Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021

EQA PICTURES EXCHANGE 2021

 Ανταλλαγή φωτογραφιών. 

Αφού δεν μπορούμε να πάμε στην έκθεση, λόγω κοροναιού, θα δείξουμε τα έργα μας διαδικτυακά. 




Έτσι αποφάσισε η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Πάτσγουoρκ και τον Ιανουάριο έστειλε προσκλήσεις για συμμετοχές. 

Εννοείται ότι δήλωσα αμέσως συμμετοχή. 

Χάνω εγώ τέτοια ευκαιρία να χρησιμοποιήσω τα κουρελάκια μου;

Έπρεπε να φτιάξουμε δύο μικρά quilts  20 Χ 40.

Όποιος ήθελε να πάρει μέρος, έστελνε τη φωτογραφία του θέματος που διάλεξε και αφού μαζεύτηκαν όλες οι συμμετοχές, έγινε κλήρωση και ανά δύο μοιραστήκαμε από μισή φωτογραφία.

Τη φωτογραφία με τα ηλιοτρόπια την έστειλε η παρτενέρ μου από την Ισπανία.

Κληρώθηκα να φτιάξω το αριστερό μέρος της φωτογραφίας, χωρίς φυσικά να ξέρω πώς θα το αποδώσει η ίδια. 



Ξεκίνησα διαλέγοντας τα υφάσματα που ταίριαζαν χρωματικά.

Σ' αυτό βοήθησε για άλλη μια φορά η καλή μου φίλη, η Νανά.

Και φυσικά άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου, δλδ τα σακουλάκια με τα πολύτιμα κουρέλια μου.

Τα πήρε και τα σήκωσε. 

Έπνεαν άνεμοι 12 μποφόρ. 



Μια πρώτη δοκιμή για αρχή.


Δεύτερη στρώση, καλά πάμε.



Τώρα πρέπει να μεταφερθούν επάνω στο φόντο τους.


Ξανά από την αρχή.

Μια σειρά από κίτρινα, στερεώθηκε με ένα κυκλικό γαζί.




Δεύτερη σειρά με έντονο κίτρινο, ώχρα και πορτοκαλί.

Άλλο ένα γαζί για να μείνουν στη θέση τους κι αυτά.




Ήρθε η σειρά για τα καφετιά.




Το κέντρο, σταθεροποίησε τα πάντα.
Για να μη πετάνε όλα τα φύλλα, τα σκέπασα με ένα τούλι και μετά από πάνω γάζωσα με κίτρινη κλωστή κι άλλα φύλλα.









Έξω από το τούλι άφησα μερικά καφέ για να είναι πιο 3D το αποτέλεσμα.






Μερικές χάντρες πήραν τη θέση των ηλιόσπορων.



Τα ηλιοτρόπια είναι τα αγαπημένα μου λουλούδια και χάρηκα πάρα πολύ όταν είδα τη φωτογραφία που μου έτυχε.
Όταν τελείωσε κι έκανα και το τέλος, κάτι μου έλειπε.
Έκανα τρία φύλλα και τα πρόσθεσα κι αυτά έξω από το τούλι.




Έμεινα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, το φωτογράφισα και το έβαλα στην άκρη.






Δίπλα δίπλα με το άλλο μισό. 
Έχει πολύ ενδιαφέρον πώς το απέδωσε η κάθε μια μας. 




Σειρά είχε τώρα η δική μου εικόνα.
Ένα πέτρινο γεφύρι που βρίσκεται κάπου στο Άγιο όρος, στο τρίτο πόδι της Χαλκιδικής.
Το είχα ζωγραφίσει πριν περίπου 20 χρόνια και είναι από τους αγαπημένους μου πίνακες που έχω στο σπίτι.


Από αυτόν τον πίνακα εγώ έπρεπε να κάνω το δεξί μέρος και η Γαλλίδα παρτενέρ μου , το αριστερό.



Αφού ανακάτεψα για άλλη μια φορά τα κουρελακια μου, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τα υπόλοιπα από τα τζιν που είχαν γίνει τσάντες και φυσικά ΔΕΝ είχαν πεταχτεί.




Έγιναν δοκιμές με δαντέλες κι ο,τι άλλο είχα, για να αποδώσω τα σύννεφα.
Νομίζω έγινε κι αυτό ωραίο.
Εγώ το λάτρεψα και περίμενα με αγωνία πότε θα δημοσιευτούν στην ομάδα στο fb για να δω το άλλο του μισό.


