Παρασκευή 14 Απριλίου 2023

ΙΠΠΟΚΡΆΤΕΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ

 -Πού πας;

-Ρίξε κάτι επάνω σου, θα κρυώσεις. 

-Άργησες, έφαγες κάτι εκεί που ήσουν;

-Μη τρως πολύ, θα σε πειράξει. 

-Βήχεις, κρύωσες; Να σου κάνω ένα τσάι;





Όλα αυτά κι άλλα τόσα θα με έβγαζαν από τα ρούχα μου, άλλες στιγμές. 

Τώρα όμως όχι κι ο λόγος;

Τα λέει με τόσο νοιάξιμο στη φωνή της η γιαγιούλα που είναι στο απέναντι κρεβάτι.

Αν ζούσε  η μαμά μου θα ήταν στα χρόνια της, 93. 

Τα λέει και τα εννοεί και φαντάζομαι ότι θα τα έχει πει χιλιάδες φορές σε παιδιά κι εγγόνια και θα τα έχει νευριάσει όπως νευρίαζα κι εγώ, όπως νευριάζουν και τα παιδιά μου όταν τα λέω. 

Συγνώμη Σάσα και Γιώργο, εγώ θα τα λέω κι ας νευριάζετε. 


Δεν περίμενα να ακούσω κάποιον να με ρωτάει αν είμαι καλά μόλις γύρισα στο δωμάτιο και με πήραν τα κλάματα. 

Περίμενα τηλέφωνο από τον άνδρα μου και τα παιδιά μου, να με ρωτήσουν αν είμαι καλά, αλλά όχι από τη μαμά μου.


Για να μη σας ταλαιπωρώ κι αναρωτιέστε τί επαθα, κάνω αυτή την ανάρτηση για να καταθέσω την προσωπική μου άποψη για το νοσοκομείο Ιπποκράτειο της Θεσσαλονίκης στο οποίο νοσηλεύομαι από την προηγούμενη Παρασκευή. 

Μια πέτρα βιαστική και γρήγορη, αποφάσισε να πάει ταξίδι κι όσο κι αν προσπάθησα να της αλλάξω γνώμη, δεν τα κατάφερα. 

Η πρώτη μου επιλογή ήταν ιδιωτική κλινική, γιατί ξέρω τον χαμό που γίνεται όταν εφημερεύουν τα δημόσια νοσοκομεία, φοβάμαι και τον κοροναιό, οπότε πίστευα οτι δεν είχα άλλη επιλογή. 

Μετά τις πρώτες εξετάσεις κι ενώ περίμενα να παω σε δωμάτιο, μου ανακοίνωσαν οτι είμαι θετικη στον κοροναιό και δεν με κράτησαν. 

Για καλή μου τύχη, ήρθε στην κατάλληλη στιγμή ο κοροναιός. 

Έτσι βρέθηκα στο νοσοκομείο στα επείγοντα εξωτερικα ιατρεία κι έχω να πω τα καλύτερα. 

Όλα λειτουργούν άψογα. 

Πρέπει όμως να είμαστε κι εμείς πιο συνεργάσιμοι για να μπορούν να κάνουν την δουλειά τους σωστά. 

Βέβαια όλοι κοιτάμε να ασχοληθούν πρώτα με μας, γιατί θεωρούμε ότι έχουμε το μεγαλύτερο πρόβλημα από όλους .

Δεν αδικώ κανέναν, έτσι σκεφτόμουν κι εγώ όσες ώρες περίμενα. 

Ξέρουν να αξιολογούν τις καταστάσεις και να στέλνουν τον καθένα όσο πιο γρήγορα γίνεται στη θέση που πρέπει. 

Νοσηλευτικό προσωπικό και γιατροί είναι ευγενικοί και προσιτοί, ανθρώπινοι. 

Τους μιλάς και σ απαντάνε χωρίς νεύρα κι απότομες απαντήσεις. 

Το φαγητό; Τέλειο!

Το έζησα κι αυτό, να μου αρέσει φαγητό νοσοκομείου. 

Οι νοσηλεύτριες καθαρίζουν τις κατάκοιτες, τις μιλάνε με γλυκόλογα και τις ταΐζουν προσεκτικά και ήρεμα.

Μια εικόνα που δεν περίμενα να δω.

