Σάββατο 25 Ιουλίου 2020

ΓΙΑΛΌΞΥΛΟ ΜΕ ΜΑΚΡΑΜΕ


Κάθε χρόνο τέτοια μέρα, χαρίζω στον εαυτό μου ένα πολύτιμο κόσμημα. 



Αφού έχω γενέθλια, το δικαιούμαι.
Είχα ετοιμάσει αυτό με τα Γυαλάκια, αλλά σας το έδειξα πιο μπροστά. 
Δεν είχα την υπομονή να περιμένω ένα μήνα 😂😂

Τα υλικά που είχα μαζί μου στο κάμπιγκ , ήταν άσπρο κορδόνι, μερικές χάντρες κι αρκετά γιαλόξυλα.
Ο χρόνος περιορισμένος, αλλά το προσπάθησα και κατάφερα να το ετοιμάσω εγκαίρως.

Μετά από μερικές δοκιμές, βρήκα το ξυλάκι που στεκόταν καλά και αυτοσχεδιαζοντας, έφτιαξα και ένα κομμάτι μακραμέ.
Έτοιμο το κολιέ μου .


Δεν ξέρω πώς σας φαίνεται, εμένα μου άρεσε πάρα πολύ, ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα.
Νομίζω ότι θα φτιάξω κι ένα βραχιόλι.
Κι αν δεν τα φορέσω, θα τα κρεμάσω στον τοίχο σίγουρα!


Με λίγη Καλή θέληση και πολύ φαντασία , όλα τα υλικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε απίστευτα πολλές δημιουργίες.

Δείτε τα κοσμήματα που έχω φτιάξει κατά καιρούς με διαφορετικά υλικά και τεχνοτροπίες εδώ.

Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να περάσουμε το υπόλοιπο καλοκαίρι χωρίς θερμά επεισόδια.


36 σχόλια:

  1. Πανέμορφο το κολιέ. Οτι μας προσφέρει η φύση και η δημιουργικότητα του νου, απλώς πανέμορφο.
    Λίγο πριν κλείσω το laptop για το καλοκαίρι, να ευχηθώ χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου. Κάθε χρόνο και πιο δημιουργικά, πιο κοντά στην φύση και στις ομορφιές της, πάντα στη θαλπωρή της οικογένειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση είναι καλλιτέχνης κι ό,τι μας προσφέρει, πολύτιμο!
      Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ιωάννα μου.
      Όπου κι αν πας, να περάσεις καλά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Ρένα μου και να είναι με υγεία, χαρά, Αγάπη και δημιουργικότητα!
    Το δώρο σου, όπως πάντα πανέμορφο και πρωτότυπο, φτιάξε και ζώνη για την κόρη και βραχιολάκια για τις εγγόνες!
    ΑΦιλάκια σε όλους σας και καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου.
      Εννοείται ότι θα φτιάξω και για τις εγγονές μου 🤣🤣
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Κι εσείς να περνάτε καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Καλέ εννοείται ότι θα το φορέσεις. Υπέροχο το κολιέ σου και φυσικά σου αξίζει. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, καλή μου φίλη. Σου εύχομαι υγεία και ό,τι επιθυμείς. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα το βράδυ θα κάνει το ντεμπούτο του😂😂
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Μαράκι μου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Πλλλλάκα με κάνεις τώρα;
    Δηλαδή είχες λίγο κορδόνι και κάτι χάντρες, βρήκες τυχαία κι ένα ξυλαράκι κι έφτιαξες αυτό το κομμάτι (κομματάρα δηλαδή)! Εννοείται πως πας και για βραχιόλι, να τα κάνεις σετάκι.
    Αχ βρε Ρένα μου, έχεις το άγγιγμα του Μήδα. Ό,τι πιάνεις, κόσμημα γίνεται.Και μπράβο σου που έφτιαξες ένα δώρο για εσένα. Το αξίζεις!
    Χρόνια σου Πολλά, χρόνια Καλά, χρόνια ευτυχισμένα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ πώς παίρνεις το χαρτί κσι το μολύβι και μας τρελαίνεις με τα γραφόμενά σου Μαράκι μου;
    Έτσι κι εγώ πορεύομαι με ό,τι έχω 🤣🤣
    Χαίρομαι που σου άρεσε.
    Θα το φορέσω σήμερα και θα δω αντιδράσεις.
    Ήδη ο όσιος Ιωάννης νόμιζε ότι έφτιαξα σφεντόνα 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρωτότυπο κομμάτι Ρένα μου!! Θα μπορούσε να μπει και σε έκθεση!! Φυσικά και θα τα κάνεις σετάκι με βραχιόλι. Χαίρομαι που περνάς καλά!!!
    Να είσαι πάντα καλά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνετα στέκεται κσι στον τοίχο. Για έκθεση δεν ξέρω 😂😂
      Ψάχνω να βρω ανάλογο ξυλάκι και θα το κάνω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Πριν από όλα Χρόνια Πολλά Ρένα μου! Με όλες μου τις ευχές να έχεις όμορφα, πολλά, δημιουργικά, υγιή χρόνια γεμάτα χαμόγελα και αγάπη.
    Το κόσμημα με παραπέμπει σε αρχαίες εποχές γεμάτο αλήθεια, φυσική επεξεργασία και φυσική εναρμόνιση. Είναι πανέμορφο. Με εντυπωσιάζει η σύλληψή του.
    Όσο για τα υλικά σου έχω πει ξανά την αγάπη μου για τα γυαλάκια. Που θα μπορούσα άραγε να βρω εκτός από τα να ...σπάσω μπουκάλια.
    Η αναφορά σου σε κάμπινγκ με εξιτάρει να το ξέρεις.
    Στέλνω φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου φίλε μου.
      Κάλλιστα θα το φορούσε ινδιάνος φύλαρχος δλδ;😂😂
      Κι εγώ σκέφτηκα να σπάσω μπουκάλια και να τα αφήσω να τα "φάει "η θάλασσα, αλλά δεν ξέρω αν θα τα βρω του χρόνου 🤣🤣
      Το κάμπιγκ είναι το καλοκαιρινό μας χωριό εδω και 40 χρόνια.
      Ευτυχώς που το άνοιξαν κι εφέτος.
      Καλά να περνάτε.

