Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024

ΠΑΣΧΑΛΙΝΆ ΑΥΓΆ!!!

Καιρός να αρχίσουμε τις ετοιμασίες για το Πάσχα!
Είναι νωρίς ακόμα;
Μη το λέτε,  περνάνε οι μέρες σαν νερό. 
Είμαστε ήδη στα μέσα του Φλεβάρη κι εγώ έχω ακόμη Χριστουγιεννιάτικα στο μπλογκ μου. 

 Μη νομίζετε ότι καθόμουν, οοοοοχι καθόλου. 
Αυτά που έφτιαχνα όμως για μια έκθεση πατσγουορκ που θα αρχισει απο την  Ελβετία και θα γυρίζει για 2 χρόνια σε πολλές πόλεις της Ευρώπης,  δεν μπορώ ακόμη να τα αναρτήσω .
Ελπίζω μετά την έναρξη της έκθεσης  αρχές Μαρτίου,  να μπορέσω να σας τα δείξω.

Πίσω στα δικά μας τώρα!





Τα αγαπημένα μας κουρελάκια, βγήκαν στην επιφάνεια!
Όχι ότι κρύφτηκαν ποτέ!
Παρά τις προσπάθειες μου να τα βάλω σε τάξη και να περιορίσω κάπως την κατάληψη στο εργαστήρι-λημέρι,  αυτά αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο!

Κι επειδή μόνος ούτε στον Παράδεισο   που λέει κι ένα σοφό ρητό,  είπα να παίξω με τις φίλες μου και να μοιραστώ μαζί τους τον θησαυρό μου!

Την σκέψη την είχα καιρό στο μυαλό μου και την κλωθογύριζα!
Δεν ήξερα αν θα υπάρξει ενδιαφέρον. 

Τί έχω να χάσω,  σκέφτηκα;
Θα δοκιμάσω και βλέπουμε. 

Για να μη σας ταλαιπωρώ και σας ζαλίζω,  οι πρώτες που σκέφτηκα ήταν οι φίλες που παρακολουθουσαν τα μαθήματα της αγιογραφίας στον Ιερό Ναό των Τριών Ιεραρχών. 

Αφού ζήτησα την άδεια και την ευλογία του ιερέα μας, για να χρησιμοποιηθεί ο χώρος,  έστειλα την πρόσκληση. 





Πάρτε τα κουρελάκια σας, τα ψαλίδια σας, τις κόλλες κι ό,τι άλλο νομίζετε κι ελάτε να φτιάξουμε αυγά.






-Αυγά;
- Ναι Αυγά!!!!!
Τηγανιτά, ομελέτα, ποσέ,  ελάτε εσείς και θα βρούμε τη συνταγή. 

Πήγα που λέτε την προηγούμενη Τετάρτη με την ελπίδα να έρθουν 3-4 το πολύ 5 άτομα !
Ήτανε εκεί και με περίμεναν 11 φίλες!
Παλιές και καινούργιες!






Η χαρά μας ήταν μεγάλη,  πολύ μεγάλη!
Βρεθήκαμε πάλι μετά από 3 χρόνια!
Όλες θέλαμε να ξεφύγουμε από τα καθημερινά,  δημιουργώντας φυσικά!


Τα είπαμε, λύσαμε απορίες και ορίσαμε το δεύτερο μάθημα για την επόμενη εβδομάδα. 









Με αγωνία πήγα στον Ναό!

Η παρέα μας διπλασιάσθηκε!

Ήρθαν κι άλλες φίλες, ειδοποιημένες από τις πρώτες, με τα απαραίτητα υλικά κι εργαλεία και πιάσαμε δουλειά !





Η ισχύς εν τη ενώση!

Απλώσαμε τα κουρελάκια μας κι αρχίσαμε τους συνδυασμούς!


Αν συνεχίσει αυτός ο ρυθμός,  θα χρειαστούμε αλάνα!





Με πολύ απλά πράγματα χαίρεται ο άνθρωπος!
Θα χρησιμοποιήσουμε υλικά που έχουμε μέσα στα συρτάρια μας και θα φτιάξουμε όμορφα αυγά για μας αλλά και για το παζάρι του φιλόπτωχου, που φροντίζει για το συσσίτιο των απόρων της περιοχής. 





Και αφού πήραμε φόρα με τα κουρελάκια μας, έρχονται κι άλλα μαθήματα,  μαξιλάρια,  τσάντες, κοσμήματα κι ό,τι άλλο σκεφτούμε. 


















