Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023

ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΜΠΆΝΑ;

 


-Σαν πολύ ασχολήθηκα με τα κουρελάκια μου κι άφησα στην άκρη όλα τα άλλα υλικά μου!

-Τί μουρμουρίζεις γιαγιά;

Κάναμε τόσα πράγματα,  τί άλλο θέλεις;

- Θέλω,  θέλω να τα κάνω όλα όσα βλέπω στο διαδίκτυο,  αλλά δεν προλαβαίνω!




- Αυτό τί είναι πάλι;






Κουδούνες,  δεν βλέπετε;

-Σαν αυτές που βάζουν στα πρόβατα και στις αγελάδες;

-Ε ναι, κάτι τέτοιο!

-Πού τις βρήκες;

Τις είδε ο παππούς;

-Τις είδε, πώς δεν τις είδε! 

Μόλις που πρόλαβα να γλυτώσω από τα χέρια του τα υλικά!.

Νόμιζε ότι ήταν για πέταμα!


-Δλδ εσύ τις έκανες;

Μπορείς να κάνεις και σιδερένια πράγματα,  καλέ γιαγιά;






- Ε όχι και σιδερένια!

Δεν δοκίμασα ακόμα οξυγονοκόλληση, είμαι μικρή ακόμα!

Μάθε τέχνη κι άστηνε, λέει μια παροιμία!

Για δείτε τες καλά και σηκώστε τες !

-Μα είναι ελαφριές!

Με τί τις έκανες, θα μας πεις;

- Λοιπόν που λέτε,  αυτές τις λιμπιζόμουν από πέρσι που τις είδα σε ένα μπλογκ.

Τις είχε φτιάξει η φίλη Χριστίνα με τα τενεκάκια από τα αναψυκτικά. 

Μέχρι να αποφασίσω να τις φτιάξω,  πέρασαν τα Χριστούγεννα,  οπότε μπήκαν στο ντουλάπι για προσεχώς!

Το προσεχώς έφτασε και πάλι τα είδα σε άλλο μπλογκ, στης Λαμπρούκας φτιαγμένα από το εσωτερικό χαρτόνι του ρολού υγείας και τις κάψουλες του καφέ. 

Κι ενώ αναρωτιόμουν ποιά να πίνει τέτοιο καφέ, για να ζητήσω τις κάψουλες, νάσου πετιούνται καμπάνες κι από άλλο μπλογκ!

Αυτή τη φορά ήταν της Χαράς


Αυτό ήταν!

Θα φτιάξω κι εγώ αμέσως, είπα και ξεκίνησα για την αναζήτηση υλικών. 

Αν καθυστερούσα πάλι,  θα πήγαιναν για του χρόνου!


Έψαξα τα καπάκια των απορρυπαντικών, που κι αυτά τα μαζεύω,  έψαξα τα κουμπιά μου, έψαξα στα παιχνίδια των κοριτσιών,  τίποτα δεν βόλευε για να κάτσει επάνω στο χαρτόνι!


Βλέπω μια Χριστουγιεννιάτικη μπάλα   που της έλειπε το κρέμασμα της, τη δοκιμάζω, μεγάλη!

Αυτή την είχα σώσει όταν έκανα τους μάγους,   που και για κει ήταν μεγάλη!


Ανοίγω πάλι το ντουλάπι και να μπροστά μου η λύση!

Πώς δεν το σκέφτηκα πιο πριν;

Έτσι τα είχε κάνει πέρσι κι άλλη μια φίλη,  η Μαρίλη!




ΤΕΛΕΙΑ!
Φωνάζω μόνη μου!

Τα ποτηράκια του καφέ,  που είχαν μείνει από άλλη κατασκευή!
Θα τη δείτε οσονούπω κι αυτή !

Τώρα μένει να χωρίσω τη μπάλα στα δύο χωρίς να σπάσει.
Ευτυχώς ήταν από μαλακό πλαστικό και κόπηκε εύκολα με το κοπίδι!


Το μετά ήταν εύκολο !

Ζεστή σιλικόνη, για να κολλήσω τη μισή μπάλα επάνω στο ποτήρι και για να κάνω σχέδια,  σαν ραφές ανάγλυφες. 




Ένα κομμάτι από το χαρτί υγείας, το τύλιξα κι έγιναν οι κρίκοι που κρέμονται οι καμπάνες. 

