Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2019

ASSEMBLAGE

8η αποστολή του καλοκαιρινού Μαραθώνιου. 
Η Ανθή από το κουμπί craft cafe είχε τη φαεινή ιδέα να προτείνει γι'αυτή την αποστολή το assemblage!!!!
Ένας νταμπλάς μας ήρθε με το πρώτο διάβασμα, αλλά με μια ανάρτηση της κατατοπιστική, μπήκαν όλα στη θέση τους.

Κάθε crafter, που σέβεται τον εαυτό του, έχει στα συρτάρια του άπειρα υλικά και σίγουρα  έχει  φτιάξει τέτοιες συνθέσεις χωρίς να ξέρει ίσως ότι εντάσσονται σε αυτή την κατηγορία .



Για να δούμε τί κατάφερα να φτιάξω κι εγώ μετά τον πανικό που μ έπιασε!

Τελευταία αποστολή αλλά και τελευταία εβδομάδα στο κάμπιγκ, που σημαίνει καθάρισμα, μάζεμα συγχρόνως και μπάνιο κι όλα τα καθημερινά.
Να έχω και το μυαλό μου να βρω υλικά για την κατασκευή μου.


Στην αρχή έψαξα για κουτί στη σακούλα της ανακύκλωσης, αλλά δεν βρήκα κάτι βολικό.
Μετά θυμήθηκα δυο ξύλα που τα εντόπισα μια μέρα και τα έβαλα στην άκρη μήπως και χρειαστούν.
Τα έσωσα πολλές φορές από το πέταμα κι όταν άρχισα να τα φτιάχνω, όλοι περίμεναν να δουν το αποτέλεσμα 😁😁😁😁


Σκέφτηκα λοιπόν, αφού το καλοκαίρι είναι για μας η θάλασσα , να φτιάξω κάτι ανάλογο.


Έτσι ζωγράφισα στη  σανίδα την αγαπημένη μας θάλασσα και στον ξύλινο κύβο ζωγράφισα τα κύματα που σκάνε στα βράχια.


Επάνω έβαλα ένα από τα πολλά σπιτάκια που ζωγραφίσαμε με τα κορίτσια μας εφέτος.
Ήθελα να ζωγραφίσω τροχόσπιτο, αλλά δεν είχα πέτρα με βολικό σχήμα.

Ένα κοχύλι, λίγο δίχτυ κι ένας φελλός, τα σύνεργα αυτού που κατοικεί στο σπιτάκι.
Εγώ πάντως εδώ στην ερημιά δεν θα καθόμουν.
Δεν είχα χρόνο όμως να φτιάξω ολόκληρο κάμπιγκ 😂😂😂😂


Μια μπομπονιέρα καραβάκι από τη βάφτιση που πήγαμε, ήρθε στην ώρα της να συμπληρώσει το σκηνικό.
Πέτρινα σκαλοπάτια με κουπαστή για να είναι εύκολη η ανάβαση 😁😁.


Στεγνώνει και η μπουγάδα μου στον ήλιο.
Μακάρι να είχα μόνο ένα παντελόνι κι ένα μπλουζάκι για πλύσιμο 😂😂😂🤣
Περιμένουν άπειρα πλυντήρια.


Τί βλέπω, αντί για ψάρια, γοργόνα έπιασε ο ψαράς σήμερα;

Στα παιχνίδια των κοριτσιών βρήκα τα play mobile που χρησιμοποίησα.


Εγώ ας μαζέψω τα ρούχα γιατί οι γοργόνες δεν ξέρουν από μπουγάδα και θα με κοροϊδεύει.


Αν είχαμε κι εμείς λέπια, κυρία μου, δεν θα χρειαζόμασταν τόσα ρούχα.


Έλα να σου μάθω να τα σιδερωνεις .


Δεν νομίζω να θέλει.
Τη βλέπω να φεύγει τρέχοντας, κολυμπώντας δλδ 😂😂😂😂


Τί σας είπα, χάθηκε μ ένα μακροβούτι.