Την εβδομάδα που μας πέρασε,  ήμουν καλεσμένη στο κανάλι radio1d.gr στην εκπομπή Γραμμές με Χρώμα, που παρουσιάζει η ζωγράφος Λιλίκα Αρνάκη.
Έπεται συνέχεια, αφού κι εκεί θα φτιάξουμε και θα δείξουμε τα αυγουλάκια μας.




ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!!

25 σχόλια:

  1. Τί ωραία δημιουργικά ανταμώματα !!!!!
    Μπράβο ακούραστη φιλενάδα, να είσαι καλά να μεταλαμπαδεύεις τις γνώσεις σου.....σε θαύμασα και στη συνέντευξη !!!!!
    Αυτά τα κουρελάκια είναι θαύμα και για κάθε χρήση !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγάζω τα σπασμένα της απομόνωσης.
      Αλλά δεν γίνεται να είσαι έξω και προχωράει η δουλειά μόνη της.
      Δεν πειράζει όμως, τώρα απολαμβάνω τα μαθήματα πάλι.
      Σ ευχαριστώ πολύ φίλη μου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Βρε ...θηρίο, από τώρα ξεκινήσατε! Και μάλιστα μαζικά και με μια τόσο όμορφη συντροφιά, που μεγαλώνει! Μπράβο βρε Ρένα μου. Σας εύχομαι καλές εμπνεύσεις και καλή επιτυχία, που την θεωρώ σίγουρη δηλαδή από όσα μάς έδειξες.
    Περιμένουμε και με χαρά τις δημιουργίες της έκθεσης.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή που θα ξεκινάμε νωρίς νωρίς η που θα τα αφήνουμε τελευταία στιγμή.
      Αυτή τη φορά είπα να μην το διακινδυνέψω κσι να αρχίσουμε εγκαίρως.
      Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου.
      Θα τα δείτε σύντομα πιστεύω.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Η σειρά μου να πω Ρένα μου πότε τα προλαβαίνεις όλα... Άκουσα και την συνέντευξη, εξαιρετική Μπράβο!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου.
      Μακάρι να προλάβαινα όσα έχω στο μυαλό μου, αλλά ΔΕΝ....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο για όλα. Ακούραστη είσαι και λίαν δημιουργική. Να σαι καλά να συνεχίζεις έτσι. Γι αυτό σε χάσαμε ε; Οργασμός δημιουργίας και το χαίρομαι πολύ. Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που τα κοριτσάκια μας έχουν πλήρη απασχόληση με τις δραστηριότητες τους, έχω περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μου.
      Τα κουρελάκια μου θέλουν να αξιοποιήσουν κι εγώ δεν χαλάω χατίρια.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Ρένα μου, θέλουμε και στην Αθήνα μαθήματα!!! Και αν δεν μπορείς να κατέβεις, υπάρχει και η τηλεδιάσκεψη!!!
    Κούκλα ήσουν στη συνέντευξη. Μπράβο, όσο πας ομορφαίνεις.
    Υπέροχα τα αυγά. Το εσωτερικό τους είναι φελιζόλ?
    Αν περισσέψει κανένα από την ομελέτα, στείλτο Αθήνα, σε παρακαλώ. Πολύ θα ήθελα να έχω ένα τέτοιο στο σαλόνι μου.
    Και στείλε ένα μήνυμα για το παζάρι του φιλόπτωχου. Πες μου λεπτομέρειες, θα ήθελα να συμμετέχω.
    Πολλά πολλά φιλιά και πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Μαράκι μου, να κάμω μαθήματα από το διαδίκτυο;
      Έχει τόσα στο you tube, δεν χρειάζεται άλλος ένας.
      Πολύ ευχαρίστως να σου στείλω.
      Νσι σπο μέσα είναι φελιζόλ.
      Στο παζάρι πωλούνται χειροποίητα πράγματα κι οτιδήποτε άλλο μπορεί να προσφέρει ο καθένας μας.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
    2. Εγώ πάντως δηλώνω συμμετοχή για τα δικά σου διαδικτυακά μαθήματα. Μπροστά στη φίλη μου, οι άλλες από το YouTube είναι απλές οδοντόκρεμες! Χα, χα.
      Στείλε μου στο προσωπικό μου μαιλ το πότε γίνεται το παζάρι του φιλόπτωχου και σε ποια διεύθυνση να στείλω χειροποίητα πραγματάκια. Πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Πασχαλινή πανδαισία!
    Παρακολούθησα μερικές από τις δημιουργίες σου και από το instagram και έστελνα πολλά μπράβο αλλά δεν γνώριζα και για την ομαδική αυγοδουλειά!
    Τι χαρά που θα ταξιδέψουν τα αυγουλάκια και στην Ευρώπη, οι ξένοι φίλοι μας, σίγουρα δεν θα έχουν ξαναδεί τέτοια ομορφιά!
    ΑΦιλάκια αγάπης πολύ χαρούμενα από την Στεφανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Στεφανία μου.
      Τα αυγουλάκια μας είναι για φιλανθρωπικό σκοπό εντός Ελλάδος.
      Τα πατσγουορκ που έφτιαξα έστειλα σε έκθεση στην Ελβετία.
      Θα τα αναρτήσω μόλις αρχίσει η έκθεση.
      Μάλλον δεν τα έγραψα σωστά.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  7. Όμορφες πρωτοβουλίες και υπέροχα πασχαλινά αυγά. Σας εύχομαι ό, τι καλύτερο. Αγκαλιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λένε: ¨των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν¨ Ξέρω κι άλλες που ταιριάζουν γάντι, αλλά δεν θα πω μιας και μπήκα για να δώσω συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου και το δημιουργικό θεάρεστο έργο σου! Μπράβο Ρένα μου! Πολύ όμορφα τα πασχαλινά σου αλλά και ο σκοπός σας. Να είστε καλά και καλή επιτυχία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Αννικα μου.
      Σταγόνες στον ωκεανό η βοήθεια μας, αλλά προσπαθούμε.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  9. Ρένα μου είσαι έμπνευση, σε καμαρώνω! Υπέροχα τα αυγουλάκια σου. Και ανυπομονώ να δω και τις επόμενες δημιουργίες.
    Καλό Σαββατόβραδο. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλά κάνεις Ρένα μου και ξεκινάς νωρίς τα Πασχαλιάτικα.
    Όπως λέει και η Αννίκα από πάνω, τον φρονίμων τα παιδιά...
    Να μια περίπτωση που με λυπεί που μένω τόσο μακριά φιλενάδα Αχ να μην ήμουν κοντά...ζηλεύω πρώτα την παρέα και μετά τις δημιουργίες με τα Πασχαλιάτικα αυγά που γίνονται για έναν όμορφο σκοπό! Και από ότι βλέπω, υπάρχει πολύ συμμετοχή φιλενάδα ας είναι καλά τα κουρελάκια! Μπράβο σε όλες και εξαιρετικά σε σένα Ρένα μου για την προτροπή σου να μεταλαμπαδεύεις τις γνώσεις σου! Υπέροχες και ουσιαστικές οι απαντήσεις σου στην συνέντευξή σου φιλενάδα και εις ανώτερα!
    Είμαστε περήφανες για σένα! Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις .
    Την αγάπη μου φιλιαααα. 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήσουν κοντά μας Ρούλα μου!
      Θα ήσουν πρώτη στην τάξη!
      Χαίρομαι που ήρθαν πάρα πολλές κυρίες με όρεξη για συμμετοχή.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Σας φιλώ όλους.