Πλακέ χάντρες,  για να φαίνονται σαν πρόκες .

Πού τις βρήκα;

Χάλασα ένα κολιέ, τί πιο απλό;

Δεν είχα φακές,  που έβαλε η Χαρά,  μόλις τις είχα ρίξει στην κατσαρόλα κι έβραζαν !

Μαγειρεύω κιόλας, αλίμονο,  μόνο κατασκευές;

Πού μείναμε;

Μαύρο σπρέι,  χρυσό ακρυλικό χρώμα  που το πέρασα ταμποναριστά μέ ένα σφουγκαρακι κι άλλο ένα υλικό για τη σκουριά!

Αυτή τη φορά έψαξα στο ντουλάπι της κουζίνας,  γιατί ήξερα τί ήθελα!

Κανέλα ή γαρύφαλλο σε σκόνη!

Ναι ναι, όπως το ακούτε ή μάλλον το διαβάζετε,  τα μπαχαρικά νοστιμίζουν και τις κατασκευές!

Έριξα σε μερικά μέρη,  πριν στεγνώσει το χρυσό χρώμα και κόλλησε αμέσως. 

Τώρα πρέπει να τις κρεμάσουμε!


Μια γιρλάντα,  ένα συρμάτινο κρεμαστάρι κι έτοιμο το στεφάνι!






Έγιναν τόσο όμορφες,  τις καμαρώνω συνέχεια!

Να είστε καλά όλες εσείς που τις φτιάξατε πιο μπροστά!

Αυτό το διαδίκτυο είναι ξεμυαλίστρα βέβαια,  αλλά μαθαίνουμε όμως να φτιάχνουμε ωραία πράγματα,  ε κορίτσια;


Αντε τώρα να βάλουμε και τα υπόλοιπα στολίδια στο σπίτι!




https://diaheiros.blogspot.com/2014/12/1.html?m=1


https://diaheiros.blogspot.com/2011/11/blog-post_11.html?m=0




https://diaheiros.blogspot.com/2011/11/blog-post_18.html?m=0




https://diaheiros.blogspot.com/2018/12/blog-post_24.html?m=1


ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!!!


33 σχόλια:

  1. Είσαι απί΄θανη! Είδες τι κάνει το διαδίκτυο; Παίρνει τα μυαλά και δεν το σκουλήκι μέσα μας ζητά ικανοποίηση χααχαχα
    Πολύ όμορφες και του χρόνου να σαι καλά
    Φιλάκια και ευχές για καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ξεμυαλίστρα.
      Τουλάχιστον σταμάτησα να αγοράζω περιοδικά διακόσμησης.
      Κάτι είναι κι αυτό!
      Καλές γιορτές και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Πες το ψέμματα, μεγάλη οικονομία τα περιοδικά διακόσμησης. Μα πόσο μοιάζουμε!!! Και μαγειρεύουμε, όχι μη νομίζουν οτι οι άντρες μας κακοπερνανε!

      Διαγραφή
    3. Τώρα τελευταία μοίρασα σε φίλες πάνω απο100 περιοδικά διακόσμησης!
      Δεν θέλω να υπολογίσω πόσα χρήματα είναι!

      Διαγραφή
  2. Η μαγεία των Χριστουγέννων στης Ρένας το σπιτικό!
    Εύχομαι σε όλη την οικογένεια, ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ με αγάπη, υγεία και χαρά στις καρδούλες σας!
    ΑΦιλάκια γιορτινά και πολύ χαρούμενα!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε πολύ Στεφανία μου, επίσης!
    Μακάρι να έχουμε υγεία και ειρήνη όλοι οι άνθρωποι.
    Αν έχουμε αυτά, έρχονται κι όλα τα άλλα.
    Καλές γιορτές και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα ακόμα μπράβο σου, Ρένα μου για το μεράκι, την έμπνευση αλλά και την εκτέλεση. Πολύ ωραίες έγιναν οι καμπάνες, τις απολαμβάνουμε στολισμένες έτοιμες. Αφού, παιδί μου, έχετε ακόμα χώρο να παραθέτετε πράγματα, μια χαρά. Εγώ τελείωσα, τέρμα!
    Καλές γιορτινές μέρες, Ρένα μου για όλη σου την οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσες προκλήσεις πού βλέπω εδώ μέσα, δεν θέλω και ποκυ να ενδώσω, φίλε μου.
      Αν πρόσεξες είναι έξω από το σπίτι.
      Τα περισσότερα από αυτά, πηγαίνουν σε παζάρια για φιλανθρωπικό σκοπό οπότε πιάνουν τόπο.
      Καλές γιορτές και σε σας!