Δεν πειράζει, θα τα σιδερωσω μόνη μου.
Δεν είχα και τίποτε να την κεράσω, του χρόνου πάλι που θα φτιάξουμε κάτι για τον καλοκαιρινό μαραθώνιο.

Γιατί για την 6η αποστολή η Αννούλα δλδ το inmycloset, ήθελε να φτιάξουμε κάτι δροσερό.


Έφτιαξα αυτό το ωραίο γιαουρτογλυκό με ανανά, αλλά τελείωσε αμέσως.

Για την 5η αποστολή το provato me to kaskol ήθελε να στολίσουμε τις σαγιονάρες μας η τα πέδιλα μας.


Στόλισα κι εγώ τα παντοφλάκια μου με ό,τι κορδελιτσα είχα από γλυκά που φέρνουν οι φίλοι που μας επισκέπτονται.
Μη μου πείτε ότι εσείς δεν τις μαζεύετε;


Σκέφτηκα να τα κάνω δώρο στη γοργόνα, αλλά αφού δεν έχει πόδια θα της ήταν άχρηστα.

Θα μπορούσα να της χαρίσω όμως τα σκουλαρίκια που έφτιαξα για την 7η αποστολή .
Η πρόταση της serial crafter family ήταν να φτιάξουμε κάτι με ύφασμα τζιν.




Ένα μικρό ξεχασμένο κομματάκι βρήκα και κατάφερα κι έφτιαξα 2 ζευγάρια σκουλαρίκια .
Θα μείνω με την απορία.
Φοράνε οι γοργόνες σκουλαρίκια; 😂😂😂😂

Τέρμα οι αποστολές.
Του χρόνου πάλι.
Ας πάω να συνεχίσω το μάζεμα γιατί θα με δείρουν στο τέλος.


Άλλοι καθαρίζουν ,


κουράζονται.....


και χρειάζονται 2 πολυθρόνες για να ξεκουραστούν κι άλλοι παίζουν.

Σας χαιρετώ με ευχές για καλό μήνα.
Σε λίγες μέρες ανοίγουν και τα σχολεία οπότε εύχομαι καλή χρονιά σε όλα τα παιδιά μας.

Αννούλα και υπόλοιπα κορίτσια, σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ωραία παρέα που μας κάνατε κι εφέτος το καλοκαίρι.
Μας δώσατε ιδέες για πολλές κατασκευές.


Μη παραλείψετε να επισκεφθείτε τις σελίδες που έβαλα και του χρόνου να έρθετε κι άλλοι στην παρέα μας.
Όπως θα δείτε όλες οι αποστολές ήταν εύκολο να γίνουν ακόμη και με υλικά της τελευταίας στιγμής.

Φιλιά και του χρόνου με υγεία.
😘😘😘😘😘😘😘😘




45 σχόλια:

  1. Α εντάξει! Το κάναμε το ταξίδι μας πρωτομηνιάτικο. Και μάλιστα με τις εξαίρετες κατασκευές σου. Βρε Ρένα το να σου πω. Διαδραστική κατασκευή. Απόλαυσα τη ζωντάνια της κουβέντας σου μαζί.
    Καλό μήνα καλή μου φίλη. Να είσαι καλά και πάντα τέτοιες ομορφιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τόσο γρήγορα που την σκαρωσα, καλά τα κατάφερα φίλε Γιάννη.
      Μετά το ένα έφερε το άλλο.
      Καλό μήνα και σε σένα.

