Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

ΚΕΝΤΗΜΑ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ!!!!!!


Αυτό που βλέπετε τί είναι;
Σιγά το δύσκολο!!

Κέντημα, θέλει και ρώτημα;

Βέβαια προορίζονταν για κάδρο όταν ξεκίνησε πριν πολλά πολλά χρόνια, τον προηγούμενο αιώνα!
Κατέληξε μαξιλαράκι κι έμεινε θρονιασμένο επίσης για πάρα πολλά χρόνια , στο σαλόνι μιας γιαγιούλας, μέχρι πρόσφατα που ήρθε μαζί με άλλους θησαυρούς στα χέρια  μου.
Σταδιακά θα δείτε και τους άλλους θησαυρούς, που ίσως είναι σκουπίδια για άλλους αλλά όχι και για μας!!!!!
Ευτυχώς που έχω κι εσάς που με καταλαβαίνετε!!!


Το διάστημα αυτό, βλέπω παντού τσάντες, ακόμα και στον ύπνο μου .
Τί να σημαίνει άραγε, θα πάω ταξίδι ή θα μεταμορφώσω όποιο πανί βρίσκω, σε τσάντα;
Μάλλον το δεύτερο, γιατί με τις υποχρεώσεις που έχω το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κρατήσω την τσάντα και να βγάλω βόλτα την Ιωάννα!!!!
Λοιπόν στο θέμα μας!

ΤΑΤΑΤΤΑΤΑΤΑΤΑΑΑ!!!!




Με συνοπτικές διαδικασίες κι αφού αποκλείστηκε να ξαναγίνει κάδρο, γιατί χώρος για να κρεμαστεί υπάρχει μόνο στο ταβάνι, ούτε μαξιλαράκι , γιατί χώρος για άλλο μαξιλάρι υπάρχει μόνο στο πάτωμα, το κέντημα προσαρμόστηκε επάνω σε μια τσάντα που την έφτιαξα από υφάσματα για έπιπλα.



Η διάμετρος της είναι 27 εκατοστά και είναι πολύ βολική!!
Και πέρυσι, αν θυμάστε είχα ράψει μια από τζην παντελόνι και με βόλεψε πολύ το μέγεθος της .

Αφού έπλυνα το κέντημα και το σιδέρωσα,  σκεφτόμουν με ποιά υφάσματα θα το ταιριάσω και την ακουμπούσα επάνω στις άλλες που έφτιαξα για να δω το μέγεθος που του ταίριαζε!!

Νά σου μπροστά μου η μαυροκόκκινη τσάντα, κρεμόταν σαν να μου έλεγε, εγώ είμαι εδώ για το κέντημα σου!!!!!!




Και ήταν ακριβώς!!!!
Ένα εκατοστό περίσσευε, ίσα ίσα για να το γυρίσω και να το ράψω!!!
Σκέπασα και τη ραφή με ένα πλεκτό ρέλι και είναι έτοιμη για βόλτα!!!!!




Το μακρύ  χερούλι της βολεύει για να φορεθεί και χιαστί  και τα κουμπώματα, που είναι από άλλη τσάντα που τη χάλασα, το ελευθερώνουν , οπότε μπορεί να φορεθεί και μια κάποια άλλη!!1



Μπορεί να στρογγυλοκάθησε στην πολυθρόνα για τη φωτογράφιση, είναι όμως πανέτοιμη για επίσημες και μη , εξόδους!!!!!!


Βλέπετε τα πάντα και με άλλο μάτι πριν τα πετάξετε κι αν δεν μπορείτε εσείς, ρωτήστε κάποια φίλη που ασχολείται με δημιουργίες!!!!!!!!!!
Όλο και κάτι θα έχει να σας προτείνει!!!!!

Αν κάποια από τις τσάντες σας αρέσει και θέλετε να τη φτιάξετε, ευχαρίστως να σας δώσω οδηγίες!

Καλή Σαρακοστή και του χρόνου με υγεία!!!!!!!!



