Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Η ΩΡΑΙΑ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ!!!!!!!


Το παραμύθι της ωραίας κοιμωμένης, το ξέρετε όλοι φαντάζομαι!!!!!!
Εγώ θα σας πω μια άλλη εκδοχή του παραμυθιού , η οποία όμως  είναι αληθινή πέρα ως πέρα!!!




Πριν 70 χρόνια αγοράστηκαν και στόλισαν ένα καινούργιο σπιτικό , οι όμορφες αυτές καρέκλες, έξη
τον αριθμό, καθώς κι ένα τραπέζι!!!!




Γνώρισαν μεγάλες χαρές και γλέντια, γιατί τα αφεντικά της ήταν άνθρωποι καλοσυνάτοι και φιλόξενοι!!!


Διατηρήθηκαν όμως σε άριστη κατάσταση, γιατί τις περισσότερες μέρες του χρόνου , η καλή σαλοτραπεζαρία ήταν κλειστή .


Μετά από 50 χρόνια  και κάτι , δυστυχώς , τα αφεντικά της "έφυγαν" !!!!!!
Απελπισία έπεσε στο χώρο για την τύχη τους!!!!!
Δεν χωρούσαν πουθενά, σε κανένα σπίτι, μάλλον θα κατέληγαν σε καμιά χωματερή ή σε κάποιο παλιατζίδικο!!!

Έλα όμως που πάντα υπάρχει ο από μηχανής Θεός και σε κάθε οικογένεια υπάρχει κι ένας Παλιατζής, στη συγκεκριμένη , μια παλιατζού.!!!!
Ονόματα δε λέμε, υποψιάζεστε ποια μπορεί να είναι!!!!

Την μάζεψε με πολύ κόπο και πολλά παρακάλια και την έβαλε σε ένα υπόγειο!!!!
Πάνε οι δόξες, πάνε οι βεγγέρες, πάνε όλα!!!!
Πέρασαν 20 χρόνια, αλλά δεν πέρασε ούτε μια μέρα χωρίς να τη σκεφτώ κι αυτή και τους αγαπημένους μου θείους , που με φιλοξένησαν άπειρες φορές στο σπίτι τους!!!!

Και το θαύμα έγινε!!!!
Η μόδα ξαναγύρισε και τα παλιά έπιπλα , έγιναν vintage!!!!!!!
Άλλαξαν λίγο τα χρώματα, συνδυάστηκαν και με μοντέρνα κομμάτια και μπορούν και πάλι να γίνουν χρήσιμα, όσα διασώθηκαν φυσικά!!!!

Η ωραία κοιμωμένη, ξαφνικά αισθάνθηκε να την ταρακουνούν και να την βγάζουν από το λήθαργό της!!!
Όχι, δεν ήρθε ο πρίγκιπας της πάνω σε ένα άσπρο άλογο, ήρθε ένας κύριος με μια καρότσα και τη φόρτωσε και σε όλο το δρόμο μουρμούριζε !!!!!
Φόβος και τρόμος την έπιασε για την τύχη της!!!!
Πού την πήγαινε; Καλά ήταν τόσα χρόνια στο υπόγειο μαζί με άλλα έπιπλα, τί ήθελε και γκρίνιαζε;


Η καλή νεράιδα όμως, είχε πολλά σχέδια γιαυτήν!!!!


Τη γυαλοχαρτάρισε, αγόρασε ειδικά χρώματα, την έβαψε , τη γυάλισε!!!!!!


Οι καρέκλες έγιναν άσπρες , αλλά από κάτω έχει πιο σκούρο χρώμα!!!!





Η επιφάνεια του τραπεζιού, έγινε σκούρα, αλλά από κάτω έχει το άσπρο χρώμα!!!!!