      Διαγραφή
  2. Ρένα μου, τα σκουλαρίκια τα θέλω εγώ! Χα, χα, υπέροχα είναι!
    Πόσο χαίρομαι που πέρασες υπέροχα με τον καλοκαιρινό μαραθώνιο!
    Επέστρεψα από τις διακοπές, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως είσαι η μικρή γοργόνα που το έσκασε μόλις είπα να της μάθω να σιδερώνει;
      🤣🤣🤣🤣🤣
      Θα σου τα στείλω ευχαρίστως Μαρία μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Να που και το γαλλικό assemblage, έγινε μια πανέμορφη δημιουργία!
    Αssemblage, σημαίνει πως κάνω μια σύνθεση με διαφορετικά υλικά που χωρίς την φαντασία της Ρένας, σίγουρα θα ήταν αδύνατη!!!
    Καλό μήνα να έχετε και να ευχαριστηθείτε τις υπόλοιπες μέρες της κατασκήνωσης!
    ΑΦιλάκια σε μικρούς και μεγάλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτή την τεχνική, φτιάχνει ο καθένας αυτό που θέλει και σύμφωνα με τα υλικά που έχει, Στεφανία μου.
      Εγώ υλικά δεν είχα, οπότε αξιοποίησε ό,τι βρήκα μπροστά μου.
      Η διακοπές τελείωσαν και γυρίσαμε σπίτι μας.
      Και του χρόνου με υγεία πάλι.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα χρυσοχέρα που παντού προλαβαίνεις και πατάς!!! Τα σκουλαρίκια σου σκέτη έμπνευση , τι να πω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Γεωργία μου.
      Όπου προλαβαίνω, ακριβώς 😂😂😂
      Με τόσο μικρά κομματάκια, τί άλλο θα μπορούσα να κάνω;
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Que bonita composicion marina, me encanta! Ese yogurt con piña se ve delicioso!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά το νταμπλά του assemblage που ήλθε και σε μένα...απόλαυσα κείμενο και κατασκευές. Μα τι όμορφα πράγματα που φτιάχνεις, ακόμη και τζιν σκουλαρίκια; Τώρα η γοργόνα γιατί να φορέσει τζιν σκουλαρίκι και όχι όστρακο σκουλαρίκι δεν ξέρω να σου πω.
    Καλή επάνοδο, καλή προσαρμογή και καλό γλυκό μήνα
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αννούλα μου, νταμπλάς μου ήρθε και πανικός 😂😂😂😂
      Όταν το έφτιαξα όμως και μετά το διασκέδαζα, ιδίως όταν έβαλα και τα παιχνιδάκια των κοριτσιών.
      Έχεις δίκιο για τα σκουλαρίκια της γοργόνας, δεν το σκέφτηκα 🤔🤔🤔😂😂😂😂
      Καλό μήνα και σε σας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. καλό μήνα . υπέροχη η κατασκευή σου και τα σχόλια κάτω από κάθε φωτογραφία. Είσαι απίθανη που με τροχόσπιτο κουβαλάς και τόσα υλικά . και του χρόνου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νταίζη μου.
      Εφέτος δεν κουβάλησα τίποτα, ό,τι βρέθηκε από άλλες φορές.
      Να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία.

