Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019

ΕΡΩΤΕΥΜΈΝΟ ΖΕΥΓΑΡΆΚΙ.

Φτάσαμε κιόλας στην 4η εβδομάδα του καλοκαιρινού Μαραθώνιου .
Η αγωνία ήταν πολύ μεγάλη, για το αν θα μπορούσα να ανταποκριθώ, αφού δεν έχω υλικά μαζί μου.
 Το θέμα δώθηκε  από την Rountes Fountes και ήταν θαλασσόξυλα!

Δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο για μένα.
Ξέρετε την αγάπη μου γι'αυτά και τί κάνω κάθε καλοκαίρι.

Αν θέλετε να δείτε κι άλλες κατασκευές με γιαλόξυλα, στο τέλος της ανάρτησης πατήστε στις ανάλογες ετικέτες.

Δεν φτάνει που μαζεύω εγώ, μου κουβαλάνε και φίλοι απο τα ταξίδια τους.
Οπότε έχω πάντα.



Πήρα λοιπόν ένα σανιδάκι που βρήκα πεταμένο, ένα γιαλόξυλο, δύο βοτσαλάκια μεγάλα για τα πουλάκια και μερικά μικρά για τα φύλλα.  Το λουλούδι το έφτιαξα από χάρτινη αυγοθήκη.
Φυσικά πάλι δανείστηκα τις μπογιές της Ευγενούλας.

Εφέτος τις πέτρες τις γλυκοκοιτουσα από την αρχή κι όλο κάτι ήθελα να τις κάνω.
Μας δόθηκε η ευκαιρία στη 2η αποστολή με το θέμα της Ιωάννας, που ήταν να δημιουργήσουμε κάτι τραγουδώντας ένα τραγούδι που μας θυμίζει καλοκαίρι.


Πήρε τους μαρκαδόρους της η Ευγενούλα κι άρχισε να ζωγραφίζει ψαράκια.
Κι όσο εγώ σκεφτόμουν ποιό τραγούδι να διαλέξω , εκείνη άρχισε να τραγουδάει τα καβουράκια.


Ήρθε λοιπόν κι ένα καβουράκι να προστεθεί στη συλλογή και να εκπληρώσουμε έτσι την 2η αποστολή μας.


Είπαμε εφέτος συμμετέχουμε μαζί.


Μετά με βοήθησε να ζωγραφίσουμε αυτά τα πέτρινα σπιτάκια για τη δική μου συμμετοχή, που φυσικά δεν μετράει αφού ήρθα δεύτερη 😁😁

Το τραγούδι που ταίριαξα με τα σπιτάκια είναι η Δραπετσώνα του Μπιθικώτση.
Από τους αγαπημένους τραγουδιστές που ακούμε τα βράδια στο κάμπιγκ, παρέα με φίλους.

Αν θέλετε μπορείτε να επισκεφθείτε το μπλογκ της Ιωάννας, για να δείτε και το δώρο που κλήρωσε γι'αυτή την αποστολή.

Ειπα για την 4η και τη 2η αποστολή.
Την 1η την είδατε εδώ.
Δεν θέλετε να μάθετε τι φτιάξαμε για την 3η;

Οι Alleycraft  μας πρότειναν να φτιάξουμε κάτι με αναψυκτικό.
Με το περιεχόμενο ή τη συσκευασία του.
Στο μπλογκ τους θα δείτε και το δώρο που κλήρωσαν για μια τυχερή της δημιουργικής παρέας μας.


Φτιάξαμε ένα δροσερό καλοκαιρινό γλυκό ψυγείου με πορτοκαλάδα, γάλα και μπισκότα.
Βιάστηκα να το αναποδογυρίσω και χάλασε η εμφάνισή του😁😁

Το τί κοκτέιλς και συνταγές δοκιμάσαμε, δεν λέγεται.
Στο τέλος του Μαραθώνιου θα ζυγιστούμε όλες 😂😂😂😂

Εδώ  μπορείτε να δείτε όλες τις συμμετοχές της 3ης αποστολής και να δοκιμάσετε να φτιάξετε κι εσείς κάτι με αναψυκτικό.
Περιεχόμενο η συσκευασία.

Έχουμε αλλες 4 αποστολές, μία για κάθε εβδομάδα του Αυγούστου.
Αν δεν έχετε δηλώσει συμμετοχή, κάντε το τώρα, προλαβαίνετε.

Στο μπλογκ inmycloset, της αγαπημένης μας Αννούλας, θα διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες για το πώς μπορείτε κι εσείς να μπείτε στην παρέα μας. 
Έχουμε φτάσει ίσως και να περάσαμε τους 200!!!!!!!!


Είμαι πολύ απασχολημένη με τα κοριτσάκια μας συνεχώς, ο καλοκαιρινός μαραθώνιος όμως με κρατάει συντροφιά και σε εγρήγορση.

