Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

ΚΟΥΡΕΛΟΚΑΡΤΕΣ!!!!!

 

Κοντεύουν Χριστούγεννα κι εγώ παλεύω ακόμα με τα κουρελάκια μου. 




Πού να σας τα λέω. 

Θυμάστε την προηγούμενη ανάρτηση με την Ταραντίνα; 

Ε, τί ήταν να ανακατεψω τα συρτάρια μου και να βγάλω για πέταμα μερικά κουρελάκια, μετά όχι μόνο δεν έμπαιναν ξανά μέσα, έκαναν κι ανταρσία. 




Και τί ανταρσία;

Με όμηρο παρακαλώ!





Θέλετε να μάθετε ποιος ήταν ο όμηρος;
Πάντως όχι ο γνωστός. 

Ήμουν εγώ. 

Μου έδεσαν χέρια πόδια κι απαίτησαν να τα αξιοποιήσω μέχρι τελευταίας κλωστής. 



Βρε καλά μου, βρε χρυσά μου, αυτό δεν δύναμαι να το κάνω μακάρι να ζήσω 200 χρόνια!


Είδα κι απόειδα και σκέφτηκα μια λύση που είχα δει στο YouTube. 
Έστρωσα ένα ύφασμα έβαλα ένα κομμάτι μεταξοβαμβακα από πάνω κι άρχισα να αραδιάζω ό,τι έβρισκα μπροστά μου.



Υφάσματα, κλωστές, σπάγκο, κορδέλες, δαντέλες....
Ναι ναι, σας λέω, μεγάλη επιχείρηση!


Ένα τούλι τα σκέπασε όλα αυτά.....



......και μετά πυκνά γαζιά σταθεροποίησαν όλη την επιφάνεια. 


Σαν να τους άρεσε το αποτέλεσμα και περίμεναν μέχρι να αδειάσει ο κάδος. 


Το καινούργιο ύφασμα που προέκυψε από αυτή τη μίξη, έγινε σουπλά σε διάφορα μεγέθη που σε συνδυασμό με τα καλαθάκια, πήραν το δρόμο για να βρουν παραλήπτες  .








Κι εγώ δεν πίστευα στα μάτια μου για το αποτέλεσμα!
Ήταν τόσο ωραίο που αποφάσισα να μη πετάξω ξανά ούτε χνούδι. 
Προς μεγάλη στεναχώρια κάποιων. 





Για να τα ευχαριστήσω, υποσχέθηκα να τα στείλω ταξίδι. 


Ναι, όπως ακούσατε ή μάλλον διαβάσατε. 
Μερικά κομμάτια έγιναν καρτούλες που θα σταλούν σε αγαπημένους φίλους. 

Κάναμε ανακωχή για λίγο καιρό για να τελειώσω μερικές υποχρεώσεις και θα επανέλθω γιατί αυτη η μέθοδος έχει πολλές εφαρμογές. 


Έπρεπε να ετοιμάσω τα δωράκια για τις δασκάλες των κοριτσιών μας. 
Βραχιόλια μακραμέ. 




Ενα στολίδι αστεράκι.


Κι ένα σακουλάκι αμπαλάζ που το έκανα από δειγματολογιο για κουρτίνες. 


Ευτυχώς οι αποθήκες μου δεν αδειάζουν ποτέ, αφού φροντίζετε να μου τις γεμίζετε συνέχεια. 

Πολλά βρίσκονται στο δρόμο υπό κατασκευή, αλλά όλο και βγαίνουν καινούργια κι επείγοντα και μένουν  αυτά πιο πίσω. 
Πού θα πάει, θα τελειώσουν σιγά σιγά. 



Αύριο ξημερώνει η γιορτή της Αγίας Αναστασίας.
Χρόνια πολλά σε όλες όσες γιορτάζετε.
Χρόνια πολλά και στο κοριτσάκι μου που γιορτάζει.



ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ. 
Να περάσουμε όλοι με αγάπη και ηρεμία με τους αγαπημένους μας.