      Διαγραφή
  8. Καλα φιλενάδα αυτο το ...πως το ειπαμε; αυτο που τσραμπουλας την γλωσα σου καλε; χα.χ.α με ξεπερασε Ρενα μου χα..χ.α μα τι ονομα ειναι αυτο;. τελως παντων ας μην κολησουμε εκει αλλα στην κατασκευη που εφτιαξες βρε κοριτσι μου μα τι σκαρφηστικες παλι !!!
    πολύ ωραια εμνευση.. μπραβο Ρενα μου και οχι μονο.. εκεινα τα τζιν σκουλαρικια; εεε τι να πω αυτο θα πει εμνευση..😉
    Οταν θα βρω χρονο θα περασω και απο τα λινκ που εχεις βαλει για να δω τι ειναι αυτο το ASSEMBLAGE τελος παντων και εννοειτε οτι την παρασταση την εκλψε η Ιωννα με την ξεκουραση της...😂
    Καλή ξεκοραση και σε σενα φιλεναδα καλη αρχη στην σχολικη χρονια..
    να έχετε εναν χαλαρο και χαρουμενο Σεμπεμβρη.. την αγαπη μου🧡 φιλακιααααα!!😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην αρχή κι εγώ τρόμαξα Ρούλα μου, μετά είδα ότι και τα συρτάρια που είχαμε φτιάξει, σε αυτή την κατηγορία ανήκουν.😁😁
      Οι φωτογραφίες με την Ιωάννα δεν είναι στημένες, την έβγαζα όταν δεν ήξερε.
      Ευτυχώς που είχαν περισσέψει από τον περσινό μαραθώνιο τα κομματάκια από το τζιν και μπόρεσα και τα έφτιαξα, αλλιώς θα έκοβα κανένα μπατζάκι.
      Η κούραση τώρα αρχίζει με το καθάρισμα του σπιτιού και μετά θα χρειάζομαι διακοπές μόνη μου.
      Καλό μήνα και σε σας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Κάτω απο την Κρήτη η Θράκη ; απαραδεκτο... εν τω μεταξυ πείνασα τσιμπησα κάτι με ανοιχτό ψυγείο στα γρήγορα αφου στο μπλοκοσπιτάκι σου με τόσες δουλειές δεν είχες πολλά κεράσματα και το ανανογλυκο δεν μου αρέσει... πρώτα από όλα εγώ απόλαυσα την μικρή που καθαριζε και αναπαυόταν συγχρόνως με μεγάλη σοβαρότητα και μετά εχω να κάνω μία ερώτηση οταν εσύ πας για παραθέριση κουβαλάς εκτός των αλλων και πανάκια μήπως και σε χρειαστούν; ακου στο τροχόσπιτο βρήκες κομματάκια τζίν!!! τι να πω H θαλασσινή κατασκευή που σκάρωσες μου θύμισε την Τζέι Ειρ στο σπίτι των ανέμων που χτυπαγαν τα φουρτουνιασμένα κύματα με λύσσα τον βράχο που ηταν χτισμένο το σπίτι-πύργος το καραβάκι και η τεμπέλα γοργόνα μου χάλασε λίγο την φαντασία αλλά δεν πειράζει είσαι δικιά μου και εν θυμώνω χαχαχα Α! έχω και αλλη ερώτηση ο κύριος που λύνει την σκηνή του τροχόσπιτου είναι ο Γιάννης; εγώ αλλιώς τον θυμούμαι...¨οσο για την λέξη assamblage δεν την ξέρω ξέρω όμως το assamble την χρησιμοποιούσε η μαμά μου στην Ραπτικη κάτι σαν σύνολο δύο ρούχων ενωμένων σε ένα συνολο.... Αυτάαααααα
    Καλό ξημέρωμα και καλή ευκολία στα πλυντήρια στο σιδέρωμα και στην καθαριότητα του σκονισμένου σου σπιτιού φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είδες είδες;
    Τα πάνω κάτω ήρθανε. 😂😂😂😂
    Πες μου τί σου αρέσει να το φτιάξω να έχω να σε τρατάρω όταν περνάς.
    Η μικρή έτρεχε πίσω από τον Γιάννη συνέχεια, καθόταν και λίγο κσι πάλι από την αρχή 😁😁😁😁😁
    Ναι στο τροχόσπιτο κουβαλάω τα πάντα, αλλά εφέτος αρκέστηκα σε ό,τι είχα από άλλες χρονιές.
    Ένα μπαούλο είναι γεμάτο με δικά μου πράγματα.
    Δεν έχεις άδικο για τα Ανεμοδαρμένα ύψη, όπως είπα δεν θα καθόμουν με τίποτα εκεί.
    Ο Γιάννης είναι καλέ, αραίωσαν λίγο τα μαλλιά του 😂😂😂😂😂