69 σχόλια:

  1. Τελείωσαν τα τζην;Τώρα έπιασες τα κεντήματα;Δε θα μείνει κάδρο για κάδρο!!!Δε σε βλέπω καλά!!Μη μας βάζεις ιδέες Ρένα δεν θα αφήσουμε όρθιο τίποτα!!!Και αυτή η τσαντούλα είναι υπέροχη!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
      Όχι Δέσποινα μου, περιμένουν τη σειρά τους.
      Ήταν τόσο ωραίο αυτό το κέντημα,πού δεν άντεξα να μη το "περιποιηθώ " καταλλήλως και να σας το δείξω.
      Όσο είναι μέσα κλεισμένη, κινδυνεύουν τα πάντα και οι πάντες από τη μεταμορφωσιομανία που με έπιασε 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
    2. Πήγαινε καμιά βόλτα!!!Αλλά τι λέω και βόλτα να πας θα βρεις κατι και θα το μαζέψεις!!!Γεια σου Ρενάκι!!!!

      Διαγραφή
    3. Όπως τα λες 😂😂😂🤣🤣🤣
      Σαν λαγωνικό τα ψάχνω. Το Ντάτσουν μου λείπει για να γυρίζω τα βράδια. 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

      Διαγραφή
    4. Δέσποινα μπαίνω σφήνα εδώ για να σου πω ότι μπαίνω στο μπλογκ σου και μου γράφει κακό λογισμικό :(( Γιατίιιι;

      Διαγραφή
  2. Πάντως ο ονειροκρίτης αναφέρει:
    "Η γυναικεία τσάντα στο όνειρο, που συνήθως βλέπουν οι γυναίκες, αντιπροσωπεύει συνήθως τον εσωτερικό σας κόσμο. Ετσι, αν ονειρευτείς μια τσάντα να είναι καινούρια και λαμπερή, αυτό σημαίνει πως έχεις δύναμη και ψυχικό σθένος. Μπορείς να καταφέρεις τα πάντα".

    Περιττό να σου πω ότι "κέντησες" πάλι!
    Θα είσαι η μόνη που κυκλοφορεί με τέτοια τσάντα. Και θα σε ρωτάνε στο δρόμο "Μα πού το βρήκατε τέτοιο κομμάτι;"
    Ρενάκι μου, είσαι μεγαλοφυία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αφού έχω και την πιστοποίηση του Ονειροκρίτη, προχωρώ ακάθεκτη και γι άλλες μεταμορφώσεις .
      Ευκαιρία να κόβω βόλτες δλδ;😂🤣
      Μεγαλοφυΐα δεν ξέρω αν είμαι Μαράκι μου, το εξολοθρευτής μου ταιριάζει καλύτερα 😂😂🤣🤣🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Πόσο ζηλεύω χαχαχα!!!!! Είναι υπέροχη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα το έκανες πάλι το θαύμα σου. Έδωσες στο κέντημα την πιο καλή ευκαιρία να αναδειχθεί σε μια τσάντα που και το σχήμα της είναι ιδιαίτερο.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκετά κλείστηκε μέσα, καιρός για βόλτες.
      Τώρα ψάχνω τα ντουλάπια μου 😂😂🤣🤣🤣

      Διαγραφή
  5. Απίθανη έγινε!!! Πραγματικά έκανες το θαύμα σου πάλι.
    Καλές βόλτες με την τσάντα σου και να δεις που θα σε σταματάνε να σε ρωτάνε από ποιο μαγαζί την πήρες...
    Να τη χαρείς
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Άννα μου.
      Προς το παρόν την καμαρώνω εγώ.
      Οι άλλες που κυκλοφόρησα όμως, έκαναν εντύπωση .
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  6. Πω πω έγινε απίθανη ! Και είναι σίγουρο ότι θα τη χαρείς όπως τη τζίν. Βλέπω μόνο ότι σε λίγο θα στην κλέψει η εγγονουλα !!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι βλέπω κι εγώ, σε λίγο να συναγωνίζονται μεταξύ τους για τις χειροτεχνίες της γιαγιάς.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  7. Ωωωωω!!!Τι τέλεια ιδέα το κέντημα στη τσάντα και είναι τόσο πολύ στη μόδα φέτος τα κεντηα λουλούδια παντου ακόμα και στα παπούτσια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να αφήσω τις τσάντες και να πιάσω τα παπούτσια;
      Δεν είναι κακή ιδέα Ρένα μου.

