Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Ο ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ !!!

 Για την αλληλεγγύη και τον άλλο άνθρωπο, μιλήσαμε στην προηγούμενη ανάρτηση.
http://diaheiros.blogspot.gr/2016/05/blogging.html

Κι επειδή δεν χρειάζονται λόγια , αλλά έργα, άνοιξα το ντουλάπι των κατασκευών κι έκανα μια βουτιά να δω τί έχω.
Ευτυχώς όταν έχω χρόνο φτιάχνω όσο μπορώ περισσότερα κι έτσι  είμαι παρούσα στα περισσότερα παζάρια.

Αυτή τη φορά ψάρεψα δυο τσαντάκια φτιαγμένα από παντελόνια τζην κι εμπριμέ.
Με τον κατάλληλο συνδυασμό, αξιοποίησα τις τσέπες και μέσα και έξω.
Βολικά για την βόλτα που χρειαζόμαστε μόνο τα απαραίτητα!!!!

Κι αφού είπαμε για βόλτα, σας προτείνω να πάτε μέχρι τον Χολαργό για να αγοράσετε μικρές κι όμορφες χειροτεχνίες και να βοηθήσετε με αυτό τον τρόπο στην κοινωνική κουζίνα.










Και μερικά βραχιολάκια μακραμέ!





Μπορείτε να στείλετε κι άλλα πράγματα , όπως βιβλία , διακοσμητικά και τόσα άλλα που τα κρατάμε στα ντουλάπια μας χωρίς λόγο.
Έτσι και χώρο θα κάνουμε σπίτι μας και θα πιάσουν τόπο .


Ευκαιρία να γνωριστείτε φίλες μπλογκερ της Αθήνας, τα παζάρια είναι ιδανικός τόπος.
Είμαι σίγουρη ότι πάρα πολλές θα πάτε για να βοηθήσετε την Αλεξάνδρα στο Παζάρι, μακάρι να ήμουν μαζί σας !!!!!

                            Όλοι μαζί μπορούμε!!!!!!

                           Να είστε όλοι καλά!!!!!! 

26 σχόλια:

  1. Πολύ χαριτωμένες και πρακτικές οι τσαντούλες σου! Και τα βραχιολάκια κομψά και όμορφα!
    Να είσαι καλά! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη στήριξη!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα όλα!!! Καλή επιτυχία να έχουν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα Ρένα μου. Να σαι καλά και πάντα πανταχού παρούσα. Καλή επιτυχία στο παζάρι ευχόμαστε όλοι.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 'Εξυπνο αυτό που κάνεις, Ρένα μου, να φτιάχνεις διάφορα όταν μπορείς και να τα έχεις έτοιμα!!!! Μάλλον θα πρέπει να κάνουμε όλες το ίδιο!!! Πολύ ωραίες οι τσαντούλες σου, όπως και τα βραχιολάκια!!! Καλή επιτυχία να έχει το παζάρι!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όλα πανεμορφα
    Μπραβο για την συμμετοχή - προσφορά
    Καλή επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν υπήρχε περίπτωση να μη βρεις τρόπο να είσαι παρούσα!
    Πρακτικότατες οι τσάντες αλλά και τα βραχιόλια πολύ όμορφα και κομψά!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με τέτοια χρυσοχερα φιλη σαν και σένα αποκλειτε να μην είσαουν παρούσα και με τι ομορφιες ομως .. τσαντες για όλη την ωρα φτιαγμενες απο τα χερακια σου φιλεναδα... να είσαι καλα και να κανεις παντα αουτο που ξερεις καλύτερα .. να προισφαιρεις Ρενακι μου... να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο...φιλησε μου την Ευγενουλα και σε σενα φιλακιαααα πολλλα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο όμορφα είναι, συγχαρητήρια πολλά!!!
    Ρένα με εντυπωσίασαν πολύ και οι τσάντες σου και τα βραχιολάκια!!!
    Και επίσης μου έκανε εντύπωση πως είσαι έτοιμη για κάθε αγώνα που σε καλεί η συνείδησή σου να συμμετάσχεις!!!
    Και πάλι συγχαρητήρια πολλά και καλή επιτυχία να έχει το παζάρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες δημιουργίες και για καλό σκοπό. Μπράβο, Ρένα μου! Καλή επιτυχία!
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξαίρετες, όμορφες δημιουργίες για σκοπό ανθρωπιάς. Ευχές να συνοδεύουν τέτοιες πρωτοβουλίες και αποκρίσεις.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο βρε Ρένα, άξια!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλες μαζί Ρένα μου για το καλό. Τα έργα σου υπέροχα θα τα χαρούν όποιες τα αποκτήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όχι που θα έλειπες εσύ απ' το μπαζάρ. Είναι δυνατόν;
    Άντε, θα μυρίσω λίγο "Ρένα" μέσα απ' τις δημιουργίες σου.
    Πολλά φιλιά και μπράβο σου για τη στήριξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα τα τσαντάκια σου αλλά τα βραχιολάκια μακραμέ είναι η αδυναμία μου. Άντε, όλες μαζί, να πάει καλά και τούτο το παζάρι.
    Φιλάκια, φιλενάδα και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρένα και γω κάνω το ίδιο!!!όταν έχω χρόνο φτιάχνω διάφορα και όταν χρειαστούν τα έχω έτοιμα!!!υπέροχα όλα!!!
    Καλό σ/κ!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Ρένα μου και για καλό σκοπό!!!!
    Καλοτάξιδες να είναι!!!
    Καλό σ/κ!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ουάου! Πολλές ομορφιές ετοίμασες, κι είμαι σίγουρη ότι στο μεταξύ ετοιμάζεις κι άλλες! Καλή μας επιτυχία λοιπόν! Κυριακάτικα φιλιά ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου και τα τσαντάκια σου,Ρένα μου!!!
    Καλή επιτυχία!!!!!!!
    Σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο απόγευμα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ζηλευτά όλα Ρένα μου!
    Ανάρπαστα θα γίνουν!
    Μπράβο σου μάτια μου!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόσο όμορφα είναι όλα Ρένα μου !
    Καλοτάξιδα να είναι, να μοιράσουν αγάπη !
    Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλα όμορφα με δημιουργική διάθεση δική σου που κάνει θαύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρένα μου προσθέτω και τις δύο αναρτήσεις σου στην Κοινωνία ώρα Αγάπης :)
    Φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάντα ετοιμοπόλεμη Ρενάκι!!! Πάντα δίνεις δυνατό παρό!!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!! Γιαγιά, μαμά, συζηγος, φίλη... Τα πάντα το Ρενάκι μας!!! Καλό μήνα, να περάσετε τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφες οι τσάντες σου, αλλά και τα βραχιολάκια δεν πάνε πίσω! Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάρα πολύ όμορφα όλα Ρένα μου!! Μπράβο!! Εύχομαι καλή επιτυχία στο παζάρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...