Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020

ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ!!!

 Οι δουλειές-δουλειές και τα παιχνίδια-παιχνίδια. 

Α, όλα κι όλα. 

Δεν θα θα έπαιρνα κι εγώ μέρος στο παιχνίδι που σκέφτηκε η Κατερίνα; 

δείτε εδώ λεπτομέριες του παιχνιδιού.

Με φιλοξένησε  το ψαροματάκι στο μπλογκ του για να απαντήσω στις συγκεκριμένες ερωτήσεις, έτσι για να γνωριστούμε καλύτερα. 

Φυσικά κι έκανα ένα time out στις δουλειές μου,,έκανα την επίσκεψή μου στης Στέλλας, κεράστηκα από τα ωραία της γλυκά και τώρα ήρθε η σειρά μου να φιλοξενήσω κι εγώ μια αγαπημένη φίλη μπλόγκερ, τη Ρούλα μας τη Σμαραγδένια. 

Την Ρούλα την ξεχώρισα από την αρχή.

Ξεκινήσαμε την ίδια εποχή και μου άρεσε ο τρόπος που έγραφε και παρουσίαζε τις ωραίες τις κατασκευές. 

Όταν έμαθα ότι είναι και Θεσσαλονικιά, την αγάπησα ακόμα πιο πολύ. 

Σε ένα ταξίδι τους στην πατρίδα της, γνωριστήκαμε και μετά πήγαμε κι εμείς στην Κρήτη για διακοπές .

Εκεί γευτήκαμε τα ΥΠΈΡΟΧΑ γεμιστά της κι όχι μόνο και ήπιαμε την  ξακουστή τσικουδιά της Κρήτης. 

Ξέρω ότι έχω πια φίλους στο Ηράκλειο, όλη την οικογένεια Σμαραγδάκη.

Αγαπημένοι μου φίλοι, ελπίζω να σας ξαναδούμε γρήγορα στα μέρη μας.


Θα μπορούσα να μιλάω ώρες για τη Ρούλα και τον Γιώργο της, αλλά σταματάω εδώ και της δίνω τον λόγο. 

Φίλη μου καλωσόρισες στο μπλογκοσπιτακι μου.


Να με και εγώ εδώ να παίρνω μέρος στην πρόσκληση της φίλης μας της Ρένας, φιλοξενούμενη στο σπιτικό της και μέσα από εδώ, να μάθετε κάποια πράγματα για μένα,(λες και δεν με ξέρετε σαν κάλπικη δεκάρα πια;) απαντώντας στις ερωτήσεις  που έχει βάλει η Κατερίνα, σε ένα παιχνίδι  που έχει κάνει το κύκλο της γειτονιάς μας,
Αυτή η ανάρτηση έχει για μένα διπλή σημασία...
Θα αναρωτιέστε μάλλον τι εννοώ ε;
Νταξει μην είστε ανυπόμονοι ακόμα δεν αρχίσαμε!!
Καθίστε αναπαυτικά,πάρτε βαθιές αναπνοές και χαλαρώστε...




1) Η ιστορία του μπλοκ μου...
Πριν από πολλά χρόνια και πριν να αρχίσουν να χρησιμοποιούνται οι υπολογιστές  είχα μια συνήθεια να γράφω και να σκαρώνω μικρές ιστοριούλες, να τις λέω στα εγγόνια μου που ήταν μικρά τότε..
Συνέχισα να γράφω  σκέψεις μου, στίχους και ότι άλλο μου κέντριζε  το ενδιαφέρον με μια λέξη..έγραφα  σε μπλοκάκια, σε χαρτοπετσέτες. και όπου αλλού έβρισκα χαρτί...τα χρόνια πέρασαν,μεγάλωσαν τα εγγόνια μου πήραν υπολογιστές,τους θυμάστε; κάτι μεγάλους που ήταν αλλού η οθόνη και αλλού ο υπολογιστής...και άρχισε να τρέχει η τεχνολογία...
Ήρθε η μέρα θυμάμαι πριν 9 χρόνια που ο εγγονός μου πήρε ένα λάπτοπ, και εννοείτε ούτε ήξερα καν την λέξη αυτή αλλά και ότι είχε σχέση με την τεχνολογία...
Μια μέρα μου λέει τότε ήταν 23...γιαγιά; να σου δώσω τον παλιό μου υπολογιστή και να σου μάθω να γράφεις εκεί τα δικά σου αντί στα μπλοκάκια;
Τον κοίταξα σαν να ήταν κανένα εξωγήινο 🤣 
-Εμένα  το λες αγόρι μου; τον ρώτησα κοιτάζοντας πίσω μου μήπως  υπάρχει κάποιος άλλος και μιλούσε σε εκείνον.🤣
Ναι γιαγιά μου λέει θα γράφεις κατευθείαν εκεί  και θα αποθηκεύονται όλα..
Κοίταζα από εδώ, κοίταζα από εκεί την οθόνη και άντε να βγάλω άκρη.
Του λέω βρε παιδάκι μου, μεγάλη γυναίκα και του δημοτικού, τι θα καταλάβω από  αυτά;
Θα τα καταφέρεις μου λέει δεν σε φοβάμαι.. και άρχισε να πληκτρολογεί για να μου φτιάξει το μπλοκ.
Έβλεπα τα δάχτυλα του να τρέχουν και δεν θα ξεχάσω το τι γέλια κάναμε όταν του είπα...σιγά παιδί μου θα τον ζαλίσεις τον υπολογιστή έτσι γρήγορα που γράφεις... 🤣🤣
Ψαχουλεύοντας  και πατώντας τα πλήκτρα με το ένα δάχτυλο κάθε ένα  λεπτό, άρχισα να μπαίνω σε μονοπάτια που ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν θα πίστευα ότι θα  τα  τα περπατούσα... 
Την πιο πολύ βοήθεια όμως την πήρα από  φίλες που ότι και να χρειαζόμουν ήταν εκεί να με βοηθήσουν με  πληροφορίες που τις έστελναν με μέηλ...ναι είχα κάνει βήματα...αλλά εγώ εκεί να  γράφω πρώτα στο  μπλοκάκι  μην τυχόν τις χάσω... 🤣...
Μέσα από το μπλοκ αυτό,είχα την τιμή να γνωρίσω και από κοντά φίλες που μιλούσαμε μόνο  μέσα από ένα πληκτρολόγιο και χάρη σε εκείνες να γίνομαι και εγώ, καλύτερος   άνθρωπος...η ειλικρίνεια στην φιλία για μένα παίζει σημαντικό παράγοντα.   
Σε γενικές γραμμές νομίζω ότι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια τα κατάφερα αρκετά καλά...
Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου λένε θα πέσει να σε πλακώσει.. 🤣  


 2) Πέντε τυχαία πράγματα που θα ήθελες να μάθουμε για σένα... 
Το πρώτο που θα μπορούσα να πω, είναι ότι είμαι ένας πολύ  αισιόδοξος άνθρωπος. και βλέπω και  την θετική πλευρά σε ότι δύσκολο μου έχει τύχει..
 Το δεύτερο...είμαι καλοφαγού τρώω  τα πάντα και δεν απορρίπτω τίποτα αν δεν το δοκιμάσω πρώτα...
Το τρίτο...πιστεύω ότι και ο πιο (κακός) άνθρωπος έχει μέσα του καλοσύνη, αρκεί να ξέρεις εσύ τον τρόπο να του την βγάλεις...
Το τέταρτο...είμαι μωροπίστευτη μέχρι βλακείας...
Και πέμπτο μου αρέσουν οι ειλικρινείς άνθρωποι..!!