      Διαγραφή
  8. Οι τοίχοι γεμάτοι, τα έπιπλα επίσης, τι απέμεινε ; τα κινητά μέρη μιας βόλτας. Μια τσάντα ας πούμε. Και ιδού το θαύμα.
    Εντάξει, δεν έχω λόγια για την ευρηματικότητα και έμπνευσή σου.
    Μπράβο Ρένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι μονο οι δικοί μου, αλλά και των παιδιών μου.
      Κάτι πρέπει να βρίσκω για να φτιάχνω , οπότε να τα αποτελέσματα .
      Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  9. Ρένα μου, αν ξαναγίνει το Ελλάδα έχεις ταλέντο, να πας. Θα νικήσεις.
    Κι εκτός από ταλέντο έχεις και έμπνευση. Και εκτός από έμπνευση, έχεις και μεράκι. Και πολύ σε χαίρομαι.
    Υπέροχη η τσάντα σου.
    Καλή Σαρακοστή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν γίνει για crafters , να πάω , αλλιώς πρέπει να μάθω να τραγουδώ κιόλας και τότε αλίμονο σας😂😂😂🤣🤣🤣
      Καλή Σαρακοστή και σε σένα Μαρίνα μου.

      Διαγραφή
  10. Ωχ...ευτυχως που δεν βολταρουν οι κορες και οι εγγονες .. μεσα στα μπλοκ..φιλεναδα.. αλλιως ετσι και την βλεπανε την κεντημενη τσαντούλα σου.. σιγουρα θα μου έλεγαν..
    Γιαγια.. γιατι εσυ δεν μας φτιαχνεις τετοιες τσαντες;..χα..χα. .. μας ξεσηκώνετε κυρία πρεσβης..χι..χι..με τις τσαντουλες σας..!! σιγουρα θα σε χρειαστώ καποια φορα για οδηγίες..
    Τι όμορφη που εγινε η τσαντουλα σου!!! παντως η φαντασια σου δεν εχει όρια..!! μπραβο σου!!
    Να περνας όμορφα οτι και να κανις Ρενα μου.. καλη Σαρακοστή.. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προτείνω να ράψεις μια εύκολη για τα ψώνια πρώτα Ρουλίτσα μου και μετά πιο δύσκολες.
      Τώρα ό,τι θέλεις να σου πω.
      Εσύ μάζευε τα παλιά τζην κι ό,τι άλλο.
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  11. Ωραίες οι τσέντες
    Ειδικά η πρώτη με τα λουλούδια
    Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τώρα τι να σου πω ότι έβλεπα τσάντες από κεντημένους πίνακες στο πιντερστ και κατέβασα τρείς κορνίζες και εχω ξηλώσει τα κεντήματα αλλά δεν το τολμάω γιατί αν με πάρουν χαμπάρι θα αρχίσουν το δούλεμα. Η τσάντα υπέροχη μεγεια και με χαρά Ρένα μου να την χαρείς και ξέρεις εσύ ολο και κάτι άλλο θα βρεις να του αλλάξεις χρήση 😁😁😁😁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ στο πιντερστ τις είδα και ξετρελαθηκα Κατερίνα μου .
      Δεν τόλμησα όμως να ξηλωσω δικούς μου κεντημενους πίνακες.
      Έχω όμως αρκετά κεντήματα που προσφέρονται γι'αυτό.
      Πότε δεν λέω τί πρόκειται να κάνω, για να αποφύγω τα σχόλια.
      Βλέπουν το αποτέλεσμα μια κι έξω.
      Χαίρομαι που σου άρεσε κι αυτή γιατί έπεται συνέχεια 😁😁😁😁
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  13. Ζήτω οι τσάντες!!!! Υπέροχη έγινε και αυτή με το κέντημα, Ρένα μου!!!! Και μιάς και έκανα κι εγώ την αρχή και σε ακολούθησα, λέω να μην σταματήσω, αλλά να προσπαθήσω να φτιάξω κι άλλη μία (προς το παρόν). Και κεντήματα έχω - που έψαχνα να βρώ πώς να τα αξιοποιήσω! Θα το σκεφτώ μόλις τελειώσω κάποιες άλλες 'χειροτεχνίες' που κάνω!
    Φιλάκια πολλά! και καλή συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήτω ζήτω Μαρία Άννα μου
      Είναι εθιστική η καινούργια ασχολία.
      Όταν έχουμε τα υλικά γιατί να μην τα αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο .
      Περιμένω να δω τις χειροτεχνίες σου.
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  14. Δεν παιζεσαι Ρένα μου,με την υπέροχη τσάντα που έφτιαξες....ειλικρινά όλα να τα περιμένουμε από εσένα ανυπομονώ την επόμενη μεταμόρφωση τι έκπληξή θα μας περιμένει...
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν με τσάντες θα συνεχίσω.
      Εκτός από μένα, περιμένει και η κόρη μου και η νύφη μου, οπότε έχω δουλειά για τον χειμώνα 😂😂🤣🤣
