Τρίτη 30 Ιουλίου 2024

ΤΣΆΝΤΑ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ! πρόσκληση 175

Τσάντα για ψώνια κι όχι μόνο!


Η Betto,  από το μπλογκ Betto Tissues, πρότεινε να εμπνευστούμε από την Ιαπωνία και να δημιουργήσουμε κάτι. 
Το θέμα ελεύθερο, αρκεί να αναφέρεται στην Ιαπωνία. 





Αφού το σκέφτηκα,  είπα να δηλώσω κι εγώ συμμετοχή. 
Τί να φτιάξω όμως;

Για άλλη μια φορά ζήτησα από τα κουρελάκια μου, να τρέξουν για βοήθεια. 

Μια πάνινη τσάντα από γνωστό κατάστημα καλλυντικών, βολική σε μέγεθος για ψώνια,  είχε και από τις δύο μεριές το λογότυπο της εταιρείας. 



Αμ έπος αμ έργον!

Πήρα κουρελάκια που ήταν για πέταμα και με την Γιαπωνέζικη τεχνική Boro και Sashiko,  τα έραψα επάνω στο λογότυπο. 

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο διαδίκτυο γιαυτές τις τεχνικές. 



Δεν χρειάζεται να έχεις πολλές γνώσεις κεντήματος για να το φτιάξεις. 
Γίνονται αριστουργήματα μ αυτόν τον τρόπο, αξιοποιώντας και τα πιο μικρά κομματάκια. 

Μερικές δαντέλες,  λίγα κουμπιά κι έτοιμη η μία πλευρά της τσάντας.
Αφήνουμε τη φαντασία μας να φτιάξει ό,τι θέλει. 
Σίγουρα θα εκπλαγούμε. 


Από την άλλη πλευρά,  απλά έραψα μια μεγάλη τσέπη με φερμουάρ,  για να σκεπαστεί το λογότυπο. 


Άλλες δύο τσέπες στα πλάγια,  μια με φερμουάρ για τη θήκη των γυαλιών μου και μια άνευ για τις σακούλες του σούπερ μάρκετ. 




Η φόδρα από μέσα της δίνει μια πιο προσεγμένη όψη. 
Φυσικά έραψα και στη φόδρα μια μεγάλη τσέπη. 
Αυτή για τα κλειδιά μου, που πάντα τα ψάχνω. 

Ένα μεγάλο φερμουάρ,  κλείνει κι ασφαλίζει το περιεχόμενο της.




Το μέγεθος της τσάντας είναι πολύ βολικό για να βάζω μέσα μια λεπτή ζακετούλα ή μια εσάρπα.
Μη βλέπετε τη ζέστη στις πόλεις, στο χωριό, ψηλά στο βουνό,  το βραδάκι έχει δροσιά και είναι απαραίτητα αξεσουάρ αυτά τα δύο μη σας πω και φούτερ με κουκούλα. 


Εδώ μπορείτε να δείτε κι άλλες τσάντες που έφτιαξα με τον ίδιο τρόπο. 

Πηγαίνετε μια βόλτα απο το μπλογκ της Betto  για να δείτε και τις άλλες συμμετοχές. 

ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!

40 σχόλια:

  1. Mα πόσο όμορφα διακόσμησες την τσάντα σου, Ρένα μου. Πανέμορφη έγινε. Θα ψάξω να βρω την τεχνική Boro και Sashiko, γιατί πρώτη φορά την ακούω. Χαίρομαι να βλέπω να συμμετέχεις σε διεθνή δρώμενα. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μπεις να δεις και να θαυμάσεις αυτές τις ωραίες Ιαπωνέζικες τεχνικές , Μαρία μου.
      Προσπαθώ όταν έχω χρόνο, να παρακολουθώ τα δρώμενα.
      Καλό μήνα.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  2. You have done an excellent job covering the advertising of the bag in such a beautiful way, I love your bag!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Diana.
      Μου άρεσε ο τρόπος που αξιοποιησα την τσάντα.
      Ταίριαζε και με το θέμα.
      Πολλά φιλιά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  3. Τα ...κουρελάκια των θαυμάτων. Νομίζω πρέπει να το γράψουμε βιβλίο. Πάντα εντυπωσιακές οι προσπάθειές σου, Ρένα μου. Τις αγαπάμε πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ιδέα μου δίνεις φίλε μου.
      Ήδη κυκλοφορεί ένα βιβλίο για μια παπλωματού, τώρα να βγάλω για την κουρελομαζόχτρα;
      Καλό μήνα και καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφη η τσαντα σου εγω κανω πλεκτες με το βελονακι καταλαβαινωτη δουλεια σου καλα ψωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι τεχνικές είναι ωραίες.
      Να μας δείξεις κι εσύ τις δικές σου.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Καλό μήνα.