3) Ενα τραγούδι που σου δίνει δύναμη...
Εδώ τώρα με δυσκολεύεις...
Γίνεται να βάλουμε τραγούδι για την αγάπη;  αφού αυτή είναι που μας δίνει δύναμη;
Ενα από αυτά είναι το....

Και το δεύτερο...αγαπημένο



4) Τι σε ενοχλεί στο διαδίκτυο...
 Η αλόγιστη χρησιμοποίησή του από μικρούς και μεγάλους  το τι κυκλοφορεί εκεί ...με ενοχλεί πολύ όταν μιλάω με την κόρη μου ,πρόσωπο με πρόσωπο  και εκείνη κοιτάει το κινητό της να δει τα μηνύματα της...πράγμα που κόλλησα και εγώ και μου το κοπανάει ,μόλις κοιτάξω  το δικό μου...δάσκαλε που δίδασκες... 😟 
Προσπαθώ να μην το κάνω πια γιατί ότι δεν θέλω να μου κάνουν , δεν θελω να το κάνω και εγώ...
Από άποψη δεν έχω κανένα άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης παρά μόνο αυτό το μπλοκ!!! 


5) Γεγονότα που σε διαμόρφωσαν στον άνθρωπο που είσαι σήμερα...
 Ενα και μόνο γεγονός μπορώ να σκεφτώ...
Η γνωριμία μου με τον καλό μου....την κολόνα του σπιτιού μας... 😊μπορώ  να πω έπαιξε  ένα τεράστιο ρόλο στην διαμόρφωση του  χαρακτήρα μου  αφού είμαστε μαζί, 60 ολόκληρα χρόνια ... η ευγένεια  και η αγάπη του  για μένα , τα παιδιά και τα εγγόνια μας  μέχρι σήμερα είναι εκείνα τα συναισθήματα που με γεμίζουν πάντα  με πληρότητα... 


 6) Αγαπημένες συνήθειες... 
Εδώ και πάρα πάρα πολλά χρόνια το πλέξιμο σε όλες του τις μορφές είναι το χαλαρωτικό μου...
Κάτι  που μου αρέσει εξ ίσου το ίδιο όμως  του αφιερώνω λιγότερο χρόνο είναι το διάβασμα , γιατί βάζει την φαντασία μου να ταξιδέψει μαζί με του ήρωες του...
Βέβαια δεν θα αρνηθώ,ότι η βόλτα μου στην μπλοκογειτονιά , δεν είναι μια ακόμη αγαπημένη μου συνήθεια στον κόσμο του   διαδικτύου...είναι κάτι σαν παιχνιδι για μένα...μου βγάζει το παιδί που κρύβουμε όλοι μέσα μας!!
Προσπαθώντας  να τα συνδυάσω όλα καμια φορα, δεν μου φτάνει ο χρόνος...😀 δεν με πειράζει όμως καθόλου, αφού όλα είναι αγαπημένες συνήθειες!!!


7)Καλοκαιρινός προορισμός...
 Ενας και μόνος τόπος θα έλεγα Θεσσαλονίκη λόγο πατρίδας ...μέχρι πριν λίγα χρόνια , ένα μικρό μπαλκονάκι απέναντι από την απεραντοσύνη της γαλάζιας θάλασσας, εδώ στην Κρήτη, με κρατούσε αιχμάλωτη  λόγο δουλειάς!!! 
 Όμως οπουδήποτε θα περνούσα καλά, αφού λατρευω τα ταξίδια, έστω και τα πιο κοντινά..!!


8)Λόγος να μην χάνεις το χαμόγελο σου στα δύσκολα...
Απλά βλέπω την θετική πλευρά της ζωής ακόμα και στα δύσκολα...γι αυτό το χαμόγελο είναι το σήμα κατατεθέν μου!! 😊
Χάρηκα που πήρα μέρος στο παιχνίδι της Κατερίνας και   ελπίζω να μαθατε κατι παραπάνω για μένα...
Με την σειρά μου προσκαλώ την φίλη  Μαριάννα https://latelierdemarieanne.blogspot.com/ αν θέλει να την φιλοξενήσω στο σπιτικό μου και να πάρει μέρος στην συνέχεια του παιχνιδιού!! 
Και τώρα  θα αναρωτιέστε τι εννοούσα οταν σας έλεγα πως αυτή η ανάρτηση έχει διπλή σημασία για μενα...
Καταχρώμαι  την φιλοξενία της Ρένας και με την άδεια της μια που βρίσκομαι εδώ, και μια που κλεινει  το μπλοκάκι μου  αυτες τις μέρες τα  9 χρόνια    του στην μπλοκογειτονιά,  οπότε συνδύασα και τα δυο μαζί...να τα γιορτάσουμε  εδώ στης Ρένας, σαν να ήταν στο δικό μου σπιτικό...
Όλα όσα θα σας έγραφα αυτά θα ήταν  περίπου ,ίσως λίγο πιο αναλυτικά...αλλά είπαμε να μην το παρακάνουμε κιόλας.. σε ξένο σπίτι είμαστε...
Εδώ είναι η πρώτη μου επαφή με την τεχνολογία και μη γελάσετε παρακαλώ... 🤣
Για σας σας!!!! είμαι η Ρούλα η  αλλιώς Σμαραγδένια σας καλωσορίζω στο φτωχικό μπλοκόσπιτό μου...είναι ..νεοκτισμένο .. ελπίζω σιγά σιγά να γεμίσει με όμορφα πράγματα...που να σας κάνουν να αισθάνεστε σαν το σπίτι σας, όταν θα το επισκέπτεστε!!!  το κλειδί θα βρίσκεται πάντα κάτω από το χαλάκι....δεν χρειάζεται να κρατάτε τίποτα...μόνο την αγάπη σας και  καλή διάθεση!!!!η πόρτα του θα είναι πάντα ανοιχτή...για τους φίλους και τους καλεσμένους..με ένα ποτηράκι ρακί.. ..και ξεροτήγανα...συγνώμη ακόμη δεν έχω φώτο...να σας δείξω...όμως μπορείτε να βάλετε την φαντασία σας να δουλέψει....καλώς ορίσατε!!!!!..

Η παραδοσιακή κρητική   ρακή με γλυκο κουταλιού...η οποία μπήκε μεταγενεστερα...




και ξεροτήγανα το... κέρασμα μου  μαζί με την αγάπη μου !!!