Εξετάσεις συνέχεια, χωρίς να βάζεις το χέρι στην τσέπη. 

Είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε δημόσιο σύστημα υγείας και θα πρέπει να συνεχίσουμε να το έχουμε. 

Κάποιοι έδωσαν τη ζωή τους με τους αγώνες τους για δημόσια ασφάλεια και υγεία. 

Οι αμοιβές των γιατρών  πρέπει να είναι ανάλογες των ικανοτήτων τους και τα ωράρια ανθρώπινα. 

Αφού σπούδασαν τόσα χρόνια και κάνουν καλά τη δουλειά τους, γιατί όχι;

Άλλοι αμείβονται χωρίς να κανουν καμία δουλειά, ξέρετε εσείς, αλλά δεν είναι του παρόντος αυτό το θέμα. 

Όλοι οι Έλληνες επιστήμονες φεύγουν στο εξωτερικό, γιατί;

Δώστε τους τους τη δυνατότητα να μείνουν στη χώρα μας και να προσφέρουν γιαυτή. 

Αξιολογήστε τους.

Αυτά όφειλα να πω με το χέρι στην καρδιά. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας, γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό, του δημόσιου νοσοκομείου Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης .

Να είστε καλά και να συνεχίσετε το έργο σας απλά, ανθρώπινα και Χριστιανικά.

.


ΚΑΛΗ ΑΝΆΣΤΑΣΗ. 

63 σχόλια:

  1. Περαστικά σου ,φιλενάδα!Να επανέλθεις γρήγορα στο σπιτικό σου γερή και καλό Πάσχα για όλους μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά σουσε περιμένουμε γρήγορα κοντά μας,σε αγαπάμε πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα μου περαστικά σου και γρήγορη ανάρρωση! Συμφωνώ με όσα είπες, έχω την ίδια άποψη, όποτε κι αν χρειάστηκε να έχω δικούς μου ανθρώπους εκεί... Εννοώ γενικά στα Δημόσια Νοσοκομεία. Σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ,ας είναι απλά μια δοκιμασία που θα θυμάσαι για μια διαφορετική Ανάσταση! Σε αγαπάμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έγραψα όλα μετά από μια εβδομάδα γιατί δεν πίστευα οτι μπορεί να είναι όλοι τόσο καλοί.
      Καλή Ανάσταση. Κι εγώ σας αγαπώ.

      Διαγραφή
    2. Τα έγραψα όλα μετά από μια εβδομάδα γιατί δεν πίστευα οτι μπορεί να είναι όλοι τόσο καλοί.
      Καλή Ανάσταση. Κι εγώ σας αγαπώ.

      Διαγραφή
  4. κέρινα ποιήματα το ως άνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με τα παραπάνω.
    Μέχρι ενα σημείο όμως.
    Εγχειρίστηκα το 2018. Η Ιστολογικη βγήκε καλοήθης. Χαρά και επιστροφή στο σπίτι.
    Σε 4 μήνες, να πάλι ο όγκος!!!
    Αναλαμβάνει γιατρός σε κλινική.
    Ξαναεξεταζονται πλακάκια και κύβος και δυστυχώς! Ήτανε κακοήθης.
    Ξανα εγχείρηση ακτινοβολιες, χημειοθεραπειες....και όλα με λεφτά σε ιδιώτη πια.
    Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμβαίνουν κι αυτά δυστυχώς.
      Εγώ ήθελα να ευχαριστήσω για την συμπεριφορά τους .
      Καλό Πάσχα με υγεία.

