Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

ΤΣΑΝΤΑ ΑΓΟΡΑΣ!!!!

Θέλω μια τσάντα μεγάλη, όχι και τεράστια, με 2 χερούλια που να στέκεται στον ώμο
και όταν την κρατώ χαμηλά , να μην ακουμπάει κάτω!!!!!
Και να είναι ελαφριά , όχι βαριά κι ασήκωτη όπως οι περισσότερες!!



Τώρα θα μου πείτε , τί είναι αυτό , αίνιγμα;
Όχι, δεν είναι αίνιγμα, μια τέτοια τσάντα αγοράς ήθελα, αλλά δεν είχα χρόνο να ψάξω, αλλά κι αν είχα χρόνο πάλι δεν θα την αγόραζα, γιατί έχω τόσα τζην για κόψιμο, να μη κάνω άλλη μια τσαντούλα; έστω τσαντάρα;!!!!


Σας μπέρδεψα;
Τί, δεν καταλάβατε ότι είναι φτιαγμένη από ένα παντελόνι τζην;
Έκοψα το επάνω μέρος λίγο πιο κάτω από το φερμουάρ και να την η μισή τσάντα!!!!!!
Ένα ωραίο ύφασμα που μου έστειλε το περσινό μου ξωτικό στην ανταλλαγή υλικών, ήρθε να προσφερθεί για την υπόλοιπη μισή τσάντα!!!!!



Μια λωρίδα ύφασμα , έγινε ζώνη , μερικά από τα σχέδια κόπηκαν και ράφτηκαν απλικέ σε διάφορα σημεία, έγινε και η φόδρα, τί λείπει;




Γωνίες από το τζην για να μη φθαρεί γρήγορα η άκρη , άλλο;


Χερούλια!!!!!!!
Ε όχι, δεν θα αγοράσω , θα τα κάνω μόνη μου, αλλά από τί;


Την ιδέα την βρήκα στο πίντερεστ, πού αλλού;
Με μια ζώνη μπορείς να κάνεις χερούλι για τσάντα!!!!!
Εγώ όμως ήθελα δυο χερούλια, πού να βρω δυο ίδιες ζώνες;


Δεν ξέρω για σας , αλλά εγώ έχω ένα χούι, να ήταν μόνο ένα καλά θα ήταν , θα μου πείτε και δεν θα έχετε άδικο!!
Όταν μου αρέσει ένα ρούχο το παίρνω ή μάλλον το έπαιρνα, σε δυο διαφορετικά χρώματα.
Έτσι λοιπόν, δυο παντελόνια 25αετίας που έφαγαν τα ψωμιά τους και πετάχτηκαν, κακώς αλλά πετάχτηκαν πριν με πιάσει η μανία της ανακύκλωσης, είχαν πολύ ωραίες ζώνες που αυτές παρέμειναν αν και δεν με χωρούσαν πια.
Είναι αλήθεια ότι δεν θυμόμουν την ύπαρξη τους, αλλά έψαξα εκεί που βάζω τις ζώνες μήπως και βρω κάτι !!!!
Δεν πιστευα στα μάτια μου όταν τις βρήκα!!!
Τις δοκίμασα μη τις χαλάσω άδικα, αλλά ήταν για μεσούλα δαχτυλίδι , που διέθετα μεν, δεν διαθέτω δε!!!!

 Έτοιμα και τα χερούλια, όμως δεν ήταν σκληρά όπως τα έτοιμα, τώρα τί βάζουν μέσα;
Σαν πολλές πρίζες δεν έχουμε στο σπίτι;  Ποιός θα καταλάβει αν λείψει κάποια;
Με πολύ χαρά θυσιάστηκε μια, αφού τις υποσχέθηκα βόλτες, πολλές βόλτες!!!!


Κι όσο ετοιμαζόμουν να την πάω μια βόλτα......
-Μαμά πού είσαι; Έλα να δεις κάτι!