Του χρόνου που θα είναι μια σημαντική χρονιά για μένα θα κλείνω μια δεκαετία...θα τα πούμε εκτενέστερα..
Για  όλα αυτά τα χρόνια που  με κρατάτε  παρέα  σας ευχαριστώ πάρα πολύ... 
46e81a96-562d-4172-9540-4202102e25a6.gif
να είστε όλοι καλά, να προσέχετε τον εαυτό σας και τους γύρω σας.
Και μην ξεχνάτε...








to_xamogelo_einai_mia_kampyli.png


63 σχόλια:

  1. Καλημέρα φιλενάδα..μπαααα ακόμα δεν ήρθανε για καφέ; τι λέω καλέ;
    ακόμα πρωί είναι ο κόσμος έχει και δουλειες,ακόμα δεν πήρανε είδηση την πρόσκληση..κάτσε να την δούνε και θα σου πω...😀
    Σε ευχαριστώ πολύ την φιλοξενία Ρένα μου θα τα πουμε στην συνέχεια την καλήμερα μου φιλιααααα!! 🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κόσμος δουλεύει υο πρωί Ρούλα μου κι εμείς το βράδυ.
      Όταν παίζεις παιχνίδια, ξενυχτάς μετά για να προλάβεις 😂😂
      Χαρά μου να σε φιλοξενήσω, φίλη μου.
      Χρόνια πολλά για υο μπλογκοσπιτακι σου.
      Να τα λέμε για πολλά πολλά χρόνια ακόμα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. αγαπημένες μου μία ΚΑΛΗΜΕΡΑ με πολύ αγάπη....τα διαβασα όλα και απόλαυσα αναρτηση 2 σε 1 εξαιρετικές και οι δυο δυναμικές με το τρόπο της η κάθε μία και ...φυσικά δημιουργικές με εφηβική ζωηράδα....

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα φίλη μας.
      Η εφηβική ζωηράδα , είναι το βασικό χαρακτηριστικό μας😂😂
      Μαθαίνω ότι τελειώνεις τις δουλειές σου.
      Άντε να δούμε πότε θα μας έρθεις.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
    4. Εφη μου καλώς όρισες φίλη μας η εφηβεία μας καλά κρατεί και μακάρι να μην γεράσουμε ποτέ στην καρδιά μας, αφού χαιρόμαστε και νοι δύο με αυτό που κκανουμε..
      Αντε καλά λεει η Ρένα να τελειώσεις και εσύ και να σε βλέπουμε ναι; τα φιλιά μας...😊

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα στις αγαπημένες μου, Ρένα και στην φιλοξενούμενη Ρούλα που έχει την τιμητική της!
    Ευγνωμονώ το blogging που χάρη σ' αυτό γνώρισα, εκτίμησα και αγάπησα την Ρούλα και αυτό όταν ήταν το blog της, στα σκαριά του και η αφεντιά μου που ήταν και αυτή νινί στο internet "συμβούλευε"!
    Από τότε δεν έχω χάσει ανάρτηση της και επειδή δεν αξιώθηκα να πάω μέχρι το Ηράκλειο να της κάνω μια μεγάλη αγκαλιά, μιλάμε συχνά τηλεφωνικά και μοιραζόμαστε τα καλά και ανάποδα που βρίσκουμε στον δρόμο μας... αυτό θα πει ΦΙΛΙΑ και ΑΓΑΠΗ!

    ΑΦιλάκια στις αγαπημένες μου φίλες και καλή πρόοδο στη ζωή τους, μια και μαθαίνουμε μέχρι την τελευταία μας πνοή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ευγνωμονώ το blogging φιλενάδα που χάρη σε αυτό και βέβαια χάρη και στην δική σου "γνωριμία" μέσα από το δικό σου μπλοκ, άρχισα να βλέπω τις καταστάσεις της ζωής λίγο καλύτερα.. και να εμβαθύνω περισσότερο προς τα μέσα μου.
      Πάντα έχεις αναρτήσεις που βάζουν την σκέψη μας σε σκέψη...😁
      Ειμαι τυχερή που γνώρισα και αντάμωσα με φίλες που μου έμαθαν να είμαι αυτό που είμαι..
      Ελπίζω ότι μια μέρα θα θα τα πούμε και μαζί από κοντά να αγκαλιαστούμε κανονικά σαν τους ανθρώπους..θα χαρώ πάρα πολύ φιλενάδα..😉
      Σε ευχαριστούμε πολύ για όμορφα σχόλια σου πάντα.. να είσαι καλά θα τα πούμε φιλιααααα!!! 😊

      Διαγραφή
    2. Γεια σας φίλες μου.
      Κι εγώ ευγνωμονώ το διαδίκτυο που έγινε αιτία να γνωρίσω τόσες φίλες που μου μαθαίνουν υπέροχα πράγματα .
      Στεφανία μου, να πας συο Ηράκλειο με την πρώτη ευκαιρία και να δοκιμάσεις τα γεμιστά της.
      Μη τολμήσεις να της πεις μη βάζεις τόσο λάδι 🤣🤣
      Κι ετοιμάσου να δοκιμάσεις και τη ρακή.
      Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. αγαπημενες κ οι δυο κ λατρεμενες...... τι θα καναμε εδω μεσα χωρις εσας....!!!! εχετε καθεμια μια ιδιαιτερη προσωπικοτητα που κανει την γειτονια μας ξεχωριστη... σας αγαπαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφακι μου και βέβαια θα κάνατε και χωρίς εμάς..χα..χα. μια όμως που βρεθήκαμε εμείς οι φιλενάδες εδώ και γίναμε παρεούλα όλο και κάτι θα μαθαίνουμε η μια από τις άλλες γίνονται τόσα ωραία πράγματα από ολες!!!! η αγάπη Σοφάκι μου είναι αμοιβαία...γιατί τι θα κάναμε και εμείς χωρίς εσάς;😉
      Να είστε καλά κορίτσι μου και είμαστε περήφανοι για όλους σας εκεί πάνω. σας ευχαριστούμε πολύ!!!! την αγάπη μας..!!! 😊

      Διαγραφή
    2. Πρώτα να σου πω χρόνια πολλά Σοφία μου.
      Να είστε όλοι καλά εκεί στην άκρη ή μάλλον στην αρχή της Ελλάδας μας.
      Εσύ κσι η Ρούλα ενώνεται από άκρη σε άκρη την Ελλάδα.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
    3. Σοφακι μου μου και από μένα και από εδώ χρόνια σου πολλά να σε χαίρονται που σ αγαπάνε και εμείς μαζί τους φιλακιαααα!!💐

      Διαγραφή
  4. Ότι θα έκανα ντούμπλεξ επίσκεψη στις δύο "θεές" της παρέας, δεν το περίμενα... Και τι να σχολιάσω για την Ρούλα εγώ τώρα; Ακόμα έχω τη γεύση των γεμιστών της, της ζεστής αγκαλιάς και της φιλοξενίας της. Όπως και της Ρένας. Είστε σαν να λέμε "Πρέσβειρες βορείου και νοτίου Ελλάδας".
    Την αγάπη και τον απέραντο σεβασμό μου και στις δυο σας ♥♥

    Υ.Γ. Αυτά τα ξεροτήγανα βρε Ρουλάκι μου! Ζημιές μάς έκανες πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντούμπλεξ δεν θα πει τίποτα Κανελλάκι μου 🤣 Μα είδες τι μαθαίνουμε εδώ μέσα; τι σχολειό παιδί μου μου λες τώρα... πανεπιστήμιο και ακόμα παραπάνω μην σου πω...
      Μας ανέβασες και επίπεδο...ντάξει....🤣🤣
      Η Ρένα είναι, όπως και όλες οι φίλες από την Θεσσαλονίκη, το μαγικό σκοινί που με δένει με την πατρίδα... πόσο αλήθεια έχει αλλάξει η ζωή μου από τότε που έχουμε γνωριστεί!!!
      Αφού με προσκάλεσε να με φιλοξενήσει... αυτή είναι φιλοξενία Μαράκι μου αλλά της κατσικώθηκα να κάνω και τα γενέθλια του μπλοκοσπιτακίου μου εδώ...επί της αφορμής...
      Όπως λέμε δώσε θάρρος...εεεε εγώ το παραπήρα... 🤣
      Οσο για το κέρασμα, ζημιά είναι αλλά ας πάει και το παλιάμπελο μια φορά αγάπη μου!!!❤❤
      Σε ευχαριστούμε πολύ την αγάπη μας...