Τα χρώματα λέγονται Chalk Paint Annie Sloan και είναι ειδικά για αναπαλαιώσεις !!!!!
Πήγα φυσικά και στο σεμινάριο που κάνει η αντιπρόσωπος στη Θεσσαλονίκη, https://www.facebook.com/The-small-
factory-446405565542733/info/?tab=overview
Και πανέτοιμη, ξανάδωσα ζωή στην αγαπημένη τραπεζαρία με τα λιονταρίσια πόδια!!!
Αυτή τη στιγμή τη βλέπετε βαμμένη μεν , αλλά λείπουν τα μαξιλάρια της!!!!
Μια διακοπή για λίγες μέρες γιατί εν το μεταξύ , γεννήσαμε !!!!!!
Η Ευγενούλα μας απέκτησε αδελφούλα εχθές κι έχουμε άλλες φούριες!!!

Σε λίγες μέρες θα την τελειώσω και θα σας τη δείξω στο χώρο των παιδιών μου , μαζί με τα μοντέρνα έπιπλα!!

Εύχομαι η τραπεζαρία,  να ξαναζήσει μεγάλες χαρές στο καινούργιο σπιτικό της και τα αφεντικά της να ζήσουν αγαπημένα μέχρι τα βαθιά τους γεράματα!!!!!

Για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους και να λέμε και του στραβού το δίκιο, ο μουρμούρης κύριος που την κουβάλησε, βοήθησε και στην αποκατάσταση της, πάλι μουρμουρίζοντας, αλλά σε άλλο τέμπο αυτή τη φορά!!!!
Μάλιστα , πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, τη δείχνει σε όλους και γελάει κάτω από τα μουστάκια του!

Βοήθησαν κι άλλα άτομα, γιατί μόνη μου θα ήθελα πάνω από μήνα να την τελειώσω!!

Πριν από τη μεγάλη αυτή επιχείρηση, δοκιμασα την τεχνική σε άλλα ξύλινα αντικείμενα!!!
Κάτι σαν πειραματόζωα δλδ, αλλά έγινα εξίσου καλά!!!!








Μη διστάζετε να μεταμορφώσετε τα παλιά σας αντικείμενα!!!
Ψάξτε στο διαδίκτυο για τεχνικές, πηγαίνετε σε σεμινάρια στον τόπο σας και δώστε μια δεύτερη ευκαιρία σε έπιπλα κι αντικείμενα που τα έχετε καταχωνιασμένα σε αποθήκες!!!!!


                                            Να είστε όλοι κι όλες καλά !!!!!!!!




79 σχόλια:

  1. Τα χρώματα της Annie Sloan τα χρησιμοποιώ πάνω από 4 χρόνια πολύ πριν έρθουν στην Ελλάδα. Τα έφερνα από Αγγλία. Έχω φτιάξει με αυτά άπειρα έπιπλα πελατών και φυσικά δικά μου. Είναι πανεύκολα στην εφαρμογή τους και δίνουν τέλεια αποτελέσματα. Μάλιστα στο μπλογκ μου στην κατηγορία chalk paint έχω κάποιες μεταμορφώσεις. Η τραπεζαρία έγινε τέεεεεεεεεεελεια. Εγώ θα έβαζα και ένα ασπρόμαυρο σε γεωμετρικό σχέδιο ύφασμα αφού θα πάει σε μοντέρνο χώρο. Εύχομαι να έχεις κουράγιο να μεταμορφώσεις πολλά πολλά ακόμη. Και φυσικά έχεις υπόψιν σου ότι εφαρμόζεται εκτός από το ξύλο παντού...μέταλλο, γυαλί, ύφασμα! Καλή συνέχεια Ρένα μου σε ότι κάνεις και πολλά φιλιά!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρό τα ζαχάρωνα, Χριστίνα μου.