  -Αυτό το τσαντάκι από δερματίνη, χάλασε μέσα στην ντουλάπα, έλιωσε και ξέφτισε και ήταν το αγαπημένο μου!!
-Μα τί υλικά χρησιμοποιούν πλέον; Οι ζώνες που χρησιμοποίησα για την τσάντα, είναι από δερματίνη και είναι  25 χρόνων και βάλε, αλλά δεν έπαθαν τίποτε.
Το τσαντάκι μάδησε μόνο του!!!!
Ευτυχώς που η φόδρα του και τα εξαρτήματα του ήταν μια χαρά.!!!



-Έχω μισό παντελόνι τζην , σε βολεύει;
Τι λες βρε μαμά , τί να το κάνω μισό τζην;


Καλά φύγε τώρα και θα τα πούμε!!
Και με το τσαντάκι μου τί θα κάνεις, θα κολλήσεις κάτι επάνω;


Φύγε λέμε, με χασομεράς!!!!


Τη συνέχεια την βλέπετε, το ένα μπατζάκι από το παντελόνι, έγινε το τσαντάκι της κόρης μου και δεν πρόκειται να πάθει τίποτα  πια!!!!
Ράφτηκε βέβαια, όλο στο χέρι , γιατί δεν βόλευε το σχήμα του να το ράψω στη μηχανή!!!!!


-Μπράβο βρε μαμά, γεια στα χέρια σου!!
Θα το κρατήσω με όλα μου τα ρούχα το αγαπημένο μου τσαντάκι!!!!
Το ένα μπατζάκι που περίσσεψε τί θα το κάνεις;
-Φτάνει για σήμερα, προσεχώς θα δω τί θα το κάνω.
Για τσάντα το κόβω, αλλά ποτέ δεν ξέρεις!!!!!

-Μαμά κι άλλες τσάντες έπαθαν το ίδιο μέσα στην ντουλάπα, να τις φέρω;
Βρήκαμε δουλειά , όπως καταλάβατε!!!!

                                              Να είστε όλοι καλά!!!!!!!!!!

46 σχόλια:

  1. Τι όμορφα είναι όλα αυτά που φτιάχνεις; Και η τσάντα αγοράς και το τσαντάκι πανέμορφα. Δεν ανοίγεις κάποιο μαγαζί να φτιάχνεις τσάντες απο ανακυκλώσιμα υλικά; Ξέρεις τι πελατεία θα αποκτήσεις;
    Γεια στα χέρια σου και στο μυαλό σου Ρένα μου. Μπράβο σου!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, αλλά τα χειροποίητα δεν πληρώνονται,είναι καλά να τα κάνουμε για τον εαυτό μας,γιατί πολύ δύσκολα θα τα δίναμε.
      Οι καλές εποχές έφυγαν, ας ελπίσουμε να έρθουν πάλι 😊😊😊
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Η ευρηματικότητά σου δεν έχει όριο και μπράβο σου Ρένα!!!
    Καλοφόρετη να είναι η τσάντα αγοράς και το σπέσιαλ τσαντάκι!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΊΑ!!!έμεινε είπες μισό τζην!
    για να δούμε τι θα δούμε!!
    την αγαπη μου!απολαυστική όπως κάθε φορά η ανάρτησή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, πενία τέχνας κατεργάζεται, Βαρβάρα μου.
      Πρέπει να αξιοπουμαι τα πάντα.
      Είναι κρίμα να πετιούνται Όταν είναι καλά.
      Για να δούμε τί άλλο θα προκύψει! 😘😘😘😘😘😘
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. καλημερααααααααααα!!!!ΧΡΥΣΟΧΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είναι μόνο ότι έχεις θαυμάσιες ιδέες, αλλά καταφέρνεις και τις υλοποιείς τέλεια !!! Επιμόρφωνέ μας γιατί προβλέπεται λαμπρό το μέλλον των ανακυκλωμένων υπαρχόντων μας, πάσης φύσεως .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα μου άρεσαν τα επαναχρησιμοποιημένα, αλλά με το ίντερνετ βλέπω κι άλλα τόσα.
      Αν θέλεις βοήθεια, ρώτα με.
      Αν ήμασταν κοντά θα κάναμε μάθημα 😊😊😊😊😊
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Μοναδικές οι δημιουργίες σου
    Γεια στα χέρια σου Ρένα!!!!!!
    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρένα, την άλλη φορά μη χαλάσεις καλώδιο. Δεν είδες την ανάρτηση στο MarMaLena με τα χερούλια από styl vil; Για κάνε μια δοκιμή. Πανάκεια αυτό το υλικό. Και το τσαντάκι της μικρής κουκλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάνια μου σ ευχαριστώ πολύ. Στη τσάντα με τις μαργαρίτες τέτοιο έβαλα, αλλά αυτά τα χερούλια που είναι από ζώνες φαντάστικα ότι θέλει κάτι πιο σκληρό.
    Το Styl vil με έσωσε πάντως, φοβερό υλικό.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με έχεις εκπλήξει Ρένα, γεια στα χέρια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειες! τι να πω? ό,τι πιάνουν τα χεράκια σου, γίνονται υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω μια μπαλαντέζα, ένα πολύμπριζο και κάτι παλιές λάμπες μπαγιονέτ... θα μπορούσαν να γίνουν κάτι ή μπα;