      Διαγραφή
    2. Αχ αυτά τα γεμιστά της Μαράκι μου, αξέχαστα όπως και το γέλιο της.
      Πότε θα πάμε εκείνη την κατασκήνωση που λέγαμε άραγε;
      Εκεί να δεις γέλια.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. @Ρουλάκι
    Αγαπημένο μου Ρουλάκι, τι να πρωτοπώ για σένα;
    Δεν θυμάμαι πότε γνωριστήκαμε, νομίζω ότι είναι από το πρώτο μου βλογ.
    Η χαρά μου είναι μεγάλη από τότε.
    Και ο θαυμασμός μου για εσένα ακόμα μεγαλύτερος.
    Θαυμασμός για όσα φτιάχνεις, για ό,τι γράφεις, για όσα μας μαθαίνεις, για την όμορφη οικογένειά σου, για το ανήσυχο πνεύμα σου, για τη δίψα σου για συνεχή μάθηση, για τον τρόπο που κοιτάς και αντιμετωπίζεις την όποια δυσκολία, για την αισιοδοξία σου, για το γέλιο σου.
    Σε θαυμάζω και σε ευχαριστώ δημόσια για τη συμπαράστασή σου και για το ότι είσαι η αιτία που έψαξα και ξαναβρήκα τα βελονάκια μου και τις βελόνες του πλεξίματος!
    Και μια ευχή μόνο κάνω. Να είσαι πάντα καλά!
    Άντε θα κάνω κι άλλη μία. Να τα εκατοστήσει το βλογ σου και να το χαίρεσαι και να το χαιρόμαστε κι εμείς μαζί σου!
    Αλλά είπα αρκετά και φοβάμαι μη και τελειώσουν τα ξεροτήγανα, γι αυτό ας πάω να κεραστώ 5,6,7, έτσι για το καλό!
    Φιλί μεγάλο σου στέλνω! 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανόνισε... να με πάρουν τα ζουμιά και να μην μπορώ να σου απαντήσω... περίμενε να πάρω χαρτομάντιλο....
      Βρε αρτίστα μου δεν είπαμε...ότι κοκκινίζω άμα λέτε τέτοια;
      Και δεν έχω κόσκινο καρντιά μου να βάλω..(Ξέρεις από εκείνα που τα βάζουν μπροστα στην μούρη όταν ντρέπονται).🤣
      Η χαρά είναι όλη δική μου που είμαστε παρεούλα όλα αυτά τα χρόνια...σας θεωρώ φίλες μου γιατί μάλλον εγώ έχω περισσότερο την ανάγκη αυτή κατά βάθος...😉
      Μπορεί να είμαστε μακρυά.. όμως μας ενώνει ένα πληκτρολόγιο λίγο το έχεις αυτό φιλενάδα;
      Και που ξέρεις; ποτέ δεν λέμε ποτέ.. τι είναι η Κρήτη είπαμε; μια βραδιά θάλασσα...🤣
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις είχες και φάε παιδί μου όσο ξεροτήγανα θέλεις αυτά τα συγκεκριμένα..είναι σαν να μην τα τρως αέρας σου λέω...🤣🤣 φιλιααααα!!!!❤

      Διαγραφή
    2. Μόνο 5 6 7 Άρτίστα μου, πάρε κσι για τον δρόμο και για τον Ήρωα και για τη μητέρα.
      Η Ρούλα είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ μας.
      Έχει μια καλή κουβέντα για όλους.
      Είχαμε πει σε μια συνάντηση σε φιλανθρωπικό παζάρι, ότι θα πάμε όλες μαζί κατασκήνωση στο Ηράκλειο.
      Ελπίζω να έρθεις.
      Μέχρι τα 100 μας δίνω ευκαιρία 🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. @Ρένα Χριστοδούλου
    Αγαπητή Ρένα, συγχαρητήρια για την όμορφη παρουσίαση της συμμετοχής της Ρούλας στο βλογοπαίγνιο!
    Ρένα μου, θα έγραφα κι άλλα, όμως είναι κι αυτά τα ξεροτήγανα που φοβάμαι μη τελειώσουν και πρέπει να τα προλάβω!
    Σου στέλνω κι εσένα φιλί μεγάλο! 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σμαραγδένια μου,
    Νομίζω ότι η θετικότητα σου ξεχωρίζει και σε χαρακτηρίζει, ακόμα και για κάποιον που σε ξέρει μόνο μέσα από το blog!
    Μπράβο στον εγγονό που σου έδωσε το έναυσμα του υπολογιστή κι έτσι σε έχουμε κοντά μας.
    Εύχομαι να 'σαι πάντα καλά, να δημιουργείς εντός κι εκτός διαδικτύου και να απολαμβάνεις τη ζωή.
    Να είναι πολύχρονο το blog σου και κάθε στιγμή σου μαζί του να είναι μαγική!
    Ρένα μου, υπέροχη η παρουσίαση σου. Ακόμα κι εκτός κατασκευών δημιουργική είσαι.
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστούμε πολύ Μαρινάκι μας.
      Σίγουρα χρωστάμε χάρη στον εγγονό της που τη βοήθησε να κάνει το μπλογκ της κι έτσι να μπορέσουμε να γνωριστούμε.
      Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου και για την επίσκεψη.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Ας είναι καλά το φιλόξενο σπιτικό της Φίλης μας της Ρένας μας που με προσκάλεσε σε αυτό το παιχνίδι των ερωτοαπαντησεων και έτσι βρήκα την ευκαιρία να γράψω κάποια πράγματα για μένα αν και νομίζω ότι τα ξέρετε περίπου όλα όσα με αφορούν...και μια που ήρθα είπα να γιορτάσουμε τα 9 χρόνια που κλείνουν με τον καλύτερο τρόπο με την συμμετοχή μου αυτή.
    Σε ευχαριστώ πολύ τις ευχές Μαρινάκι μου χαίρομαι πολύ που έχω γίνει και εγώ ένα κομμάτι της παρέας αυτής παρ όλα τα χρόνια που κουβαλώ στην πλάτη μου, με κάνετε να βγάζω το παιδί που κρύβω μέσα μου...😉
    Να είσαι καλά να περνας όμορφα μικρή μου φιλιαααα!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκιά, αγαπημένη φίλη, πάντα έλεγα ότι μοιάζουμε σε πολλά, τώρα θα πω πως σχεδόν σε όλα , εκείνο το 2 ..από την αρχή μέχρι το τέλος. Να είσαι καλά γλυκιά μου και..κάτιακόμα κοινό..εσύ θα κρατάς στη καρδιά σου την Θεσσαλονίκη κι εγώ στη δική μου την Κρήτη,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες σε πόσα μοιάζουμε φιλενάδα; γι αυτό και δέσαμε έστι στην φιλία μας νομιζω ότι με όλες τις φίλες μας έχουμε πολλά κοινα στοιχεία για να είμαστε παρέα τόσο χρόνια ούτε 1 ουτε 2 μα ολόκληρα 9 χρόνια παρέα δεν είναι τυχαίο αυτό ε;
      Ασε δε αυτό με την Κρήτη και την Θεσσαλονίκη...😊
      Να είσαι καλά να τα λέμε για πολλά χρόνια...φιλιααα!!

