Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2022

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! 2022



Καλή χρονιά φίλοι μου. 
Να είμαστε καλά και του χρόνου με υγεία. 
Με τα κουρελάκια σας αποχαιρέτησα, με τα κουρελάκια σας υποδέχομαι. 


Αυτή ετοιμάζεται να χορέψει ένα Αργεντίνικο Ταγκό. 


Κολοκύθες, τί άλλο;


Ο, τι μπλουζάκια δεν φοριούνται πια, έγιναν Κολοκύθες. 



 Αξιοποιήθηκαν και υπόλοιπα από δαντέλες, κορδόνια και τρέσες. 
Παλιά κουμπιά και καρφίτσες 
Ευγενική χορηγία από φίλες, τα περισσότερα. 

Αυτή θα χορέψει ένα βαλς.

Μα είναι πειρασμός, πώς να μη τις φωτογραφίσω απ όλες τις μεριές;


Με τα βολάν τους, τα κρόσια τους!
Έτοιμες να πάνε στο χορό με την Σταχτοπούτα!
Αφού δεν μπορούμε να πάμε εμείς, ας πάνε οι Κολοκύθες. 



Και μια οικογενειακή πριν αναχωρήσουν. 


Νομίζω είναι ιδανική για ένα Paso Doble 
!


Μη μου πείτε ότι δεν είναι κατάλληλη για Ρούμπα ;
Η τσατσά;





Εύκολο να γίνουν κι αν δεν έχετε μεταξοβαμβακα για τη γέμιση, χρησιμοποιήστε πάλι κουρελάκια. 
Αυτά που δεν μπορούν να γίνουν τίποτα, είναι κατάλληλα για το εσωτερικό τους.
Γίνονται κσι πιο σταθερές. 


Δεν χανόμαστε, κάπου εδώ θα είμαι, μέσα στα κουρελάκια μου.


Σας αφήνω με την ευχή να αλλάξουν όλα προς το καλύτερο πολύ σύντομα .














29 σχόλια:

  1. Καλή και πιο πιο πιο δημιουργική χρονιά σου εύχομαι Ρένα μου και πάντα με υγεία!
    Οι κολοκύθες όμορφες και πρωτότυπες!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ επίσης Μαρία μου.
      Να είμαστε καλά και να δημιουργούμε.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Χορέψαμε ξανά στους ρυθμούς της κολοκύθας, Ρένα μου!!!
    Καλή χρονιά, με υγεία πρώτα απ' όλα και με αγάπη, χαρές και όμορφες δημιουργίες!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσους χορούς μάθανε στο DWTS!
      Έπρεπε να τους αξιοποιήσουν.
      Καλή χρονιά και σε σας με υγεία και χαρά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Το νου σου μέχρι τις 12 μη γίνουν άμαξες και το σκάσουν για το παλάτι. Αλλιώς είσαι υποχρεωμένη να βρεις τουλάχιστον 10 ποντικάκια για άλογα. Πάντως αν σου περισσεύει καμμιά, ευχαρίστως θα έφτιαχνα σαραγλί.
    Καλή Χρονιά Ρένα μου με υγεία, αγάπη και κουρελοδημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα!
      Λες να την πατήσω κι εγώ στο ανάποδο;
      Θα προσέχω πολύ.
      Ευχαρίστως να σου στείλω.
      Ξαλη χρονιά και σε σας Αννίκα μου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Με κουρελάκια έκλεισες με κουρελάκια έκανες ποδαρικό. Άρα ο νέος χρόνος θα κουρελοποιηθεί φέτος καλύτερα ε;
    Καλή χρονιά Ρένα μου ανθρώπινη και αισιόδοξη
    Υπέροχες κολοκύθες στ'αλήθεια
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι να πάει καλύτερα, ας κουρελοποιηθεί .
      Εγώ πάντως έχω πολύ υυυυυυυ δουλειά ακόμα.
      Καλή χρονιά και σε σας με υγεία και χαρά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Μα βέβαια η κάθε κολοκύθα έχει και τον χορό της τόσο όμορφες που είναι !!!! Αχ αυτά τα κουρελάκια σου είναι αξιολάτρευτα. Διαθέτω κι εγώ αρκετά (από μοδίστρα της γειτονιάς που πήρε σύνταξη χαχα), αλλά προς το παρόν αδυνατώ να ασχοληθώ και μ αυτά....στο προσεχές πακέτο. Καλή χρονιά Ρένα μου και βέβαια καλό κουράγιο για δημιουργίες !!!! Σε φιλώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι απέκτησα κι εγώ το απόθεμα μου.
      Εραβα εγώ, παίρνω κι όσα μου δίνουν, κάπως πρέπει να τα αξιοποιήσω.
      Βλέπω και ιδέες στο YouTube, δεν μπορώ να πάω πουθενά, μια χαρά ασχολούμαι.
      Καλή χρονιά και σε σας με υγεία και χαρά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά Ρένα μου με υγεία και δημιουργική διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ότι θα γινόντουσαν οι μπλούζες κολοκύθες, ούτε στα πιο ευφάνταστα παραμύθια, χρυσοχέρα μου! Καλή χρονιά με υγεία Ρενάκι μου! 🌻🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να αλλάξουμε τα παραμύθια δλδ;
      Χαχαχαχαχα! Να το κάνω αν χρειαστεί.
      Καλή χρονιά και σε σας.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά Ρένα μου και δημιουργική! Με την όμορφη τέχνη σου που την απολαμβάνουμε. Κολοκύθες αυτή τη φορά. Μας γεμίζεις πάντα με εμπνεύσεις καλή μας φίλη.
    Όλες μου τις ευχές με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μενού έχει κολοκύθες φίλε μου.
      Ελπίζω να σας αρέσουν γιατί δεν βλέπω να τελειώνουν γρήγορα.
      Καλή χρονιά και σε σας.