      Διαγραφή
  8. Ρένα μ' αρέσει που τολμάς και το αποτέλεσμα σε δικαιώνει. Αγαπημένο το μακραμέ και η ιδέα να το συνδυάσεις με τα γιαλόξυλα απ' τις πιο πρωτότυπες. Πολύ όμορφη καλοκαιρινή δημιουργία. Μπράβο Ρένα μου!
    Χρόνια Πολλά, καλά, δημιουργικά και χαρούμενα. Το αξίζεις!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει να πειραματίζομαι με υλικά που είναι προορισμένα για άλλη χρήση.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά και από εδώ, Ρένα μου!
    Δεν μπορούσα να φανταστώ πως θα γιόρταζες χωρίς κοσμήματα και ήμουν σίγουρη πως κάποιο νέο θα μας παρουσίαζες. Και είναι πράγματι πολύ ωραίο το φετεινό σου! Είμαι βέβαιη πως όλες οι φίλες σου στο κάμπινγκ θα σε γέμισαν συγχαρητήρια! Καλοφόρετο και με το καλό να μας δείξεις και τα ασσορτί που θα φτιάξεις!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία Άννα μου.
      Ε ναι.😂😂 Δεν γίνεται χωρίς κοσμήματα να γιορτάσω τα γενέθλια μου 🤣🤣
      Δεν λέω, τους αρέσουν αυτά που φτιάχνω, αλλά δεν θα τα φορούσαν κιόλας 😂😂😂😂
      Εγώ θα το φορέσω άνετα κι έξω από το κάμπιγκ.
      Θα το φτιάξω σίγουρα.
      Πιο εύκολα φτιάχνω μακραμέ πάρα να κολλήσω γυαλάκια με το κολλητήρι, λόγω των κοριτσιών.
      Οπότε θα δείτε κι άλλες δημιουργίες.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. καλημερααα!!πολυχρονη!γερη και ευτυχισμενη!!!!υπεροχο το κοσμημα χρυσοχερα!!!ξεχωριστο!!να περνας ομορφα!!χρονια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ίριδα μου.
      Κι εσύ να περνάς καλά.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Πολύχρονη!! Γερή και δυνατή σαν τα ψηλά βουνά. Και φυσικά να μας εκπλήσσεις πάντα με τις ιδέες που κατεβάζει το μυαλουδάκι σου το υπέροχο.
    Θαυμάσιο και πρωτότυπο το δώρο για σένα.
    Αυτό το μακραμέ με εντυπωσιάζει κάθε φορά γιατί αποκλείεται να το μάθω όσο και αν προσπάθησα
    Με θαλασσόξυλο λοιπόν, ούτε να το φανταστώ...
    Γελάω με τον Όσιο όμως που είπε για σφεντόνα, αχ αυτοί οι άντρες δεν καταλαβαίνουν χαχααχα
    Υπέροχο Ρένα μου και είσαι αξιοθαύμαστη να φτιάχνεις με ό,τι βρίσκεις μικρά αριστουργήματα
    Τα φιλια μου απο Κεφαλονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα μου.
      Είναι πρόκληση για μένα να φτιάχνω πράγματα με ετερόκλητα υλικά.
      Ακόμα και οι μικρές δεν πετάνε τίποτα αν δεν μου το δείξουν 🤣🤣
      Μαλώνουν ακόμα και με τον παππού τους 😂😂😂😂
      Ο Όσιος έχει αγανακτήσει αλλά τί να κάνει;🤣🤣🤣🤣
      Να περνάς καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά με υγεία πάνω απ' όλα Ρένα μου!!!
    Να είσαι πάντα η χαρά της οικογένειάς σου και η λατρεμένη γιαγιά για τις εγγονούλες σου.
    Το κόσμημα είναι ανεκτίμητο! Μοναδικό και πανέμορφο!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
    Φτιάχνουμε πολλά μαζί, όταν βέβαια θέλουν να κάτσουν κοντά μου.