43 σχόλια:

  1. Ρένα μου αγαπημένη, συνεχίζεις κάθε φορά να με εκπλήσσεις. Τι ομορφιές είναι αυτές? Λάτρεψα τον τρόπο που συνδύασες ό,τι υπόλοιπο υφάσματος είχες μαζί με κορδέλες, σπάγγους και τούλι. Αν και γνωρίζω αυτή την τεχνική, έχω πολύ καιρό να την εφαρμόσω για να φτιάξω κάτι. Έτσι όταν είδα την ανάρτησή σου, απλά τη λάτρεψα. Μπράβο, φίλη μου. Να είσαι πάντα καλά. Είμαι βέβαιη ότι οι παραλήπτες θα ξετρελαθούν με τα δωράκια σου. Καλά Χριστούγεννα και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, από τότε που άνοιξαν τα συρτάρια και βγήκαν τα κουρελάκια, θέλω να τα κάνω όλα.
      Αυτή η τεχνική έχει πολλές εφαρμογές.
      Ελπίζω να αρέσουν οι καρτούλες μου.
      Καλά Χριστούγεννα φίλη μου, με υγεία και χαρά.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
    2. Έλαβα την πιο όμορφη καρτούλα, φτιαγμένη από τα χρυσά χεράκια σου. Ευχαριστώ, Ρένα μου. Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  2. Αυτά τα κουρελάκια σου τα έχω αγαπήσει και μ αρέσει που δεν λένε να τελειώσουν. Πολύ ωραία αυτή η ιδέα με το σουπλά, αλλά και οι κουρελοκαρτούλες σου απίθανες !!!!!
    Να χαίρεσαι την κορούλα σου και χαρούμενες γιορτές με ότι ποθεί η ψυχούλα σου......πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Πώς να τελειώσουν, αφού μιυ στέλνουν από παντού.
      Μέχρι και από Αμερική μου έστειλαν.
      Γίνονται ωραία, αλλά πολύ ανακάτεμα.
      χαχαχαχαχα.
      Καλά Χριστούγεννα.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  3. Δεν το πιστεύω τι βλέπω!!!Κάρτες από κουρέλια;;;;;;;;Και σουπλα από -ούτε ξέρω πώς να τα πω- υπόλοιπα; Φοβερή είσαι φοβερή φοβερή!
    Και τα βραχιόλια θαυμάσια
    Μπράβο Ρένα μου
    Καλές γιορτές να περάσεις
    Με υγεία και αγάπη και πολλά πολλά χαμόγελα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά στην κόρη σου! Να τα χαίρεσαι...και μου πήρε το μυαλό η κουρελοκατάσταση και δεν θα άφηνα ευχές...

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Άννα μου για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου.
      Τί να κάνω που λυπάμαι να τα πετάξω;
      Τα έστειλα κι εγώ ταξίδι.
      Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου καλύτερα.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  4. Ααα πολύ ωραία ιδέα!Μπράβο. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου και καλά
    Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ως συνήθως, πολύ όμορφες και ευφάνταστες δημιουργίες, από κουρέλια όπως λες κι εσύ. Άμα είσαι χρυσοχέρα...όλα μπορούν να μεταμορφωθούν στα χέρια σου!
    Καλές Γιορτές, όμορφες στιγμές να έχετε με την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου.
      Έχω το κουσούρι να μαζεύω.
      Κάπως έπρεπε να τα αξιοποιήσω.
      Καλές γιορτές με υγεία και χαρά.

