Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2023

ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ!!!






Πώς να περιγράψω αυτό το ταξίδι;
Γιατί ταξίδι στο παρελθόν ήταν αυτό το πάπλωμα. 




Καθε πουκαμισο που έκοβα,  μου θύμιζε ωραιες στιγμές. 

Πάνε οι εποχές που χρειαζόμασταν πολλά ρούχα για τη δουλειά και για τις εξόδους μας.



Οπότε η λύση ήταν ή να πάνε στην ανακύκλωση ή να συνεχίσουν να ζουν μαζί μας, αλλά με διαφορετικό ρόλο. 



Άπειρα πουκάμισα που ανέβαιναν και κατέβαιναν,  άλλαζαν ντουλάπα κάθε εποχή, χωρίς να φοριούνται πια. 

Άλλα δεν μας χωρούσαν, άλλα δεν ήταν της μόδας,  από άλλα είχαν χαλάσει μόνο  οι γιακάδες οπότε δεν τα φορούσαμε. 

Από τότε που άρχισα να ασχολούμαι με το πατσγουορκ,  βλέπω παντού υποψήφια "θύματα ".

Κάθε ύφασμα που πέφτει στα χέρια μου, γίνεται αμέσως λουρίδες ή τετράγωνα ή εξάγωνα. 

Ανάλογα με ποιο σχέδιο θέλω να  ράψω.




 Αυτό το πάπλωμα έγινε αποκλειστικά με πουκάμισα του Γιάννη και κάνα δυο δικά μου.

Για βάτα στο εσωτερικό του,  χρησιμοποίησα ένα παλιό πάπλωμα λεπτό που είχε φθαρεί αρκετά σε πολλά σημεία, αλλά με βόλευε πολύ. 

Έπρεπε να το αποχωριστώ και το λυπόμουν. 

Κακό πράγμα να δένεσαι με πράγματα. 

Οπότε μια ήταν η λύση. 

Επαναχρησιμοποίηση υλικών. 



Τελικά δεν χρειάστηκε ούτε αυτό να πάει στην ανακύκλωση. 


Η πίσω πλευρά με ολόκληρα τετράγωνα. 
Η άσπρη πουά φάσα μπήκε για να πλαισιώσει τα τετράγωνα. 



Κάθε κομμάτι ράφτηκε χωρίς κανένα σχέδιο,  απλά έκοβα κι έραβα.
Το γνωστό τρελό, crazy quilt. 


Έγιναν πολλές πρόβες για να ταιριάξουν κάπως τα χρώματα μεταξύ. 
Πήρε περισσότερο χρόνο από όσο περίμενα,  αλλά το ευχαριστήθηκα και με το παραπάνω. 

Όσο έβλεπα να μεγαλώνει,  τόσο ανυπομονούσα να το τελειώσω. 




Μη πετάτε εύκολα όσα δεν χρειάζεστε,  δώστε τους μια δεύτερη ευκαιρία. 



Κι αν δεν ξέρετε να ράβετε, όλο και κάποια φίλη θα ξέρει,  οπότε μη διστάσετε να τα χαρίσετε. 




Όσες φωτογραφίες και να βάλω,  δεν φαίνεται η ομορφιά του. 

Και μη νομίζετε ότι πέταξα τις πατιλέτες και τα κουμπιά. 




Με τη βοήθεια της Ιωάννας,  έγιναν ένα ωραίο μαξιλάρι.



Βάζοντας εναλλάξ τις λουρίδες,  έγινε μια ωραία ψάθα. 





Και τα κατάφερε,  τί λέτε;




Τώρα που τελείωσαν,  μια δυο μέρες να συμμαζέψω τα κουρελάκια μου,  να βάλω μια τάξη στο εργαστήριο μου και να πάμε γι άλλα. 

Τα κουρελάκια μου είναι ατελείωτα και φροντίζουν οι φίλες μου γιαυτό. 