      Φοβόμουν να τα δοκιμάσω μήπως και δεν τα καταφέρω.
      Χάρηκα πολύ με το αποτέλεσμα όμως.
      Έχω δει τα δικά σου, αλλά θα τα ξαναδώ, γιατί έχω παααρα πολλά για διορθωμα.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου .
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Καλέ τι αφηρημένη που είμαι!!!! Να σας ζήσει το μωράκι!!!! Γερό και δυνατό και αυτό και οι γονείς!!!! Φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο! Πολύ ωραία δουλειά!Μας άνοιξες την όρεξη να επεκταθούμε και σε άλλες δραστηριότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Κατερίνα μου.
      Είναι πολύ ωραία κι εύκολη τεχνική.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Θαυμάσιες έγιναν! Και περιμένω να τις δω στο χώρο τους στολισμένες και έτοιμες. Επειδή δεν μπορώ να πάω σε σεμινάρια δεν μου κάνεις κανένα μάθημα; Και στην αναπαλαίωση πρώτη.
    Α...ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ!!! Να σου ζήσει η νέα εγγονή. Να σας ζήσει η καινούργια πριγκίπισσά σας! Να είναι γερή, δυνατή, τυχερή.
    Η Ευγενία πώς το πήρε; Πάντα τέτοιες όμορφε φούριες να έχει το σπιτικό σου Ρένα μου
    Καλημέρα και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Άννα μου.
      Η Ευγενία, δεν το κατάλαβε ακόμη, από αύριο που θα τη δει στο σπίτι και στο κρεβατάκι της, θα δούμε.
      Η τεχνική αυτή είναι πολύ εύκολη, βάζεις το ένα χρώμα πάνω στο άλλο, αρκεί να έχουν διαφορά για να φανεί η διαφορά.
      Μετά, τρίβεις με γυαλόχαρτο σιγά σιγά, μέχρι να βγει το επάνω στρώμα όσο θέλεις.
      Για να σταθεροποιηθουν τα χρώματα, βάζεις το κερί από πάνω , σε μορφή κρέμας και σκουπίζεις καλά κι αυτό ήταν όλο.
      Το αποτέλεσμα είναι σαν μετάξι.
      Φυσικά για αυτά τα χρώματα, για τα άλλα που τα φτιάχνεις μόνος, δεν ξέρω ακόμη, θα το δοκιμάσω όμως.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Καταρχήν να σας ζήσει το καινούριο μωρό,γερό και δυνατό να είναι!!!!Η παλιά τραπεζαρία έγινε πολύ όμορφη.Θα περιμένουμε να την δούμε και στο χώρο της.Καλή συνέχεια Ρένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας, κορίτσια.
      Θα την φωτογραφήσω και θα σας τη δείξω, σίγουρα.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ρενάκι,να σας ζήσει η μικρούλα σας γερή και δυνατη να είναι!!!!!!
    Τέλεια τα έκανες τα vintage σου τα ζωντάνεψες είχαμε κι εμεις την ίδια τραπεζαρία αλλα μας την πέταξαν εκει που την είχαμε δωσει να την φυλάξουν μονο δυο πολυθρονες σώθηκαν.
    Φυλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Δύσκολα να μπορέσεις να σώσεις πράγματα, αν δεν έχεις χώρο. Ευτυχώς, ήμουν και ήταν τυχερή η τραπεζαρία.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  7. Ρένα μου, σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια! Η ιδέα σου να τα κάνεις άσπρα, ήταν πολύ καλή. Έκανες εξαιρετική δουλειά! Να σας ζήσεικαι το μωρό! Να είναι γερό και καλότυχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Ήταν πολύ κοπιαστικό, αλλά άξιζε τον κόπο.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  8. Τα έβλεπα και στο φέις τα θαύματά σου, Ρένα μου γλυκιά και σε θαύμασα απεριόριστα! Με γεια όλα, είναι τέλεια! Να σας ζήσει το μωρό σας! ♥ Πολλά φιλιά και καλό μήνα και καλό καλοκαίρι αμήν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν τα πειράματα για να δω το αποτέλεσμα, αλλά έγιναν κι αυτά υπέροχα.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Πέτρα μου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. καλημερααααααααααα!!να σας ζηση!!δυνατο...και καλοτυχο!!!!!απιθανα τα επιπλα!!!!φανταστικα!!υπεροχα!!!μπραβο!!!!και δεν το λεω ετσι απλα.....ξερω το αποτελεσμα και την υφη τους,,,,γιατι εχω κανει το σεμιναριο με τα χρωματα...της annie sloan........ΑΠΙΘΑΝΑ!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίριδα μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Όντως το αποτέλεσμα είναι φανταστικό, η υφή είναι μεταξένια.
      Σίγουρα ΣΥΝΕΧΊΖΩ! !!
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Να σας ζήσει η μπεμπούλα σας, Ρένα μου! Γερό και τυχερό να είναι το κοριτσάκι σας!
    Καλά, η ωραία κοιμωμένη πργματικά αναστήθηκε! Κούκλα έγινε!
    Γειά στα χέρια σου! Να την χαρούν τα παιδιά σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία Άννα μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Εύχομαι να απολαύσετε αυτή τη χαρά κι εσείς.
      Η ωραία κοιμωμενη, ξύπνησε κι ετοιμάζεται για μια δεύτερη ζωή. Μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε το ίδιο κι εμείς.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  11. Μπράβο, Ρενάκι...
    Δεύτερη ευκαιρία για την πανέμορφη παλιά τραπεζαρία. Η ωραία κοιμωμένη θα σου είναι ευγνώμων για πολλά πολλά χρόνια ακόμα.
    Να σας ζήσει η καινούρια κουκλίτσα σας, να είναι γερή και τυχερή στη ζωή της.
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα και στη Φιλιά, μακάρι να ίσχυε και για μας αυτό.
      Να ξαναγεννιομασταν και να ξεκινουσαμε από την αρχή.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
    2. Φιλία μου, εννοούσα την Μαρία Άννα, όπως καταλαβαίνεις, λίγο μυαλό είχα το έχασα κι αυτό.