      Διαγραφή
  11. Α, τη βλέπω τη δουλειά. Το πας για βιοτεχνία και εξαγωγαί δημιουργιών μετά κουρελακίων! Στο μεταξύ, γέμισε το μάτι μου αυγά, είμαι καλά γιατρέ μου; 😛 Τέλεια όλα, καλή σας συνέχεια!!! 😘🧡🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατάλαβες ε;
      Ετοιμάζω κοντέινερ για εξαγωγή σε 5 ηπείρους.
      Φτάνουν τα κουρελάκια μου για εκατομμύρια αυγά.
      Ένα αυγό τη μέρα, τον γιατρό τον ξανει πέρα!
      Ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια και σε σένα!
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια σου,Ρένα μου!!! Το ένα ποιο όμορφο από τ'άλλο!!!
    Αν σου είναι εύκολο να μου αναφέρεις περισσότερες λεπτομερείες,για την έκθεση του patchwork?
    Να περνάς πάντα όμορφα με ότι αγαπάς!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μαρία μου.
      Η έκθεση θα αρχισει τον Μάρτιο.
      Μέχρι τότε δεν μπορώ να δείξω τίποτα.
      Μόνο να πω ότι είναι 35 θέματα 10 Χ 10 ραμμένα σε μια λουρίδα 3.5 μέτρων.
      Ανυπομονώ κι εγώ να σας τα δείξω.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...