Αννούλα και υπόλοιπα κορίτσια, σας ευχαριστώ πάρα πολύ 😘😘😘😘😘


Να είστε όλοι καλά.







34 σχόλια:

  1. Εκτός απ' τις υπέροχες κατασκευές σου, θαυμάζω απεριόριστα το κέφι και την ενέργειά σου! Άλλες στη θέση σου, θα περιοριζόντουσαν στο μπέιμπι-σίτινγκ. Και θα γκρινιάζανε κιόλας ότι κουράζονται όλη μέρα με τα παιδιά στα πόδια τους (το έχω ακούσει, δεν είναι φανταστικό σενάριο). Συγχαρητήρια πολλά για όλα τα υπέροχα που φτιάχνεις με τη μικρή βοηθό σου, για τις δράσεις που συμμετέχεις και για τα μηνύματα που περνάς με όλη αυτή την θετική σου αύρα και την αδιάκοπη δημιουργικότητά σου!
    Υ.Γ. Το ερωτευμένο ζευγαράκι, το ερωτεύτηκα κι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά Μαράκι μου.
    Και βέβαια κουράζομαι, αλλά τα μικρά μας θα μεγαλώσουν και θα φύγουν πριν το καταλάβουμε.
    Απολαμβάνω τη συντροφιά τους και παίζω κι εγώ 😂😂😂😂
    Αυτές οι αποστολές με βοηθάνε πολύ.
    Ο χρόνος που περνάει γρήγορα είναι πρόβλημα 🤣🤣🤣🤣🤣
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μια χαρά όλα
    πολλά ωραία
    μου αρέσει που περνάτε χρόνο μαζί και δημιουργείται αναμνήσεις , εμπειρίες ,ωραίες στιγμές
    καλό μήνα με ωραίες ξέγνοιαστες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περνάει αλλιώς ευχάριστα η μέρα ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου.
      Τώρα που είναι μικρά και θέλουν να παίζουμε μαζί.
      Σε λίγα χρόνια δεν θα μας θέλουν για παρέα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Έχεις θαυμάσιους και ικανούς βοηθούς με κληρονομικό χάρισμα αγαπητή μου! Ελπίζω να ..πέφτει χαρτζιλίκι γερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως κι εσύ Γεωργία μου.
      Ακόμη σε είδος θέλουν 😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Μεθαυριο Ρενα μου που θα μεγαλώσουν τα κορίτσια σας.. οταν θα τα θυμαστε αυτά θα δεις τι γελια θα κανετε και αυτές θα ειναι οι ωραιοτερες σας στιγμές .. απολαυσε τες φιλεναδα ειναι ανεπαναλυπτες..βεβαια χρειαζεται να βαζεις και το μυαλουδακι τους να δουλεψει μαζι με το δικο σου..χα.χα. και εδω παραφραζοντας λιγο την παροιμια που λεει... κατα μανα κατα κυρη.. εδω λεμε... κατα γιαγια και εγγονη..!! 😁
    Να είσαι καλα Ρενα μου να περνατε ομορφα οτι και να κανετε..την αγαπη μου φιλακιαααα !!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Ρουλίτσα μου.
      Απολαμβάνουμε την παρέα τους, ακόμη κι αν κοιταζόμαστε.
      Ευτυχώς τους αρέσουν οι κατασκευές.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Νομίζω ότι τα είπαν ήδη όλα οι ...προηγούμενοι Ρένα μου. Τι να προσθέσω εγώ μπροστά στο κέφι και στη δημιουργία σου. Την απολαμβάνω με όλη μου την καρδιά.
    Καλό ξημέρωμα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλε Γιάννη.
      Κι εμείς αυτό κάνουμε.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  7. Εσύ και η όμορφη μικροπαρέα σου δεν το βάζετε κάτω με τίποτα!! Βρίσκετε πάντα λύσεις και υλικά και σκαρώνετε ομορφιές.
    Να είστε καλά και να συνεχίσετε να περνάτε τόσο όμορφα και δημιουργικά.
    Καλό ξημέρωμα Ρένα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,έμαθαν κι αυτά και μαζεύουν πέτρες και κοχύλια και μετά τα ζωγραφίζουμε.
      Ευχαριστούμε πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίες οι κατασκευές σας και καλοκαιρινές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα το ερωτευμένο ζευγαράκι φανταστικό και ότι άλλο έχεις φτιάξει έως τώρα ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειναι τελειες οι κατασκευες
    μπραβο σας
    επισης και το γλυκακι φαινεται ακρως νοστιμο και δροσερο
    καλο δεκαπενταυγουστο