      Διαγραφή
  10. υπεροχες κυριες και οι δυο!!αγαπημενες απο την πρωτη στιγμη που ηρθα σε επαφη με τα υπεροχα blogoσπιτακια πριν εννεα χρονια!!!!να εισαστε ευλογημενες και να σκορπιζετε παντα φως, χρωματα και ευτυχια γυρω σας!!την αγαπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια Ίριδα μου.
      Ευχόμαστε και σε σένα τα καλύτερα!!!!
      Δυο μεγάλες αγκαλιές και πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Μα πότε πέρασαν τα 9 χρόνια Ιριδα μου; σαν να ήταν χθες κάναμε τις επισκέψεις μας η μία στην άλλη...πολύ χαίρομαι που αυτή η "συναντηση" συνεχίζεται μεχρι σήμερα.. και όπως λέει και η Ρένα δυο μεγάλες αγκαλιές ..να είσαι καλά και να περνας όμορφα.. φιλιααα!! 🤗

      Διαγραφή
  11. Είστε οι αγαπημένες μου και από τις πρώτες που επισκεφτήκατε το blog μου. Σας αγαπώ και τις δυο. Ομορφαίνετε την γειτονιά με τις δημιουργίες σας, την γραφή σας και την προσφορά σας στην κοινωνία.
    Να είστε καλά.
    Σας αγαπώ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου.
      Γνωριζόμαστε τόσα χρόνια και υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση μεταξύ μας.
      Από τις παλιές δυστυχώς μείναμε λίγες και λυπάμαι γιαυτό!
      Ελπίζω να είμαστε καλά και να τα λέμε για χρόνια πολλά ακόμη!!
      Την αγάπη μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    2. Η παρέα αυτή Ελένη μου με όλες σας έχει δοκιμαστεί εδώ και πολλά χρόνια για αυτό και έχει δέσει τόσο όμορφα!
      Και ακριβώς όπως λέει η Ρένα μας η αμοιβαία αγάπη και η εκτίμηση, είναι τα στοιχεία που είμαστε παρεούλα όλα αυτά τα χρονια..😉
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα σχόλια σου Ελένη μου να είσαι καλά και να τα λέμε...φιλιααα!!! 🤗

      Διαγραφή
  12. Μμμ πρώτα πρώτα να κεραστώ, ειδικά από τα ξεροτήγανα θα πάρω πολλά, μμμ πεντανόστιμα, αχ!
    Ρούλα, σε γνώρισα τα τελευταία χρόνια και ξέρω ότι είσαι ένας πολύ δημιουργικός και ταλαντούχος άνθρωπος. Πολλά μπράβο!
    Αχ το λάπτοπ ήταν και για μένα μια άγνωστη λέξη, θυμάσαι εκείνη τη διαφήμιση του Λουμίδη που έκανε μια σχετική αναφορά; Κάτι του τύπου, ''αν θέλεις κορίτσι μου να σε προσέξει κάποιος νεαρός, άσε κατά μέρος το λάπτοπ σου; Ε λοιπόν έκανα μερικά χρονάκια μέχρι να καταλάβω τί λέει το κορίτσι και τέλος πάντων τί είναι αυτό, από το οποίο τώρα πια δύσκολα ξεκολάω.
    Μπήκε στη ζωή μας κι αυτό κι άλλα πολλά διαδικτυακά αλλά κρατάμε τα καλά κι αυτά που μας βοηθούν να κάνουμε βήματα μπροστά!
    Μακάρι να τα λέμε για αρκετά ακόμη χρόνια.
    καλό βράδυ
    στέλνω τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου οπως το λες κορίτσι μου η τεχνολογία έχει και τα καλά της αν ξέρεις να την διαχειρίζεσαι σωστά αλλά είναι και εθισμός όμως..
      Εγώ που δεν ήξερα που πάνε τα τέσσερα...ακόμα και σήμερα που έχω μάθει τα στοιχειώδες μένω με ανοιχτό το στόμα στις εξελίξεις που γίνονται στην τεχνολογία....
      Είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα να είμαι εδώ και να μοιράζομαι πραγματα και αισθήματα μαζί σας...
      και εννοείται ότι θα τα λέμε, έστω και αν καθυστερούμε καμιά φορά.. να φανούμε για ελλόγου μου το λέω ε;😊
      και ναι.. μέσα σε όλα τα παιχνίδια.!! 😉

      Διαγραφή
  13. Ρένα μου για σένα τι να πρωτοπώ, άσε που τα είπαμε όλα στην δική σου συνέντευξη. Παρουσίασες με πολύ αξιόλογο τρόπο την Ρούλα, τα συγχαρητήρια μου.
    Να είμαστε καλά και να παίζουμε κορίτσια μου :)
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω για τη Ρούλα μας.
      Είναι ο άνθρωπος που έχει πάντα ένα καλό λόγο για όλους.
      Ευγνωμονώ το διαδίκτυο που έγινε αιτία να τη γνωρίσω.
      Σ ευχαριστώ για την επίσκεψη.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Ρένα μου και Ρουλίτσα μου τα δυο Ρ της μπλογκογειτονιάς μας που τόσο απαραίτητες είστε και οι δυο με τόσα που μαθαίνουμε και με το χαμόγελο που γεννάτε στα χείλη μας.
    Ρούλα μου να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι σου. Και ναι φύγανε πολλές αλλά είστε η κεφαλή της παρέας και δεν νοείται η γειτονιά μας χωρίς την παρουσία και των δυο σας
    Πάω να τραταριστώ γιατί η Αρτίστα δεν άφησε και τπτ...
    Να είσαι καλά Ρούλα μου και να σε διαβάζουμε πολλά πολλά χρόνια
    Ρένα μου άψογη η παρουσίαση όπως πάντα
    Φιλιά και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αννιώ μου εγώ που έχω μόνο το μπλοκ και όχι φέης μπουκ, πως να το αφήσω;αφού αυτό και μόνο είναι η επαφή μου μαζί σας; Ειναι αλήθεια ότι έφυγαν πολλές φίλες με το φέης μπουκ και είναι αλήθεια ότι είναι πιο άμεσο..αλλά με τίποτα δεν θα άλλαζα τα χρόνια αυτά που πέρασα μοιραζόμενη μαζί σας τόσα αισθήματα και σας νιώθω φίλες μου σαν να κουβεντιάζουμε πλαι πλαι.. και ας μας χωρίζει μια οθόνη και ένα πληκτρολόγιο.. μέσα από εσάς και εγώ έχω μάθει πραγματα, αφού είστε η παρέα μου όλα αυτά τα χρόνια...σε ευχαριστούμε Αννιώ μου για τα όμορφες ευχές σου...νομίζω ότι άφησε μερικά ξεροτήγανα η Αρτίστα για ρίξε μια ματιά;🤣
      Η Ρένα Αννιώ μου είναι μανούλα στις παρουσιάσεις και τέλεια οικοδέσποινα...άσε που της κατσικώθηκα για τα γενέθλια μου..🤣
      Μια μεγάλη αγκαλιά και από τις δυο μας φιλιααα!! 😀

