Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2019

ΜΕ ΕΝΑ ΑΡΛΕΚΙΝ ΞΕΧΝΙΕΣΑΙ!!!!! { παίζοντας με τις λέξεις #20 )


Ο Alexander έσιαξε την τσάκιση στο παντελόνι του,  άδειασε μονορούφι το ακριβό μπράντι .κι ακούμπησε προσεκτικά το κρυστάλλινο ποτήρι στο τραπεζάκι.
Μέχρι τώρα , όλα του ήρθαν βολικά και σήμερα ο Μέγας Δούκας θα του απένειμε ένα μετάλλιο ανδρείας.
Η δεξίωση στον πύργο του, ήταν προς τιμήν του.
-Το μπάνιο είναι έτοιμο, κύριε, ακούστηκε πίσω του η φωνή του μπάτλερ..
Ήρθε η  ώρα να ετοιμαστεί και να δικαιώσει τον λαό του που τον ακολουθούσε πιστά.
Σε λίγο καιρό όλα θα ήταν δικά του.
Το οινοποιείο, τα χωράφια , ο πύργος.
Το σατανικό  σχέδιο του μπήκε σε εφαρμογή και τίποτα και κανείς δεν θα μπορούσε πια να το σταματήσει.






Η Emilie έριξε μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη κι έσιαξε τη δαντέλα στο ντεκολτέ της.
Παρά την απλότητα του, ήταν ένα πανέμορφο φόρεμα που κολάκευε το καλλίγραμμο κορμί της..
Αποφάσισε να γυρίσει από τη Santa Barbara της Αμερικής,  στη Σκωτία, για να αποκαταστήσει το όνομα της αγαπημένης της γιαγιάς, που είχε φύγει κρυφά  από την πατρίδα της, όταν ξέσπασε το σκάνδαλο.
Αν μάθαινε την αλήθεια πιο μπροστά, θα την έπαιρνε  μαζί της  και θα τη βοηθούσε να τα ξαναβρεί με τον αδερφό της, τον Μεγάλο Δούκα.
Γνωστή συγγραφέας στον τόπο της, πρότεινε στον εκδοτικό οίκο που συνεργαζόταν χρόνια, να γράψει ένα βιβλίο για  τους πύργους και τα μυστήρια τους.
Με αυτή τη ιδιότητα βρισκόταν τώρα καλεσμένη στον πύργο.
-Μπορώ να έχω αυτό το χορό, δεσποινίς;
Γύρισε ξαφνιασμένη και βρέθηκε μπροστά σε δυο υπέροχα μάτια.
Δυο μάτια σαν φουρτουνιασμένες θάλασσες..

Αφέθηκε στα χέρια του κι ο Alexander  την οδήγησε  στο κέντρο της σάλας.
Είχε μαγευτεί από την αρρενωπή του φωνή κι από τον τρόπο που την κοιτούσε.
 Μια φωνή όμως μέσα της ,της έλεγε να προσέχει αυτόν τον άνδρα με το θεληματικό πηγούνι και την ελιά που φαινόταν αμυδρά στο λαιμό του, εκεί που τελείωνε το κολάρο του πουκάμισου του.

Μετά από μια καταπληκτική βραδιά, να ‘τοι τώρα και οι δύο φορώντας  άψογες στολές ιππασίας,  καβάλα στα άλογα που πήραν από τους στάβλους του πύργου, κάλπαζαν στα απέραντα λιβάδια της Σκωτίας.
Άραγε η Emilie θα προλάβαινε να σταματήσει τα σχέδια του Alexander;
Άραγε ο Alexander θα άλλαζε τα σχέδια του όταν θα μάθαινε την αληθινή ταυτότητα της Emilie ;