Είχα όμως τη χαρά να το δω πιο μπροστά, γιατί δεν σας είπα ότι θα στείλουμε η μία στην άλλη το κομμάτι που φτιάξαμε για να έχουμε το έργο ολόκληρο .
Έτσι πριν ακόμα δημοσιευτούν, η φίλη από τη Γαλλία μου το έστειλε.
Δείτε τα δίπλα δίπλα.
Είναι όμοια κι όμως διαφέρουν.

Εγώ τώρα θα στείλω το αριστερό μέρος με τα ηλιοτρόπια που έφτιαξα στην παρτενέρ από την Ισπανία.




Μου άρεσε πάρα πολύ η όλη διαδικασία και το αποτέλεσμα.
Οι συμμετοχές ήταν πάρα πολλές, 360, δλδ 720 φωτογραφίες, οι οποίες δημοσιεύονται σε άλμπουμ των 40 στην ομάδα EQA picture exchange 2021 στο fb δύο φορές την εβδομάδα. 
Στο 5ο άλμπουμ είναι οι δικές μου συμμετοχές. 

https://m.facebook.com/groups/467277264452723/?tsid=0.77011794873725&source=result

Επισκεφθείτε την ομάδα και θαυμάστε όλα τα έργα.
Όλα έγιναν χωρίς να ξέρει η μία τί φτιάχνει η άλλη κι έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

Ευχαριστώ πολύ τον Ελληνικό σύλλογο πατσγουορκ και την Ευρωπαϊκή ομοσπονδία που είχε την ιδέα να διοργανώσει αυτή την διαδικτυακή έκθεση.

Αυτά έγιναν φυσικά πριν τον Ιουνίο, αλλά τώρα που 
τελείωσε η έκθεση μπορούμε να τα δείξουμε. 

Καλό φθινόπωρο. 
Θα τα πούμε σύντομα. 
Να είστε όλοι καλά και να προσέχετε. 


37 σχόλια:

  1. Απίστευτη δουλειά μου φαίνεται, ιδιαίτερα το γεφύρι. Νομίζω πως βρήκες κάτι που σου αρέσει γι αυτό τα έγα σου είναι ξεχωριστά. Συγχαρητήρια πραγματικά. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι αυτό που κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου.
      Τι δύσκολο είναι να αποφασίσεις πώς θα το κάνεις και να βρεις τα υφάσματα που χρειάζονται ανάμεσα σε χιλιάδες κομμάτια.
      Υπάρχουν κι από τα δικά σου κάποια.
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

      Διαγραφή
  2. Wow Rena! Really beautiful work, both of them look amazing!
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσα μπράβο να σου πω Ρούλα μου!
    Πάντα θαύμαζα την τέχνη σου και την αστείρευτη φαντασία και υπομονή σου. Η δουλειά που έκανες και εδώ είναι υπέροχη!
    Συγχαρητήρια!
    Τι όμορφα που ξεκινάει ο Σεπτέμβρης!
    Να έχεις υγεία και πολλές ακόμα εμπνεύσεις. Εδώ θα είμαστε να σε καμαρώνουμε.
    Πολλά φιλιά με αγάπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Μεράκι και υπομονή έχω άπειρα, ο χρόνος μου λείπει.
      Το παλεύω όσο μπορώ, βοήθησε και η καραντίνα εδώ που τα λέμε.
      Να είσαι καλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

      Διαγραφή
  4. Γνησια καλλιτεχνης.Καλη επιτυχια να εχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι λες παιδάκι μου, ότι μας δείχνεις και μας εξηγείς με αφήνει άφωνη, μπράβο σου και πάλι μπράβο σου!
    Το γεφύρι είναι η μεγάλη έκπληξη όσο για τα ηλιοτρόπια, λάμπουν σαν αληθινά!
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά και πάντα φωτεινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόλαυσα αυτό το ραντεβού στα τυφλά Στεφανία μου.
      Είχαμε πολύ χρόνο στη διάθεσή μας, αλλά όπως πάντα πιεστικα τον τελευταίο μήνα.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Εξαιρετικά τα έργα σου! Μπράβο Ρένα! AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εντάξει Ρένα μου έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό! Και στις δύο δημιουργίες. Όχι! Αυτά φίλη μου ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Το να δω σε patchwork το φύλλο ενός ηλίανθου αλλά και μια κλασική γέφυρα σε συλλογική διπλή συνεργασία, δεν το περίμενα!
    Και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό πραγματικά. Δεν έχω λόγια.
    Να εκφράσω τον θαυμασμό μου για τη δουλειά τόσο τη δική σου όσο και της συνεργάτιδάς σου στη γέφυρα.
    Πάντα εύχομαι τέτοιες δημιουργίες.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ρένα είναι φοβερή με ότι και αν καταπιαστεί!!!!!
      Επειδή σου αρέσουν τα βιβλία, πέρνα κι από εμένα να δείς και μία βιβλιοθήκη, Γιάννη!