      Διαγραφή
  12. Να σας ζήσει το μωράκι,να είναι γερό και καλότυχο!!!!
    Η τραπεζαρία είναι ονειρεμένη,μπράβο σου,που την αξιοποιήσες τελεία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Μαρία μου.
      Μπορούμε να διορθώσουμε τα πάντα με αυτό τον τρόπο.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Ρένα μου να σας ζήσει η μπέμπα σας, καλότυχη να είναι και να την χαίρεστε καθώς μεγαλώνει μαζί με την Ευγενία σας.
    Τα έπιπλα ξαναγεννήθηκαν, έγιναν φανταστικά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ελένη μου.
      Καμαρώνουμε τα κοριτσάκια μας τώρα, αλλά βρήκαμε και λίγο χρόνο για να περιποιηθουμε την τραπεζαρία.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  14. Να σας ζήσει το μωράκι σας, γερό, καλότυχο και ευτυχισμένο να είναι μαζί με τους γονείς και την αδερφούλα του!!
    Η τραπεζαρία έγινε όνειρο! Πόσο χαίρομαι όταν βλέπω νέους ανθρώπους να παίρνουν στο χωρο τους παλιά κομμάτια που μάλιστα κουβαλούν και λίγη από την ιστορία της οικογένειας!
    Προσφατα πήγα κι εγω στο αντίστοιχο σεμινάριο στην Αθήνα αλλά δεν έχω τολμήσει κάτι μεγάλο,μόνο μικροπραγματα και σε επιφάνειες από φυσικό ξύλο.
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικη μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου.
      Αφού πήγες στο σεμινάριο μη διστάζεις καθόλου, το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο.
      Γιαυτό δοκίμασα κι εγώ στην καρέκλα που είχα, αλλά τώρα έχω να βάψω αρκετά.
      Χαίρομαι κι εγώ που την ήθελαν τα παιδιά μου και δεν πετάχτηκε τελικά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  15. Να ξεκινήσουμε από την γέννηση της μικρούλας σας... να είναι γερή και καλότυχη και πάντα ευτυχισμένη μέσα στην όμορφη οικογένεια της και εσείς οι ευτυχισμένοι παππούδες να είστε καλά να τους καμαρώνετε!!!! Και τώρα ας έρθουμε στις μεταμορφώσεις..... φυσικά δεν χρειαζόταν να μας πεις ποιος κύριος μουρμούραγε, γνωστός και μη εξαιρετέος, αν και εδώ που τα λέμε έχει και τα δίκια του... ξέρεις εσύ "ήρωας" ο κύριος...., τα επιπλα βέβαια έγινα υπέροχα και δικαίως καμαρώνει ο "κύριος" ελπίζω οι καινούργιοι ιδιοκτήτες τους να είναι καλά και να τα χαρούν και εσύ να είσαι καλύτερα και μετά από πολλά χρόνια να τα ξαναμεταμορφώσεις για να τα χαρούν και οι εγγονές σου έτσι όπως οι εποχή τους θα το απαιτεί!!!! Όσο για τα χρώματα.... τα ξέρω χρόνια και τα έχω πολλές φορές χρησιμοποιήσει.... όχι όμως σε έπιπλα!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Τώρα να δω πού θα μου μείνει χρόνος για χειροτεχνίες;
      Ευτυχώς που πρόλαβα και την έφτιαξα εγκαίρως.
      Πάσα ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις, είναι ψευδής, Χαχαχα.
      Αν καταφέρω να την ξαναμεταμορφωσω μετά από 20 -30 χρόνια, θα είμαι ο Άρχοντας των δαχτυλιδιών, ο αθάνατος.
      Τώρα περιμένουν κι άλλα στη σειρά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  16. Να σας ζήσει το μωράκι σας, Ρένα μου, να είναι γερό και καλότυχο!
    Η τραπεζαρία έγινε υπέροχη, και θα αποκτήσει τώρα μια νέα ζωή. Μπράβο σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. .
      Της άξιζε μετά από τόσα χρόνια στην αποθήκη, θα ξανανιώσει.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  17. Υπέροχο αποτέλεσμα!!!! Τι κρίμα που έχουν χαθεί τόσο όμορφα πράγματα γιατί δεν βρέθηκε μια "παλιατζού" ή γιατί δεν υπήρχε αποθήκη γι αυτά!!! Κσλότυχο το μωρό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι όπως τα λες Τζίνα μου.
      Εγώ από μικρή τα αγαπούσα και κατόρθωσα να σώσω πολλά οικογενειακά πράγματα.
      Σ ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  18. Καλώς δεχτήκατε τη μπέμπα σας υγεία και καλή τύχη εύχομαι. Η τραπεζαρία έγινε καταπληκτική να είναι καλά τα παιδιά να τη χαρούν για πααααααααρα πολλά χρόνια με υγεία και χαρές. Όσο για τους κυρίους που πρώτα γκρινιάζουν και μετά χαμογελάνε κάτω απο τα μουστάκια τους εμείς τους αγαπάμε γιατί χωρίς τη βοήθεια τους μάλλον δεν θα κάναμε όλα αυτά που κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Ε ναι, βέβαια τους αγαπάμε και το ξέρουν, γιαυτό κάνουν τους δύσκολους για να τους κανακεύουμε.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  19. Να σας ζήσει η νέα σας εγγονούλα Ρένα μου!
    Τώρα για τις εικαστικές παρεμβάσεις σας τι να πω; Είστε παππούδες εσείς; Αντί να κάθεστε ήσυχα-ήσυχα στην τηλεόραση και να χαζεύετε τα πρωινάδικα, τρέχετε για σεμινάρια και αναπαλαιώνετε έπιπλα-αντίκες; Ήμαρτον δηλαδή! Τι παράδειγμα θα δώσετε στα εγγόνια σας;