ΓΚΟΛ ΓΚΟΛ!!!!!!!
Ο Αλέκος όρθιος ωρυόταν για το αποτέλεσμα της ομάδας του.
Με μια κίνηση άνοιξε το κουτάκι της μπύρας και την κατέβασε μονορούφι.
Πέταξε το άδειο κουτάκι προσπαθώντας να βάλει άλλο ένα αποτυχημένο καλάθι στον σκουπιδοτενεκέ που έχασκε ανοικτός κι άδειος.
Αυτό έσκασε με θόρυβο επάνω στο σωρό από κουτάκια που κείτονταν γύρω του την ώρα που ο Αλέκος  έβγαζε ένα μακρόσυρτο ρέψιμο από το στόμα του.
Η Λίτσα έντρομη κοιτούσε μια τα γένια στο αξύριστο πρόσωπό του και μια την μισοπεσμένη φόρμα του.
Ήταν σαν να τον έβλεπε για πρώτη φορά.
Το βιβλίο της είχε πέσει στο πάτωμα και καθώς έσκυψε να το σηκώσει, έγινε αντιληπτή από τον σύντροφό της.
-Αμαλίτσα, έτσι την έλεγε όταν ήθελε να την καλοπιάσει και τώρα κάτι δεν του άρεσε στο βλέμμα της.
Τα μάτια της ήταν σαν φουρτουνιασμένες θάλασσες και περίμενε να ξεσπάσει φουρτούνα όπου νάναι,
-Αμαλίτσα μου, είδες , είδες τη φάση;
Είδες τι έκανε ο Μεγάλος, ο Άρχοντας,;
Τι μεγάλος, τι άρχοντας , σου λέω, αυτός είναι βασιλιάς και βάλε, είναι Δούκας !
Ναι αυτό είναι,  Μέγας Δούκας!
Γι αυτό τον ακολουθεί ο λαός του.
-Ετοιμάσου ζαργάνα μου και μόλις τελειώσει ο αγώνας θα σε πάω στο πανηγύρι της Αγίας Βαρβάρας.  
Αύριο είναι η γιορτή της, μεγάλη η χάρη της και θα πάμε για σουβλάκια.

Η Λίτσα κρατώντας αγκαλιά το αγαπημένο της βιβλίο, γύρισε την πλάτη της και βγήκε από το δωμάτιο.
Ο Αλέκος έμεινε εμβρόντητος να κοιτάει την κλειστή πόρτα.
Τι είχε κάνει, τι είχε πει και τον παράτησε έτσι η ζαργάνα του;
Δεν πρόλαβε να ξανασκεφτεί αν έπρεπε να πάει να την βρει, γιατί η πόρτα άνοιξε κι εμφανίστηκε η Λίτσα ντυμένη με το κολλητό της τζιν και το κόκκινο μπλουζάκι.  
Στο λεπτό άλλαξε κι ο Αλέκος κι όλο χαρά καβάλησαν το παπάκι, αφού βεβαιώθηκε ότι έδεσε σωστά το κράνος της και η Αμαλίτσα του.

Όλα κι όλα, μπορεί να ήταν λίγο άγαρμπος ο σύντροφος της και να μην ήξερε από καλούς τρόπους, αλλά δεν τον άλλαζε με κανέναν δολοπλόκο Αρλεκίνο!!!
Ξεκίνησαν φωνάζοντας και οι δυο.
Σάντα Μπάρμπαρα,  ερχόμαστε.



Αυτή είναι η συμμετοχή μου στο "Παίζοντας με τις λέξεις " που διοργανώνει η Μαρία στο Χάρτινο καραβάκι της.




Μαρία μου, σ ευχαριστώ κι εγώ πάρα πολύ για την ωραία διοργάνωση αυτού του δρώμενου.
Είμαστε μαζί σου στα καλά αλλά και στα δύσκολα!!!!

Η νικήτρια του 20ου παιχνιδιού είναι η άλλη Μαρία μας, με το "Δημιουργική απασχόληση"
Συγχαρητήρια και στις δυο σας κορίτσια.

Ευχαριστώ  όσες κι όσους ψήφισαν τη δική μου συμμετοχή.
Δεν περίμενα με τίποτα να έρθει τρίτη.

Αρχικά είχα γράψει δύο ιστορίες κι επειδή δεν αποφάσιζα ποια από τις δύο να στείλω, τις ένωσα κι έκανα μία.
Ήταν αρκετά μεγάλη όμως , οπότε αναγκαστικά έκοψα μερικές λεπτομέρειες, τις οποίες πρόσθεσα τώρα.


Απόλαυσα το γράψιμο, ελπίζω κι εσείς να απολαύσατε το διάβασμα!!!!

Εδώ  είναι όλες οι συμμετοχές.
Σας προτείνω να τις διαβάσετε όλες.

Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε!!

                                                  ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!









