Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ Ν0 1

Σας τα πρόλαβε όλα η Ευγενούλα , έτσι;
Τί να κάνω, με έπιασε μανία απολύμανσης εν όψη της άφιξης του νέου μέλους της οικογένειας που έγινε ήδη τριών μηνών κι οσονούπω θα αφιχθεί στον παππού και στη γιαγιά!!!!
Βέβαια η Ευγενούλα άρχισε να πηγαίνει στον παιδικό, αυτό δεν σας το είπε;
Θα έχουμε να λέμε νέα όλο το χειμώνα!!!

Επειδή λοιπόν , δεν προλαβαίνω να φτιάξω τις φωτογραφίες από τις καλοκαιρινές κατασκευές, μη φανταστείτε τίποτα σπουδαία και δύσκολα πράγματα, θα σας δείξω ορισμένα που δεν τα έχετε δει και τα φτιάξαμε στο εργαστήρι της Ανθούλας τον περασμένο χειμώνα!!!!
Καλό πράγμα η παρακαταθήκη, σε βγάζει από τη δύσκολη θέση σε χαλεπούς καιρούς!!!!!
Γιαυτό και το νο 1 στον τίτλο, θα ακολουθήσουν κι άλλα έργα!!

 Για το εργαστήρι της Ανθούλας σας έχω μιλήσει πολλές φορές, χώρος ψυχαγωγίας, ψυχανάλυσης, ψυχο.......προσθέστε ότι θέλετε!!

Αυτή τη φορά ζωγραφίσαμε, κολλήσαμε και χρυσώσαμε επάνω σε ξύλινη επιφάνεια, σπιτάκια , καραβάκια κι ότι άλλο ήθελα και φαντάστηκε η κάθε μια μας!!!!


μικτές τεχνικές






Συγνώμη για τη φωτογράφηση, μόλις μπορέσω θα τα ξαναβγάλω με φως ημέρας , γιατί αδικούνται  πολύ τα έργα!!!




Αυτό τί είναι;
Πηγαίνετε στη σελίδα της ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ για δηλώσετε συμμετοχή στο δωρεάν σεμινάριο που θα διδάξει η Ανθούλα, για φιλανθρωπικό σκοπό!!!!
Όσες είστε Θεσσαλονίκη , έχει καλώς, όσες είστε μακριά, ευκαιρία να μας επισκεφτείτε!!!!!

http://antonopoulitses.blogspot.gr/2016/06/blog-post.html

                            ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!!!

49 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα τα έργα που φτιάξατε, Ρένα μου!
    Με το καλό να έρθει η μικρούλα στο σπίτι και τώρα που η Ευγενούλα πηγαίνει στο 'σχολείο' θα έχεις και λίγο χρόνο παραπάνω για τις δημιουργίες σου!
    Φιλιά και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν Μαρία Άννα μου, είναι στο στάδιο της προσαρμογής και σε τρεις ώρες είναι πίσω, οπότε δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα εκτός από τα καθιερωμένα.
      Μόλις αρχίσει να πηγαίνει κανονικά, βλέπουμε τί χρόνος θα μείνει για δημιουργίες.
      Όταν με το καλό γίνεις γιαγιά, θα το καταλάβεις.
      Να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  2. Ωραίο ξεκίνημα με συλλογική εθελοντική προσφορά στο μαγικό ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ (πολύ θα ήθελα να είμαι στην παρέα σας) !!! Καλό Φθινόπωρο και καλά κουράγια εύχομαι , η Ευγενούλα με το καλό να γνωρίσει νέους φίλους στον παιδικό Σταθμό και το μωρούλι τους αξιολάτρευτους παπούδες του !!!Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς θα σε θέλαμε στην παρέα μας Κλαύδια μου.
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου για καλό κουράγιο, τις χρειάζομαι.
      Μεγάλωσε το κοριτσάκι μας και πηγαίνει σχολείο, τώρα πάλι από την αρχή με το νινί μας.
      Εύχομαι να γίνεις γρήγορα γιαγιά, για να καταλάβεις το μοίρασμα του χρόνου.
      Χαχαχα.
      Να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  3. Είσαστε απίθανες
    Χάρμα οφθαλμών τα έργα σας
    Αναμένω τα υπόλοιπα.....

    Σε φιλώ πολύ Ρένα και καλώς να υποδεχθείτε το μωράκι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ελένη μου.
      Ευτυχώς που δεν τα ανάρτησα όλα και βολεύομαι τώρα.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Καλό φθινόπωρο.

      Διαγραφή
  4. Είσαστε απίθανες
    Χάρμα οφθαλμών τα έργα σας
    Αναμένω τα υπόλοιπα.....