Δεν πετάνε τίποτα αν δεν με ρωτήσουν πρώτα. 

Το έχουν εμπεδώσει καλά. 


Καιρός να κάνω και  κανένα Χριστουγιεννιάτικο, με κουρελάκια φυσικά,  τί άλλο;


ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!!

26 σχόλια:

  1. Μπράβο Ρένα, έγινε καταπληκτικό !!!
    Ζωντάνεψες πολύ ωραία τα "θύματα" και μ αρέσει η ιδέα να χρησιμοποιήσεις παλιά πουκάμισα.
    Η Ιωάννα όσο πάει και σου μοιάζει για τα καλά στις δημιουργίες....απίθανο το μαξιλάρι. Ποιά θα το χαρεί;;;;εσύ ή εκείνη;;;; ξεκουράσου και καλή συνέχεια με χριστουγεννιάτικα
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πουκάμισα ήταν παλιά, αλλά όχι χαλασμένα.
      Αφού τρώμε όλο το φαγητό μας......
      Κι εγώ τα βόλεψα.
      Τα κοριτσάκια μας έχουν εκπαιδευτεί στις κατασκευές από μωρά και τα καταφέρνουν μια χαρά.
      Σε λίγο θα κάνεις κι εσύ μαζί νε 4ην εγγονή σου.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  2. Δεν μπορώ, να μην θαυμάσω την υπομονή σου, την έμπνευσή σου αλλά και το όμορφο αποτέλεσμα.
    Την Καλημέρα μου, Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου.
      Για τέτοια μεγάλα έργα, πρώτα μπαίνει η υπομονή στο τραπέζι.
      Καλό σκ.

      Διαγραφή
  3. Μπράβο βρε χρυσοχέρα. Άλλο ένα διαμάντι από τα χεράκια σου και τα κουρελάκια σου. Πουκάμισα ήταν αυτά βέβαια και αξιοποιήθηκαν στο έπακρον. Μένω να θαυμάζω την δεξιότητά σου και την υπομονή σου. Μα και η εγγονή σου άξια εγγονή της γιαγιάς της. Θαυμάσιο και το μαξιλάρι. Να τα χαρεί όποια το πάρει και το πάπλωμα και το μαξιλάρι
    Τα φιλιά μου με απέραντο θαυμασμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα μου.
      Ήταν πουκάμισα που δεν τα φορούσαμε πια, οπότε τα αξιοποίησα νομίζω νε τον καλύτερο τρόπο.
      Μου αρέσει το πατσγουορκ, αλλά να ράβω ό,τι έχω εγώ οι οι φίλες που συνεισφέρουν.
      Παίζω δλδ.
      Ελπίζω να μείνει σε μένα το πάπλωμα, γιατί το μαξιλάρι το θέλει η δημιουργός του.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Πόσο χαίρομαι όταν βλέπω να μη πηγαίνει τίποτα χαμένο ή στα σκουπίδια και να μεταμορφώνεται σε πανέμορφο κάλυμμα!
    Η δημιουργικότητα σου Ρένα κτύπησε κόκκινο και είναι αστείρευτη και τι καλά που ακολουθεί και η εγγονή!
    ΑΦιλάκια επώνυμα και ας μη με θέλει το blogger!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν βλέπω πεταμένα πράγματα στα σκουπίδια, υποφέρω.
      Γιαυτό φροντίζω να έχουν καλύτερη τύχη τα δικά μας.
      Οι εγγονές ακολουθούν και οι δύο.
      Βρίσκουν τα πάντα στο λημέρι μας.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία η ιδέα για πάπλωμα έγινε τέλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι ένα αριστούργημα!! Απίστευτο αποτέλεσμα, λατρεμένο το πάπλωμά σου Ρένα μου. Έχω μείνει κάγκελο με την υπομονή και το ταίριασμα που έχεις κάνει στα χρώματα και στα σχέδια. Σίγουρα πρέπει να σου πήρε άπειρο χρόνο μέχρι να το τελειώσεις. Το μαξιλάρι είναι ό,τι πιο πρωτότυπο έχω δει σε μαξιλάρι στη ζωή μου. Πανέμορφο κι αυτό!
    Το "Μπράβο" είναι ελάχιστο. Έχεις κερδίσει καιρό τώρα τον θαυμασμό μου.
    Να είσαι καλά και να συνεχίζεις ακάθεκτη :)
    Καλό Σαββατοκύριακο Ρένα μου και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είσαι καλά Μαρία μου.
    Αυτό μου πήρε πιο πολύ χρόνο από όλα.
    Τα πρώτα τα έκανα μέσα στην καραντίνα και δούλευα όλη τη μέρα.
    Τώρα πήγαινα και τις βόλτες μου.
    Αν δεν έχεις πολύ υπομονή δεν ξεκινάς τόσο μεγάλο έργο.
    Καλό σκ με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν σε πιστεύω, βρε φιλενάδα! Μήτε εσένα, μήτε την Ιωάννα και τα δημιουργήματά σας! Τα λατρεύω πραγματικά. Ένα πολύχρωμο παζλ, γεμάτο χρώματα, δίνει ζωή και χαρά στο χώρο και σε όλους ολόγυρα. Είναι πανέμορφο.
    Τα συγχαρητήριά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ φίλε μου.
      Όντως είναι σαν παζλ, πολύ σωστά το είπες.
      Το είχα πολύ καιρό στο μυαλό μου κι επιτέλους τα κατάφερα.
      Τα κορίτσια με βοήθησαν με τον τρόπο τους.
      Καλό σκ.

