Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΆΓΟΙ! ( friendly challenge 167 )

 

Πολλές φορές ξεκίνησα να φτιάχνω μια φάτνη με όλα τα πρόσωπα και άλλες τόσες δεν τα ολοκλήρωσα. 

Πάντα μου έλειπε κάτι. 

Κυρίως τα κεφάλια. 

Και να τώρα μια πρόσκληση από την Ισπανίδα φίλη Betto, μου έδωσε την αφορμή να το επιχειρήσω για άλλη μια φορά. 





Η πρόσκληση λέει ότι μπορούμε να πάρουμε μέρος με κάτι που δεν έχουμε ολοκληρώσει ή που θέλουμε να κάνουμε αλλά δεν το ξεκινήσαμε ακόμα. 

Από τέτοια μισοτελειωμένα, ουου,  γεμάτο το εργαστήρι-λημέρι. 

Δείτε εδώ την πρόσκληση και τις συμμετοχές. 


Και τώρα η ιστορία πώς ξεκίνησε και πώς εξελίχθηκε. 



Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα,  πράγματα ή καταστάσεις δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. 

Η ιστορία είναι απολύτως φανταστική, λέμε τώρα. 

Μη γίνουμε ρεζίλι και διεθνώς. 

Θα εξελιχθούν σκηνές σκληρές,  οπότε απομακρύνετε τα ανήλικα άτομα από τις οθόνες. 


-Γιαγιά ααααα τρέχα!!!

-Τί έγινε καλέ;

-Ο παππούς μπήκε στο εργαστήρι-λημέρι και θέλει να πετάξει πράγματα. 

-Όχι πράγματα,  σκουπίδια θέλω να πετάξω. 

-Καλέ πού τα είδες τα σκουπίδια;

Όλα χρήσιμα είναι. 

-Κι αυτά χρήσιμα είναι;

Τα κομματάκια απο το πάπλωμα;

Είπες ότι μόλις το τελειώσεις θα τα πετάξεις όλα. 

-Αχ το πάπλωμα! Ωραίο δεν έγινε; 

Για μας το έφτιαξα !

Και μια που το ανάφερες,  όσες δεν το είδατε ακόμα,  πάτε εδώ για να το δείτε. 


-Μην αλλάζεις κουβέντα. 

Στο θέμα μας. 

-Τι λέγαμε;

-Λέγαμε οτι δεν χρειάζεσαι ούτε τα κουρελάκια, ούτε τους κώνους που στέκονται επάνω  στον πάγκο σου πριν τον κοροναιό,  ούτε αυτο το κορδόνι.

-Ε είσαι υπερβολικός!

Ούτε 2 χρόνια δεν έχω τους κώνους. 

Όσο για τα στριφτά κορδόνια, θα γίνουν κολιέ. 

-Πότε;

-Κάποτε!





-Αυτό το υπόλοιπο από το μανίκι; 
Κι αυτό το χρειάζεσαι;




Κι αυτή τη Χριστουγιεννιάτικη μπάλα που δεν μπορεί να κρεμαστεί;

-Γιαγιά έχει άλλες 2 μπάλες για πέταμα. 




Κι αυτές τις μανσέτες από το πουκάμισο,  μου λες τί θα τις κάνεις;
-Ωχ, καλά που έκρυψα όλες τις άλλες. 
Από καμιά 20αριά πουκάμισα,  ίσον 20 μανσέτες. 
Αστες καλέ μου,  τις χρειάζομαι. 




- Κι αυτό το ύφασμα από τη χαλασμένη βεντάλια κι αυτό το χρειάζεσαι;

Είσαι αδιόρθωτη. 

Σου δίνω 2 ώρες προθεσμία. 
Αν καταφέρεις να φτιάξεις κάτι μ αυτά τα σκουπίδια,  σου δίνω το λόγο μου ότι δεν θα ξαναμπώ στο εργαστήρι-λημέρι σας.


χαλασμένη βεντάλια.  προσφορά φίλης. 

- Τρέξτε κορίτσια να βοηθήσετε. 

Φέρτε τη σιλικόνη,  φέρτε χάντρες και κορδέλες,  σιρίτια και φούντες. 




-Τί θα φτιάξουμε Γιαγιά;



-Προς το παρόν τους 3 μάγους κι αύριο την Αγία οικογένεια κι αν μπορέσουμε και τα ζωάκια. 




-Λοιπόν,  έχουμε και λέμε. 
Τρεις κώνους και τρεις μπάλες. 
Οι χρυσές μπάλες μου έδωσαν την έμπνευση. 
Πώς δεν το είχα σκεφτεί αυτό;
Είναι ό,τι πρέπει για μινιμαλ πρόσωπα. 
Μπορεί οι φορεσιές να είναι υπερπαραγωγή,  τα πρόσωπα όμως είναι μινιμαλ.




