Τρίτη 26 Μαρτίου 2024

ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΕΣ!!

-Τί ωραία που περάσαμε στα μαθήματα για τα αυγουλάκια μας!

Μερικά από τα αυγουλάκια μας   έτοιμα για το Πασχαλινό παζάρι. 

 

Φτιάξαμε ένα σωρό. 



ένα μέρος από το τμήμα της ραπτικής 


Για το παζάρι της εκκλησίας για το φιλοπτωχο,  για δώρα,  για τα σπίτια μας!



-Τώρα;

Δεν θα κάνουμε κάτι άλλο;


-Θα κάνουμε,  πώς δεν θα κάνουμε. 

Όσο υπάρχει ενδιαφέρον,  μαθήματα θα γίνονται. 

Τόσα κουρελάκια έχουμε   έτσι θα τα αφήσουμε;



Το είπαμε κι έγινε. 

Μαζευτήκαμε και φτιάξαμε κουκουβάγιες. 

Τις κολλήσαμε με ζεστή σιλικόνη,  δεν χρειάζεται ράψιμο ούτε αυτή,  μόνο κόλλα. 











Αλλά κι όποιες θέλησαν τις έραψαν με το χέρι. 


Φτιάξαμε κοσμήματα. 






Είναι τόσο ωραία η ομαδικη εργασία, σαν τις παλιές καλές εποχές,  που βγαίναμε στην αυλή και κεντούσαμε.


Χαίρονται και τα κουρελάκια μου.

Είχαν απελπιστεί,  ότι δεν θα γίνουν τίποτα και κάποια στιγμή θα πεταχτούν. 

Και με το δίκιο τους, πόσα να προλάβω να ράψω μόνη μου;



Ενώ τώρα,  όλες μαζί τα αξιοποιούμε καλύτερα. 

Το ωραίο είναι ότι φέρνουν και οι μαθήτριες υλικά που νόμιζαν ότι είναι για πέταμα. 



η χαρά του κουρελακίου!


Ρούχα που δεν μας χωράνε,  όπως τζιν παντελόνια,  μπορούν να γίνουν υπέροχες τσάντες. 

Έρχονται προσεχώς!

Μικρά κεντήματα θα βρουν θέση σε μαξιλάρια, τσάντες,  πανό για τον τοίχο,  ακόμα και σε παπλώματα. 

Κι αυτά προσεχώς!

Σιγά σιγά,   τώρα που έχουμε και μηχανές,  θα πάμε πιο γρήγορα!


Δεν σας είπα κι άλλο σπουδαίο νέο!



Όπου βρεθώ κι όπου σταθώ,  μιλάω για τα μαθήματα ραπτικής στην εκκλησία αλλά και στο ΚΑΠΗ.

Υπάρχει ενδιαφέρον και ρωτάνε να μάθουν τί ακριβώς κάνουμε. 

Όταν είπα ότι κάνουμε ό,τι μπορούμε ράβοντας με το χέρι,  δύο φίλες με μεγάλη ευχαρίστηση,  μας χάρισαν από μια μηχανή. 







Απίστευτο κι όμως αληθινό!
Παλιές γερές μηχανές που τις είχαν να κάθονται στο πατάρι!



Μας τις χαρίσανε εις μνήμη των αγαπημένων μαμάδων τους.

Θα γίνει αφορμή τώρα να μάθουν να ράβουν κι αυτές!


Στη μία βάλαμε μοτέρ και στην άλλη που είχε, το δώσαμε για επιδιόρθωση. 

Βάλαμε απο λίγο όλες και καλύψαμε τα έξοδα. 

Η χαρά μου,  αλλά και η χαρά όλων των κυριών μαθητριών, είναι μεγάλη. 

Εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου χωρίς τη μηχανή μου.


Όπως βλέπετε,   λοιπόν, αρχίσαμε τις δοκιμές. 