      Διαγραφή
  5. Πολλά συγχαρητήρια, Ρένα μου. Λάτρεψα τις όμορφες καμπανούλες σου (φανταστικά και τα ξωτικά). Καλά Χριστούγεννα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Μαρία μου.
      Καλά Χριστούγεννα και σε σας.

      Διαγραφή
  6. Πόσο γέλασα με την αφήγηση και πόσο θαύμασα τις κουδουνες σου, δε λέγεται! Είσαι άπαιχτη Ρένα μου και άσε το Γιάννη να λέει, κατά βάθος κι εκείνος σε καμαρώνει, άσε δε τις μικρές! Δε το αξίζουν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ βαθειά μέσα του μπορεί να με θαυμάζει, αλλά πρέπει να κρατάει κσι τις ισορροπίες με τόσα που μαζεύω.
      Τις θαύμασα σε σας πιο μπροστά, πόσο να αντέξω η γυναίκα;
      Όλα για τις μικρές γίνονται.

      Διαγραφή
  7. Τί τέλειες Ρένα και με τόσο ευτελή υλικά !!!
    Προσπάθεια κάνω να συγκρατηθώ γιατί με το μωρό δεν προλαβαίνω φέτος....θα μπει στα υπ όψιν όμως οπωσδήποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα το μωρό Ράνια μου!
      Μη βλέπεις, οι φίλες μας μεγάλωσαν και θέλουν συνέχεια κατασκευές.
      Έτσι έμαθαν και να θέλω να σταματήσω, δεν μ αφήνουν!
      Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  8. Καλές Γιορτές, που σου δίνουν ατελείωτη έμπνευση, ώστε να δημιουργείς όλα αυτά τα ωραία που θαυμάζουμε κι εμείς.
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές και σε σένα φίλε μου!
      Υγεία και χαρά στο σπιτικό σου.
      Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  9. Αυτές οι κουδούνες φέτος μας τρέλαναν. Εσένα εκτός από όμορφες είναι νόστιμες και ευωδιαστές.
    Καλές γιορτές Ρένα μαζί με τους αγαπημένους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από πέρσι ξετρελάθηκα μαζί τους Ελένη μου!
      Εφέτος όμως υπέκυψα στον πειρασμό!
      Βλέπω να γεμίζω όλο το σπίτι Κουδούνες!
      Καλές γιορτές και σε σας, με υγεία και χαρά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ενδιαφέρον αυτό με τα μπαχαρικά που γράφεις, Ρένα μου. Εν τω μεταξύ, όταν πρωτοείδα τις κουδούνες σου, νόμιζα πως είναι σιδερένιες. Τόσο όμορφη κατασκευή, μόνο απ' τα έμπειρα χεράκια σου θα έβγαινε. Καλές γιορτές να έχετε, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακολουθώ τις σειρήνες του διαδικτύου Μαρία μου!
      Δεν έχω και μεγάλες αντιστάσεις, βλέπεις!
      Σε όλες τις συσκευασίες προσπαθώ να βρω τα κατάλληλα σχήματα!
      Αυτό το διάστημα είναι κουρελάκια εναντίον Κουδούνες!
      Καλές γιορτές και σε σας Μαρία μου!

      Διαγραφή
  11. Πολύ μου άρεσαν όταν τις πρωτοείδα στης Χαράς φιλενάδα...
    Αλλά και οι δικές σου όμως δεν πάνε πίσω στην ομορφιά και μάλιστα έτσι που τις στόλισες μέσα στο στεφάνι, βρήκαν το μέρος τους.
    Τι ωραία που είναι όταν φτιάχνεις από ευτελές υλικά τόσο όμορφες δημιουργίες;
    Φαντάζομαι την απορία των κοριτσιών όταν είδαν το αποτέλεσμα της κατασκευής σου Ρένα μου!!
    Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα να περάσετε οικογενειακώς φίλη μου με ευλογία και πολύ αγάπη γύρω σας! πολλά φιλιαααα
    🎄✨🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το μυστικό, να μεταμορφώνεις ένα υλικό άχρηστο, σε κάτι όμορφο και χρήσιμο!
      Με τη Χαρά έχουμε τη χαρά να παίζουμε με τα υλικά από την αρχή που γνωριστήκαμε μέσω των blogs.
      Καλά Χριστούγεννα και σε σας φίλη μου.
      Με υγεία και χαρά.