    [Τέλεια τα κάνατε!!! Μπράβο ρε παιδιά, τύφλα να'χουν οι Ατενίστας!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω ποιοι είναι οι Ατενίστας, Μαρία μου, αλλά εμείς μόνο ήσυχοι παππούδες δεν είμαστε.
      Η Ευγενία παίζει με τα εργαλεία του παππού και του μπαμπά της κι όχι με κούκλες.
      Όπως καταλαβαίνεις, είμαστε κακό παράδειγμα!
      Να είσαι καλά και σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  20. Ρανακι μου να σας ζήσει η νεογενητη μικρούλα σας..να είναι γερή και δυνατή...και εσεεις να είστε γεροι να παλαμβανεται το μεγαλωμα τους.. για να δουμε την αντίδραση της Ευγενούλας. ε; εχω περιεργεια πως θα αντιδρασει... και τωρα θα πουμε για την ωραια κοιμωμενη.. που την έκενες να αναστηθεί εκ των βάθρων φιλεναδα τα ειπλα εγινα αγνωριστα.. λεμε μπραο στην ιδέα.. και μπραβο που σε βοηθεισαν..καταλαβαν τι εστί Ρένα..μάλλον.. φιλεναδα... τελεια τα επιπλα αναδειχτηκαν στα χερια σας...!!
    Να μου φιλησεις την μικρούλα σας και ιδιαίτερα στην Ευγενουλα πολλα φιλακιαααααα σε όλους σας καλο σου ξημερωμα .. αγαπη μου.. φιλακιααα.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Αυτές οι μπογιές, κάνουν θαύματα, μακάρι να μπορούσαμε να βάψουμε και τους εαυτούς μας, να γίνουμε νεότερες, Χαχαχα.
      Ευτυχώς με βοήθησαν και τα συμπεθέρια και τελειώσαμε γρήγορα.
      Πιάνουν και τα δικά τους χέρια.
      Όσο για την Ευγενία, προς το παρόν την κοιτάζει και τη φωνάζει να παίξουν.
      Φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  21. Πολύ καλή δουλειά !!!!
    Μπράβο Ρένα μου!!!!