      Διαγραφή
  6. Περαστικά σου Ρένα. Ένα χρόνο πριν διαπίστωνα κι εγώ για πρώτη φορά τι σημαίνει να νοσηλεύεσαι. Και ναι ξαφνιάστηκα από το ενδιαφέρον και την προσπάθεια που κάνουν αυτοί οι άνθρωποι για όλους όσους τους έχουν ανάγκη εκείνες τις δύσκολες ώρες γι΄ αυτούς. Θα συμφωνήσω για το συνεργάσιμο ασθενή, αλλά και το ευχαριστώ μας που το εκφράζουμε αλλά το βλέπουν και στα μάτια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου.
      Όντως δεν πίστευα ότι είναι όλοι τόσο ευγενικοί και με τον καλό λόγο στο στόμα, ακόμα και με τους ιδιότροπους ασθενείς.
      Το δημόσιο ευχαριστώ ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω.
      Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου.
      Όντως δεν πίστευα ότι είναι όλοι τόσο ευγενικοί και με τον καλό λόγο στο στόμα, ακόμα και με τους ιδιότροπους ασθενείς.
      Το δημόσιο ευχαριστώ ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω.
      Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  7. Σιδερένια και μπράβο για την αναφορά σου στο νοσηλευτικό και ιατρικό δυναμικό του δημ. νοσοκομείου. Εκεί καταφεύγουμε όλοι άλλωστε, όταν οι ιδιώτες γιατροί και τα πολυτελή "ξενοδοχεία-νοσοκομεία" σηκώνουν τα χέρια ψηλά.
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Ήμουν πολύ τυχερή που διαγνώσθηκα θετική και δεν νε κράτησαν στην κλινική.
      Μπορεί να υστερούμε σε πολυτέλεια, αλλά όλα τα άλλα είναι πολύ τέλεια.
      Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  8. Περαστικά σου εύχομαι τα καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά σου καλή μου ...
    Συμφωνώ απόλυτα, έχουμε μοναδικούς επιστήμονες και νοσηλευτικό προσωπικό στα νοσοκομεία.
    Είμαι η Ράνια και σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Το διαπιστώνω συνέχεια.
      Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου.
      Το διαπιστώνω συνέχεια.
      Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  10. Περαστικά και γρήγορα σπίτι σου Ρένα μου. Ναι κι εγώ έχω τις καλύτερες εντυπώσεις προσφάτως μάλιστα από το Ιπποκράτειο Αθήνας και μάλιστα το μικρό του Ιπποκρατείου. Άψοιγοι όλοι και όλα.
    Καλό Πάσχα να ευχηθώ και να γίνουν όλα ανάμνηση όσο γίνεται ευχάριστη
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα μου.
      Όλα για μας τους ανθρώπους είναι.
      Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  11. Περαστικά και γρήγορα Ρένα μου!
    Καλή Ανάσταση Καλό Πάσχα ❣️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου όλα καλά στο τέλος !!!!εσύ γνωρίζεις από την πρόνοια του Κυρίου !!!!!τα έζησα και στο ιπποκράτειο με της νοσηλείες του συζύγου χρειαστεικε να μείνει σε θάλαμο βραχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.
      Η πίστη είναι το μεγαλύτερο αποκούμπι μας.
      Φτάνει να το θυμόμαστε και στις καλύτερες μέρες.
      Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  13. Περαστικά σου φιλενάδα!! Εύχομαι γρήγορα να πας στο σπίτι σου υγιής και δυνατή!! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!! <3
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά και καλή ανάρρωση Ρένα μου! Μακάρι το εθνικό σύστημα υγείας να υποστηριχθεί όπως του αξίζει και οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό να επιτελούν το υψηλό λειτούργημά τους με προσήλωση ,αμειβόμενα ανάλογα και εργαζόμενοι με αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.
      Τους αξίζει να αμείβονται ανάλογα με τις γνώσεις και την εμπειρία τους.
      Μακάρι να υποστηριχθεί το σύστημα υγείας όπως πρέπει.
      Κσλη Ανάσταση.