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Κική μου.
      Όντως είναι.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Μπορεί εσείς να περνάτε υπέροχα στη κατασκήνωση σας, αλλά θέλω να ξέρεις και πως η ίδια περνώ υπέροχα όταν σε επισκέπτομαι... εύχομαι, πάντα τέτοια όμορφα στη ζωή σας!
    ΑΦιλάκια με πολλά Αυγουστιάτικα χαμόγελα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι γι'αυτό Στεφανία μου και για το ωραίο σχόλιο σου.
    Ο χρόνος που έχω για επισκέψεις λόγος, αλλά το παλεύω.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφη η κατασκευή με τα γυαλόξυλα και το ερωτευμένο ζευγαράκι! Και τί ωραία που μαθαίνουν κοντά σου οι μικρούλες σας και περνάτε τόσο ευχάριστα τις μέρες των διακοπών!!! Ανυπομονώ να μεγαλώσει και η δική μας....χα χα χα!
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια, Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις θα μεγαλώσει,δεν θα σου αφήσει πινέλο για πινέλο.
      Θα τη ρωτάς αν σε αφήνει να τα παίρνεις 😂😂😂😂😂
      Αν είναι και δύο, δεν θα παίρνεις σειρά.
      Οι πετρούλες είναι πολύ ωραία απασχόληση για το καλοκαίρι.
      Μαθαίνουν σιγά σιγά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Hola !!!
    Hermoso post y trabajos.
    Lo mas lindo el compartir con los "pequeños"
    Un gran abrazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ολα τα προλαβες παλι τωρα που χεις κ δυο επισημους βοηθους ποιος σε πιανει..... μου εδωσες ωραια ιδεα με τα ψαρακια σου κ τα σπιτακια απο πετρες......... εχουμε ενα καλοκαιρινο μπαζααρ που πρεπει να βρω ιδεες για πολυ μικρα χερακιααααααα σ ευχαριστωωωωωω!!!καλα τα πουλακια χαρμαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι βοηθοί είναι το παν , Σοφία μου.
    Ευτυχώς έχουμε πολλές πετρούλες και μπογιές κι ασχολούμαστε συνεχώς.
    Καλή ιδέα για το παζάρι σας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ομορφες δημιουργιες,οπως παντα κ παντα τις θαυμαζω για την ιδεα κ την ομορφη απλοτητα τους. Αλλα εχεις κ βοηθους,συγχαρητηρια σε ολους σας!!!
    Και ζηλευω κ μαζευω κ εγω υλικα,αλλα που χρονος...που θα μου παει...ισως με χρονια,με καιρους καταφερω να κανω κατι κ εγω!!
    Καλη συνεχεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάζευε εσύ τα υλικά και θα σου δοθεί η ευκαιρία να δημιουργήσεις.
      Αν δεν έχεις υλικά και χρόνο να έχεις, δεν θα κάνεις κάτι.
      Οι βοηθοί εφέτος είναι άξιοι συγχαρητηρίων 🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Πανταχού παρούσα χρυσοχέρα και τώρα πια που έχεις και βοηθό...ε ποιός σας πιάνει γιαγιά και εγγονή !!! Τι όμορφες στιγμές περνάς ζωγραφίζοντας με την Ευγενούλα !!!!! Να είστε καλά και να περνάτε παρέα πολύτιμο χρόνο !!! Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν καταφέρνω να την πείσω να στρωθεί στην καρέκλα, κάτι κάνουμε 🤣🤣
      Είναι όμως αεικίνητη και δεν πείθεται εύκολα 😂😂😂
      Το παλεύουμε πάντως.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Από όλα οσα εχετε φτιάξει και ολα όσα θα φτιάξετε στο μέλλον το πιο όμορφο και το πιο ανεπανάληπτο είναι αυτή η συνεργασία σας που την ζηλεύουν όλοι ακόμη και οι 'αλλες γιαγιάδες..χαιρομαι που μπορείς να απολαμβάνεις κάθε λεπτό των διακοπών σου με όλες τις αισθήσεις σου...και τα μαθήματα ζωγραφικής ή μάλλον την αγαπη για δημιουργία την περνάς όμορφα και αβίαστα μέσα από το παιχνίδι με τις μικρές κσλή συνέχεια σε ότι το team αποφασίζει να κάνει φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απορώ κι εγώ Έφη μου, πού βρίσκω την υπομονή και δεν νευριάζω ό,τι κι αν κάνουν.
    Είναι το χάρισμα των γιαγιάδων πιστεύω.
    Τελειώνουν οι μέρες και θα αρχίσουμε να μετράμε πόσες θα έχουμε μέχρι το επόμενο καλοκαίρι 😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ασύγκριτη η απόλαυση αυτών των δημιουργικών στιγμών γιαγιάς και εγγονών....πολύτιμη παρακαταθήκη αναμνήσεων για τις μικρές, που θα τις συνοδεύει σε όλη τους τη ζωή και φυσικά μοναδική εμπειρία γιά την δραστήρια και χαρισματική γιαγιά που εκτός από φροντίδα, προσφέρει στις αγαπημένες της εγγονές την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την φαντασία τους και να δημιουργήσουν !!!Το ερωτευμένο ζευγαράκι....πολύ ερωτεύσιμο!!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...