Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

BOHO ΚΟΣΜΉΜΑΤΑ

Ξέρετε την αγάπη μου για τα ακριβά κοσμήματα. 
Καιρό έχω να ξοδευτώ.


Μια και είναι πάλι της μόδας το BOHO style και λέω πάλι γιατί στα νιάτα μου, τον προηγούμενο αιώνα, τα φόρεσα, είπα ότι με παίρνει ακόμα να τα ξαναφορέσω😁😁

Τί χρειαζόμαστε γι'αυτό το style?
Μα ό,τι έχουμε μέσα στο σπίτι .


Κουρελάκια , άπειρα!


Κλωστές, μέχρι το φεγγάρι και πίσω.


Χάντρες, όσοι οι κόκκοι της άμμου.


Αρχίζουμε λοιπόν να ενώνουμε κουρελάκια
με κλωστές και να κεντάμε χάντρες .


Το αποτέλεσμα ένα μακρύ κορδόνι


που μπορούμε να το φορέσουμε με πολλούς τρόπους.


Πιστέψτε με ταιριάζει με ολα τα ρούχα, από  τα πιο απλά μέχρι και βραδινά.




Μια πλεκτή μπλούζα απέκτησε άλλο ύφος!


Τί έχουμε εδώ;
Ένα χρυσό πανάκριβο κόσμημα 😊😊
Με λίγη χρυσή κλωστή και 2 κρίκους από κουρτινόξυλο.
Αυτό είναι κατάλληλο για τσάι με την Ελισάβετ 😂😂😂😂


Κι εδώ ;
Για πιο σπορ εμφανίσεις.
Ιππασία, γκολφ κλπ κλπ😁😁😁😁
Πλεκτό κορδόνι και μερικοί κρίκοι ακόμα .
Πανάκριβο κι αυτό.



Οι πορτοκαλί μπίλιες είναι από φελτ.
Καπου τις βρήκα φθηνές και πήρα μερικές.
Ήρθε η ώρα να αξιοποιηθούν κι αυτές.


Όπως βλέπετε φοριέται κι αυτό με διάφορους τρόπους.
Δεν μένει παρά να ανταποκριθώ στα καλέσματα😂😂😂😂
και να στολίζομαι ανάλογα κάθε φορά .

Με λίγα υλικά και λίγο κόπο, μπορεί να φτιάξει η διάθεση μας.
Όπου να'ναι έρχεται η άνοιξη, ας είμαστε έτοιμες να την υποδεχτούμε .

Αυτή την εβδομάδα η Χριστίνα και οι Creative bloggers προτείνουν το BOHO style, οπότε δείτε τί μπορείτε να φτιάξετε κι εσείς για διακόσμηση ή για να φορέσετε .

Εγώ συνεχίζω να ψάχνω τα συρτάρια μου και θα ακολουθήσουν κι άλλες δημιουργίες .

Παλαιότερα κοσμήματα μου μπορείτε να δείτε εδώ.

Να είστε όλοι καλά .




59 σχόλια:

  1. Αααα!!! Τι λες τώρα Ρενακι μου; όλα τέλεια αλλά το εισαγωγικό κομμάτι απίθανο !!! Και θα σου πηγαίνει απίστευτα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα κοσμήματα φοράω Κικίτσα μου, τα άλλα τα έχω στη θυρίδα 😂😂😂😂😂😂😂
      Χαίρομαι που σου άρεσαν .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Διάλεξες το πιο ακριβό Λίτσα μου .
      😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Ρένα, είναι όλα πανέμορφα !!!!
    Βλέπω να πέφτουν βροχή οι προτάσεις για εξόδους !!!!
    Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι.
      Πήρα γραμματέα για να τις βάλει σε τάξη.
      Μη χαλάσουμε το πρωτόκολλο 🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα!
    Και η φάση με τα κουρελάκια και οι κρίκοι από κουρτίνα!
    Παίζει να πειραματιστώ.
    Και επειδή δεν φοράω ποτέ κολιέ,αλλά μόνο σκουλαρίκια και τεράστια δαχτυλίδια, θα εστιάσω σ' αυτά!
    Εύγε Ρένα, γι ακόμα μία φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατα σειρά προτίμησης κι εγώ, έχω τα σκουλαρίκια πρώτα και μετά τα μεγάλα δαχτυλίδια.
      Έπονται τα βραχιόλια, οι καρφίτσες και τα κολιέ.
      Περιμένω να δω τα πειράματα σου.
      Ευχαριστώ πολύ Άρτίστα μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Αυτή τη φορά Ρένα μου με τα κουρελάκια και τις χαντρούλες με τρέλλανες!!! Θα πήγαινα για ύπνο και είπα δεν ρίχνω μια ματιά στο fb. Τι το ΄θελα; Έχασα τον ύπνο μου!! Ψάχνω για κουρελάκια. Φανταστικά Ρένα μου, φανταστικά σου λέω!!! Όλα είναι πολύ ωραία, αλλά αυτό με τα κουρελάκια το λάτρεψα!! Γειά στα χέρια σου φιλενάδα!!! Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σκεφτόμουν Νανά μου και ήμουν σίγουρη ότι θα σου αρέσουν.
      Κι εγώ χάνω τον ύπνο μου αν δω κάτι που μου αρέσει.
      Τα είχα δει στο πιντερστ και ξετρελάθηκα.
      Περιμένω να δω τί θα κάνεις.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Μα είναι υπέροχα τα κοσμήματά σου, Ρένα μου. Καιρό έχω να φτιάξω τέτοιου είδους κοσμήματα. Μήπως πρέπει να ξαναρχίσω το... σπορ? Χμ, μάλλον ναι. Πάω μια βόλτα από το μπλογκοσπιτάκι της Χριστίνας. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός είναι να κάνεις κι εσύ Μαράκι μου.
      Αφού τα καταφέρνεις.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Καμιά εικοσαριά δαχτυλιδάκια και μερικά κολιέ για το Αντωνοπούλειο, πιάνονται?
      Σε φιλώ, σύντομα θα δεις σχετική ανάρτηση στο μπλογκ μου.

      Διαγραφή
    3. Ανυπομονώ Μαρία μου .
      Κι εγώ ετοιμάζω την πασχαλινή μου αποστολή 😁😁😁