      Διαγραφή
  9. Ρένα τι να πρωτοθαυμάσω, την υπομονή σου ή το καλλιτεχνικό σου ταπεραμέντο;
    Είσαι απίστευτη, πολυτάλαντη και το αποδεικνύεις κάθε φορά που μας παρουσιάζεις κάποιο έργο σου.
    Και φυσικά δεν μπορώ να μην δώσω συγχαρητήρια και στη μικρή βοηθό σου.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ελένη μου.
      Με τόσα υλικά που έχω δεν γίνεται να μην προσπαθήσω να δημιουργήσω κάτι.
      Έχω και τα κορίτσια που θέλουν να μαθαίνουν από όλα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Γέλασα τόσο πολύ με τα "υποψήφια θύματα".
    Σε έχουμε συνηθίσει να δημιουργείς ονειρεμένα πράγματα, αλλά βαδίζει και η Ιωάννα στα χνάρια σου!!! Είναι ξεκάθαρο!
    Πραγματικά Ρένα μου καταπληκτικές και οι δυο δημιουργίες σας!!!!
    Σας καμάρωσα. Γεια στα χέρια σας!!
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε πώς να μη γελάσεις;
      Αυτά να δεις τί χαρά έκαναν που βγήκαν επιτέλους από τα κουτιά που ήταν κλεισμένα.
      Τα κορίτσια βοηθάνε πρόθυμα και μαθαίνουν από όλα.
      Ευχαριστούμε πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ!! Μπράβο Ρένα γι' άλλη μια φορά! Οσα περιγράφεις τα έχω βιώσει κι εγώ μέσα από το πάτσγορκ. Το πιο επίπονο για μένα τελικώς είναι να ταιριάξω τα χρώματα, αλλά όταν πετύχει το αποτέλεσμα σε γεμίζει χαρά! Κι εσένα εδώ τα χρώματα ταίριαξαν άψογα. Ασε, έχω εντοπίσει κι εγώ κάτι υποψήφια...θύματα στα μπλουζάκια του Βασίλη. Οσα έχουν φθαρεί θα γίνουν ένα εύθυμο παπλωματάκι με τις στάμπες να πρωταγωνιστούν! Καλά συμμαζέματα και καλή αρχή στις νέες σου περιπέτειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου.
      Είναι πολύ εθιστικό συνήθιο να κόβεις κουρελάκια και να τα ξαναενώνεις αλλιώς.
      Θύματα υπάρχουν παντού γύρω μας.
      Να το κάνεις το πάπλωμα με τα μπλουζάκια.
      Μόλις ξεπεράσει το σοκ από τα πουκάμισα, λέω να του αφαιρέσω κι εγώ μερικά μπλουζάκια.
      Καλή αρχή η και σε σένα.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  12. Θέλει τέχνη να συνταιριάζεις υφάσματα, χρώματα και σχήματα. Σαν να ζωγραφίζεις σ' έναν λευκό καμβά το έργο σου. Είναι εντυπωσιακό αυτό που έφτιαξες, Ρένα μου. Δεν έχω λόγια...