    Σε περιμένω για σοκολάτα με τις φίλες μας και ίσως και μια βόλτα στο χωριό αν έχεις χρόνο.
    Εκεί να δεις καλαμπαλίκι😂😂😂😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα μου πάντα στο blog σου βλέπω τα πιο απίθανα πράγματα από απλά υλικά αλλά τόσο καλοδουλεμένα που φαντάζουν μικρά κομψοτεχνήματα. Τα σκουλαρίκια τέλεια!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το ζητούμενο Ελένη μου, να αξιοποιούμε ό,τι έχουμε και να μη ξοδεύουμε πολλά χρήματα για το χόμπυ μας.
      Εμείς συνέχεια θέλουμε να φτιάχνουμε, δεν γίνεται να τα αγοράζουμε όλα 😁😁😁😁
      Εκείνοπου τα αναδεικνύει είναι η προσεκτική δουλειά.
      Σ ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Σε χαίρομαι τόσο πολύ βρε Ρένα μου!!! Είσαι ένα περιβόλι με όλα τα φρούτα του κόσμου free :) Έρχομαι εδώ και ανοίγει πάντα η καρδιά μου, όχι μόνο με τα χρώματα και τις κατασκευές σου αλλά και με τα λόγια σου, τις περιγραφές και το χιούμορ σου.
    Η μπουγάδα σου μοναδική και ανεπανάληπτη!! Είναι η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά. Μπράβο σας!
    Ρένα σε πάω πολύ, να το ξέρεις :)
    Καλό μήνα, το φθινόπωρο να σε δροσίσει και να σου εμπνεύσει πολλές φρέσκες ιδέες.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σας πάω Μαρία μου, γι'αυτό κάνω ανάρτηση όταν έχω κέφια και χρόνο, για να μου βγαίνει κάτι καλό.
      Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Η μπουγάδα ε;
      Όταν ζήτησα από τον Γιάννη 2 καρφιά και λίγο σχοινί για να απλώσω την μπουγάδα μου, με κοίταξε και μου λέει αφού έχεις σχοινί που απλώνεις τα ρούχα 😂😂😂
      Όταν πήρε είδηση για ποιά ρούχα τα ήθελα, σταυροκοπιόταν ο άνθρωπος.
      Δεν έχω θεραπεία λέει 🤣🤣🤣🤣
      Καλό μήνα και σε σένα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Ρένα τι να πω περισσότερο από ότι έχω πει στο παρελθόν. Δηλαδή πιο δημιουργική φαντασία δεν γίνεται. Πέρα απ' την δημιουργία, βασικό χαρακτηριστικό για κάθε σου ανάρτηση είναι το κείμενο που τις συνοδεύει. Έξυπνο με φαντασία και χιούμορ, ας μη μιλήσω για την οργάνωση. Μπράβο Ρένα! Πραγματικά! Ταλέντο.
    Να είσαι (είστε) καλά, καλή επιστροφή, και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αννίκα μου.
      Πολλές φορές προβληματίζομαι για το τί θα γράψω.
      Δεν θέλω απλά στεγνή περιγραφή της δημιουργίας.
      Άλλοτε έρχεται η έμπνευση,άλλοτε όχι.
      Καλή συνέχεια να έχουμε τώρα που μαζευτήκαμε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. χαχχαχχχαα απολαυση ειστε ολοι σας κ οι κατασκευες μια χαρα τα καταφερες με ο,τι ειχες!!!!!!!τα σπιτακια σου στο μπαζααρ αγαπηθηκαν κ ξεπουλησαν με την μια!!!!!!!!καλο φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμαθαν και τα κορίτσια και δεν αφήνουν τον παππού να πετάξει τίποτα 😂😂😂😂😂
      Χαίρομαι για τα σπιτάκια.
      Καλή σχολική χρονιά για τα παιδιά μας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Περασα να αφησω ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο φθινοπωρο να εχουμε τελεια τα εργα σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πωπωπω ποσο υπεροχα πραγματα
    να περνας ομορφα, να δημιουργεις και να συμμετεχεις γλυκια μου