 



















38 σχόλια:

  1. Ρένα μου αυτό κι αν ήταν η μεγάλη έκπληξη! Την θεωρώ ως κορυφαία έμπνευσή σου, πολύ εύστοχη, ικανή όχι μόνο να αγαπηθεί αλλά και να αγκαλιαστεί από πολλούς αναγνώστες.
    Μέσα στα αφηγήματα που ξεχώρισα, μέσα σε αυτά που ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Μπόρεσες να συνδυάσεις το χιούμορ με την όμορφη γραφή. Μπράβο Ρένα μου! Άξια σε θέση διάκρισης η συμμετοχή σου.
    Πάντα τέτοια καλή μου φίλη. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η έκπληξη η δική μου ήταν πολύ μεγάλη φίλε Γιάννη, όταν είδα πόσα άτομα με ψήφισαν.
      Ανάμεσα σε τόσο ωραίες συμμετοχές, δεν το πίστευα!
      Ευχαριστώ πολύ για την προτίμησή σου.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  2. Στο είπα δεν στο είπα; Γράφε!! Χάριζέ μας όμορφα αναγνώσματα που γεννά το μυαλό και η πένα σου!
    Κοίτα τώρα ...το λάτρεψα. Του έδωσα το 3αρι μου γιατί μόνο τόσα επιτρεπόταν να δώσω. Υπέροχο Και γέλασα. Το ευχαριστήθηκα πολύ
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου
    Να σαι καλά
    Μπράβο σου μπράβο μπράβο σου
    Φιλιά πολλά και καλημέρες επίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά που είναι αυτά το δρώμενα κι αποφάσισα κι εγώ να γράψω.
      Δεν ήξερα αν μπορούσα, δεν το σκέφτηκα ποτέ.
      Παίρνοντας όμως τις λέξεις-κλειδιά, έκανα με το μυαλό μου διάφορες εκδοχές.
      Ευχαριστώ πολύ για τους 3 βαθμούς που μου χάρισες, χοροπηδούσα από τη χαρά μου.
      Χρόνια πολλά και καλά για τη γιορτή σου σήμερα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ Ρένα μου για τις ευχές. Να σαι καλά πάντα

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Ρένα μου!
    Κοίτα να δεις, τον τελευταίο καιρό έχω ελάχιστο χρόνο για blogging, έτσι δεν καταφέρνω να διαβάσω και να ψηφίσω τις συμμετοχές στα δρώμενα αλλά τα διαβάζω φρέσκα φρέσκα από τα blog των φίλων μου όταν τα αναρτούν!
    Πολύ ευχάριστα διαβάζεται το κείμενο σου που μου άρεσε γιατί είναι έξυπνο και γιατί έχει δώσεις χιούμορ, μακάρι τα Άρλεκιν να ήταν τόσο έξυπνα και καλογραμμένα!
    Μπράβο Ρένα μου και συνέχισε να γράφεις!
    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Στεφανία μου και δεν πειράζει που δεν πρόλαβες να ψηφίσεις.
      Επειδή στα νιάτα μου είχα διαβάσει κι εγώ αρκετά Άρλεκιν, σκέφτηκα να το διακωμωδήσω το θέμα 🤣🤣
      Δεν φανταζόμουν οτι θα ανέβαινε στο βάθρο 😂😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Αυτό που κόβεις και ενώνεις φερμουάρ, ιστορίες και θαλασσόξυλα, με ξεπερνάει. Μα και εδώ βρε Ρένα μου, έκανες κοπτική-γαζωτική; Τι να σου πω; Είσαι θεά!
    Για την ιστορία σου, τα είπα στης Μαρίας. Μα πώς δεν αναγνώρισα το πανέξυπνο χιούμορ σου; Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα μόλις είδα τα αποτελέσματα και πως ήσουν εσύ η δημιουργός αυτού του Άρλεκιν.
    Σάντα Μπάρμπαρα ερχόμαστε 😍😊😀....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να ξέρεις πόσες φορές πετσόκοψα και τις δύο ιστορίες για να φτάσω στο επιτρεπτό όριο 😂😂😂😂😂
      Με βοήθησε λες το πτυχίο κοπτικής ραπτικής;
      Η προτίμησή σου με τιμά και πολύ το χάρηκα να βρίσκομαι μαζί σας.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Ρένα μου τέλεια η συμμετοχή σου! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οριστε που φοβοσουν να το τολμήσεις Ρενα μου οχι μονο εγραψες αλλα και σαν πρωτη φορα τα πηγες υπεροχα..
    Σε ολους μας αρεσε το Αρλεκιν σου.. και το χιουμορ του😁😄😍 φιλεναδα..καλε; τι ωραια ταλεντα που ανακαλυπτουμε στην γειτονια μας; μπραβο κοριτσι μου.. και στα επομενα με το καλό ..φιλακιαα!!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πολύ που μου δόθηκε η ευκαιρία να βρεθώ ανάμεσά σας Ρουλίτσα μου.
      Δεν πίστευα σε τόσους βαθμούς, αλλά δεν έκανα πίσω.
      Δεν πάμε και νόμπελ λογοτεχνίας.
      Όταν δεν έχω χρόνο για χειροτεχνίες, σκέφτομαι ιστορίες μόνο που δεν προλαβαίνω πάντα να τις καταγράψω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Ρένα μου, καλησπέρα και πολλά συγχαρητήρια!
    Χαίρομαι που ανταμώθηκαν οι δρόμοι μας και μου δόθηκε η δυνατότητα να ταξιδέψω στις θεϊκές σου δημιουργίες μέσω της προσωπικής σου σελίδας! Είσαι πλασμένη από τη φύση με το χάρισμα να φτιάχνεις αγίους και αυτό τα λέει όλα!

    Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!καλές γιορτές!
    Υγεία και Ευλογία στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια.
      Κι εγώ χαίρομαι που ανταμώθηκαν οι δρόμοι μας.
      Θα τα λέμε, πιστεύω.
      Καλές γιορτές και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Ρένα μου πολλά συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου που έφτασε μάλιστα στην τρίτη θέση. Ήταν απολαυστικότατη!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου καλό, εγώ σ ευχαριστώ πολύ.
      Η έκπληξή μου ήταν μεγάλη.
      Το χάρηκα πάρα πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Ρένα μου, απολαυστική η συμμετοχή σου και γιά να πω την αλήθεια, υποψιάστηκα , λάθος βεβαίως , ότι το κείμενο ήταν του Γιάννη....!!! Ωραίο χιούμορ, έξυπνη πλοκή, θαυμάσιο αποτέλεσμα !!! Συγχαρητήρια , αγαπώ πολύ τις ιστορίες σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κλαύδια μου με τιμά που με βάζεις δίπλα στον φίλο μας τον Γιάννη.
    Προσπαθώ να κατασκευάζω ιστορίες όταν κοιμίζω τις μικρές κι αν δεν κοιμηθώ κι εγώ, τις καταγράφω 😂😂😂😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα γλυκια μου Ρενα
    Συγχαρητηρια για την συμμετοχη σου!
    Ξεχωρισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου.
      Είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Μπράβο Ρένα πολυταλαντη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο σου Ρένα μου τέλεια η συμμετοχή σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εμένα πολύ μου άρεσε!
    Ειδικά στο σημείο που η Αμαλίτσα ξύπνησε!
    Εύγε Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άρτίστα μου.
      Τα σχόλιά σας μου δίνουν πολύ χαρά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Μεγάλη έκπληξη!
    Μπράβο Ρένα!
    Πολύ το χάρηκα όταν είδα ότι εσύ κρυβόσουν από πίσω
    κι ας μην σε ψήφισα (καθώς δεν έφθαναν τα ψηφουλάκια).
    Πολλά φιλιά μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μεγάλη έκπληξη κσι για μένα Αριστέα μου.
    Δεν πειράζει, τι σημασία έχουν οι ψήφοι;
    Εγώ απόλαυσα το γράψιμο και την ωραία παρέα.
    Σας προειδοποιώ ότι θα υο ξανακάνω 😂
    Κρίμα που δεν μου βγαίνει λαι το ποιητικό.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μια σύντομη στάση, να ευχηθώ καλές γιορτές σε μια συντοπίτισσα - και την οικογένεια της. Και πόσο τυχερή, να διαβάσω ακόμη μια τρυφερή ιστορία, ντυμένη με πολύχρωμα συναισθήματα
    Προσμένοντας μια όμορφη και γεμάτη χρονιά
    Τζοάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία.
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Το πόσο μου άρεσε αυτή σου η ιστορία δε λέγεται. Ήταν η πρώτη μου επιλογή και την απόλαυσα όσο δεν φαντάζεσαι! Σου εύχομαι Ρένα μου πάντα να είσαι τόσο πηγαία και δημιουργική, να περάσεις τα Χριστούγεννα με αγάπη και με όλους τους δικούς σου τριγύρω σου και να υποδεχθείς έναν καινούργιο χρόνο φορτωμένο με ευχάριστες εκπλήξεις για σένα! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ήταν μεγάλη η έκπληξη και η ευχαρίστησή μου γι'αυτή την ιστορία.
    Εύχομαι και σε σένα καλά Χριστούγεννα κι ο καινούργιος χρόνος να πραγματοποιήσει όλες τις επιθυμίες σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν θα σταματήσεις ποτέ να μας εκπλησεις!!!
    Χρόνια πολλά Ρένα μου καλά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη και ευτυχισμένες στιγμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...