      Δεν λέω όμως ποτέ όχι σε καινούργιες ιδέες.
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  15. Αυτή την ιδέα για τσάντα με κέντημα την βρίσκω φανταστική!! Το μέγεθός της, σε σχέση με τα δικά μου δεδομένα, είναι νομίζω λίγο μικρό. Αλλά έχω ένα σωρό κεντήματα που δεν ξέρω τι να τα κάνω. Μου έδωσες λοιπόν μια ωραία ιδέα για να τα αξιοποιήσω!! Μια ωραία μεγάλη κεντητή τσάντα!! Τέλεια!! Να είσαι καλά Ρένα μου!! Καλή Σαρακοστή. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενε τότε την επόμενη που θα γίνει από ένα μεγαλύτερο κάδρο .
      Τελικά θα κυκλοφορούμε με τα κάδρα παραμάσχαλα 😂😂😂🤣🤣🤣
      Το πιντερστ έχει πολλές ιδέες.
      Βέβαια μπορούν να γίνουν και πατσγουορκ πάπλωμα.
      Το δουλεύω στο μυαλό μου και μαζεύω κεντήματα.
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  16. Τη ζήλεψα! Ξέρεις πόσες φορές έχω μετανιώσει για τα κεντήματα που είχα κάνει και έδωσα; Θα είχαν γίνει ωραιότατες τσαντούλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι να μη τη ζηλέψεις Μάνια μου;
      Κι εγώ παλιότερα έδωσα πολλά, τώρα όμως μαζεύω όπου βρω για να τα αξιοποιήσω για ένα πάπλωμα 😉😉😉😉😉😉
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  17. βρε θηριοοοοοοοοοοοο χαχαχχα τι εκανες παλιιιιιιιιι!!!!
    καλα κ γω οταν κανω κουκλοσπιτο παντου βλεπω υλικα φυσικα το βλεπω κ στον υπνο μου εννοειταιιιιιιιιιιι..ποσο χαιρομαι κ γω που ειμαστε εδω πολλεεεεεεεες να χουμε την τρελα αυτη κ να την μοιραζομαστε χωρις να παρεξηγουμαστε αλλα αντιθετως να μας εμψυχωνουν οι καλες γειτονισσες...καλα αυτο που ειπες οτι μονο στο ταβανι εμεινε χωρος ποσο δικαιο εχεις....οσο για το οτι σε εφτασε ακριβως το υφασμα για να το ραψεις δεν ειναι τυχαιοοοοοοοοοοοο ολα ειναι καρμικα στις κατασκευες το χουμε ζησει ολες να βλεπουμε οτι οντως ετσι ηταν γραφτο να γινει αυτο κ εγινεεεεεεεεε γιουπιιιιιιιιιιιιι η τρελα της κατασκευης κ της ανακατασκευης!!!!!!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σοφάκι μου απολαμβάνω τα σχόλια σου.
    Τίποτα δεν είναι τυχαίο, το πιστεύω ακράδαντα .
    Καιρό έβλεπα αυτές τις τσάντες στο πιντερστ και φυσικά δεν αποφάσιζα να χαλάσω κάποια από τα λίγα κεκτημένα κάδρα που έχω στο χωριό.
    Βρέθηκαν λοιπόν στο δρόμο μου 8 κάδρα.
    Το πιστεύεις;
    Αλλά τα αγόρασα πολύ φθηνά κι άλλα μου τα χάρισαν .
    Οπότε αναμείνατε στο ακουστικό σας.
    😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
    Ευτυχώς που υποστηρίζουμε η μια την άλλη και χαιρόμαστε με τις κατασκευές μας, άσε τους άλλους.
    Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η τσάντα σου φοβερή καθώς και το κέντημα βέβαια που της δίνει αξία ξεχωριστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γεωργία .
      Έγινε όντως ξεχωριστή.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  20. Πω πω την έκανες φανταστική Ρένα μου! Λοιπόν δεν ξέρω αλλά τελικά θα την πάρω την μηχανή που έλεγα. Τώρα θα μου πεις πώς θα τη μάθω; Ναι αυτό είναι μια σκέψη. Αχ τι μου κάνεις; Αλλά δεν παραπονιέμαι μου αρέσει χαχα συνέχισε να με ξετρελαίνεις. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την πάρεις Μαίρη μου και θα μάθεις.
      Ακόμα και στο YouTube μπορείς να βρεις μαθήματα.
      Κι εγώ έμαθα πολλές τεχνικές από εκεί.
      Σειρά σου να μας τρελάνεις 😂😂😂🤣🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Υπέροχη έγινε Ρένα και είναι τέλειο και το σχήμα της!!Yπέροχη ιδέα αξιοποίησης και των παλιών κεντημάτων που όλοι έχουμε!!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι σ αυτή τη φάση τώρα Ιωάννα μου.
      Βλέπω τα παλιά μου κεντήματα και τους λέω, ήρθε η ώρα να σας πάω βόλτα 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