    Ευχές πολλές για το νεογέννητο και φιλάκια καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ελένη μου.
      Να είσαι καλά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  22. Μπράβοοοο! η υπομονή σου δεν ε΄χει όρια, υπέροχο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι αλήθεια Γεωργία μου.
      Σκάω γάιδαρο, που λένε.
      Ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά υ

      Διαγραφή
  23. Ξέχασα η ξεμυαλισμένη να πω ευχές για τη νέα εγγονούλα , δεν το ήξερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρένα μου να σας ζήσει η μπέμπα σας να είναι γερή και καλότυχη!!Μπράβο σου που έσωσες αυτή την όμορφη τραπεζαρία ,πολύ ωραία έγινε και μου άρεσε το λευκό χρώμα που έβαλες ,ευχομαι να τη χαρουν τα παιδιά και να είναι όλοι τους καλά !!.πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Χαίρομαι που σας άρεσε η μοντέρνα εκδοχή της.
      Φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  25. Ρένα μου να σας ζήση το μωράκι,να είναι καλότυχο, γερό και ευτυχισμένο!! Για την τραπεζαρία δεν έχω λόγια!! Εγινε υπέροχη και εύχομαι να ζήσει ακόμη πολλές χαρές και γλέντια!! Και όλα τα υπόλοιπα ξύλινα που έφτιαξες έγιναν υπέροχα!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Ξεκίνησα διστάζωντας, αλλά με δικαίωσε το αποτέλεσμα.
      Φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  26. Καλέ τι να πρωτοσχολιάσω!! Με χαρά ευχαρίστηση περιέργεια και χαμόγελο διάβασα στην ανάρτηση σου που πάντα την περιμένω με ενδιαφέρον!! Double γιαγιούλα μου να είναι ευτυχισμένο μωράκι και μέχρι τα βαθιά του γεράματα να χαρίζει την ευτυχία σε όλους όσους αγαπά!! Οι βόλτες σας καλά κρατούν, τα έργα σου πέρα από κάθε επαγγελματική προσδοκία στις φωτό φαίνονται άψογα δουλεμένα και απο κοντα φυσικά θα είναι ακόμη περισσότερο από άριστα!!! Αφου φύγουν οι πρώτες φούριες και μπεις σε ενα κάποιο ρυθμό θα μας χαρίσεις ενα υπερ θέαμα δημιουργίας που το περιμένω με ανυπομονησία!! Φιλάκια πολλά και ευχές πολλές για όλους σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Τί είδους υπερθέαμα θέλεις;
      Ας βρίσκω χρόνο για μικτές κατασκευές και θα είμαι ευχαριστημένη.
      Ξέρεις εσύ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  27. Να σας ζήσει Ρένα μου!! Γερό και ευτυχισμένο να είναι!!!
    Να ήξερες μόνο πόσες φορές σκέφτομαι τα έπιπλα της γιαγιάς που δε κατάφερα να πάρω.. Με την chalk paint θα γινόντουσαν απίθανα. Η τραπεζαρία γίνεται υπέροχη με το άσπρο χρώμα!! Και εγώ έχω βάψει έπιπλα με τη συγκεκριμένη μπογιά και είναι τέλειο το πόσο εύκολα μπορείς να ανανεώσεις! Περιμένω να την δω ολοκληρωμένη. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Η νομίζεις κι εγώ δεν μπόρεσα να σώσω όλα όσα ήθελα, θα χρειαζόμουν αποθήκες Ολυμπιακών διαστάσεων.
      Τώρα που είδα πόσο καλυπτικα είναι τα χρώματα, ανυπομονώ να αρχίσω το επόμενο.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  28. Ρένα μου να σας ζήσει το μωράκι σας!!! Να είναι γερό και καλότυχο!!!
    Οι καρέκλες έγιναν τέλειες, έχω κι εγώ κάποιες που σκέφτομαι να τις αλλάξω!!!
    Να είσαι καλά!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Μη διστάζεις να το κάνεις, θα γίνουν καινούργιες.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  29. Να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά γερό κι ευτυχισμένο το μωράκι κι εσείς να τα καμαρώσετε τα εγγόνια σας όπως επιθυμείτε, στο μεταξύ όσο αυτά μεγαλώνουν με την αγάπη και τη φροντίδα σας,μη σταματήσετε να μαστορεύετε, να δημιουργείτε και να αναπαλαιώνετε έπιπλα..........Υπέροχες οι παρεμβάσεις με τα μαγικά χρώματα !!!!!Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαύδια μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Εύχομαι γρήγορα να χαρείς αυτό το Θείο δώρο κι εσύ.