      Διαγραφή
  8. Ήταν μια πρόσκληση πρόκληση που δεν ήθελα να χάσω με τίποτα.
    Δεν είμαι τόσο ικανή όσο άλλες φίλες, αλλά διασκεδάζω με το να κάνω το μη αναμενόμενο.
    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
    Να είσαι καλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιά τους ηλίάνθους σου είπα ήδη την άποψή μου! Τούς λάτρεψα έτσι που τους έφτιαξες, και βλέποντας τις λεπτομέρειες, θαύμασα πάλι την υπομονή σου! Πολλή δουλειά!!!! Το γιοφύρι τώρα, είναι πιό κλασσικό στην τεχνοτροπία, αλλά και πάλι ξεχωρίζει το δικό σου στύλ και η χρήση των "κουρελακίων" σου, και αυτό έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία.
    Προσπάθησα να μπώ στην σελίδα, αλλά δεν μου ανοίγει. Πώς αλλιώς να δοκιμάσω?
    Φιλάκια πολλά και πολλά συγχαρητήρια για τα υπέροχα έργα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μια δημιουργία ή μάλλον δύο που τις απόλαυσα πολύ.
      Είχα αμφιβολίες για το αποτέλεσμα αλλά τελικά ενθουσιαστηκα.
      Όταν θα δεις και τα υπόλοιπα θα θαυμάσεις υπέροχες δουλειές.
      Στις 24 Σεπτεμβρίου θα κοινοποιηθεί όλος ο κατάλογος και θα μπορούν να το δουν όλοι.
      Άντε στο επόμενο να πάρεις μέρος κι εσύ.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είστε απίστευτα οργανωμένες και ταλαντούχες όλες σας. Μπράβο σας που ενώνετε υλικά και ενώνεστε ως άνθρωποι! Περιττό να σου πω πόσο δύσκολο θεωρώ αυτό που κάνατε με την Γαλλίδα από έναν ζωγραφικό πίνακα. Με όλο τον θαυμασμό μου για όσα κάνετε, στέλνω χαιρετισμούς και φιλιά Ρενάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η πρόκληση αυτή ήταν Μαρία μου.
    Να δημιουργηθεί ένα έργο από κοινού χωρίς να γνωρίζει η δεξιά τί πιεί η αριστερά .
    Όταν θα κοινοποιηθούν όλα τα έργα θα έχετε την ευκαιρία να θαυμάσετε απίθανα "παντρεματα"
    Για κάτι τέτοια πετάω τη σκούφια μου κι ας ζορίζομαι από χρόνο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι να πω Ρένα μου; Θεωρώ τη δουλειά που κάνετε με το πατσγουορκ τόσο δύσκολη που όσα βλέπω να φτιάχνεις και άλλες φίλες βέβαια, με αφήνουν με το στόμα ανοικτό.
    Ωραίο το αποτέλεσμα... Μου άρεσαν και τα ηλιοτροπια και το γεφύρι.
    Πάντα να δημιουργείς κοπέλα μου να κρατά τη διάθεση στα ύψη
    Φιλιά πολλά και καλό Φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πάτσγουορκ έχει βαθμό δυσκολίας από το 0 μέχρι το άπειρο.
      Εγώ είμαι κάπου στο 3 .
      χαχαχαχαχα
      Όλοι μπορούμε να μπαλώσουμε, αυτό κάνουμε και προχωρώντας μαθαίνουμε.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Κι εμένα μου άρεσαν πολύ και χάρηκα την διαδικασία.
      Τα αποτελέσματα μας δικαίωσαν.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Να είσαι καλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
      Φιλιά ααααα!!!!!@@