      Διαγραφή
  6. Ρένα μου,
    Με όλη μου την καρδιά, σου απονέμω το Α'βραβείο εφευρετικότητας, ανακύκλωσης, καλαισθησίας και δημιουργικότητας!
    Έτσι πλούσια που είσαι πλέον, μπορείς και θα έχεις τις ομορφότερες γιορτές ever!!!
    ΑΦιλάκια ενθουσιασμένα και πολύ γιορτινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα βάλω στην θυρίδα δλδ;
      Μην έρθουν κλέφτες και μου τα πάρουν.
      Για να αδειάσει το εργαστήριο μου, θα έπρεπε να στείλω και στο φεγγάρι όχι μόνο στη γη.
      Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο.
      Θα ετοιμάσω λόγο για βα το παραλάβω.
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  7. Ρένα και κουρελάκια ένα και τω αυτώ, ε;
    Είσαι φοβερή!
    Καλές γιορτές να έχεις, χαρά μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα κουρελάκια (Σε) εμπνέουν, αυτό είναι αλήθεια. Μοιάζει λίγο με ανατολίτικη φιλοσοφία ο γεωμετρισμός των χρωμάτων που σε ταξιδεύει. Μπράβο Ρένα! Χρόνια πολλά στο κοριτσάκι σου και στην εγγονούλα σου μεθαύριο να είναι γερή και καλότυχη.
    Να περάσετε όμορφες χαρούμενες στιγμές τα Χριστούγεννα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου.
      Έτσι φαίνεται, με εμπνέουν τα κουρελάκια γιαυτό δεν σταματώ να δημιουργώ μ αυτά.
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  9. Ρένα μου η ιδέα σου με τα κουρελάκια να φτιάξεις χριστουγεννιάτικες κάρτες είναι φανταστική. Όσο για τα βραχιολάκια καταπληκτική δουλειά.
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου.
      Σαν τα παιδάκια κι εγώ, ήθελα να δοκιμάσω αυτή την τεχνική.
      Οπότε τα κουρελάκια μου έδωσαν την αφορμή.
      Καλά Χριστούγεννα.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφες οι νέες σου δημιουργίες με τα κουρελάκια!!! Τα σουπλά με τα καλαθάκια τέλεια! Οι καρτούλες, φανταστικές! Τα αστεράκια για τις δασκάλες, σούπερ! Τα βραχιόλια επίσης! Νά'σαι πάντα καλά Ρένα μου, ακούραστη!!! Να χαίρεσαι και το κοριτσάκι σου και να περάσετε χαρούμενα και καλά Χριστούγεννα!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω εξαφανίσει όλα τα άλλα υλικά που έχω κι ασχολούμαι μόνο με τα κουρελάκια μου που δεν τελειώνουν ποτέ.
      Δεν τολμώ να βγάλω τίποτε άλλο.
      Είμαστε στον αστερισμό του κουρελιού κι του κουνελιού.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Καλά Χριστούγεννα και σε σας.
      Φιλάκια στην Αθηνούλα.

      Διαγραφή
  11. Δεν έχω λόγια για τις ιδέες και τις δημιουργίες σου. Να γιατί εγώ σου μαζεύω υφάσματα ..Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είδες φιλενάδα πώς τα αξιοποιώ όλα;
    Να είσαι καλά που με σκέφτεσαι εσύ και κσμια δεκαριά ακόμα.
    Δεν γλυτώνει εύκολα ο Γιάννης από τα κουρελάκια μου.
    Καλά Χριστούγεννα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχεις σταματημό Ρένα!!! Έτσι, με αυτο το κέφι σου εύχομαι να γιορτασεις τα Χριστούγεννα και να σε βρει η νεα χρονιά!! Πολλές ευχές με υγεια σε ολους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Ευγενία μου, σταματημό δεν έχω.
      Ευτυχώς χάρη σ αυτά ξεχνάμε την άσχημη κατάσταση.
      Καλά Χριστούγεννα.
      Χρόνια πολλά για την γιορτή σου αύριο.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  14. Πω!πω !!! είσαι φοβερή!!! πολύ όμορφα όλα!!!!Αλλά κάρτες με τα κουρέλια πρώτη φορά βλέπω!!!! Μπράβο σου !!! Καλά Χριστούγεννα με υγεία!!!!Να χαίρεσαι την κόρη σου!και την Ευγένεια σου!!!! Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εντάξει, εγώ ....εγκαταλείπω! Η Ρένα είναι εκτός συναγωνισμού αδέλφια! Δεν περίμενα ποτέ ότι θα μπορούσα να συναντήσω τέτοιου είδους κατασκευές. Και μάλιστα τόσο όμορφες και τόσο καλαίσθητες. Εντάξει, καλή μου φίλη, τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια με την καρδιά μου.
    Και καλά Χριστούγεννα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τίποτα δύσκολο φίλε μου.
      Πετάς τα κουρελάκια κι όπου κάτσουν.
      Δεν μπορούσα να αρνηθώ και να μην πραγματοποιησω την επιθυμία τους.
      Τις ευχές μου για καλά Χριστούγεννα σε σένα και την οικογένειά σου.
      Κσι του χρόνου καλύτερα.