      Δεν μας βλέπω να σταματάμε, μάλλον θα μπει στο κόλπο και η Ευγενία προς το παρόν.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  30. Επιτέλους διάβασα την ανάρτησή σου ολόκληρη!
    Τι να πρωτοθαυμάσω? Το καταπληκτικό αποτέλεσμα στην ωραία κοιμωμένη,την θέληση σου και την υπομονή σου να καταπιαστείς με κατι τόσο χρονοβόρο ενω εχεις την φροντίδα της Ευγενούλας και οχι μόνο ,πες μου? Σε θαυμάζω Ρένα μου!
    Να σου δώσω και απο δω τις ευχές μου για την δέυτερη εγγονούλα και να ευχηθώ να ειναι γερή ,τυχερή ,χαρουμενη,ευτυχισμένη και να σας εχει κοντα της να την καμαρώνετε !!!! Να σας ζήσει!!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Εύχομαι γρήγορα και στην κορούλα σου.
      Από υπομονή, διαθέτω ημιόνου, χάχα.
      Για την τραπεζαρία, δουλέψαμε τέσσερα άτομα για μια βδομάδα σχεδόν, μόνη μου θα χρειαζόμουν ένα μήνα και βάλε.
      Ετοιμάσου για την επόμενη αποστολή μεταμόρφωσης.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  31. Καλά, να πω πως την θέλω, την ζήλεψα, έγινε όνειρο!!!Πόσο τυχερά είναι αυτά τα παιδιά σου πες μου σε παρακαλώ!!! Βάψαμε κι εμείς διάφορα μέσα στο σπιτι με αυτά τα χρώματα αλλά τραπεζαρία...;;; Και μάλιστα τέτοια;;; Πόσο σοφή κίνηση να την φυλάξεις και δε πόσο υπέροχη έγινε!!! Περιμένουμε την επίπλωση μέσα στο σπίτι!!!Είσαι υπέροχη γιαγιά, να τους το πεις!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξέρεις πόσο πολύ την ήθελα!
      Αγωνίστηκα να πείσω τον μίστερ αντίρρηση να τη φυλάξουμε, ευτυχώς είχαμε χώρο, αλλιώς θα είχε πεταχτεί.
      Τώρα που μου άρεσε, θα συνεχίσω ακάθεκτη τις παρεμβάσεις.
      Μόλις μπει και το ύφασμα, θα σας τη δείξω.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  32. Τελεια ,πολυ καλο εγινε το τραπέζι και η καρέκλες..μπραβο σου
    Ρενα μου ...να σας ζήσει το μωράκι σας ,να ειναι γερη !!!!
    και εσεις να ειστε χερη !!! καλο σαββατοκυριακο ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  33. Να σας ζήσει το μωράκι σας Ρένα μου!!οι καρέκλες και το τραπέζι έγιναν υπέροχα!!!τα έχω βάλει στο μάτι κι εγώ αυτά τα χρώματα γιατί έχω πολλά να αλλάξω!!να δω πότε θα προλάβω!!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Να δοκιμάσεις, είναι καταπληκτικά χρώματα.
      Αυτός ο χρόνος να βοηθούσε λίγο, καλά θα ήταν.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  34. Πωπω, ομορφιά!!! Τί έκανες πάλι, βρε καλλιτέχνη?!
    Εξαιρετικό αποτέλεσμα!
    Να είναι γερό, τυχερό κ' πάντα ευτυχισμένο το μωράκι σας! Κάθε καλό στη ζωή του!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου, χαίρομαι που σου άρεσε.
      Ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  35. Ρένα μου να σας ζήσει, πάντα ευτυχισμένο να είναι! Και φυσικά... πάλι μεγαλούργησες! Λες να κάνω κι εγώ σε τέτοιο στυλ την παλιά τραπεζαρία της προγιαγιάς που όσο να το κάνεις ένα ρεκτιφιέ το χρειάζεται; Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίνα μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Μην το ρωτάς, ξεκίνα αμέσως.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  36. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα και μπράβο σου Ρένα! Να ζήσει και το μωράκι σας να είναι πάντα καλότυχο και ευτυχισμένο :)
    Σου στέλνω γλυκό φιλί για μια καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Όντως, έγιναν καταπληκτικά, τα αδικούν οι φωτογραφίες.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  37. Να ζήσει το καινούριο μέλος της οικογένειάς σας.
    Στα έπιπλα έδωσες νέα πνοή για να αντέξουν να φτάσουν στα χέρια της εγγονούλας σου κι εύχομαι να έχει κι εκείνη το δικό σου χάρισμα να κάνεις τα άχρηστα πολύτιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να σας ζησει το μωρακι!
    Λατρευω τις μετανμορφωσεις παλιων αντικειμενων!
    Καλή συνέχεια στη μέρα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ♫♪ه° ·.
    Trabalho maravilhoso de reciclagem!!!