    Σε φιλώ πολύ Ρένα και καλώς να υποδεχθείτε το μωράκι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλη σχολικη χρονια στη μικρουλα σας!με το καλο το μωρακι στο σπιτι σας!
    ΑΧ!υπεροχες οι δημιουργιες!!!
    ζηλευω....λιγακι....θα ηθελα να μπορουσα να ειμαι εκει!
    συγνωμη....

    KALHMERA!!!
    ....irida....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ερχόσουν Ίριδα μου.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Θα σας λέω τα νεότερα από το σχολείο , αφού δεν θα μου φτάνει ο χρόνος για δημιουργίες.
      Καλό φθινόπωρο.

      Διαγραφή
  6. Ειλικρινά δεν παύω να σας ζηλεύω εσάς τις Βόρειες.
    Εχετε τέτοιες επιλογές διοχέτευσης τη δημιουργηκότητάς σας,τόσο όμορφη παρέα δημιουργήσει μέσα απ αυτήν,τόσο δεμένη και με τόση φαντασία,που με κάνει να λυώνω απο ζήλεια και να βλαστημάω την απόσταση!Ρένα μου όπως κάθε φορά,η δουλειά σου είναι ευμπνευσμένη.Πόσο μάλλον με την καθοδήγηση της ΑΝθούλας!!!
    Συνεχίστε να μας εκπλήσσετε και να σας ζηλεύουμε (με την καλή έννοια πάντα,εννοείται)
    Φιλιά πολλά πολλά πολλά σ όλη την παρέα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζήλια πάντα χρειάζεται για να πάει παρακάτω μια ιδέα.
      Η καλή ζήλια βέβαια, η άμιλλα.
      Όσο για την παρέα μας, γνωριζόμαστε πολλά χρόνια και όπου πάμε, πάμε όλες μαζί.
      Οι αποστάσεις εδώ, είναι μικρές κι εύκολα μαζευόμαστε με ένα σφύριγμα.
      Όποτε βρεις χρόνο έλα να δεις τον φιότσο σου, να σε δούμε κι εμείς, να κάνεις και κανένα σεμινάριο στης Ανθούλας.
      Να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  7. χαχα ωραία τα λες να σας επισκεφτούμε μακάρι να μπορούσα!!!!
    Τέλεια τα έργα σου!!!!
    Πήγε κιολας παιδικό η Ευγενούλα,πως περνουν τα χρόνια!!!
    Τώρα παίρνει το καινούργιο μέλος σειρά,κι εμείς κλαίμε που δεν σε βλέπουμε συχνά πια...
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία είναι τα ταξίδια Ρένα μου.
      Κι εγώ θα ήθελα κάπου να πάμε.
      Το κοριτσάκι μας έγινε κιόλας, 2,5 χρονών, μεγάλη κοπέλα, έτσι λέει.
      Πού θα πάει, θα μεγαλώσει και το νινί μας και θα μπορώ να είμαι πιο συνεπείς στο μπλογκ μου.
      Να είσαι καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  8. Πραγματικά παραμυθένιες οι δημιουργίες σου Ρένα. Καλη χρονιά στην Ευγενία να έχει μία πολύ όμορφη χρονια στον παιδικό και εσύ καλη δύναμη με το μικρούλι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου.
      Ευτυχώς που αρκετά άρεσαν στα παιδιά και τα πήραν, γιατί εγώ δεν έχω πού να τα βάλω.
      Όσο έχουν τοίχους, θα φτιάχνω.
      Ευχαριστώ και για τις ευχές σου.
      Καλό φθινόπωρο.

      Διαγραφή
  9. Αχ Βρε Ρένα!! δεν πρόλαβα την προηγούμενη διασκεδαστική αφήγηση της Ευγενούλας!!! Χαμογελούσα όλη την ώρα με τα καμώματα της και με το "η θειά μου η Αμερσούδα 3 βρακιά φορεί" Μία από ίδια σχεδό κι εμείς και μάλιστα επί δύο!! Το μπεμπουλίνι εγινε 3 μηνών και γράφτηκε στο σχολείο της γιαγιάς και του παππού με την μεγάλη αγκαλιά !!!Πολύ ωραία!!! Ευχομαι πολλές χαρές και δύναμη για τον επερχόμενο χειμώνα!!! Οσο για τις δημιουργίες σου υπέροχες με χρωματισμούς που λατρέυω και ζηλεύω που έχετε τρόπους να ξεδίνετε....Τώρα πια ουτεκαι στη Θεσ/νίκη δεν μπορώ να έρχομαι Αλλά που θα πάει κάποτε θα γίνουν όλα πιο άνετα!!! Φιλάκιαπολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου, ο φετινός χειμώνας θα είναι πιστεύω λίγο δύσκολος, γιατί δε τρεις μέρες που πήγε η Ευγενούλα σχολείο, ήρθε με ίωση
      Ευτυχώς που είναι κοντά το εργαστήρι της Ανθούλας κι όταν μπορώ τρέχω κι εγώ για ψυχοθεραπεία.
      Ελπίζω να βρεις χρόνο να έρθεις για καφεδάκι.
      Την αγάπη μας και τα φιλιά μας