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα σας είναι πολύ όμορφα τιμή εχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tέλεια τα κοσμήματά σου και τέλεια και η παρουσίαση. Πάρε και μια θυρίδα με συνδυασμό ανοίγματος να κρύβεις τους θησαυρούς σου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται Κατερίνα.
      Ήδη γέμισε η μία και πάω για δεύτερη 😂😂🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Η παρουσίαση καταπληκτική και τακοσμήματα ευφάνταστα και πολύ μοντέρνα !!!Εδωσες ιδέες γιά ναικανοποιηθεί η κόρη μου που είναι πολύ του BOHO και η κλασσικούρα μάνα δεν μπορεί να ανταποκριθεί....Αντε να δούμε πως θα τα πάω στο κοπιάρισμα... Φιλιά Ρένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι κουρελάκια έχεις ένωσε τα και θα γίνει .
      Δες κσι στο πιντερστ, έχει άπειρα.
      Ευχαριστώ πολύ .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Ρένα μου υπέροχα όλα. Ελπίζω να μου δανείσεις το χρυσό να πάω στην Ελισάβετ που με έχει καλέσει και μένα για τσάι ή να μην φορέσουμε το ίδιο...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ευχαρίστως να σου το δανείσω Ελένη μου .
      Λες να το θυμάται;
      😂😂😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Τί τα θέλεις άμα η γυναίκα έχει φαντασία και μεράκι κάνει θαύματα!!!
    Καλοφόρετα Ρένα μου.
    Είναι όλα ιδιαίτερα, καλοδουλεμένα και με γούστο.
    Πολλά μπράβο και καλά να περάσετε στης Ελισάβετ. :)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου .
      Καλά που είναι το πιντερστ και παίρνουμε ιδέες .
      Θα της δώσω χαιρετισμούς.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Και κουρελάκια να είχα που δεν έχω, γιατί τα τελευταία χρόνια δεν ράβω και κλωστούλες να είχα, αποκλείεται να έφτιαχνα παρόμοιες ομορφιές!
    Μπράβο Ρένα μου!
    Παραγγελιές δέχεστε;
    Πολλά πολλά και τα ενθουσιασμένα ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρειάζεται παρακαταθήκη Στεφανία μου για να μπορείς να διαλέξεις κι εγω έχω άπειρα .
    Χαίρομαι που σου άρεσε .
    Ίσως κάνω μερικά ακόμα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοίτα να δεις τώρα Ρένα τι βγαίνει από αυτόν τον συνδυασμό υλικών ε ; εξαιρετικά εντυπωσιακό. Πανέμορφες αντιθέσεις χρωματικές που πάνω στο σώμα αποκτούν μια ιδιαίτερη αισθητική.
    Δεν ξέρω τι λέτε αλλά εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ.
    Ρένα μου μπράβο.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλε Γιάννη.
      Δεν είναι υλικά για άνδρα αυτά,αλλά χαίρομαι που σου άρεσαν .
      Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  15. Αυτά τα "απλά" δύσκολα μόνο εσύ τα κάνεις.. προεδρίνα! Θα πω την αλήθεια ότι μου λείπουν από τη γειτονιά εκείνες οι εποχές που έτρεχες και διοργάνωνες τις εκθέσεις και τα τόσο πετυχημένα μπαζάρ προσφοράς με θέματα που διάλλεγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου λείπουν Γεωργία μου.
      Δες όμως πόσα μπλογκοσπιτακια είναι κλειστά κι ύστερα ο ελεύθερος χρόνος είναι λιγότερος πια.
      Ευτυχώς που η κάθε μία απο μόνη της συνεχίζει να στέλνει όπου μπορεί, άσχετα αν το κοινοποιεί ή όχι.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Και την περίμενα αυτή την ανάρτηση να πάρω ιδέες! Πολύ μου αρέσουν όλες οι δημιουργίες σου Ρένα μου! Καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου.
      Έρχονται κι άλλες γιατί μαζεύτηκαν πολλά κουρελάκια και ξεχείλισε το χρηματοκιβώτιο 😂😂
      Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Και βασανιζόμουν η καψερή, τι κοσμήματα να φοράω στις εμφανίσεις μου στον ιππικό όμιλο και στα ντεφιλέ με τις κυρίες του γκολφ. Μ' έσωσες Ρένα μου! Δεν θα τους πω βέβαια τα ταπεινά τους υλικά, γιατί η μύτη τους αγγίζει το κουρτινόξυλο στο ταβάνι, αλλά θα κλέψω τις εντυπώσεις.
    Μα τώρα σοβαρά... τι μοναδικά κομμάτια είναι αυτά!!!
    Καταπληκτική ιδέα και πολύ σικάτο το αποτέλεσμα. Θα σε κάνουμε σύμβουλο μόδας όπως το πας, μου φαίνεται (fashion expert) που λέμε και στο χωριό μου 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ψηλομύτες δεν τις θέλουμε στην παρέα μας Μαράκι μου .
      Ετοιμάζονται κι άλλα οπότε θα εισαι καλυμμένη στις εμφανίσεις σου😂😂
      Στο δικό μου χωριό το σύμβολο μόδας το λένε κουρελομαζώχτρα🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Καταπληκτικά κομμάτια με ομορφα συνδιασμενα χρώματα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικές δημιουργίες και έχουν και πολλή δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ .
      Όντως έχουν πολλές ώρες δουλειά .
      Τα υλικά είναι σκουπίδια αλλά ο χρόνος πολύτιμος.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Kαλά Ρενα μου είναι να μην τα δουν αυτα τα κοσμηματα οι εγγονες μου..χα.χα..καταλαβενεις ε; θα μου ζητανε να τους φτιαξω.. αλλα εγω δεν σκαμπάζω απο αυτα οποτε θα χρειαστω τηλεφωνικα οδηγίες ναι;.. χα..χα..γιατί ετσι που τα βλεπω εδω τελειωμενα.. ειναι υπεροχα όντως..γεια στα χερια σου φιλεναδα..τι αλλο θα δουμε απο σενα ε;
    φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι θέλεις Ρουλίτσα μου .
      Δεν είναι δύσκολο
      Διάλεξε κουρελάκια και κλωστές και θα σου πω.
      Υπομονή να έχεις μόνο .
      Χαίρομαι που σου άρεσε .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Τρελαίνομαι γι αυτού του είδους τα κοσμήματα! Ειδικά το καλοκαίρι πάνω σε λευκά καφτάνια ή στο μαυρισμένο δέρμα δείχνουν καταπληκτικά! Ε το έχουμε ξαναπεί... είσαι μαστόρισα παντού!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κι εγώ το ίδιο Χριστίνα μου .
    Έτσι τα φοράω .
    Είπα έχω καιρό μέχρι τα 100 μπορώ να τα φοράω 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Δεν υπάρχει χώρος για πίνακες στο σπίτι οπότε κάνω κοσμήματα .
    Καιρός να φτιάξεις κι εσύ με υγρό γυαλί .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πραγματικά, είναι ανεκτίμητης...φαντασίας!!
    Και τόσο όμορφα όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου .
      Η φαντασία παίζει μεγάλο ρόλο .
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Με θυμάσαι; Με θυμάσαι; είμαι η Ε.... που αποφάσισα να ξαναγυρίσω εκεί που περνούσα τόσο όμορφα που χάζευα ιδιαίτερες δημιουργίες από ταλαντούχες υπάρξεις που γευόμουν ολα τα καλά και έφευγα από τα σπιτάκια σας γεμάτη και χαρούμενη.Αν και δεν θα γίνουν ποτε για μένα τα πράγματα όπως πριν,ομως θα προσπαθήσω τουλάχιστον να ξαναβρεθώ "ανάμεσά σας".
    Δεν ξεχνώ ποτέ πως η κάθε σου ανάρτηση είναι πάντα ευχάριστη, χιουμοριστικη όσο πρέπει και χρήσιμη επίσης! Την λέξη μποχο μόνον την άκουγα τι ακριβώς σήμαινε δεν είχα ιδέα .... τώρα ξέρω χαχα Είσαι απίθανη με ότι καταπιάνεσαι!!!!!Φιλάκια πολλά και νοσταλγικά (ποιός ξέρει αραγε ποτε θα σας δω ολες έτσι φιλόξενα μαζεμένες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε θυμάμαι φιλη μου , πώς δεν σε θυμάμαι;
    Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ ύστερα από τόσο καιρό.
    Μου λείπουν τα σχόλια σου και γελάω όταν σε σκέφτομαι να πετάς πράγματα και να βλέπεις μήπως είμαι σε καμιά
    γωνία και σε μαλώσω 🤣🤣🤣🤣
    Εύχομαι να αποφασίσεις να έρθεις μια βόλτα να ξεσκάσεις.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είσαι εκτός συναγωνισμού!! Η φαντασία σου δεν έχει όρια.Από το τίποτα ,κοσμήματα .Αυτό το πρώτο boho με τα κουρελάκια ,νομίζω θα τραβήξει πολλά βλέμματα.Να είσαι καλά Ρένα μου , να μας δίνεις όμορφες και φτηνές ιδεες!! Φιλάκια θαυμασμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφόσον περνάω πολλές ώρες στο σπίτι με τις μικρές, πρέπει να αξιοποιήσω τα υλικά που έχω σε αφθονία 😁😁😁
      Δίνει πολλές ιδέες το πιντερστ κι εγώ τις φέρνω στα μέτρα μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  27. Τέλεια (και) τα μπόχο σου!
    Τα αγαπώ κι εγώ πολύ, κυρίως
    τα καλοκαίρια σε ταξίδια και
    θάλασσες. Το πρώτο κουκλίστικο!
    Φιλιά και καλό μεσημέρι Ρενάκι 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκολοφόρετα και δεν χαλάνε με τίποτα. Κι αν ξηλωθούν κάπου, με ένα ακόμα κουρελάκι διορθώνονται. 😁😁😁
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  28. Αγαπημένη μου πολυτάλαντη Ρένα, με χιούμορ και ωραίες φωτογραφίες παρουσίασες τις εντυπωσιακές δημιουργίες σου!!!
    Συγχαρητήρια θερμά και σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τα επαινετικά σου λόγια!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να είσαι καλά Μάγδα μου, αλλά το καλό να λέγετε .
    Το συνολάκι που έπλεξες είναι ΤΈΛΕΙΟ.
    Σ ευχαριστώ πολύ κι εγώ για τα καλά σου λόγια.
    Φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καταπληκτικές δημιουργίες! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ότι και να πούμε είναι λίγο.Πάντα γερή και δημιουργική

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...