Κυριακή 25 Ιουλίου 2021

ΒΡΑΧΙΌΛΙ ΜΕ ΓΥΑΛΆΚΙΑ!!

 

Πιστή στο ραντεβού, όπως κάθε χρόνο τέτοια μέρα, χαρίζω ένα ακριβό κόσμημα στον εαυτό μου για τα γενέθλια μου.

Ακριβό και πολύτιμο, αφού χρειάζεται πολύς κόπος για να μαζευτούν όλα αυτά. 



Τα υλικά μου, γυαλάκια από τη θάλασσα, που με προμηθεύουν συνέχεια οι φίλες μου. 




Τα κοριτσάκια μας , ξετρελάθηκαν με το βραχιόλι και το θέλει η κάθε μία για τον εαυτό της.



Όπως καταλαβαίνετε, θα πρέπει να φτιάξω κι άλλα. 


Προς το παρόν θα το φορέσω σήμερα που γιορτάζω και θα καμαρώνω. 

Εδώ, μπορείτε να δείτε και τα άλλα κοσμήματα που έφτιαξα πέρσι με τα ίδια υλικά. 


Φτιάχνοντας το , σκέφτηκα και κάποιες άλλες κατασκευές με γυαλάκια που θα προσπαθήσω να τις υλοποιήσω. 




Πριν φύγετε, να σας  κεράσω από το καθιερωμένο γλυκάκι του κάμπινγκ. 

Προφιτερόλ.

 Τη συνταγή θα την βρείτε αναλυτικά γραμμένη, στο μπλογκ της Κικής, που την είχε φιλοξενήσει πριν χρόνια.

Εύχομαι να περνάτε καλά. 

Μείνετε ασφαλής. 

23 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσεις αγαπητή και να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν (κι εμείς δηλαδή ). Το βραχιόλι καταπληκτικό !!!!! Είναι σίγουρο ότι θα το χαρείς για λίγο γιατί θα κλαπεί βεβαίως βεβαίως....καλά μπάνια και να είσαι πάντα γερή να φτιάχνεις ωραία πράγματα. Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου. Κι εγώ να σας χαίρομαι.
      Ευτυχώς που έχω πολλά γυαλάκια και θα φτιάξω κι άλλο.
      Να περνάτε καλά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
    2. Χρόνια Πολλά Ρένα μου!
      Γράφω εδώ γιατί ο χώρος για σχολιασμό είναι καλυμμένος από ένα τεράστιο ποστ!
      Πάντως κατάφερα να θαυμάσω το υπέροχο βραχιόλι σου και να χαρώ μαζί σας και τα προφιτερόλ!
      ΑΦιλάκια χαράς και αγάπης!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου για τις ευχές σου.
      Δεν κατάφερα να το βγάλω και ειδοποίησα τη Χριστίνα για το μπλογκ της.
      Κρίμα που κι άλλοι φίλοι δεν μπόρεσαν να αφήσουν σχόλια.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικό κόσμημα! Μπράβο σου Ρένα μου, να είσαι πολύχρονη με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και δημιουργικά Ρένα! Fish eye

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τις ευχές και τα συγχαρητήριά μου γι' αυτά τα αριστουργήματα που φτιάχνεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να που μπορώ σήμερα να σου ευχηθώ και στο σπιτικό σου. Πολύχρονη με υγεία και δημιουργικότητα Ρένα μου. Υπέροχο δώρο έκανες στον εαυτό σου. Μπράβο πολύ μ'αρέσει.
    Τώρα μια εικόνα ενός ποστ καλύπτει την ανάρτηση νομίζω
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι έθιμο κάθε χρόνο Άννα μου.
      Φυσικά με ανακυκλώσιμα υλικά.
      Δεν μπορώ να αφαιρέσω την εικόνα από το τηλέφωνο, πρέπει να είμαι στον υπολογιστή μου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Τα συγχαρητήρια και τις πιο θερμές ευχές μου (κυριολεκτικά ) Ρένα μου! Γερή, καλόχρονη και δημιουργική πάντα!
    Να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με τέτοια θερμοκρασία Αννίκα μου, είναι καφτές οι ευχές.
    Σ ευχαριστώ πολύ.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά δεν έχω δικαιολογία να έρχομαι τόσο μα τόσο καθυστερημενη πάντα φιλενάδα...δεν ήξερα ότι είχες γενέθλια Ρένα μου, οι ευχές μου από καρδιάς να τα εκατοστίσεις να είσαι γερή, γεμάτη από όμορφες ιδέες για τις δημιουργίες σου, όπως το πολύ ωραίο και πρωτότυπο βραχιόλι σου, που δεν το βλέπω να είναι πολύ καιρό δικό σου, σίγουρα κανένα άλλο χεράκι θα το στολιστεί...🤣 να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου και εμείς μαζί τους!!! 😍
    Να περνάς όμορφα Ρένα μου ότι και να κάνεις φιλιαααα!!😘🤗 💐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενέθλια , γιορτές όλα μαζεμένα φιλενάδα...και όλες οι ευχές μαζί...Επί της ευκαιρίας χρόνια πολλά και από εδώ Ρένα μου
      και του χρόνου, να είσαι καλά χάρηκα που τα είπαμε την αγάπη μου φιλιαααα 🧡💐😘

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ρούλα μου.
      Το βραχιόλι όπως είπες, στολίζει άλλο χεράκι.
      Χαίρομαι όταν αρέσει στη κόρη μου ή στη νύφη μου και τα παίρνουν.
      Εγώ θα κάνω άλλο.
      Μετά το συμμάζεμα των σπιτιών φυσικά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Πολύ μου αρέσουν οι ιδέες που χρησιμοποιούν την ανακύκλωση υλικών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρονια πολλα Ρένα και ο,τι επιθυμεις!! Υπεροχο το κοσμημα σου! Γεια στα χερια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...