      Διαγραφή
  22. Καλές βόλτες Ρένα με την υπέροχη τσάντα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μας πας από τα τζιν στα κεντήματα... δεν σε προλαβαίνουμε!!
    Πολύτιμα τα χέρια σου Ρένα μου, μπράβο σου και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τούμπαλιν 😂😂😂🤣🤣🤣🤣
      Ατελείωτα είναι, δεν φταίω εγώ .
      Συνέχεια ανακαλύπτω κι άλλα.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  24. Είσαι απίστευτη και εσύ και η τσαντούλα σου . Υπέροχη ! Μπράβο Ρένα μου. Φιλάκια πολλά και καλές βόλτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χρυσάνθη μου .
      Ανοίγει ο καιρός και θα την πάω κι αυτή βόλτα 😁😁😁😁😁😁
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  25. καθε φορα και καλύτερα όλο και πιο όμορφο
    Μπραβο Ρενα μου υπεροχο ...πολυ ομορφη δουλεια
    καλη συνεχεια ....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κάποτε κεντούσα, έπλεκα, έραβα, ζύμωνα ακόμα και τυρί έφτιαχνα, γι αυτό και εκτιμώ και γνωρίζω την αξία και των κεντημάτων!
    Κάθε σου ανάρτηση και μια έκπληξη!
    Πρωτότυπη και η ιδέα της κεντημένης τσάντας, καλοφόρετη ή μάλλον καλοκράτητη να είναι!!!