      Διαγραφή
  10. Μπραβο σας ...πραγματικα δεν εγω λογια ...τελεια
    Ελπίσω την επόμενη φορα ,να ειμαι και εγω εκει μαζι σας
    καλη εβδομαδα να εχεις ....φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το θέλαμε πολύ Ειρήνη μου.
      Καλή εβδομάδα και σε σένα, να είσαι καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  11. Αχ, βρε Ρένα μου κάποια τα είδα και στο fb και τα λάτρεψα!!! Πανέμορφα όλα, γεια στα χεράκια τα δημιουργικά και ταλαντούχα!!!
    Σε φιλώ γλυκά
    Καλή σου εβδομάδα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου.
      Με καλή παρέα κι ευγενή άμιλλα, όλα γίνονται ωραία.
      Να είσαι καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φίλε Ντέννη.
      Να είσαι καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  13. Χαίρομαι που είναι Νο 1 η ανάρτηση γιατί απόλαυσα φανταστικές δημιουργίες. Μπράβο σου. Μπράβο σας
    Με το καλό να δεχθείς και το νέο μέλος της οικογένειάς σας. Ξανά μανα ντάντεμα . Δεν ξέμαθες έτσι; Και η Ευγενούλα σε παιδικό; Πω πω πω πόσα θα σου διηγείται!!
    Καλή συνέχεια Ρένα μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι, είναι αρκετά που περιμένουν λίγες στιγμές δημοσιότητας.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Θα τα λέμε πιστεύω το χειμώνα, πρέπει να ξέρετε πώς πάει.
      Να είσαι καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  14. Τα έργα σου καταπληκτικά βέβαια !!! Αλλά το έργο της γιαγιάς ανώτερο όλων νομίζω !!! Η Ευγενούλα σχολείο ε ...... μεγαλώνουμε κι εμείς άραγε ?? Με το καλό να δεχτείτε το νέο μέλος και εμείς να μαθαίνουμε νέα και απ το νινί και απ τον παιδικό !!!!! Να είστε καλά και καλή εβδομάδα !!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς δεν μεγαλώνουμε Ράνια μου, εμείς γερνάνε και δεν έχουμε τις ίδιες δυνάμεις.
      Χαχαχα.
      Το μεν πνεύμα πρόθυμο, η δε σαρξ ασθενεί.
      Το έργο των παππουδογιαγιάδων, είναι ανώτερο όλων σίγουρα.
      Να είμαστε καλά να μεγαλώσουμε κι άλλα εγγόνια.
      Το ίδιο εύχομαι και σε σας.
      Να είσαι καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  15. Ότι φτιάχνεις είναι πανέμορφο γλυκιά μου, να χαίρεσαι τα εγγόνια σου και να τα δεις όπως επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Αχτίδα, εύχομαι το ίδιο και σε σένα.
      Να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  16. Τι ωραία έργα, μακάρι να έπιανε λίγο το χέρι μου στη ζωγραφική. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφα που είναι όλα τα έργα! Μπράβο σας! Ρένα μου με το καλό να σας έρθει το νέο μέλος της οικογένειας και εύχομαι στην Ευγενούλα να έχει μια πολύ όμορφη χρονιά στον παιδικό! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια.
      Να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφα οι δημιουργίες σας Ρένα μου!
    Και εγώ ζηλεύω για την ωραία παρέα που έχετε κάμει!!!
    Ελπίζω να είναι χαρούμενη η Ευγενούλα με το σχολείο και να μην ένιωσε ότι την εκτόπισε το άλλο μπεμπέ! :)))
    Πολλά φιλιά μάτια μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι δημιουργίες είναι η αφορμή για να βρισκόμαστε όπως καταλαβαίνεις Αριστούλι μου.
      Το ίδιο ελπίζουμε κι εμείς γιατί κι αυτή μωρό είναι το γιαβρί μου.
      Τώρα αρχίζει να μιλάει και είναι απόλαυση.
      Να είσαι καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
  19. Είναι πανέμορφα!
    Καλή σχολική χρονιά να έχει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πως τα καταφερνεις απορωωωωω...καλα καταλαβα ?η ευγενουλα θα εχει αδερφακι?....ωρε γλεντιαααααααα...να τα γραφεις οσα σου λεει...!!!!!! παντως εσυ ολα τα προλαβαινεις ΑΞΙΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο παππούς βοηθός , κάνει πολύ δουλειά με την Ευγενούλα, την πηγαίνει βόλτες, στο πάρκο, χωρίς τη βοήθεια του, δεν θα τα κατάφερνα Σοφία μου.
      Το μωράκι μας είναι ήδη 3 μηνών!!
      Να είστε όλοι καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα!!!!