Ελάτε να τυλίξουμε τους κώνους με τα κουρελάκια απο το πάπλωμα..
Σφιχτά,  να μη φαίνονται ξέφτια. 
Κόψτε και χρυσές τρέσες. 
Προσφορά κι αυτές άλλης φίλης που συνηθίζει να πετάει. 
Να διπλωσουμε τις μανσέτες για να φτιάξουμε τα μανίκια. 





Κάπου είναι μια κουρτίνα κι αυτή από δειγματολογιο,  κόψτε ένα κομμάτι για μια κάπα με κουκούλα. 




Μέσα στο κουτί με τα χαλασμένα κοσμήματα,  ψάξτε κάτι που να ταιριάζει για τα σαρίκια και για να τα κρατάνε στα χέρια σαν δώρα.

-Οι μεγάλες χάντρες κάνουν γιαγιά;

-Ναι ναι, θα τις κολλήσουμε μαζί και θα μοιάζουν σαν μπουκάλια. 

-Τη μεσαία κάπα από τί την έφτιαξες;
- Από μια τσουβαλένια μπουμπουνιερα!
-Ευτυχώς γλύτωσε κι αυτή. 
-Αφήστε τα λόγια,  περνάει η ώρα. 



η πίσω μεριά για να θαυμάσετε τις κάπες 




- Αυτή η κάπα είναι από τη χαλασμένη βεντάλια;
Πού το σκέφτηκες καλέ γιαγιά;
-Έπρεπε να τη γλυτώσω κι αυτή!



Ουφ!!!

Έτοιμοι οι τρεις μάγοι. 

-Τί λες τώρα;

Τα καταφέραμε να χρησιμοποιήσουμε όλα τα σκουπίδια;


Για άλλη μια φορά,  παίξαμε με τα κουρελάκια μας και φτιάξαμε τους τρεις μάγους. 

Θα ακολουθήσουν τα υπόλοιπα μέλη της φάτνης.

Μέχρι τα Χριστούγεννα θα προλάβουμε,  τί λέτε κορίτσια;

-Ναι ναι,  θα προλάβουμε γιαγιά!


-Σας δίνω διορία μέχρι τα Χριστούγεννα και μετά θα βγάλω φωτογραφίες το εργαστήρι-λημέρι σας.

-Ωχ κορίτσια,  αγριεψαν τα πράγματα,  καιρός να βάλουμε μια τάξη. 


Ελπίζω να σας άρεσαν οι 3 μάγοι,  όσο άρεσαν και σε μας. 

Μη ξεχάσετε να επισκεφθείτε και τα άλλα σάιτ για να δείτε τί τελείωσαν οι φτιάχτρες του εξωτερικού. 

Όλο και κάποιες ιδέες θα πάρουμε. 


ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!!


52 σχόλια:

  1. Πόσο χαίρομαι που αν και ανώνυμα σχολιάζω αυτή την πανέμορφη και εξαιρετική συμμετοχή σου/σας!
    Εύγε σε όλη την ομάδα (και στα παλιά πουκάμισα του συζύγου!) που δημιούργησε μαγικούς μάγους!
    Είμαι η Στεφανία και σας στέλνω ΑΦιλάκια αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Στεφανία μου.
      Ναι , η ομάδα πάει όλη μαζί, σύσσωμη!
      Παλεύουμε με τα κουρελάκια μας.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Ρένα κάποια στιγμή πρέπει να σε ανακηρύξουμε σαν την εθνική φτιάχτρα μας. Ωραιότατοι έγιναν!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου.
      Έχει καλή σύνταξη ο τίτλος ή μόνο ο τίτλος θα μου απονεμηθεί;
      Ευχαριστώ πολύ πάντως.

      Διαγραφή
  3. ειναι απιθανοι και του χρονου με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hello! I translated into English, so I hope I understood the story correctly.

    I'm glad you're finally done with these three wizards, I love the story, it's a beautiful way to explain a pattern.
    Thank you for joining me, don't forget the certificate.
    I hope to see you in the next challenge.