    Συνήθως κάνουν σκανδαλιές😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρένα μου πολύχρονη! Πάντα να είσαι χαρούμενη και δημιουργική. Τέλειο το κόσμημα!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γενέθλια χωρίς δημιουργία σου δεν γίνονται..... πολύχρονη και πάντα με υγεία και χαρές !!! Το κολιέ καταπληκτικό !!!!! Καλή συνέχεια και για το βραχιόλι .... φιλώ σε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Αυτό σκέφτηκα κι εγώ 😂😂
      Ψάχνω να βρω το κατάλληλο ξυλάκι.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. γιατι οχι μονο εσυ θα τολμουσες τετοιο συνδυασμο!!!!!!!!
    χρονια σου πολλα να σε χαιρομαστε.... να φτιαξεις κι αλλααααα πολλαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σοφία μου.
      Ελλείψει άλλων υλικών, είπα να τα συνδυάσω.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Να το φορέσεις Ρένα μου να το φορέσεις και να το χαρείς!!!
    Χρόνια σου πολλά και από εδώ να χαίρεσαι ότι αγαπάς και να απολαμβάνεις το καλοκαίρι σου!!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το φορέσω σίγουρα Ρένα μου.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Πρώτα δέξου τις ευχές μου Ρένα έστω και καθυστερημένα για τα γενέθλια σου... νομίζω ότι έκανες το πιο πρωτότυπο και μοναδικό δώρο στον εαυτό σου φιλενάδα...ειδικά αυτό το πάντρεμα με το θαλασσόξυλο... μονο εσύ θα το έκανες... 👍σου πάει πάρα πολύ και ναι σίγουρα θα το έχεις φορέσει!!!
    Να τα εκατοστήσεις Ρένα μου 🎂να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου και εμείς μαζί τους...😊
    Καλό μήνα να περνατε όμορφα καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι..🏊‍♀️ την αγάπη μου ❤.. φιλιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όλα όσα κάνω τα φοράω όταν είναι δυνατόν, με ξέρεις εσύ 😂😂
    Αυτό είναι λίγο πιο ιδιαίτερο, αλλά θα το βάλω σίγουρα. 🤣🤣
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ρούλα μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραίο το κολιε σου. Πρωτότυπο! Χρόνια πολλά! Εγώ έχω γενέθλια στις 24 Ιουλιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστώ πολύ.
    Χρόνια πολλά και σε σένα τότε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είπα να βγω λίγο από το καβούκι μου και να περάσω μια βόλτα, να πω ένα γεια!
    Όμως βρήκα να δω κι ωραίο κόσμημα!
    Και γενέθλια!
    Και θα αφήσω και ευχές, με χρονοκαθυστέρηση βέβαια, αλλά θα τις αφήσω.
    Χρόνια όμορφα και καλά σου εύχομαι, μαζί με όσους αγαπάς και πάντα με ιδέες για δημιουργίες!
    Αποστέλλω απασμούς και πάω να ξαναδώ και τα άλλα σου κοσμήματα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλωσόρισες Άρτίστα μου.
    Αισθητή η απουσία σου.
    Εύχομαι να είσαι καλά.
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...