      Διαγραφή
  21. Αυτή η τρυφερή σου κουβέντα "το γιαβρί μου", πόσο με συγκίνησε βρε Ρενάκι μου! Τι να σου πω γι αυτά που φτιάξατε; Όλα υπέροχα, με ωραία χρώματα και σχήματα, με τη φινέτσα και το μεράκι σου αποτυπωμένα πάνω τους! Μεγάλη τύχη για τα εγγόνια σου να έχουν τέτοια γιαγιά! Με το καλό να έρθει και το νέο "γιαβρί" σας στον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου , το καινούργιο μας γιαβρί είναι ήδη 3 μηνών.
      Εμείς εδώ στο Βορρά , χρησιμοποιούμε πολλές τέτοιες εκφράσεις, ιδίως όσοι έχουμε Μικρασιατική καταγωγή.
      Όλα τα παιδάκια που έχουν την τύχη να είναι κοντά κάποιοι παππουδογιαγιάδες, είναι τυχερά, τα άλλα μπαίνουν στα δύσκολα από μικρά!!!
      Να είσαι καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα!

      Διαγραφή
  22. Λοιπον φιλεναδα.. ειναι η τεταρτη φορα ποτ ερχομαι να σου αφήσω σχολιο την πρωτη ήταν κατω την Κλαυδία...δεν ξερω γιατι δεν μπορω .. πσπαθω παλι ξανα ... ασε δεν ποτ δεν θυμαμαι πια τι σου εγραφα.. σου εξραζω τον θαυαμασμο μου για τα υποεροχα θυαματα και παραμυθια που φτιαχτεται στο αγαπημενο εργαστίρι φιλεναδα.. και δεν είναι αυτά που φτιαχνετε μονο όμορφα πράγματα αλλα και την παρέα που την βάζεις ε;.. οτι ζηλευω αυτήν την παρέα το ξέρεις και το ποσο η καρδια μου διψά για οτι γινεται εκει..πανω... δεν το έχω κρύψει ποτέ άλλωστε... να τα χαρείς τα κορίτσια σου.. να τα απολαυσεις ..όσο μπορείς γιατί μεγαλωνουν πολύ γρηγορα τα ατιμα... χα.χα...να περνατε όμορφα οτι και να κανετε παρεουλα...φιλακια
    πολλά πολλαααα
    Ελπίζω αυτήν την φορα να μεινει το μηνυμα μου εδώ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοοο επιτελους χάρηκα δεν χάθηκε το σχόλιο... χα..χα. φιλακιααα

      Διαγραφή
    2. Αυτά τα σχόλια πώς εξαφανίζονται και πώς μπαίνουν μερικές φορές διπλά, δεν μπορώ να το καταλάβω.
      Η παρέα πρώτα και μετά το εργαστήρι, είναι αυτό που μας τραβάει Ρουλίτσα μου.
      Εφέτος δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να πάω με τόσες υποχρεώσεις με τα κορίτσια μας, αλλά δεν πειράζει, αυτά έχουν την πρωτιά!!!!!!
      Να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα!!

      Διαγραφή
  23. Τι αριστουργήματα είναι αυτά!!!!! Ζηλεύωωωω!!!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα κι αν φτιάχνουμε Στέλλα μου, όταν βλέπουμε κι άλλα , ζηλεύουμε κι εγώ το ίδιο παθαίνω!!!!
      Να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα!!

      Διαγραφή
    2. Όσα κι αν φτιάχνουμε Στέλλα μου, όταν βλέπουμε κι άλλα , ζηλεύουμε κι εγώ το ίδιο παθαίνω!!!!
      Να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα!!

      Διαγραφή
  24. Είναι πανέμορφα,ιδιαιτερα και μοναδικά με την δική σας προσωπική σφραγίδα...μία καλημέρα γλυκιά και ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σύννεφο που βγαίνει έξω από την κορνίζα με αιχμαλώτισε!
    Πολλά φιλιά και καλό φθινόπωρο με ομορφιές Ρένα μου :) Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...