    ΑΦιλάκια πολλά και τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατα καιρούς ασχολούμαι με διάφορα.
      Τώρα είναι η σειρά των τσαντων!
      Προσπαθώ να βρω χρόνο να την πάω βόλτα.
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  27. Πολύ όμορφα όλα
    Καλη Σαρακοστή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έίσαι η βασίλισσα της ανακύκλωσης ,είσαι αυτή που τράβηξα τα χαλινάρια στην ασυδοσία του πετάματός μου!! έχεις γούστο, έχεις διάθεση, γνωρίζεις άριστα την τεχνική της ραπτικης ,και όλες αυτές οι χάρες συνηγορούν ώστε να μεταμορφώνεις ,να μεταλλάσσεις τα άχρηστα και χρήσιμα εξαιρετικού γούστου!!!Φυσικά δεν αγνοώ και την ικανότητα σου στην ζωγραφική!!! Εγώ σίγουρα θα τα πετούσα έχοντας ασφαλή απόσταση από σένα!! Η Τσάντα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΉ και σαν ιδέα και σαν κατασκευή!! φιλάκια πολλά αλλα όχι ανακυκλωμένα είναι φρέσκα και χιονισμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιλάκια σου είναι σίγουρη ότι είναι φρέσκα.
      Μοσχομυρίζουν χιόνι και καθαρό αέρα .
      Όσο για αυτά που πετάς, έχω βάλει κάμερα στον κάδο σας, να προσέχεις 😂😂🤣🤣🤣🤣
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Εντάξει κυρία Ρένα μας! Το απογείωσες το μαξιλάρι που ούτε στα πιο τρελά του όνειρα δεν φανταζόταν ότι θα γινόταν κάποτε μια υπέροχη τσάντα! Κεντάς! (ακόμα και τα κεντημένα!) Φιλιά πολλά και καλό μήνα ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μα τι πανέμορφες δημιουργίες είναι αυτές, Ρένα μου? Χρυσοχέρα μου εσύ. Κάθε φορά με εκπλήσσεις τόσο ευχάριστα. Λοιπόν, η τσάντα σου είναι πραγματικά αξιοζήλευτη. Χίλια μπράβο. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τέλεια έγινε!
    Και με το κέντημα μοιάζει τόσο ξεχωριστή!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τέλεια η τσάντα! Και τόσο ζωηρά χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. you are incredible and you and your bag. superiority ! my bracelets. kisses many and good walks!

    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι να σημαίνει άραγε ότι κι εγώ τελευταία όλο όνειρα με τσάντες βλέπω ;;;Βέβαια η ατζαμοσύνη μου στην ραπτική είναι ανασταλτικός παράγων, αλλά έχω τόσα υφάσματα και κεντήματα προς αξιοποίηση.....Βάλε βίντεο και οδηγίες με λεπτομέρειες, μπας και τα καταφέρουμε κι εμείς οι άσχετες γιατί αξίζει να προσπαθήσουμε....μας έχεις ενθουσιάσει με τις ευφάνταστες ιδέες σου και τις καταπληκτικές τσαντοδημιουργίες σου....!!! Ε.... και οι τσάντες όπως και τα παπούτσια είναι φετίχ γιά τις περισσότερες από εμάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τα όνειρα μάλλον σημαίνουν άνοιγμα και βόλτες!
    Θα κάνω μια καινούργια ανάρτηση με φωτογραφίες και πληροφορίες λεπτομερείς.
    Για βίντεο λίγο δύσκολο προς το παρόν .
    Και για μένα είναι φετίχ τα παπούτσια και οι τσάντες.
    Δυστυχώς δεν μπορώ να φτιάξω παπούτσια ακόμα. χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...