    (Είσαι φοβερή!!! Η ευρηματικότητα σου είναι στο ζενίθ και η τσάντα που σκάρωσες, είναι τ έ λ ε ι α !!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αμέ.
      Χριστουγεννιάτικες κατασκευές!!!!!
      Έχω μαζέψει πολλές λάμπες γι'αυτό το σκοπό 😂😂😂😂😂😂

      Διαγραφή
  11. Τίποτε δεν πετιέται από σένα βρε κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς όχι,αλλά δεν πας παρά πίσω.
      Ψάχνω να βρω ένα παλιό τηγάνι να στο φέρω να το ζωγραφίσεις 😂😂😂😂😂

      Διαγραφή
  12. Κανόνισε να σου μείνει ανεκμετάλλευτο το άλλο μπατζάκι αχαχαχα! (που το αποκλείω!) Χάρμα οφθαλμών και οι δυο, αλλά η πρώτη που έχει και..φουλάρι και ζώνη (!) είναι όλα τα λεφτά! Κεντάς λέμε! Καλό μεσημέρι ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όπως το λες, αποκλείεται.
    Και να μη φτάνει, Θα το συνδυάσω με άλλο μπατζάκι, ακόμα και με τον μπατζανάκι του κουμπάρου της συμπεθερας 😘😘😂😂😂😂😂😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τέλεια η τσαντούλα μου!!!! και οι άλλες δε λέω... αλλά η αγαπημένη μου, κορυφή! Λοιπόν, έχουμε και λέμε...έχω κανα δυο παντελόνια και 1, 2, 3 τσαντούλες έτοιμες προς απόσυρση. Έρχομαιιιιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα έλα, θα τα κάνουμε σιγά σιγά όλα!!!!!
      Παρήγγειλα styl vil στη Μαριαλένα να έχουμε καβάντζα!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  15. Μα ΝΑΙ! Γεια στα χέρια της μαμάς και άξιας γιαγιάς που δεν αφήνει τίποτα να πάει χαμένο!
    Παραγγελίες δέχεστε;;;;;;;;;;;;
    Πολλά ΑΦιλάκια Ρένα μου με πολλά !!!!!!!!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είχα χρόνο να φτιάχνω συνέχεια Στεφανία μου.
      Από βράδυ σε βράδυ το πηγαίνω. Του χρόνου που θα πάει και η Ιωάννα στον παιδικό, ελπίζω να μπορώ να φτιάχνω περισσότερα πράγματα.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  16. Δεν υπάρχεις!
    Θα πάω και θα κλαφτώ στη μαμά ...όχι να μου φτιάξει καλέ, δεν μπορεί πια, είναι μεγάλη! Θα τη ζαλίσω να με μάθει ραφτική! Τη μηχανή την έχουμε και κάθεται!
    Όταν βλέπω τα θαύματα που φτιάχνετε κι εσύ και η Ρούλα ...τρελαίνομαι!
    Γεια στα χέρια σου Ρένα μου!
    Φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μάθεις να ράβεις Αριστέα μου,
      Θα κανεις απιθανα πραγματα.
      Η ραπτική είναι το Α ΚΑΙ ΤΟ Ω στα χειροποίητα.
      Αυτη η τσάντα πάντως ειναι πολύ ευκολη.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Δεν έχω λόγια, υποκλίνομαι στην εφευρετικότητα σου. Παίρνω ιδέες, γιατί απόθεμα από διάφορα ανακυκλώσιμα υπάρχει μπόλικο στα αζήτητα του σπιτιού, χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ από μένα κι εγώ από σένα Κατερίνα μου.
      Συνδυάζουμε ιδέες και ξεπετιούνται καινούργιες.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  18. Είσαι φοβερή! Έγιναν και οι δυο υπέροχες!
    Αυτό με την ποιότητα των υλικών το έχω κι εγώ απορία. Δερματίνες ετών και δεν παθαίνουν τίποτα, και άλλες που πήρες πέρσι διαλύονται μόνες τους, είτε σε παπούτσια είτε σε ρούχα. Τι να πεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν μπορώ να κάνω και παπούτσια Έλλη μου.
      Όλα τα άλλα τα καταφέρνω.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  19. Κάθε φορα που ερχομαι εδώ ..Ρένα μου .. εχω την απορία τι θα έχεις δημιουργησει.. παλι απο τα κουρελακια σου..και οχι μια τσαντα.. αλαλ δύο... !!πως τα καταφερνεις ήθελα να ΄ηξερα.....
    Ρενα μου αυτην την φορα ξεπερασες του εαυτο σου αφου δεν υπαρχει καμια να σε φτασει στις ιδέες και στην δημιουργια... !
    Ειδες με το να μην πετας τιποτα;...βρηκες την ζωνη.. αλλα εκει που επαθα πλακα ηταν τα καλώδια ...χα..χα. μια απο τα ιδια και εγω ολο φυλαω.. και κατι..αλλα απλα μονο αυτό..!! θα περιμενουμε την επομενη φορα να δουμε τι θα κανεις φιλενάδα.. φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν είσαι μέσα στο σπίτι πολλές ώρες και δεν μπορείς να προμηθευτείς υλικά, βρίσκεις τρόπο να ανακαλύψεις καινούργιες εφαρμογές σε ό,τι σου βρίσκετε στα ντουλάπια σου 😁😁😁😁😁
      Έχω άπειρα υλικά αι ρούχα που δεν φοριούνται πια, καιρός για δεύτερη ευκαιρία.
      Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

