Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

ΕΝΑΣ ΓΑΤΟΣ ΠΟΝΗΡΌΣ

Ήταν ένας γάτος, γάτος πονηρός. 
Κάθε που εβράδιαζε, ντύνονταν γαμπρός. 



Δεν ξέρω αν είχε αυτόν τον γάτο στο μυαλό του ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, όταν τραγουδούσε αυτό το τραγούδι,


εγώ πάντως αυτό τραγουδούσα όταν τον έφτιαχνα.



Η αρχή έγινε από αυτό το μπουκάλι.


Είχα μαζέψει αρκετά γιατί μου άρεσε η φόρμα του.

Και κάποια στιγμή έπρεπε να φτιάξω κάτι για να δικαιολογήσω την ύπαρξη τους.
Ξέρετε σε ποιον 🤣🤣🤣

Για να μεγαλώσει ο λαιμός του, έβαλα το εσωτερικό χαρτόνι από το χαρτί κουζίνας.

Το κεφάλι του ή μάλλον η κεφάλα του , είναι μια μπάλα από τσαλακωμένα χαρτιά στα οποία έδωσα το σχήμα που νόμιζα ότι ταίριαζε στον σωματότυπο του.

Έπεσε πολύ μελέτη δλδ.
Στο πιντερστ έχει πολλά ζωάκια papier mache, οπότε είχα πρότυπα για να ακολουθήσω.

Αυτιά, χέρια, πόδια και ουρά από χαρτόνια που καλύφθηκαν όλα με χαρτοπολτό.

Στο YouTube βρήκα πολλές συνταγές για χαρτοπολτό.
Δεν θυμάμαι ποιά απ όλες όμως χρησιμοποίησα, γιατί τον έχω κάνει εδώ και πολύ καιρό.
Μια το ένα ομως,  μια το άλλο, έμενε στην αφάνεια.

Τον ταλαιπώρησα πολύ καιρό τον καημένο και ήταν πολύ στεναχωρημένος που δεν του αφιέρωνα ανάρτηση.


Δεν αποφάσιζα τί  χρώμα να τον βάψω, ώσπου αυτή η χαρτοπετσέτα μου έδωσε την ευκαιρία να τον ντύσω και να τον μοστράρω για γαμπρό .

Τώρα αν θα γυρίσει καμιά γατούλα να τον κοιτάξει ή θα φάει του κόσμου τις χυλόπιτες, δεν ξέρω.


Αυτός πάντως καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι, που λέμε 🤣🤣🤣

Και βλέποντας να τον φωτογραφίζω, κατάλαβε πως ετοιμάζετε για το ντεμπούτο του στον κόσμο του διαδικτύου κι όλο νάζια και νιαουρίσματα μου είναι.

Κεραμιδόγατο δεν τον λες πάντως, ποιό πολύ για τραγουδιστή σε σχήμα του Φλωρινιώτη μοιάζει αλλά δεν τον νοιάζει !
Ορίστε, έκανα και ρίμα🤣🤣🤣🤣🤣

Αν έχετε καμιά γατούλα για νύφη, μη διστάζετε, είμεθα ανοιχτοί σε προτάσεις.


Ευτυχώς που έχω παρακαταθήκη από  κατασκευές κι όταν δεν υπάρχει χρόνος για δημιουργίες,καλή ώρα, όλο και κάποια με βγάζει από τη δύσκολη θέση.

Σε φάση τακτοποίησης του εργαστηρίου μου, μετά τα παπλώματα πατσγουορκ επικρατεί πανικός.
Αναμείνατε καινούργιες δημιουργίες οσονούπω!!


ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ!!!

29 σχόλια:

  1. Τι αλλο θα δούμε από τα χεράκια σου, μου λες;
    Το μπουκάλι ούτε που το φαντάζεται κανεις πια, αλλά ότι είναι ένας τσαχπίνης γάτος είναι φανερό!😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι βλέπω Νίκη μου, θέλω να υο φτιάξω.
      Κακό, καλό; Δεν ξέρω. Τα μπουκάλια με ωραίο σχήμα με εμπνέουν πάντως.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  2. ....και πώς έγινε λεία η επιφάνεια; Τον στοκάρισες; Και ...χαρτοπολτό είπες από το γιουτιουμπ οκ. Πάω να ψάξω. Και είπες ρολό απο το χαρτί κουζίνας...και είπες...οκ πάω να φτιάξω γιατί μπουκάλια πολλά. Σ'ευχαριστώ
    Είναι υπέροχος ο γάτος. Δεν ξέρω τι ζώο θα μου βγει γι αυτό και δεν μιλάω για νύφη περίμενε να δούμε
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τελείως λεία Άννα μου.
      Υπάρχει ένας χαρτοπολτός σε σκόνη. Νομίζω ότι με αυτόν έκανα το τελείωμα.
      Δες σ αυτό το μπλογκ

      http://elenartista.blogspot.com/2012/04/blog-post_12.html?m=1

      Έχει ασχοληθεί με τον πηλό κι έχει διάφορους τρόπους.
      Περιμένω να δω τη νύφη 😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