    Best wishes,
    Betto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi Vetto.
    I hope you get the story.
    I try to play with my granddaughters, making things with recycled materials.
    Thank you very much for the opportunity you gave us.
    Kisses from Greece.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mια χαρά οι μάγοι σου, Ρένα μου. Σιγά μη δεν ήταν. Η εμπιστοσύνη στο γούστο και στην τέχνη σου, είναι δεδομένη και το αποτέλεσμα απλά επιβεβαιώνει.
    Μια χαρά είναι.
    Όμορφο μήνα να έχουμε καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα φίλε μου.
      Ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  7. Πω πω θα σου πέταγαν τα κουρελάκια και ό,τι άλλο; Και τα αποκάλεσαν σκουπίδια;;;; Πως είσαι μετά από αυτό; Καλά;
    Πάντως πολύ καλοί οι μάγοι που έφτιαξες. Και τι φαντασία!!!
    Περιμένω να δω και την υπόλοιπη Αγια οικογένεια
    Σας φιλώ γιαγιά και εγγονές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες είδες Άννα μου;
      Ένα σοκ το έπαθα, αλλά δεν το βάζω κάτω εύκολα.
      Έχω και τις βοηθούς μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Όπου ναναι θα γίνουν και τα υπόλοιπα μέλη.
      Φιλάκια πολλά.
      Καλό μήνα.

      Διαγραφή
  8. ουαουυυυυυυ το τιρκουαζ τουλπανι με τρελανεε
    αμ η χρηση της βενταλιας??? τι λες τωραααααααααα...
    χοχοοχοχχοοχο υπεροχααααααα
    κριμα δεν την ειδα πιο πριν την προσκληση ε εχω τρελα τους τελευταιους μηνες αλλα κ γω στα χριστουεγεννιατικα δεν μπορω να αντισταθωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αξιοποιήθηκαν Σοφία μου.
      Τίποτα δεν πάει χαμένο.
      Κι εγώ τρελαίνομαι για τα Χριστουγιεννιάτικα.
      Καλό μήνα φίλη μου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. ¡Tienes mucha razón! Todo sirve. ;-) Un historia muy divertida. Tus manos son mágicas.
    Besos con turrón.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Ρένα έγιναν απίθανοι οι μάγοι κι εσύ δεν σταματάς έχεις και αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλέ τί ταίριασμα καταπληκτικό είναι αυτό όλων των "σκουπιδιών" ;;;; πολύ ωραίοι έγιναν....γεια στα χέρια σας και των τριών. Θα προλάβετε και τα υπόλοιπα σίγουρα
    Καλή συνέχεια και καλό μήνα !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα φίλη μου.
    Αυτά να τα βλέπουν όσες πετάνε χωρίς δεύτερη σκέψη.
    Είδες τί ωραία που ταίριαξαν όλα;
    Ελπίζω να προλάβουμε.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Amazing! Nothing went to waste, everything came together to assemble these three beautiful wise men. Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σκέτη μαγεία αυτοί οι μάγοι! Ούτε οι αληθινοί δηλαδή δεν είναι τόσο καλοντυμένοι και φινετσάτοι. Ότι όλο αυτό προέκυψε από κουρελάκια, μια παλιά βεντάλια και ξεχασμένες μπομπονιέρες, είναι η τρανή απόδειξη πως είσαι "Μάγος" της χειροτεχνίας και των κατασκευών! Με το καλό να συμπληρωθεί κι η φάτνη τώρα... Καλό μήνα Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να το έβλεπαν όλοι έτσι, Μαρία μου!
      Βέβαια μετά μου λένε μπράβο, αλλά λίγο πριν ήθελαν να τα πετάξουν.
      Είναι πρόκληση για μένα και δεν μπορώ να αντισταθώ.
      Ελπίζω να την ολοκληρώσουμε εγκαίρως.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  15. Tenias 3 Magos en casa, solo faltaba hacerlos salir, bien, aquí en casa tengo un miembro de familia que me tira mis materiales de reciclaje pensando que es basura, oh no! 😩.
    Ahora tenemos una regla, no tirar nada sino es tuyo, aunque parezca basura 😌.
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Encontré tu comentario en spam.

      Te entiendo.
      Y trato de esconderlos por todas partes.
      Me gusta hacer cosas con basura.
      Muchas gracias por pasarte por mi blog.
      Besos desde Grecia.

      Διαγραφή
  16. Σκουπιδάκια τα υλικά σου; θησαυροί είναι! ...Ακου να τα πετάξεις Ρένα μου; Μα πως θα υλοποιούσες την ιδέα σου να φτιάξεις τους μάγους; είχες όμως και τους βοηθούς σου σαν τα ξωτικά όπως ο Αι Βασίλης χο..χο..χο...πως να αντισταθείς στο πειρασμό ε;
    Μαγικοί έγιναν οι μάγοι σας αφού τα μαγικά σου χεράκια, έκαναν τα μαγικά τους!!!
    Περιμένουμε και την Αγία οικογένεια με το καλό.
    Καλό γιορτινό μήνα 🎄 να έχετε Ρένα μου την αγάπη μου🧡 φιλια 😘στα κορίτσια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είδες είδες Ρούλα μου;
    Πετιέται ο θησαυρός μου;
    Μεταξύ μας, ε ει τα δικά του βέβαια!
    Πάντως έγιναν υπέροχοι και καμαρώνουν στολισμένοι.
    Από βδομάδα ελπίζω να κάνω και τα υπόλοιπα.
    Καλό σκ.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hola Rena, un reciclado precioso con esa "basura" que dices. Los tres Magos de Oriente te han quedado preciosos, no sabría con cual de ellos me quedaría.
    Felicidades, besicos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Rena, what a wonderful job you have done recycling and creating the three wise men, they look amazing! In english they are called the three wise men and in spanish los tres reyes magos, I love them!
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Maravilloso trabajo Rena!!
    Muy creativo, supongo que el abuelo no tirará nada tu y los niños hacéis cosas increíbles 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🤩🤩🤩
    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Muy creativa la historia que acompaña a los tres Reyes Magos. Un besote