      Διαγραφή
    2. Μακάρι να ήμασταν κοντά να στήναμε όλες μαζί τα κεράκια του μπλογκοσπιτου της Ρούλας μας.
      Άννα μου χαίρομαι, όπως όλοι φαντάζομαι, κάθε φορά που βλέπω τα σχόλιά σας, ιδίως όσων είμαστε από την αρχή μαζί.
      Η παρέα μας είναι μια όαση στα δύσκολα που ακούμε από τα ΜΜΕ.
      Τελικά πρόλαβες κάτι ή τα έφαγε όλα η Άρτίστα;🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Εχει και ξεροτηγανα το μενου της Ρουλας?Ρενα μου τυχερη που την συναντησες δια ζωσης και πηρες εκτος απο?τα μαγειρεματα και την αγαπη που απλοχερα μας μοιραζει η αγαπημενη μας Ρουλιτσα.ΕμειεΡενα μου μπορει να μη τα λεμε συχνα ομως παντα παρακολουθω ολες τις αναρτησεις που κανεις.και φυσικα την αστειρευτη δημιουργικοτητα που εχεις.οπως βεβαια και η Σμαραγδενια μας.Φιλια και στις δυο σας και να ειστε παντα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όλα έχει το μενού Λίτσα μου για όσους έρχονται προς τα κάτω...αρκεί μια βολτίτσα κατά δω...
      Η Ρένα εκτός από οικοδέσποινα έχει όντως και μια αστείρευτη δημιουργικότητα …το τι κάνουν τα χέρια της δεν λέγεται.. από εκείνη μαθαίνουμε και εμείς..φιλενάδα..😊
      Σε ευχαριστούμε για τις ευνές να είσαι και εσύ πάντα καλά να τα λέμε ναι; καλό σου ξημερωμα🌙 φιλιααα!!

      Διαγραφή
    2. Όλοι έχουμε υποχρεώσεις Λίτσα μου, δεν γίνεται να απαντάμε πάντα.
      Η Ρούλα είναι σαν μικρό παιδί που θέλει να τα μαθαίνει όλα και τα καταφέρνει μια χαρά.
      Να είναι γερή και δημιουργική για πολλά πολλά χρόνια ακόμα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Σμαραγδάκι μου εγώ δυστυχώς δεν συγκαταλέγομαι στις παλιές φιλίες σου. Είμαι πολύ νέα αν σκεφτείς πως βρίσκομαι μόλις δυο και κατι χρόνια εδώ. Είμαι εσωτερική μετανάστρια που λένε:) Σε ξεχώρισα αρχή - αρχή από τον κήπο σου και την πρώτη ανάρτησή σου που διάβασα. Ήταν εκείνη με τα καναρίνια που άφησες για λίγο ελεύθερα να ξεμουδιάδουν. Με κέρδισε η καλή σου καρδιά και το μεράκι σου για τα λουλούδια. Μετά, διαβάζοντας σε, αγάπησα τη θετική αύρα σου και το σπιτικό σου, έτσι όπως μας έγραφες γι'αυτό και για τους δικούς σου ανθρώπους. Είσαι άνθρωπος με υψηλή ποιότητα σκέψης και χαρακτήρα και ξέρεις να χαρίζεις απλόχερα ευτυχία. Σε θαυμάζω πολύ γι' αυτό!
    Να χαίρεσαι ό,τι δημιουργικό κάνεις και γεμίζει την ψυχή σου με χαρά. Να τα εκατοστήσει το μπλοκ σου κι εσύ μαζί με αυτό αφού το θρέφεις με την όμορφη ψυχή σου.
    Σε φιλώ γλυκά

    Ρένα μου, δεν το ήξερα πως γνωρίζεστε από τόσο παλιά. Και μετά σου λένε πως το διαδύκτιο αποξενώνει τους ανθρώπους! Να είστε καλά και να γράφετε πολλά χρόνια ακόμα, να σας διαβάζουμε και να ερχόμαστε στα σπίτια σας για να μας κερνάτε ομορφιές :)
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ όπως κατάλαβες Μαρία μου εσωτερική μετανάστρια είμαι. .οπότε έχουμε κάτι κοινό μεταξύ μας...
      Δεν έχει σημασία παλιές ή καινούργιες φίλες...κάποτε και οι καινούργιες θα γίνουν παλιές ε;
      Χαίρομαι να ¨συναντώ " ανθρώπους που μπορεί να μηνέχουμε τα ίδια ενδιαφέρονται και να περναμε να λέμε έστω και μια καλημερα...
      Καποτε όταν ξεκίνησα αυτο το μπλοκ ποτέ δεν πίστευα πως θαβ υπήρχαν θέματα να κάνω αναρτήσεις...και όμως πέρασαν 9 χρόνια και δεν έχω σταματήσει να κάνω έστω κάθε εβδομάδα μία... ακόμα και αν δεν έχω τίποτα να πω ..μια καλημέρα αρκεί..!!!😊
      Η Ρένα ήταν απο τις πρώτες φίλες που σχολιασαν στο μπλοκ μου και έκτοτε όλα αυτά τα χρόνια έχει δέσει αυτή η φιλια..
      Καθόλου δεν αποξενώνει τους ανθρώπους το διαδίκτυο Μαρία μου αν ξέρεις να το χρεισημοποιείς σωστά κατά την γνώμη μου..
      Χαιρόμαστε που είσαι και εσύ στην παρέα μας να τα λέμε .. καλο ξημερωμα .🌙. φιλιααα!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια Μαρία μου.
      Δεν έχει σημασία αν γνωριζόμαστε πιο λίγα χρόνια μαζί, η παρουσία σου είναι πολύ σημαντική και τα σχόλιά σου πάντα πολύ ζεστά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Γνωρίζοντας έναν άνθρωπο, μέσα από ένα μπλογκ, έχεις τη δυνατότητα να τον παρατηρήσεις με τη δική σου ματιά, αξιολογώντας τον χαρακτήρα του (το πρώτο βασικό) και κατόπιν τη δημιουργική του πορεία.
    Μετά τα πρώτα ευγενικά σχόλια δεν ξέρεις αν αυτή η επικοινωνία εξελιχθεί σε κάτι παραπάνω που θα αντέξει στο χρόνο και δεν θα είναι μια ακόμη τυπική διαδικτυακή σχέση για να περάσεις ένα όμορφο απόγευμα.
    Στο μπλογκ της Ρούλας μπήκα, δεν θυμάμαι πότε να πω την αλήθεια, για να γνωρίσω τη μεγάλη καρδιά της, την ευαισθησία της που δεν προσποιείται, που ντύνεται το ρούχο της αγάπης, που σηκώνει τα μανίκια και στρώνεται στη δουλειά για δικούς, φίλους, ακόμη και για ξενομερίτες χωρίς διάκριση.
    Ψυχή αγνή, απαράδοτη στου χρόνου τα τερτίπια, να υφαίνει τη χαρά και το χαμόγελο στης ζωής το ξόμπλι κι ύστερα να τα σκορπά χωρίς να λογαριάζει.
    Μ’ αυτή την Ρούλα χαίρομαι να συνομιλώ κι όταν την ακούω στο τηλέφωνο η φωνή της έχει ακόμη εκείνη τη χροιά σαν εικοσάχρονης σεμνής κοπελούδας.
    Ρούλα μου εύχομαι σε σένα και στην οικογένειά σου να είστε υγιείς, στο κονάκι σας μόνο χαρές και ευτυχία και στο μπλογκ σου εκατόχρονο να μας χαρίζει ομορφιές.
    Την αγάπη μου!