      Διαγραφή
  3. Ο χαρτοπολτός φανταστικό υλικό που όσο το δουλεύεις τόσο σε συνεπαίρνει. Κι ο γάτος σου επίσης, φανταστικά χρώματα. Μπράβο Ρένα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Αννίκα μου.
      Μου αρέσει πολύ το χαρτί κι όποτε μπορώ ασχολούμαι με αυτό.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  4. Είναι τόσο όμορφος που όλες οι γατούλες θα πέσουν στα πόδια του! Υπέροχος ο γάτος σου, Ρένα μου. Τα συγχαρητήρια μου. Απλά ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγήκε πολύ τσαχπίνης τελικά Μαράκι μου.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  5. Ένας όμορφος γάτος όπως το τραγούδι. Μπράβο και εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

      Διαγραφή
  6. Χαχαχαχαχαχαχχα κοίτα να δεις τώρα τι παθαίνουμε βρε Ρένα μου!
    Ο Γάτος που έγινε ....από μπουκάλι! Μιλάμε κάλλιστα θα μπορούσε να είναι τίτλος παραμυθιού με την ανάλογη εικόνα. Τι άλλο θα φανταστείς μου λες; Τι άλλο θα φτιάξουν τα δαιμόνια χέρια σου;
    Τον χαίρομαι τον φίλο μας και περιμένω να ...νιαουρίσει.
    Στέλνω φιλιά και ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λες να μείνει μπουκάλα με τόσο τουπέ που έχει;
    Αφού μου αρέσει να φτιάχνω ό,τι βλέπω, τί να κάνω;
    Είμαι επιρρεπής στις προκλήσεις 😂😂😂
    Καλή συνέχεια φίλε Γιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γελάω με τις περιγραφές σου, πάντως.
    Αυτό που μπουκάλι πιάνεις και γάτος καμαρωτός βγαίνει, είναι για μένα "πυρηνική φυσική". Μπορεί να είναι από χαρτοπολτό, αλλά είναι και ένα εξαιρετικό "γλυπτό" φτιαγμένο απ' τα χρυσά σου τα χεράκια. Άντε, εύχομαι να βρεθεί και μια γατούλα αντάξια του να ζευγαρώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και πυρηνική Φυσική Μαράκι μου 🤣🤣🤣🤣🤣
      Όταν βλέπω στο πιντερστ τόσα πολλά, θέλω κι εγώ σαν παιδάκι που είμαι, να παίξω 😂😂😂😂
      Ελπίζω να αργήσει να βρει νύφη γιατί δεν έχω χρόνο να μεγαλώσω γατοεγγόνια😁😁😁😁
      Έχω τα κορίτσια μου τώρα.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  9. Καλά φιλενάδα μου τι όμορφος γάτος είναι αυτός! Αμάν ρε με έχετε τρελάνει με τις κατασκευές σας! Φιλιά καλοκαιρινά και ασφαλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαίρη μου κι εγώ τρελαίνομαι με κάθε τι καινούργιο που βλέπω και θέλω να το κάνω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  10. Αααααααα, μαζεύεις και μπουκάλια! Ωραία!
    Εν τω μεταξύ αυτός ο γάτος, δεν είναι απλά μια χειροτεχνία, αλλά ένα γλυπτό έργο τέχνης!
    Είναι ΦΟ ΒΕ ΡΟΣ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο Ρένα!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι σπο αυτά Άρτίστα μου κι όχι μόνο.
      Ξεκαθαρίζω το υπόγειο εργαστήριο μου στο χωριό και πετάω μπουκάλια και κουτιά για να κάνω χώρο. Δεν παλεύομαι. Με το δίκιο του φωνάζει ο Όσιος Ιωάννης 😁
      Είναι όλα ωραία κι όλα μου αρέσουν, αλλά enough 😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  11. Σίγουρα δε φανταζόμουν ότι βασικά θα τον έφτιαχνες από ένα μπουκάλι!! Μπράβο, μπράβο. Τη θέλει και τη νύφη του, Ρένα μου όποτε κάνε κάτι για το γατούλη...Μην τον αφήσεις μόνο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Ευγενία μου; Θα περιμένω μήπως κάνει κάποια, αλλιώς θα το φροντίσω 🤣🤣
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  12. Μπουκάλι, όχι οποιοδήποτε + χαρτοπετσέτα, όχι ότι ότι + πολύ Ρενίσια φαντασία, τι μας δίνει= Γατούλα καμαρωτή!!!