    Κι εγώ κάθε φορά που πέφτει στα χέρια μου ένα κουρέλι, σε θυμάμαι αμέσως. Αυτά τα "υποψήφια θύματα" που λες κι εσύ (πόσο γέλασα με την ατάκα σου). Καλή συνέχεια στις χριστουγεννιάτικες εξορμήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιαυτό φτερνίζομαι συνέχεια;
    Δεν είσαι η μόνη που με σκέφτεται μόλις βλέπει κουρελάκια.
    Χαχαχα!!!
    Το πιο δύσκολο μέρος αυτό είναι όταν δεν υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο.
    Μου αρέσει όμως αυτή η ελευθερία.
    Καλές γιορτές να έχουμε.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Από τότε που άρχισα να ασχολούμαι με το πατσγουορκ, βλέπω παντού υποψήφια "θύματα" 😂 Αριστούργημα, όχι μόνο το πάπλωμα, αλλά και το μαξιλάρι! Μεγάλη μαστόρισσα, είσαι βρε Ρενάκι! Η πιο καλή λύση για να μένουν μέσα στο σπίτι, όσα ρούχα δεν μας κάνει η καρδιά να τα πετάξουμε! Καλή Κυριακή 🎁🍁🍂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Πέτρα μου.
      Δεν μιυ κάνει καρδιά να τα πετάξω.
      Και γιατί παρακαλώ;
      Μια χαρά πρώτη ύλη είναι.
      Δεν είναι καιρός για πέταμα.
      Καλή εβδομάδα.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  15. Καλά πάντα θα σε θαυμάζω Ρένα μου για την δεξιότητα σου αυτή στο πάτσγουορκ δεν σε φτάνει καμιά μας και όχι μόνο σε αυτό αλλά και στις ιδέες να αξιοποιείς τα παλιά και να τους δίνεις μια δεύτερη ευκαιρία...και τι ευκαιρία!! Επαθα πλάκα με το κάλυμμα στο κρεβάτι! Απίστευτη υπομονή...αλλά και τα κορίτσια σου, άξιες συνεχιστές της γιαγιάς είναι μπράβο τους. Το μαξιλάρι απίθανο έγινε Μπράβο σε όλες σας.
    και ένα μεγάλο ακόμα μπράβο φιλενάδα για τα φαντασματάκια τις κολοκύθες και την μάγισσα...συνεργασίες άψογες!
    Αντε με το καλό και στα Χριστουγεννιάτικα που θα είναι και αυτά είμαι σίγουρη άξια θαυμασμού!
    Να περνάτε όμορφα με ότι κάνετε Ρένα μου την αγάπη μου και φιλια σε όλες σας! 🧡😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραία ιδέα!!!
    Έχω άπειρες γραβατες και έχω σκεφτεί να κάνω κάτι τέτοιο
    Τις έχω ξηλώσει και τις κοιταζω... τρομάζω να ξεκινήσω ...
    Συγχαρητήρια για το έργο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...