    Ρένα μου πολύ όμορφη παρουσίαση σ' ευχαριστούμε Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συμφωνώ Αννίκα μου πως μέσα από το μπλοκ μπορείς να "δεις" λίγα πράγματα στην αρχή...όμως ο χαρακτήρας θα φανεί με τον καιρό μέσα από τις λέξεις; από αυτά που γράφει κάποιος; δεν ξέρω...είναι θέμα πως βλέπει κάποιος αυτές τις διαδικτυακές σχέσεις.
    Αν έχεις καλή πρόθεση τότε και οι γνωριμίες από κοντά γίνονται στέρεες φιλίες που κρατούν χρόνια.. έστω και από μακρυά ...
    Ειμαι πολύ τυχερή που μπόρεσα να να το κάνω αυτό και να το κρατήσω τόσα χρόνια..
    Νιώθω ότι εδώ μέσα έχουμε γίνει μια όμορφη παρέα που η κάθε μία μας κάνει αυτό που αγαπάει ...απλώς το μοιράζεται με όλες ..τι πιο όμορφο ε;
    Σε κάθε σου όμορφη λέξη φίλη μου με κάνεις να κοκκινίζω
    Αχ αυτά τα παινέματα σας 😮 δεν νομίζω ότι κάνω κάτι άλλο από αυτό που θα έκανε οποιαδήποτε φίλη εδώ μέσα είναι όλα τόσο απλά και εννοείτε αυτονόητα..
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αννικα μου για τις ευχές και πάντα θα χαίρομαι να περνάω να τα λέμε ...
    Η φίλη μας η Ρένα εκτός από πολύ καλή φίλη, το επιβεβαιώνουν άλλωστε τα χρόνια που έχουν περάσει… είναι μανούλα στις δημιουργίες και στις παρουσιάσεις...😊
    Να είσαι καλά και την δική μου αγάπη/, καλό σου βράδυ..🌙


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ρούλα μας, Αννίκα μου, πρέπει να είναι η μόνη που επικοινωνεί με όλες και τηλεφωνικά.
      Θα βρει τον χρόνο να πει δυο κουβέντες, πηγαίνοντας για ψώνια ή τρέχοντας για το γιατρό.
      Δεν χάνει χρόνο 😁😁 και τα προλαβαίνει όλα.
      Ευχαριστούμε πολύ φίλη μας, που πέρασες.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  19. Ρούλα μου είσαι υπέροχη!!

    Με έκανες να χαμογελάσω με τη ζεστή αύρα που αναδύεις!
    Με συγχωρείτε που όλο καθυστερώ να δω τις αναρτήσεις σας, αλλά πλέον δεν έχω καθόλου χρόνο, μπαίνω αραιά.

    Χρόνια πολλά στο σπιτικό σου, να έχεις πάντα εμπνεύσεις, όμορφες στιγμές και μοιράσματα! Σ'ευχαριστώ από καρδιάς για τη συμμετοχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να είσαι καλά Κατερίνα μου.
    Εσείς είστε νέα παιδιά κι έχετε υποχρεώσεις, δεν σας παρεξηγούμε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου η ζωή είναι πολύ απαιτητική και ο χρόνος όλο και λιγοστεύει όταν οι υποχρεώσεις τρέχουν μην βλέπετε εμας που το μπλόκιν είναι σαν παιχνίδι...
      Πάντως πολύ χάρηκα που τα κατάφερα χάρη στην βοήθεια της Ρένας βεβαίως βεβαίως, να συμμετέχω.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου μακάρι να τα λέμε όποτε μπορούμε..😉
      Καλά να είσαι και και να κάνεις ότι αγαπάς.. καλό Φθινόπωρο να έχεις Κατερίνα μου. 😊

      Διαγραφή
  21. Από που να ξεκινήσω.. Ρούλα, χρόνια πολλά, πάντα καλά, για το μπλογκ σου. Εννέα χρόνια δημιουργίας, γνώσης και προσφοράς, δεν είναι λίγα. Αφήνομαι στο ρυθμό του ταγκό της Αλεξίου και διαβάζω τη συνέχεια της συνέντευξης, να σε γνωρίσω καλύτερα.
    60 χρόνια μαζί, με τον σύντροφο και συνοδοιπόρο σου, με αληθινή και δυνατή επικοινωνία, δώρο Θεού. Πόσο σημαντικό, να μοιραζόμαστε την καθημερινότητα μας με κάποιον/κάποια που μας νιώθει και μας στηρίζει καθημερινά.
    Πολύ μου αρέσει αυτό που λες για το παιδί μέσα σου. Πόσο ωραίο, να αφήνουμε το παιδί μέσα μας να παίζει ελεύθερα σε γειτονιές ομορφες και δημιουργικές. Στην μπλογκογειτονιά, στα κείμενα της, στις φωτογραφίες, στα σχόλια.
    Ρένα κσι Ρούλα, αγαπημένες συντοπίτισσες, να συνεχίσετε να χαίρεστε την φιλία μας, και εμείς τα γεμάτα αισιοδοξία κείμενα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο καιρός περνάει και ούτε εγώ το έχω καταλάβει Τζοάννα μου ότι πέρασαν κι όλας 9 χρόνια από τότε που μπήκα και εγώ στην παρέα αυτή και που έκτοτε με τίμησαν με την φιλία τους, όπως η Ρένα.
    Έμαθα χάρη στις φιλίες αυτές πάρα πολλά πράγματα και είμαι πολύ χαρούμενη που τα έχω καταφέρει μέχρι εδώ.
    Η συντροφικότητα η αγάπη η κατανόηση είναι πράγματι αυτά που κατά την γνώμη μου κρατάν ένα ζευγάρι μαζί...
    Νομίζω ότι ένα μικρό παιδί κρύβουμε κατά βάθος μέσα μας όλοι, αλλιώς δεν θα είμασταν εδώ ε; 😉
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές, συμπατριώτισσα να είσαι καλά και ελπίζω να τα λέμε ... καλό φθινόπωρο.!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι ένα μικρό κοριτσάκι η Ρούλα, όσον αφορά την καλοσύνη της, γιατί κατά τα άλλα είναι μια δραστήρια γυναίκα που μαθαίνει και δημιουργεί συνεχώς.
      Εύχομαι να είμαστε παρέα για πολλά πολλά χρόνια ακόμα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Ρουλίτσα μου, χρόνια πολλά για την 9τη επέτειο το μπλόγκ σου!
    Τι ωραία που την γιορτάζεις εδώ στο φιλόξενο σπίτι της Ρένας μας! Ευχαριστούμε για τα κεράσματα! Εύχομαι να κρατήσεις το σπιτάκι σου για πολλά χρόνια ακόμα και να χαιρόμαστε τις ωραίες αναρτήσεις σου!
    Θαύμασα πολύ τον τρόπο με τον οποίο ξεκίνησες...χωρίς να γνωρίζεις τίποτα από υπολογιστές, γράφοντας με το ένα δάχτυλο, και όμως τα κατάφερες υπέροχα γιατί όταν έχεις θέληση και όρεξη όλα γίνονται πιό εύκολα απ' όσο μοιάζουν στην αρχή. Τα τραγούδια σου, είναι και δικά μου πολύ αγαπημένα και χάρηκα που τα ξανάκουσα!!!
    Να χαίρεσαι τον αγαπημένο σου και την όμορφη οικογένειά σας.
    Με το φέις-μπουκ, παρ'όλο που έχω προφίλ, δεν τα πάω και τόσο καλά, και μου είναι πολύ κουραστικό. Θα προσπαθήσω να είμαι πιό συνεπής και στο μπλόγκ, αλλά ο ελεύθερος χρόνος μου είναι αρκετά περιορισμένος πιά. Καλή συνέχεια, Ρουλίτσα μου και καλό φθινόπωρο!