      Διαγραφή
  20. Είσαι χρυσοχέρα!
    Ακολουθώ κι εγώ τώρα το παράδειγμά σου και μαζεύω τα παλιά μας τζην. Κάποια στιγμή θα βρουν τη χρήση τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι όμορφη τσάντα. Γεμάτη έμπνευση. Χρυσοχέρα μου εσύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν παίζεσαι Ρένα μου, δεν παίζεσαι!!! Εξαιρετικό αποτέλεσμα και στις 2 τσάντες!!! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εντυπωσιάστηκα με τις ιδέες σου και την εφευρετικότητα σου Ρένα μου! Μεγειά σας! Καλά ψώνια κ καλές βόλτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά βρε Ρένα μου, απορώ κάθε φορά με αυτά που φτιάχνεις, λέω 'πού το σκέφτηκε ρε παιδί μου πάλι'? Αλλά εκτός αυτού ξελιγώνομαι και στα γέλια με τις αναρτήσεις σου!!Σαν να σε ακούω!!Μου φτιάχνεις τη μέρα!!Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι όμορφα τσαντάκια! Μου αρέσει πάρα πολύ ότι χρησιμοποίησες ότι είχες και είναι τέλεια ανακύκλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το αγαπώ το κυλινδρικό τσαντάκι, θα το αγόραζα άνετα!Εξαιρετική δουλειά, με έκανε να σκεφτώ μια από τις αγαπημένες μου τσάντες που πέταξα πρόσφατα και τώρα λυπάμαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πετάμε τίποτα αν δεν κρατήσουμε ό,τι χρήσιμο έχει επάνω του Νικολέτα.
      Γι'αυτό μπόρεσα και το ξαναέκανα,επειδή είχα τα χερούλια και τα ποδαράκια της.
      Καλό μήνα.

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...