      Διαγραφή
  14. Μπράβο Ρένα μου για τα πραγματικά υπέροχα έργα σου, γεμάτα ωραία χρώματα και μεγάλη φαντασία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!
    πωπωππωπω τι να πω και οι δυο αψογες
    αλλα ε να μη παινευσω λιγο παραπανω την φιλεναδα μου....??!!!
    αυτο το δικο σου με την τεχνοτροπια που εφτιαξες τα ηλιοτροπια κ τις χαντρες ..... ωωωωωωω φιλεναδααααααααααααααααα ξεπερασες κ τον Van Gogh!!!!!!!!!!!!!!!! σας θαυμασα κ τις δυο τι ωραιο θεμα να μοιραζεσαι το ηδη θεμα ΦΟΒΕΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΙΔΕΑΑΑΑΑΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΩΩΩ:ΩΩΩΩ
    Κι εγώ ενθουσιαστηκα Σοφία μου.
    Και να φανταστείς ότι όταν ξεκίνησα δεν ήξερα τί θα κάνω.
    Υο ένα φέρνει το άλλο.
    Μπορεί να το σκέφτομαι μέρες και να το κάνω μετά σε λίγες ώρες.
    Χρόνος να υπάρχει.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θερμά,θερμά,θερμά συγχαρητήρια σε εσένα αλλά και τις άλλες δύο κυρίες!!!
    Απίστευτη δουλειά!♥️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εχεις ξεφύγει βλέπω και παίρνεις στο λαιμό σου κι άλλες ;) ονόματα δε λέμε ...πάνελ βιβλιοθήκης...νομίζω...
    Περίεργη πρόκληση και πολύ ενδιαφέρουσα θα έλεγα Ρένα και με πραγματικά εντυπωσιακά αποτελέσματα!
    Αντε και καλή συνέχεια γιατί ήταν να μην πάρεις φόρα!
    Φιλιά πολλάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πάτσγουορκ το αγαπώ από μικρή κι ας μην ήξερα πώς το λένε.
      Ήρθε η ώρα του και το χαίρομαι πολύ.
      Χαίρομαι επίσης που παίρνω στο λαιμό μου κι άλλες.
      χαχαχαχαχα
      Η πρόσκληση πρόκληση όντως έχει πολύ ενδιαφέρον.
      Να είσαι καλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

      Διαγραφή
  19. Μπραβο Ρενα με τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία σου!! Τί ωραια ιδεα ηταν αυτη η διαδικτυακη σύμπραξη! Καλή σου συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου.
      Να είσαι καλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

      Διαγραφή
  20. Τι λες τώρααααα....ή οποία διαδικασία απίστευτη φιλενάδα..
    Πω πω..αν δεν είναι αυτή δημιουργία τότε τι είναι; πολύ ενδιαφέρουσα διαδικασία για τις χρυσοχέρες στο πάτσγουορκ...που το κατέχεις αναμφισβήτητα Ρένα μου!!
    Θα μιλήσω αμερόληπτα το δεξί κομμάτι της γέφυρας παίρνει 10 με τόνο , όχι γιατί είναι δικό σου φιλενάδα αλλά γιατί είναι πιο όμορφο πως να το κάνουμε δηλαδή, όπως και τα ηλιοτρόπια σου φαίνονται πως είναι ηλιοτρόπια!!!
    Είμαι περήφανη για σένα και για το ότι μπορείς να κάνεις θαύματα με τα κουρελάκια σου!!😊
    Να είσαι καλά Ρένα μου γεια στα χεράκια σου να τα προσέχεις...καλο σου βράδυ την αγάπη μου φιλιααα!!😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όχι ότι δεν μεροληπτείς φιλενάδα!
    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα κουρελάκια μου.
    Όλη η έκθεση έχει ενδιαφέρον.
    Πάντως απόλαυσα την δημιουργία κι ανυπομονώ να τελειώσω τη φασίνα για να αρχίσω πάλι.
    Βα είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρένα μου, είχα δει την ανάρτησή σου, δεν ξέρω γιατί δεν βλέπω το σχόλιό μου αλλά δεν πειράζει, σου το αφήνω ξανά. Και στα ηλιοτρόπια και στη γέφυρα, τα όμορφα κομμάτια είναι τα δικά σου. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΠΑΤΣΓΟΥΟΡΚ. Χίλια μπράβο, φίλη μου. Ελπίζω την επόμενη φορά να μπορέσω κι εγώ να συμμετέχω. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μας τα κάνει αυτά ο βλογκερ Μαράκι μου.
    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα κουρελάκια μου.
    Κι εγώ τα αγάπησα.
    Να πάρεις σίγουρα μέρος.
    Όπως είδες η κάθε μία έκανε ό,τι ήθελε.
    Να είσαι καλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Una propuesta increíble!!
    Es maravilloso ver la interpretación diferente que hacéis las dos participantes, cada una a su estilo se puede ver que se necesita imaginación y paciencia para realizarlo.

    Los dos y las dos versiones me han encantado!‼️‼️👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...