      Διαγραφή
  5. Ωωωω πολύ όμορφη έγινε....τις γνωρίζω τις τεχνικές, αλλά δεν είχα σκεφτεί να τις χρησιμοποιήσω έτσι αφού έχω κι εγώ 2 ωραίες διαφημιστικές τσάντες και έψαχνα πως να σβήσω το λογότυπο.... θα το εφαρμώσω έτσι λοιπόν κι εγώ.....ευχαριστώ φιλενάδα, να χαρείς την τσάντα σου ...σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Είδες, κάτι έμαθες σήμερα!
      Οι γνώσεις είναι για να μοιράζονται.
      Περιμένω να δω και τις δικές σου.
      Καλό μήνα.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, Violeta.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Φιλιά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  7. Amazing bag! Boro and sashiko are both beautiful japanese technics. Great work!!! Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.
      Ναι είναι ωραίες τεχνικές και μπορούν να στολίσουν πολλά πράγματα.
      Πολλά φιλιά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  8. Tu bolsa es maravillosa Rena...es única !!
    Has conseguido un precioso diseño con materiales reciclados y mucha imaginación.
    Tengo varias bolsas de publicidad recicladas...algunas aún sin publicar 🤭 pero en ninguna he utilizado esa técnica, así que me la apunto para la próxima vez.
    BESOS...Me alegra coincidir contigo en el Reto Amistoso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η τσάντα μου.
      Περιμένω να δω και την δικιά σου.
      Ελπίζω να βρεθούμε πάλι σε μια πρόσκληση.
      Πολλά φιλιά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  9. Una bolsa preciosa con unos dibujos muy bonitos y muy originales dando un toque muy personal al trabajo.
    Felicidades, besicos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.
      Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Πολλά φιλιά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  10. Una manera ingeniosa de "borrar" la marca y darle una nueva imagen al bolso quedó precioso.
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.
      Ήταν πολύ ωραία η τσάντα και ήθελα να την κρατήσω οπωσδήποτε.
      Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Πολλά φιλιά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  11. Hi Ρένα!

    Awesome job, very well used Boro and Sashiko techniques to rescue that bag!
    Thanks for join me and I hope see you on the next challenge.
    Best wishes,
    Betto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Betto.
      Χάρηκα που κατάφερα να πάρω μέρος στην πρόσκληση σου.
      Ελπίζω να τα καταφέρω πάλι.
      Οι χώρες μας είναι πολύ μακριά αλλά η Τέχνη μας έφερε κοντά.
      Πολλά φιλιά από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  12. Γειά σου Ρένα μου με τα κουρελάκια σου, που κάθε φορά μας αφήνεις έκπληκτους με αυτήν την φανταστική δημιουργία σου.
    Όχι μόνο μεταμόρφωσες μια διαφημιστική τσάντα σε τόσο χρήσιμη, αλλά την έκανες και πολύ όμορφη και χρηστική με τις τσεπούλες της για κάθε αξεσουάρ που κουβαλάμε!
    Μπράβο φιλενάδα! πάντα θαυμάζω την δημιουργικότητά σου.
    Καλό μήνα να έχετε με υγεία την αγάπη μου φιλιαααα 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα Ρούλα μου.
    Χαίρομαι που σε βλέπω στη γειτονιά μας.
    Είδες τα κουρελάκια μου;
    Ολο βρίσκουν ευκαιρία για βόλτες.
    Τώρα που τα άφησα μόνα τους στο σπίτι, θα περιμένουν πότε θα γυρίσω για βα συνεχίσουμε.
    Στο χωριό δεν έχω χώρο να τα κουβαλήσω, ούτε και χρόνο για να ασχοληθώ μαζί τους.
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτική η πρότασή σου Ρένα! Για άλλη μια φορά τα κουρελάκια σου έγραψαν ιστορία. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αυτές τις τεχνικές αλλά φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες. Καλό μήνα να έχεις και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ευγενία.
      Μόλις δοκιμάσεις, δεν πετάξεις τίποτα ξανά.
      Όλα βρίσκουν τη θέση τους.
      Ευχαριστώ πολύ επίσης.

      Διαγραφή
  15. Υπέροχη΄έγινε. Και μελετημένα όλα για να είναι χρηστική. Μπράβο ξανά θα πω, δεν το βαρέθηκες ε;
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού Ρένα μου
    Πάω να δω την τεχνική στο λινκ που μας δίνεις
    Φιλιά πολλά από Κεφαλλονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δυστυχώς δεν το βαρέθηκα ακόμα.
    Φαντάζομαι εννοείς το κουρελομάζωμα!
    Είναι τόσες πολλές οι δυνατότητες με τα κουρελάκια, που δεν μου κάνει καρδιά να τα αποχωριστώ.
    Να περνάτε καλά.
    Πολλά φιλιά από την ορεινή Χαλκιδική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...