    ΑΦιλάκια και καλά συμμαζέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνδυασμός τρομερός Στεφανία μου 🤣🤣
      Δίνει ιδέες και το πιντερστ, πολύ θέλει ο άνθρωπος να σαλτάρει 😂😂😂😂😂
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  13. Ότι θα γινόμασταν και συμπεθέρες Ρένα μου δεν το φανταζόμουν!!! Βάζεις εσύ τον γαμπρό βάζω εγώ τις νύφες -πέντε τον αριθμό ζωή να 'χουν- ότι χρώμα θες, ότι χαρακτήρα θες. Έχω και καλές νοικοκυρές και τσαούσες που δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους. Θα του βρούμε την πιο ταιριαστή, γιατί τέτοιος γαμπρός πλουμιστός και ομορφάντρας πρέπει να πάρει την καλύτερη!! Περιττό να σου πω ότι κούκλο τον έκανες!! Όσο για το γεγονός ότι καθαρίζεις και πετάς το ακούω και στεναχωριέμαι. Σε καταλαβαίνω όμως γιατί και εγώ μια από τα ίδια είμαι. Απλά δεν το αποφασίζω. Καλή συνέχεια στο συμμάζεμα. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γίνουμε Νανά μου, γιατί να μη γίνουμε;
      Θα τον αφήσουμε να διαλέξει όποια θέλει και θα υου δώσω προίκα τα υλικά μου 🤣🤣🤣🤣🤣
      Κάτι πρέπει να πετάξω, αλλιώς θα πετάξουν εμένα.
      Κουτιά και μπουκάλια βρίσκω πάντα, γιατί να τα μαζεύω;
      Σήμερα όμως τα σκεφτόμουν και μετάνιωσα 😂😂😂😂😂
      Ευτυχώς που πρόλαβε ο όσιος Ιωάννης και τα πέταξε.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

      Διαγραφή
  14. χαχαχαχαχαα φοβερος ο γατος......... προσεξε τα νυχτοπερπατηματα!!!
    η επιλογη της χαρτοπετσετας ηταν απιθανη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικός ο γάτος σου, Ρένα μου!!!! Πολύ τσαχπίνης μου φαίνεται! Σίγουρα θα βρεθεί γρήγορα η νυφούλα!!!
    Διαβάζω για το ξεκαθάρισμα που κάνεις και σκέφτομαι πόσο καιρό το έχω αναβάλει εγώ!!!! Πρέπει οπωσδήποτε να πετάξω πράγματα και δεν το αποφασίζω. Θα ανασκουμπωθώ κι εγώ σύντομα...πριν αρχίσουμε τα μπάνια, γιατί αλλιώς θα μείνουν όλα όπως είναι!!!
    Φιλιά και καλό κουράγιο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέτοιο γάτο πάντως φιλενάδα δεν θα έχει καμιά τέτοιο μπουκαλόγατο..και τσαχπίνης ο άτιμος.. μοναδικός λέμε..μα ποια τον έφτιαξε όμως ε;..
    Αντε από ότι διαβασα Ρένα μου βρεθηκε και η νυφη..εμ τετοιος κούκλος δεν θα αργούσε να τον σταμπάρουν για γαμπρό..
    Τωρα πως τις καταφέρνεις τέτοιες κατασκευές,απορίας άξιο είναι ..
    Να περνας όμορφα φιλεναδα ότι και να κάνεις είτε ράβεις ..είτε χτίζεις..καλό σου ξημέρωμα την αγαπη μου φιλιάαα!!!🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραίος ο πολύχρωμος, πονηρός γάτος σου Ρένα μου! Δεν ξέρω αν αυτόν σκέφτονταν ο Παπακωνσταντίνου, αλλά στο εξής εμείς, αυτόν θα σκεφτόμαστε χαχα
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κακούργα πρωινιάτικα μ'εβαλες την αγαπημένη μου γειτονιά και θυμήθηκα τα παλιά!!! Αρωμα μικρής χαράς από την ανάρτησή σου με τις απλές οδηγίες Το μπουκάλι δεν ηταν εκπληξη για μένα ηταν θαυμασμός για το μεράκι της δημιουργίας σου που παραμένει ο ιδιος εδώ χρόνια...η δουλειά σου πάντα εξερετική...μακαρι να μπορούσα κι εγώ Καλημερα καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...