      Διαγραφή
  15. Περαστικά Ρένα μου! Να σε δούμε γρήγορα κοντά μας δυνατή και…κεφάτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βούλα μου.
      Έχουμε πολλά να κάνουμε.
      Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  16. Το σχόλιο ήταν δικό μου Βούλα ΚουΙμτζη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα μου αγαπημένη μου λυπάμαι πάρα πολύ...Σου εύχομαι ταχεία ανάρρωση και ταχεία επιστροφή στην οικογένεια σου. Σου στέλνω μια ζεστή αγκαλιά και τις καλύτερες ευχές μου για καλή Ανάσταση, με υγεία. Όσο για τα δημόσια νοσοκομεία έχω κι εγώ την καλύτερη ιδέα για τους γιατρούς και τις νοσοκόμες μας, δουλεύουν με πραγματική αυταπάρνηση. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάγδα μου.
      Υο διαπιστώνω συνέχεια αυτές τις μέρες.
      Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  18. Περαστικά σου. Εύχομαι γρήγορα ανάρρωση. Αριάδνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Περαστικά Ρένα μου, γρήγορα να πας κοντά στους αγαπημένους σου δυνατή και γερή. Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν το είχα καταλάβει πως είσαι ακόμα στο νοσοκομείο και ότι πέρασες και τον κορωνοϊό εκτός από την πέτρα!
    Περαστικά, Ρένα μου, και με το καλό να γυρίσεις στο σπίτι σου!
    Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ακόμα μέσα είμαι. Έπρεπε να περάσουν ένα σωληνάκι, pigtail, για να βοηθήσουν το νεφρό να αδειάζει καλύτερα.
    Ο κορωναιός βοήθησε να έρθω στο σωστό μέρος.
    Δόξα τω Θεώ.
    Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και ποιός θα το έλεγε πως πρέπει κάποιος να περάσει από παρόμοια δοκιμασία για να ευχαριστήσει το νοσοκομείο, τους γιατρούς και το προσωπικό!
    Καλή δύναμη, περαστικά είναι όλα και εύχομαι καλή ευλογημένη Ανάσταση έστω από το νοσοκομείο!
    ΑΦιλάκια φωτεινά και ευλογημένα!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το θυμόμαστε έστω και τότε και να λέμε ευχαριστώ.
      Είναι όλοι τους εξαιρετικοί.
      Καλή Ανάσταση Στεφανία μου.

      Διαγραφή
  23. Σας εύχομαι περαστικά και σας ευχαριστώ από καρδιάς εκ μέρους όλων των συναδέλφων για τα όμορφα λόγια... Εμείς προσπαθούμε πολύ, όταν αυτό αναγνωρίζεται τότε νιώθουμε ολόκληρο με οι... Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.
      Ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω.
      Μακάρι να αναγνωρισθεί το έργο σας.
      Είστε όλοι αξιοθαύμαστοι.
      Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  24. Ρενακι μου τωρα το ειδα..περαστικα και σιδερενια φιλεναδα. Τα οσα λες για τα νοσοκομεια μας ειναι λιγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλη μου.
      Ναι όντως λίγα είναι.
      Πρέπει να στηρίξουμε το σύστημα υγείας μας, γιατί χωρίς αυτό είμαστε χαμένοι.
      Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  25. Περαστικά Ρένα μου!! καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρένα μου μόλις το είδα φίλη μου περαστικά σου και σιδερένια...
    Ναι θα συμφωνήσω μαζί σου πως οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό κάνουν τεράστιες προσπάθειες να τα βγάλουν πέρα, δίνουν το καλύτερο που μπορούνε μπράβο τους! αλλά χρειάζονται χέρια κι άλλα για να μπορούν να εξυπηρετήσουν τόσες χιλιάδες ασθενείς που περνάνε από εκεί.
    Καλή ανάρρωση σύντομα φιλενάδα και καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη! τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου.
      Κάνουν το καθήκον τους και με το παραπάνω. Μακάρι να βελτιωθούν οι υποδομές της υγείας και οι μισθοί των ανθρώπων που εργάζονται σ αυτήν.
      Χρειάζεται κι από μας συμπαράσταση στον αγώνα τους γιατί είναι και δικός μας αγώνας κι αλίμονό μας αν μας στερήσουν το δικαίωμα στη δημόσια υγεία.
      Να είστε όλοι καλά.
      Σας φιλώ.

      Διαγραφή
  27. Χριστός Ανέστη Ρένα μου!
    Εύχομαι όλα να 'ναι σύντομα περαστικά και να νιώσεις καλύτερα, να επιστρέψεις στην οικογένεια και τις δημιουργίες σου!
    Και του χρόνου με υγεία και καλύτερες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ε ναι, εμείς οι πέτρες μια ισχυρογνωμοσύνη τη διαθέτουμε, πόσο μάλλον όταν είναι να πάμε ταξίδι! 😉😊 Είμαι σίγουρη ότι τώρα θα έχεις αναρρώσει πλήρως -και- από τον κορονοϊό! Και φυσικά, ένα μεγάλο μπράβο για τα καλά σου λόγια γιατί όντως τα δημόσια νοσοκομεία στέκονται βράχοι, οι γιατροί και οι νοσηλευτές γίνονται θυσία για τους ασθενείς τους, κι αυτό μόνο επαινετικό μπορεί να είναι! Σιδερένια Ρενάκι μου! Γλυκά φιλιά 🎁🧡😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστοδούλου Ρένα24 Απριλίου 2023 στις 11:26 π.μ.

      Ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου.
      Είμαι καλά και σε αναμονή για την λιθοτριψία.
      Δυστυχώς αυτή η πέτρα δεν είχε λόγο να κινήσει για ταξίδι.
      Με έβαλε σε μπελάδες.
      Επιβεβαιώνω και πάλι την άψογη συμπεριφορά όλων μέσα στο νοσοκομείο.
      Ευχαριστώ πολύ και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  29. Μέσα από την προσωπική σου περιπέτεια ανέδειξες με πολύ παραστατικό τρόπο τη σημασία του δημόσιου συστήματος υγείας.
    Θερμές ευχές για καλή ανάρρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστοδούλου Ρένα24 Απριλίου 2023 στις 11:28 π.μ.

      Αλίμονό μας, χωρίς αυτό δεν ζεις .
      Ποιος έχει τόσα λεφτά για να εξασφαλίσει την υγεία του;
      Τόσα χρόνια δουλειάς δεν πρέπει να πάνε χαμένα τώρα που τα χρειαζόμαστε.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  30. Ακριβως τις ιδιες μερες νοσηλευτηκα και εγω.Πολυ πιο μακρια σου.Στη Πατρα στο νοσοκομειο του Ριου.Χειρουργηθηκα και ειμαι στο σταδιο της αναρρωσης.Ετσι και εγω μονο τα καλυτερα εχω να πω.Απο την φροντιδα τους μεχρι το φαγητο.Ολοι οσοι ηταν κοντα μου με προσεξανε και με το παραπανω.
    Περαστικα σου Ρενα μου και σιδερενια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστοδούλου Ρένα24 Απριλίου 2023 στις 11:30 π.μ.

      Περαστικά και σε σένα Λίτσα μου.
      Γερή και σιδερένια.
      Χαίρομαι που ακούω κι από άλλους καλά λόγια για τα νοσοκομεία μας.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  31. Ρενα μου τωρα θάσαι σπίτι σου και θ αναρρωνεις και εγω θα σου ευχηθώ ο Αναστάς Χριστός να δου δίνει υγεία και ποτέ ξανά, όσο καλά και νάναι στο Νοσοκομείο, να μην ξαναβρεθείς. Μακάρι νάταν όλα τα νοσοκομεία τα δημόσια έτσι! Δυστυχώς οχι και φταίμε και οι δύο πλευρές. Σίγουρα το ελάχιστο προσωπικό ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε Νοσοκομείου δεν επιτρέπει πολυτέλειες παρά τα απολύτως απαραίτητα. Στα τουριστικά μέρη όπως εδω ζουμε τραγελαφικές καταστάσεις! Μπορέι να νοσηλεύεσαι και να μη μάθεις ποτέ την αιτία του προβλήματος. Να μαλώνουν οι γιατροί μπροστά στον ασθενή είτε για τα συνδικαλιστκά είτε για τις προσωπικές τους κόντρες (ταχω ζήσει στο πετσί μου τόσα χρονια μπες βγες).Σιγουρα οι μισθοί θα πρέπει νάναι αναλόγως προσόντων αλλά όπως όλα στην Ελλάδα δεν είναι και το χειρότερο ενας ευσυνείδητος υπάλληλος να παίρνει τα ίδια ίσως και λιγότερα απο ένα κηφήνα που μπήκε στο δημόσιο ν αράξει. Πολλά τα παραδείγματα σ όλους τους χώρους του δημοσίου. Πάντως το χέρι στην τσέπη δ ε το γλυτώνεις αν θες νάχεις μία στοιχειώδη φροντίδα και αυτό πιστεύω πάλι οτι είναι και θέμα ανθρώπου. Οπως και νάχει καλά είναι σε τέτοιες πόρτες να μη μπαίνει κανείς,αλλά πού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρένα συμφωνώ μαζί σου, το Ιπποκράτειο ίσως να είναι και το μόνο που λειτουργεί σωστά. Το είδαμε κι εμείς στην πράξη.
    Περαστικά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...