Κυριακή 30 Ιουνίου 2024

ΜΑΝΙΤΑΡΟΠΑΛΑΤΙ !!!! φιλική πρόσκληση 174

 Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας νάνος που τον έλεγαν Ιούλιο και μια νανούλα που την έλεγαν Ρωμαία.

Όπως γίνεται σε όλα τα παραμύθια που σέβονται τον εαυτό τους, ερωτεύτηκαν, αλλά οι γονείς τους ήταν ορκισμένοι εχθροί.

Για ποιο λόγο, θα δούμε παρακάτω. 




Ο πλούσιος νάνος πατέρας της Ρωμαίας,  δεν δέχθηκε να δώσει την κόρη του στον φτωχό πλην τίμιο νάνο Ιούλιο. 


Για να τον ξεφορτωθεί μάλιστα, σκέφτηκε να του αναθέσει μια δύσκολη αποστολή. 


Να πάει στο παλάτι της μάγισσας και να κλέψει τα δαχτυλίδια και τα σκουλαρίκια της, που τα είχε κρεμασμένα σε ένα πανύψηλο δέντρο. 



χειροποίητο δένδρο από πηλό ψημένο, 
σκουλαρίκια της γράφουσας, 
ερπετά, ευγενική χορηγία της Ευγενούλας και της Ιωάννας. 


Το δέντρο αυτό το φυλούσαν τεράστια ερπετά. 


Ο Ιούλιος δεν δίστασε,  για χάρη της αγαπημένης του Ρωμαίας,  πήρε θάρρος και πήγε να αντιμετωπίσει τα θηρία. 

Ήταν τόσο μικρός που δεν τον έβλεπαν καν. 

Με διάφορες πονηριές, τί νάνος θα ήταν άλλωστε, τα έβαλε και μάλωναν μεταξύ τους κι εξόντωσαν το ένα το άλλο. 





Από τα παράθυρα του μανιταροπαλατιού, ο νάνοβασιλιάς, παρακολουθούσε την ερπετομαχία και θαύμαζε την εξυπνάδα του νάνου. 





Έτρεχε από παράθυρο σε παράθυρο κι από πύργο σε πύργο,  μη χάσει καμία μάχη. 
Δεν είχε εφευρεθεί ακόμα η δορυφορική τηλεόραση,  οπότε μόνος του έπρεπε βγάλει συμπέρασμα. 





Στο τέλος πείστηκε ότι ήταν άξιος γαμπρός, ο Ιούλιος, για την κόρη του,  θυμήθηκε κι ότι είχε διαβάσει μια ιστορία για ένα άλλο ερωτευμένο ζευγάρι που ήπιε δηλητήριο λέει, είπε να μην το διακινδυνεύσει.

Εξάλλου ούτε που ήξερε για ποιο λόγο υπήρχε έχθρα ανάμεσα στις δύο οικογένειες .

Οι προ προ προ προπάπποι τους είχαν μαλώσει λέει,   για τα μανιτάρια και ποιος τα μαγείρευε καλύτερα.

 Άκου τώρα για ποιο λόγο, πού να πήγαιναν και στο masterchef!

Αστεία πράγματα δλδ.


Τα νέα μαθεύτηκαν σε όλο το χωριό,  από στόμα σε στόμα,  δεν είχαν κινητά βλέπετε και τέτοια γεγονότα ήταν η διασκέδαση όλων. 






Έστησαν λοιπόν, γλέντι τρικούβερτο στην πλατεία του χωριού και ζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα. 

Εννοείται ότι ήμουν καλεσμένη στο γλέντι και χόρεψα κι εγώ.


Αν βρείτε και ποια είμαι,  κερδίζετε μια μανιταρόσουπα. 


από το πανηγύρι του χωριού μας, του Αγίου Πνεύματος. 
Δεν είναι μανιταρόσουπα όμως, αλλά φασολάδα και μάλιστα πεντανόστιμη.





Όπως καταλαβαίνετε,  το παραμύθι αυτό γράφτηκε για να σας παρουσιάσω το μανιταροπαλάτι που έφτιαξα με πηλό, επάνω σε μπουκάλια αναψυκτικών.

Αρέσει σε μένα και τις εγγονές μου να φτιάχνουμε κσι  παραμύθια εκτός από κατασκευές. 

Είχε αρκετή δουλειά,  οπότε άξιζε να πάρει μέρος στην φιλική πρόσκληση 174 της φίλης μας της Μίας.


Επισκεφθείτε το μπλογκ της Μαρίας,  για να δείτε και τις άλλες συμμετοχές. 


Παίρνει μέρος όμως και σε μια άλλη  πρόσκληση,  

Craftlandia challenge 19

Ακολουθήστε τον σύνδεσμο για να δείτε και τις άλλες συμμετοχές. 





ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!



23 σχόλια:

  1. Wow! A mushroom palace! And it's so beautiful, what a great job you have done! I be the soup was delicious!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Diana.
      Ναι η φασολάδα ήταν πολύ νόστιμη

      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Υπερπαραγωγή Ρένα μου! Δημιουργία και παραμύθι μαζί, χέρι με χέρι. Τι να πω τώρα εγώ ο ταπεινός για το έργο σου.
    Πάντα με την αύρα της έμπνευσης, καλή μου φίλη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τα καλά σου λόγια!
      Τόσα ωραία πράγματα κάνεις κι εσύ ταπεινέ.
      Έχεις καιρό να μας τα δείξεις.
      Καλό μήνα.