      Διαγραφή
  16. Αφού ήθελαν να ταξιδέψουν , ήταν ο μόνος τρόπος Μεταξία μου.
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
    Καλά Χριστούγεννα και σε σένα.
    Με υγεία και χαρά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα έκανες πάλι τα θαύματά σου!
    Ξεχωριστά όλα τους. Χαίρομαι πάντα να περνάω και να βλέπω τις δημιουργίες σου. Είναι μοναδικές.
    Σου εύχομαι να περάσεις χαρούμενα τα Χριστούγεννα με την οικογένειά σου. Πάντα με υγεία για όλους σας.
    Καλά Χριστούγεννα Ρένα μου :)
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
    Καλά που έχω κι αυτά και δεν βλέπω τηλεόραση.
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Wowww que bellezas has hecho con esos retalitos, me han encantado!!!! Y las tarjetas son un amor. Los mantelitos que decir...viva la imaginación jeje
    Besote!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α, έχω κι εγώ μια τέτοια κουρελο-καρτούλα απ' τα χεράκια σου. Μονίμως στολισμένη στην κουζίνα μου, αφού είναι ένα μικρό έργο τέχνης. Τώρα, πώς τα συνδυάζεις τόσο ταιριαστά και πώς σχηματίζεις μοτίφ με κουρελάκια, μόνο εσύ το ξέρεις 😊
    Ευλογημένα τα χεράκια σου που ό,τι πιάνουν το μεταμορφώνουν σε τέχνη. Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου, Ρενάκι μου γλυκό 💟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς συνδυάζονται κι εγώ δεν ξέρω Μαράκι μου.
      Τα ρίχνω επάνω στο τραπέζι κι αυτά πάνε από μόνα τους .
      Χαίρομαι που σου αρέσουν τα έργα μου.
      παίρνω θάρρος και πώς να σταματήσω μετά;
      Καλή χρονιά να έχουμε και καλή λευτεριά.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  21. Και εγώ και εγώ έχω μια πολύ όμορφη καρτούλα με ένα δεντράκι από κουρελάκια Κανελλακι μου από τα χρυσά της τα χεράκια...
    Βρε Ρένα μου πως τα ΄χεις αναβαθμίσει αυτά κουρελάκια σε πρωτότυπες δημιουργίες και μάλιστα από ότι κατάλαβα από τον διάλογό τους θα είναι πολύ ευχαριστημένα έτσι που κάνουν παρέα όλα μαζί , όπως εμείς φιλενάδα 🤣!
    Να περάσεις όμορφα και τις υπόλοιπες γιορτινές μέρες που έρχονται Ρένα μου φιλάκια αγάπης.🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό έλειπε βα μην είναι ευχαριστημένα.
    Αναστάτωσαν το σύμπαν για να βγουν από τα συρταροντουλάπια μου.
    Έμεινα κι εγώ όμως πολύ ικανοποιημένη, οπότε θα συνεχίσουμε την συνεργασία μας.
    Καλή χρονιά να έχουμε και καλή λευτεριά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εύχομαι κι εγώ "οι αποθήκες σου να μην αδειάζουν ποτέ", και να φτιάχνεις πάντα τόσο όμορφα και δημιουργικά κομψοτεχνήματα! Χρόνια πολλά Ρένα μου, με το καλό το νέο έτος! Φιλάκια 🎅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Πέτρα μου.
      Σε 200 χρόνια μπορεί να αδειάσουν οι αποθήκες μου, αν ξαι δεν το βλέπω.
      Να είμαστε καλά μόνο να δημιουργούμε.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...