    Ρένα μου, τί όμορφα που παρουσίασες την Σμαραγδένια μας, όπως φυσικά της αξίζει! Νά'σαι καλά και να χαίρεστε την φιλία σας!

    Φιλάκια πολλά και στις δύο σας και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου για τις πολύ όμορφες ευχές σου ..Είπαμε να με φιλοξενήσει στο παιχνίδι η Ρένα, αλλά εγώ το παράκανα ε; 😊
      Τόλμησα να κάνω και τα γενέθλια μου εδώ,😉
      Νομίζω πως κάπως έτσι αρχίσαμε λίγο πολύ όλες εκτός από εκείνες που ήταν πολύ εξοικειωμένες με τα πλήκτρα δεν θα δυσκολευτήκαν καθόλου.
      Η θέληση και η προσπάθεια να βελτιώνεται κάποιος είναι για μένα το όχημα που σε πάει μπροστά ..
      Ελπίζω να αποδεχτείς την πρόσκλησή μου Φιλη μου και να μαθουμε λίγα περισσότερα πράγματα και για σένα.. όποτε έχεις χρόνο Μαριαννα μου.
      Χαιρομαι για τις γνωριμία μας μέσα απο αυτον τον δικτυακό χώρο. Να είσαι καλα και να τα λέμε για πολλά χρόνια ακόμα καλό σου ξημέρωμα...φιλιαααα!!🌙

      Διαγραφή
    2. Ωραία η παρέα μας Άννα Μαρία μου,αλλά οι υποχρεώσεις πολλές και δεν μπορούμε να κάνουμε όλα όσα θα θέλαμε.
      Τελικά η ηλικία δεν είναι εμπόδιο στη γνώση.
      Με υπομονή κι επιμονή τα καταφέρουμε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα και στις δύο Κυρίες αλλά και γλυκές μας φίλες εδώ στη δικτυακή γειτονιά. Σπεύδω καθυστερημένος στην ανάρτηση καθώς το σύστημα έκανε τα δικά του και την ειδοποίηση δεν την πήρα χαμπάρι. Αλλά, δεν υπήρχε περίπτωση να χάσω και αυτή την παρουσίαση.
    Ρένα μου, η Ρούλα μας, το Σμαραγδάκι μας.
    Αγαπημένη φίλη και συνοδοιπόρισσα σε τούτα τα όμορφα ταξίδια.

    Δεν έχει σημασία ο χρόνος, δεν έχει σημασία η αφομοίωση της τεχνολογίας. Σημασία έχει ότι η Ρούλα βγάζει κάτι όμορφο, ανθρώπινο και θα το πω, πολύ νεανικό στην επαφή της με όλους τους φίλους εδώ.
    Εγώ, προσωπικά, το νιώθω όλα αυτά τα χρόνια και το απολαμβάνω.

    Ρούλα μου, με συγκίνησε η αναφορά σου στο πρώτο σου ποστ, στην πρώτη σου ανάρτηση. Είναι ένας θησαυρός μνήμης. Δες τώρα πως είναι το σπιτικό σου! Πόσο όμορφο, πόσο εκφραστικό και δημιουργικό.
    Ήξερα αρκετά για σένα, μαθαίνω ακόμα περισσότερα.
    Ευχαριστούμε τη Ρένα που σου έδωσε το βήμα μέσα από το δρώμενο της Κατερίνας και ειλικρινά Ρούλα μου να είσαι πάντα καλά ανάμεσά μας.

    Την αγάπη μου και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες τώρα πως μου έκατσε Γιάννη, να με φιλοξενήσει η Ρένα μας στο παιχνίδι, με την πολύτιμη βοήθεια της βεβαίως βεβαίως να τα λέμε και αυτά ε; και ταυτόχρονα να κλείνω τα 9 μου χρόνια στο μπλόκιν ..
      Βέβαια κάπως έτσι θα το έκανα και στο δικό μου μπλοκ και μια που έπεσαν και τα δύο μαζί, καταχράστηκα της φιλοξενίας της
      και τα γιόρτασα εδώ, απαντώντας στις ερωτήσεις στο παιχνίδι αυτό... αν και όλοι με ξέρετε πια πολύ καλά απ εξω και ανακατωτά που λέμε..😊
      Και εγω ευχαριστώ εσένα για τα όμορφα και ευγενικά σου λόγια κάθε φορά, όπως και την Ρένα μας για την όμορφη φιλοξενία της!!!
      Καλα να είσαι καλό Φθινόπωρο να έχεις και καλό ξημερωμα.!! 🌙

      Διαγραφή
    2. Φίλε Γιάννη σ ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Κι εμείς που δεν είχαμε ιδέα από το διαδίκτυο και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, τα καταφέραμε και είμαστε ανάμεσα στην ωραία μας παρέα.
      Η μάθηση δεν έχει ηλικία.
      Χρόνια πολλά για το μπλογκοσπιτακι της Ρούλας μας.
      Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις.

      Διαγραφή
  25. Σε ευχαριστώ πολύ χελώνα μου να είσαι καλά και χαίρομαι που τα λέμε ... καλό σου βράδυ 🌙και καλό Φθινόπωρο..!!! φιλιααα!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε ένα οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχία. Ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρή πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: (simondurochefort@gmail.com)
    Whatsapp ή Viber: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...