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λοιπόν εμένα αυτά τα μινιμάλ πρόσωπα με τα εξεζητημένα ρούχα με έχουν συνεπάρει, Ρένα μου! Οι φερετζέδες είναι καταπληκτικοί κι όλες οι λεπτομέρειες που προσθέσατε! Μη μιλήσω για την ιστορία, η οποία είναι γλαφυρότατη. Τα σώσατε τα υλικά σας με τον πιο ιδανικό τρόπο! Μπράβο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο μου άρεσαν Ευγενία μου, που λέω να το καθιερώσω αυτό το στυλ και στα δικά μου ρούχα.
      Δεν θα μου φέρνει πλέον κάνεις αντίρρηση!
      Χαχαχα!!!
      Σ ευχαριστώ πολύ.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  23. Καλά, η βεντάλια όλα τα λεφτά! Έγινε κάπα μάγου .. τελευταία λέξη τής μόδας! 😊 Πάντως η σχέση γιαγιάς και εγγονιών, είναι πολύτιμη έτσι κι αλλιώς, με αυτή την κοινή απασχόληση όμως, απογειώνεται! Φιλιά σε όλη την οικογένεια - γιατί μέχρι και ο παππούς πήρε μέρος σε αυτό το "τεύχος"! 🍂🎁🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη βγαίνει σε μεγάλο μέγεθος ή βεντάλια, Πέτρα μου!
      Τώρα που είπα να υιοθετήσω αυτό το στυλ, έχω θέμα.
      Πρέπει να αρκεστώ στα υπόλοιπα κουρελάκια μου μάλλον.
      Είναι είναι, μεγάλωσαν όμως και δεν τις βλέπουμε καθημερινά.
      Οι υποχρεώσεις τους πολλές.
      Αλλά και τόσο, δόξα τω Θεώ, άλλοι δεν τα βλέπουν καθόλου.
      Ο παππούς είναι πανταχού παρόν.
      Δεν γίνεται τίποτα χωρίς αυτόν.
      Αν δεν ήθελε να πετάξει τις μπάλες, δεν θα γινόταν η κινητοποίηση των υπολοίπων μελών.
      Σε φιλώ κι εγώ.

      Διαγραφή
  24. Que preciosidad de Reyes Magos has realizado aprovechando todo este material! muy buena forma de aprovechar los materiales :) besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είστε αχτύπητη ομάδα με τις εγγονές σου Ρένα. Μη σταματήσεις να δημιουργείς και να τους δείχνεις το δρόμο της δημιουργίας, θα γίνουν ισάξιες συνεχιστές σου! Εγω για κάποιο περίεργο λόγο εκτός απο ένα πετρωτό με τους μάγους δεν εχω φτιάξει κάτι προς τα θεία και μ αρεσει εσείς που τους δίνετε άλλη πρόταση. Και μ αρεσει πολύ και η έξυπνη ιδέα να χρησιμοποιήσετε τις μανσέτες
    Συγχαρητηρια κορίτσια μου, είστε αξιέπαινες <3
    Φιλάκια Χ 3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχαριστούμε πολύ Χαρά μου!
    Προσπαθώ να τις εντρυφήσω στην ιδέα της ανακύκλωσης.
    Αφού δεν μπορούν να παίξουν στις αλάνες, οπ ς παίζαμε εμείς, ας μάθουν να χρησιμοποιούν τα χέρια τους.
    Τα υλικά μας δίνουν την ιδέα κάθε φορά.
    Καλές γιορτές.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νόμιζα πως σου είχα αφήσει σχόλιο εδώ, γιατί βέβαια τους είχα δεί τους μάγους σας και τους είχα θαυμάσει με τις ωραίες φορεσιές τους! Πολύ ωραία δουλειά κάνατε πάλι ! Γειά στα χεράκια σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κάνει αυτά ο μπλογκερ.
      Κι εγώ ψάχνω πολλές φορές τα σχόλια μου.
      Οι φορεσιές τους είναι από μεγάλο οίκο!
      Ευχαριστούμε πολύ.

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...