Μέχρι τέλος Μαΐου ελπίζω να ξέρουν όλες να ράβουν ίσια γαζιά. 

Μετά ποιος μας πιάνει;




Αλλά τα θαύματα δεν σταματούν εδώ. 

Άλλη μια μηχανή ήρθε σαν χάρισμα για τις κυρίες μαθήτριες του ΚΑΠΗ.



Βάζοντας φωτογραφίες στο φβ, από την πρόοδο των μαθημάτων ραπτικής, έκφρασα την επιθυμία να είχαμε κι εδώ μια μηχανή. 

Βλέπετε ο Δήμος δεν διαθέτει κονδύλια για τέτοιες δραστηριότητες. 

Νομίζουν ότι η τρίτη ηλικία είναι παροπλισμένη. 

Μια φίλη λοιπόν,  με πολλή χαρά μας χάρισε μια μηχανή εις μνήμη κι αυτή  της μαμάς της.

Σ ευχαριστούμε πολύ Νανά μου, θα μνημονεύουμε και τη δική σου μανούλα την Ευαγγελία. 

Εμείς λέμε ότι πάμε στα νήπια του ΚΑΠΗ,  ούτε καν στο δημοτικό. 

Έχουμε όρεξη και διάθεση για μάθηση. 

Και προσφορά!

Γιατί κι από εδώ δίνουμε κάποιες κατασκευές σε φιλανθρωπικούς σκοπούς. 


η μαθήτρια επί το έργο. 


όχι μόνο το έραψε στο χέρι,  το κεντησε κιόλας!




μη βιάζεσαι Μαρία μου,  η μισή είναι έτοιμη προς το παρόν. 
από βδομάδα με την καινούργια μηχανή   θα την τελειώσουμε!


Τέλος Μαΐου που θα γίνουν εκθέσεις με τις δημιουργίες μας, θα τρίβουν όλοι τα μάτια τους.


Αυτά τα νέα μας!
Αφού τα κοριτσάκια μας πάνε σχολείο και τα βλέπουμε μόνο σκ, έχω χρόνο για δραστηριότητες. 
Υγεία να έχουμε, πρωτα ο Θεός, για να μπορούμε να κάνουμε αυτά που μας ευχαριστούν. 


ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!!






16 σχόλια:

  1. Μπράβο σε όλες σας για τις ωραίες δημιουργίες και στις κυρίες που έδωσαν τις μηχανές....να είστε καλά να συνεχίσετε το έργο σας !!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ράνια μου!
      Είμαστε πολύ χαρούμενες με τις μηχανές.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο σου, μπράβο σας. Και για τις μηχανές που σας δώρισαν μπράβο. Καλά μαθήματα και καλές εκθέσεις. Να σαι καλά να διδάσκεις πάντα αυτά που ξέρεις
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Άννα μου.
      Υπάρχει όρεξη και διαθεση , εκατέρωθεν.
      Προσπαθούμε όσο μπορούμε.
      Οι μηχανές έγιναν 4!
      Να είναι καλά οι φίλες που μας τις χάρισαν.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  3. Οι χρυσοχέρες σε ομαδική δράση και το αποτέλεσμα εξαιρετικό!
    Ζήτω και οι παλιές μηχανές που τόσο καιρό ήταν διακοσμητικές, γιατί λένε πως η τεχνολογία ποτέ δεν θα καταφέρει να τις μιμηθεί!
    Καλή συνέχεια σε όλες και για τις Πασχαλινές προετοιμασίες!
    ΑΦιλάκια αγάπης από την Στεφανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παλιές μηχανές, Στεφανία μου, είναι αθάνατες.
      Με ένα σέρβις, έγιναν καινούργιες.
      Όρεξη υπάρχει, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  4. Χρυσοχέρες! Γεμάτες έμπνευση. Μπράβο Ρένα μου. Και μια χαρά ήρθαν οι μηχανές ναι; Να μεταλαμπαδεύεις την τέχνη σου, Ρένα μου. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ φίλε μου.
      Ελπίζω να καταφέρω να μεταδώσω ό,τι μπορώ.
      Προς το παρόν, καλά πάμε.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  5. Αχ να ήξερες φιλενάδα πόσο ζηλεύω!!!!!
    Ναι το ξέρω ότι με καταλαβαίνεις... βλέποντας όλες αυτές τις δραστηριότητες και όχι μόνο, αλλά τις προσπάθειες να μάθουν οι φίλες, να δημιουργήσουν, την παρέα και την αγάπη για μάθηση και την προσφορά που προκύπτει από όλη αυτή την δραστηριότητα!! τι ωραία!!!
    Μπράβο σε όλα τα κορίτσια και προπαντός στην πρωτομαστόρησα την Ρένα μας! Μπράβο μπράβο!
    Να περνάτε όμορφα με ότι κάνετε φιλενάδα αυτή είναι η ουσία της χαράς!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σας Την αγάπη μου πάντα φιλιααα! 🧡🤗😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ θα ήθελα να είσαι κοντά μας, Ρούλα μου.
    Κι εσύ κι άλλες φίλες από μακρυά.
    Είμαστε ωραία παρέα με όρεξη.
    Φάρμακο για όσα συμβαίνουν και μας τα ποτίζουν σιγά σιγά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε, ρε.. πήραν φωτιά οι μηχανές! Και για μια ακόμα φορά, η ισχύς εν τη ενώσει, αποδίδει τα μέγιστα! Σας εύχομαι πολλές πολλές δημιουργίες! Την αγάπη μου 🧡🎁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Πέτρα μου.
      Έχουν πολύ όρεξη όλες, οπότε σίγουρα θα πάρουν φωτιά οι μηχανές.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  8. Με γεια τις μηχανές. Θα αξιοποιηθούν πλήρως. Μπράβο στις μαθήτριες. Ρένα μου, επαναλαμβάνω: Θέλουμε μαθήματα και στην Αθήνα. Δηλώνω συμμετοχή σε διαδικτυακά. Κανόνισέ το, ΟΚ? Πολλά φιλιά. ΥΓ: Κι εγώ από την πλευρά μου θα δημιουργώ σχέδια με το χέρι για να υλοποιούνται σε patchwork.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μαρία μου.
      Πολύ θα ήθελα να έρθω για μαθήματα στην Αθήνα.
      Υπάρχουν όμως τόσα πολλά στο YouTube, τί παραπάνω να δείξω εγώ;
      Περιμένω τα σχέδια σου.
      Πού ξέρεις, μπορεί να τα πουλήσεις στις Αμερικάνες.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε πολύ Μαρία μου.
      Πολύ θα ήθελα να έρθω για μαθήματα στην Αθήνα.
      Υπάρχουν όμως τόσα πολλά στο YouTube, τί παραπάνω να δείξω εγώ;
      Περιμένω τα σχέδια σου.
      Πού ξέρεις, μπορεί να τα πουλήσεις στις Αμερικάνες.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  9. Ο υπέροχος κόσμος των γυναικών που τον διακρίνει η δημιουργικότητα, η προσφορά, η φαντασία και η άπειρη ευαισθησία!! Είστε όλες αξιέπαινες, δασκάλες και μαθήτριες είστε ακούραστες και αποφασισμένες να ζήσετε κάθε στιγμούλα της ζωής σας δημιουργώντας και προσφέροντας. Τι θα ήταν ο κόσμος μας χωρίς τις γυναίκες; Τις αγαπώ βαθιά. Συγχώρησε την αδυναμία μου Ρένα μου αλλά έχω πολλές μνήμες παρακαταθήκη από τις δικές μου όμορφες γυναικείες ψυχές.
    Να είστε καλά, πάντα χαρούμενες και δημιουργικές!!
    Καλή επιτυχία στην έκθεσή σας και καλή δύναμη στα χέρια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...