      Διαγραφή
  12. Στην αρχή νόμισα πως είναι κανονικές καμπάνες, σιδερένιες! Τις έφτιαξες τέλειες Ρένα μου! Είσαι φοβερή! Φαντάζομαι το σπίτι σου τέτοιες μέρες. Κανονική Ονειρούπολη θα είναι. Εύχομαι Καλές γιορτές σε όλη την οικογένεια με την γιαγιά αρχηγό των ξωτικών του Άγιου Βασίλη! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν με αφήναν, θα στολιζα κι από έξω!
    Αλλά ευτυχώς μου βάζουν φρένο!
    Τα περισσότερα πηγαίνουν σε παζάρια κι έτσι δεν πάνε χαμένα.
    Η χαρά βρίσκεται στην δημιουργία όλων αυτών.
    Καλά Χριστούγεννα και σε σας φίλη μου!
    Σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εγώ στο διαδίκτυο ψάχνω νυχθημερόν για εικόνες και φωτογραφίες (και όντως είναι ατελείωτες), οι καμπανούλες σας όμως βρε κορίτσια, κάνουν πάταγο! Καλές γιορτές σε όλο το "προσωπικό" τού Άγιου Βασίλη! 🌟🎄💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη ξεμυαλίστρα το διαδίκτυο, Πέτρα μου!
      Μακάρι να ήμασταν κοντά στον Άγιο Βασίλη!
      Θα χορταίναμε κατασκευές!
      Χρόνια πολλά και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  15. Έτσι ακριβώς είναι Ρένα μου! Η χαρά βρίσκεται στη δημιουργία. Όμορφες κατασκευές απ' το .....τίποτα. Να είσαι καλά, γερή και δημιουργική πάντα! Να χαίρεστε και το κοριτσάκι σας (τη μικρή Ευγενία) που γιορτάζει αύριο. Να είναι γερή και καλότυχη!
    Καλά χαρούμενα Χριστούγεννα! Να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που εσείς να καταλαβαίνετε, Αννίκα μου!
      Έμαθαν και τα κοριτσάκια μας και πιο πολύ παίζουν με αυτά που φτιάχνουμε πάρα με τα έτοιμα παιχνίδια.
      Ευχαριστούμε για τις ευχές σου.
      Καλά Χριστούγεννα και σε σας.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Δεν υπάρχει η δημιουργικότητα, το μεράκι και το ταλέντο σου Ρένα μου!
    Μπράβο σου!
    Να 'σαι πάντα καλά, να αξιοποιείς ότι βρίσκεις μπροστά σου!
    Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και κάθε καλό, για σένα και την οικογένεια σου.
    Να περάσετε όμορφα.
    Πολλά εορταστικά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαρίνα μου!
      Καλά Χριστούγεννα!
      Είναι αλήθεια ότι το μεράκι υπάρχει στον υπερθετικό βαθμό σε μένα!
      Είναι τόσα πολλά τα υλικά που θέλω 10 ζωές για τα αξιοποιήσω όλα!
      Καλά να περνάτε κι εσείς.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  17. Καλά Χριστούγεννα Ρενα μου σε όλους! Αγάπη, υγεία και δημιουργικότητα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ευγενία μου!
      Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  18. Απίστευτα όμορφες έγιναν οι κουδούνες σου, Ρένα μου!!!!
    Πολύ πετυχημένο και το σχέδιο και το χρώμα τους!!! Όσο για την κανέλλα ή το γαρύφαλλο, τέλεια και μυρωδάτη σκουριά!!!Είχα δεί κι εγώ από πέρυσι τις διάφορες εκδοχές και είχα στον νού μου να δοκιμάσω, αλλά δεν πρόλαβα. Νά'μαστε καλά, του χρόνου θα ξεκινήσω πιό νωρίς τα Χριστουγεννιάτικα...χα χα χα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...