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κική μου.
      Σ ευχαριστώ πολύ.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Αγαπημένη μου Ρένα,
    Πέρασα να ευχηθώ καλό φθινόπωρο και απόλαυσα τις δημιουργίες σου.
    Θα σου κλέψω την ιδέα με τα ζωγραφιστά σπιτάκια και τα κουκλάκια της Playmobil.
    Σιγά να μην θέλει η γοργόνα να σιδερώσει... και τώρα που το σκέφτομαι ούτε κι εγώ θέλω αλλά με περιμένει μια στοίβα από ασιδέρωτα. Αν τελικά την πείσεις να αφήσει τα κύματα και να έρθει στη στεριά.. μην ξεχάσεις να την στείλεις και σε μένα.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βλέπω να ξανάρχεται η γοργόνα, οπότε η τα σιδερωνουμε ή βγάζουμε κι εμείς λέπια 😂😂😂
      Περιμένωνα δω και τα δικά σου σπιτάκια, όσο για την ιδέα, το πιντερστ να είναι καλά.
      Καλο φθινόπωρο και σε σένα και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  18. Πραγματικά σε θαυμάζω που κατάφερες και έφτιαξες όλα αυτά στο camping. Καλή επιστροφή στην καθημερινότητα εύχομαι αν και μας ξεσήκωσες για τα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι καλά οι βοηθοί μου.
      Χάρη σ αυτές κσι με αυτές έκανα τα περισσότερα.
      Η επιστροφή είναι πολύ δύσκολη.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Φαντασία, δημιουργικότητα, θετική ενέργεια, χιούμορ.....όλα πλουσιοπάροχα τα διαθέτεις και μας παρουσιάζεις τις καταπληκτικές ιδέες και δημιουργίες σου στις αναρτήσεις σου, που απολαμβάνουμε ...Καλό Φθινόπωρο, καλή σχολική χρονιά στα κορίτσια κι εμείς καλό κουράγιο με τις φθινοπωρινές εργασίες, τα πλυντήρια, το σιδερώματα κλπ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο Κλαύδια μου.
      Μεγαλώσαμε και χρειαζόμαστε πολύ κουράγιο για όλα αυτά.
      Άντε να δούμε ποτεθα βρω χρόνο για δημιουργία.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Ένα "ασεμπλάζ" το έπαθα με τα σκουλαρίκια σου Ρένα μου! Τι όμορφα!!!
    Τι άλλο θα φτιάξεις ακόμα;
    Το κοριτσάκι σας έχει γίνει σκέτη γλύκα!
    Καλή αρχή στα σχολεία τους και καλή δύναμη στους μεγάλους!
    Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή δύναμη σε όλους μας Μαρία μου.
      Μετά τις διακοπές και τις δουλειές επαναφοράς, ξαναχρειαζομαι επειγόντως διακοπές.
      Μόλις βρω χρόνο όλο και κάτι θα φτιάξω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Αρωψμα καλοκαιριου! Τι ωραια πραγματα που φτιαχνετε εσεις που πιανουν τα χερακια σας!
    Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα άρωμα φθινοπώρου Αριάδνη μου.
      Και τα δικά σου πιάνουν και κάνεις τόσο ωραία πράγματα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Todo encaja de una manera maravillosa, una escena marinera con materiales reciclados y mucha imaginación...👏👏 Yo hice dos pequeños veleros que seguro combinarían genial en esa playa.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία σε pdf σχετικά με την υγεία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σου υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσεις στους γνωστούς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πω πω!
    Και τι δεν έφτιαξες όσο απήχα!
    Ναι, πήγα σε όλες τις αναρτήσεις που έχασα.
    Και τα θαύμασα όλα. Και το παρόν και τα προηγούμενα.
    Αλλά πιο πολύ τη τζην την τσάντα και τη σανίδα από τη σιδερώστρα!
    Εν τω μεταξύ πολύ γέλασα καθώς φανταζόμουν το ύφος που θα είχε πάρει ο Όσιος, όταν σε είδε με τη σανίδα!
    Μπράβο Ρένα! Για όλες τις δημιουργίες σου!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σήμερα βρήκα άλλη μθα σιδερώστρα, αλλά ήμασταν μαζί, οπότε δεν τόλμησα να πλησιάσω πολύ.
    Καλά που μου βάζει φρένο αλλιώς δεν γλυτωνε το σπίτι, θα γινόταν χωματερή 🤣🤣🤣🤣🤣
    Ότι είμαστε για γέλια όταν θέλω να κουβαλήσω κάτι, είμαστε.
    Γιατί να το κρυψωμεν άλλωστε.
    Και τώρα με τις ανακαινίσεις οι δρόμοι είναι γεμάτοι πειρασμούς.
    Καλό φθινόπωρο Άρτίστα μου και να προσέχεις.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...