      Διαγραφή
  9. Καλή και δημιουργική χρονιά Ρένα μου.
    Οι κολοκύθες σου είναι όλες όμορφες, έτοιμες να μετατραπούν σε άμαξα για να συνοδεύσουν την σταχτοπούτα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ελπίζω κι εγώ.
      Τόσους χορούς ξέρουν, ένα κάλεσμα στο παλάτι, τους πρέπει.
      Καλή χρονιά και σε σας.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά Ρένα μου με υγεία και πολλές θαυμαστές δημιουργίες με κουρελάκια ή όχι πάντα να έχεις την αγάπη να δημιουργείς είναι το αντίδοτο στις δυσκολίες...τυχερές οι κολοκύθες σου που έγιναν από τα χεράκια σου μαγικές και πανέμορφες!
    Χρόνια πολλά και καλά φιλενάδα με θετική σκέψη και αιτίες πολλές για χαμόγελα !!! φιλιααααα 🎁🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά φίλοι μου με υγεία και χαρά.
      Η παρέα μου ευτυχώς είναι μεγάλη κι έτσι περνάει η ώρα μου ευχάριστα.
      Εύχομαι να συνεχίσει έτσι για όσο χρειαστεί.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  11. Que calabazas tan elegantes has creado reciclando camisetas, me encantan :D
    Beoste!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύχομαι η κάθε σου κολοκύθα να κρύβει και μια ευχή που θα πραγματοποιηθεί το 22 και θα σου φέρει χαρά για πολλές πολλές ακόμα δημιουργίες!
    Ευτυχώς που οι εγγόνες μεγαλώνουν γρήγορα και "αφήνουν" πολύ υλικό για τις επόμενες εμπνεύσεις!

    ΑΦιλάκια ηλιόλουστα και πολύ χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά φίλη μου.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ωραίες σου ευχές.
      Το υλικό είναι ατελείωτο , όπως λες.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά Ρένα μου.
    Δεν ξέρω τι να πω πια. Τα χεράκια σου είναι μαγικά.
    Πανέμορφες οι κολοκύθες σου.
    Εύχομαι το 2022 να είναι ένα δημιουργικό και όμορφο έτος, με υγεία πάνω απ' όλα.
    Καλό απόγευμα και καλή βδομάδα.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου.
    Εύχομαι να είναι το 2022 τόσο καλό που να ξεχάσουμε γρήγορα τα δεινά μας.
    Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλη και ευλογημενη χρονιααααααααααααααα
    τα κουρελακια τρελα
    και οι κολοκυθες πιο τρελαααααααααααα!!!
    ζητω η τρελαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με τρελαίνουν αυτές οι κολοκύθες, Ρένα μου. Να φτιάξεις ξανά του χρόνου και να με θυμηθείς, ΟΚ? Τις λάτρεψα! Πολλά φιλιά, φίλη μου. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ & όρεξη για δημιουργία! Ευχομαι να μην μείνει κουρελάκι στην Επικράτεια ανεκμετάλλευτο που να μην μεταμορφωθεί σε μια έξυπνη δημιουργία απο τα χεράκια σου
    Φιλιά πολλά και μια αγκαλιά μεγάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...