    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos.
    💕ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Απίστευτο αποτέλεσμα Ρένα!!!
    Η ωραία κοιμωμένη, εύχομαι από καρδιάς τώρα που ξύπνησε, να ξεπεράσει στο νέο της παλάτι σε αριθμό τις γιορτές και τις βεγγέρες του παλιού παλατιού και στα λιονταρίσια πόδια της να μπουσουλάν στρουμπουλά, υγιή και χαρούμενα βασιλόπουλα και πριγκίπισσες!!!
    Να σας ζήσει το μικρούλι σας και καλορίζικη η πανέμορφη ωραία κοιμωμένη σας που ξύπνησε!!!

    Υ.Γ. Ένα ζουλιγματάκι από ΄μένα γιατί έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα μωρά και στα παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. μια χαρα τον ταιριαξες τον τιτλο...γιατι εγιναν ονειερμενα...παραμυθενιααααα......γεια στα χερακκια σου...κ ειθε να ζησουν ομορφες στιγμες κι αυτα κ οι ιδιοκτητες τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. χρονια σου πολλα γλυκια μου!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρενάκι μου γλυκό, καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!Να σας ζήσει το ζουζούνι, να είναι γερό, ευτυχισμένο, και καλότυχο!!! Είμαι σίγουρη πως θα λάμπει και αυτό!!! Να μου το φιλήσεις γλυκά κι από εδώ!!!σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...