      Διαγραφή
  3. Dear Rena, I loved this mushroom palace as well as the fun story that accompanies it !!!
    Thank you very much for sharing the images of the party.
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλαδή είσαι η μάγισσα στο παραμύθι!!! Ωραίο δένρο έφτιαξες για τα δαχτυλίδια σου... και η ευγενική χορηγία εδωσε στο παραμύθι αγωνία ε; Και στο χορό είσαι η 5η;;;
    Πάμε στο έργο σου! Απίθανο, πολύ προσεγμένη κατασκευή όπως συνήθως. Να σαι καλά. Πάω να δω και τις άλλες κατασκευές
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα μου.
      Γίνομαι και μάγισσα κι ό,τι άλλο βρεθεί για τις ανάγκες της ανάρτησης.
      Το δέντρο το είχα φτιάξει τον χειμώνα στο τμήμα πηλού που πάνε τα κορίτσια μας κι δάσκαλός τους το έψησε και μου το έστειλε.
      Είναι ιδανικό για τα μπιζού της ημέρας και είπα να το ενταξω στο παραμύθι μας.
      Η χορηγία είναι σπαρμένη παντού και με λαχταρίζει κάθε φορά, ας φανούν χρήσιμα κι αυτά.
      Ναι η 5η είμαι, αγνώριστη με την μαντήλα.
      Καλό μήνα φίλη μου, πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Muy divertidas tus historias Rena, y el castillo 🏰 fantástico!!
    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hola. Hermoso Palacio de Setas. Buen cuento. Maravilloso post. Abrazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα μου είσαι μια πραγματική καλλιτέχνης! Αγαπώ το μανιταροπαλάτι σου. Καταπληκτική ιδέα ανακύκλωσης για τα μπουκάλια αναψυκτικών. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στη Φιλική Πρόκληση 104 και στην Craftlandia Challenge. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Τα είδα τόσες φορές στο YouTube που αποφάσισα να τα φτιάξω κι εγώ.
      Χάρηκα που πρόλαβα να πάρω μέρος.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  8. Έτσι είναι τα μυαλά που " καλλιεργούν" τις ιδέες, δίνουν νόημα στο στόχο και απολαμβάνουν τη δημιουργία! Και ο δικός σου ο στόχος, υπέροχος!!! Ρένα μου! Κάθε παραμυθοχώρα θα πρέπει να έχει ένα μανιταροπαλάτι, ακόμα κι αν σε γιορτές σερβίρει.....φασολάδα! Υπέροχο το βρίσκω!
    Μπράβο Ρένα!
    Καλό (υποφερτό) μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ζούσαμε σε τέτοια χώρα κι ας τρώγαμε φασολάδα.
      Το πιο πιθανό είναι να την τρώμε συχνότερα στη χώρα που ζούμε.
      Καλό μήνα.

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσουν πολύ τα μανιτάρια μαγειρεμένα ή όχι γι αυτό και πολύ την ευχαριστήθηκα την ιστορία σου!
    Τώρα περιμένω τάπερ με σούπα, γιατί σε βρήκα στην εικόνα!
    ΑΦιλάκια Ρένα μου, καλό μήνα πάντα με ομορφιές!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ, Στεφανία μου.
    Χαίρομαι που σου άρεσε και η ιστορία μου.
    Μόνο ταπερ;
    Ολόκληρο καζάνι.
    Αυτό τον μήνα γιορτάζουμε τον προφήτη Ηλία με βραστή γίδα και κριθαράκι.
    Δεν σου λέω τίποτα.
    Ορίστε απ τα μέρη μας.
    Καλό μήνα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Fantástico palacio de hongos y hermosa historia, muy completo y hermoso todo!!! 🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Adorei o conto e seu trabalho, maravilhoso! Descobri por aqui que você é a 5a. , fico esperando minha sopa de feijão ( amo sopa de feijão). Parabéns e até o próximo desafio, beijos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Από χθες που είδα την ανάρτησή σου, δεν πρόλαβα να σου αφήσω σχόλιο. Τέλειο το μανιταροπαλάτι που φτιάξατε με τα κορίτσια όπως και όλο το παραμύθι που σκαρφίστηκες για να μας το παρουσιάσεις! Καλή επιτυχία! Όσο για τον χορό, αμέσως σε αναγνώρισα στην πέμπτη θέση! Πάντα τέτοια και έτσι ωραία να περνάτε! Φιλιά και καλό μήνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω....το δέντρο ολοζώντανο, το μανιταροπαλάτι απίθανο και το παραμύθι εξαιρετικό !!!!
    Όσο για τις τρεις δημιουργούς είστε καταπληκτικές...μπράβο σας !!!!! Στο χορό είσαι η πέμπτη και γνωρίζεσαι ας είσαι με μαντήλα. Πάντα τέτοια όμορφα. Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...