρα.
      Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  27. Μια όμορφη σειρά αναμνήσεων τα όσα μας χάρισες καλή μου Ρένα. Αλησμόνητα χρόνια ανάμεσα σε υπέροχους ανθρώπους.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδικά χρόνια είναι αλησμόνητα όντως , αγαπητέ Ντέννη.
      Να είσαι καλά !!

      Διαγραφή
  28. Αληθώς ο Κύριος Ρένα μου, με το καλό να δεχτείτε το μωράκι σας. Τα καλωσορισματα που πήρες όμορφα να είσαι καλά να τα χαρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σ ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  29. Εσύ αγαπημενη μου φιλη αργεις λες να περασεις απο εμας.. αμ εμεις που δεν εχεουμε μικρα εγγονια αλλα μεγαλα δεν βλέπεις ποσο συνεπεις ειμαστε ; είναι να μην γινει η αρχή ρενακι μου και μεγα λα και νικρα τα εγγονια θελουν το μερίδιο τους απο τον χρόνο μας..ας ειναι γερα .. να έχεουν την υγεια τους και εμεις θα ξεκλεβουμε χρονο για εμας εστω και καθυστεριμανα.. είσαι τυχερή που έχεις τόσο ομορφες αναμνησεις απο το χωριο σας.. Φιλη μου.. να περανς ομορφα .. και εμεις και εσύ θα βρισκομαστε εστω και αργα αλλα ουσιαστικα.. με όυι συμβαινει ομορφο εδω μεσα..καλο σου βραδυ.. σε γλυκοφιλώ..φιλια και σε εκεινο το μικρό ζουζουνακι σας.. την Ευγενουλα.. !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...